- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz szamovar #15750 üzenetére
Pont fordítva, 100k körül még vehetsz egy megkíméltet, mondjuk amilyen az enyém volt, egy 89-es SR50 1-40H, megszakítós gyújtással. Ha lehetséges inkább tirisztorosat vegyél, nekem elállítódott a gyújtásom és csak utángyártott alkatrészek kaphatóak hozzá ami nagyon rossz minőségű. Tehát ha akarsz venni egy Simo SR-t, akkor inkább megkíméltet nézzél, amihez van gyári alkatrész és amire tényleg vigyáztak, mert sokkal többet el fog menni mint egy felújított motor. Illetve még két dolog a váltja nagyon érdekes, előre-hátra működik, néha nem veszi az ürest, a másik pedig hogy kicsit több olajat is keverhetsz bele az előírtnál hogy a kenése is jobb legyen mert csak a menetszél hűti (álló helyzetben nem túráztatni), úgy is a legtöbbnek trutyis a kipufogóvége, bár az enyémnek nem volt, csak rendesen be kell lőni és jó lesz az. Az SR50CE pedig mint látható elektromos indítású, persze a berúgó mellett.
Ennyi típus készült belőle hogy tisztában legyünk a dolgokkal:
SR 50 N / SR 50B3 (B4) / SR 50 C / SR 50 CE / SR50/1C / SR 50/1CE / SR 50/1B
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Killing
addikt
válasz róland #15749 üzenetére
Magát a workert nem ismerem, de az ilyen rohambili sisakokat semmilyen márkában nem ajánlom, esésnél kb. annyit véd mintha baseball sapkában motoroznál. De ez a te döntésed, én javaslom a zárt bukót.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
spinny
csendes tag
Sziasztok!
Használt robogó vásárlás előtt állok, a típust már kinéztem: Yamaha Vino.
Nem szeretnék 100-120e-nél többet költeni rá.A 13000-16000km-es futásteljesítmény mennyire gáz? Milyen nagyobb javításokra lehet számítani a jövőben.
A konkrét kinézett példány a Yamaha Pestnél lett véve, gondolom eladás előtt azért valamennyire rendberakták.Köszi, előre is!
e?
-
Sátán44
addikt
válasz runner 125 #15756 üzenetére
Ebben mi a trükk? Miért ilyen olcsó szted?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15757 üzenetére
Passz.
Az alapvető állapota szerintem lelakott. Szinte biztosan tiszta karc, s ahogy nézem a vesén sincsenek meg a redőnyök.De, ettől függetlenül az alváz és motorszámot alaposan szemügyre venném, lekérdeztetném.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
salieri.
őstag
sziasztok! nincs szikram, gyertya jo.
Gyujtotrafot ,hogy tudom megnezni nem az e a rossz?
Vagy mi mas lehet a problema?
Se rugasra ,se oninditora nem indul a Scaram. -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15758 üzenetére
...Szerintem újra lett fényezve az eleje, a Gilera jel sincs rajta, teleszkóp tiszta trutyi, azt sem tisztították, kipufogó újra volt fújva, mondjuk ez utóbbi nem akkora gond mert hamar rohad, de elég tré munka. Az indexek fölött valami csík van, mintha mindkét oldalon epedt vagy tört volna, de egy origi motoron se látok olyat. A lábtartó alatti idom mint ha fényezve lett volna, ott általában van valami felirat. Attól még elfogadnám, de költeni kellene rá bőven.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sátán44
addikt
válasz Tothgera30 #15760 üzenetére
Megérné megvenni?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
runner 125
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #15762 üzenetére
Tehát ha még sokáig fent van, akkor már megnézi sem érdemes, mert
nem jó vétel... (Amúgy miért is számít olyan olcsónak egy 2006-os
50-es gép 200K fölött? Abszolút nem vagyok tisztában az árakkal, uis
nem fenyeget az a veszély, hogy mostanában 50-es gépet vegyek, de
első hallásra azért sokallom, nem hogy azt mondjam rá, hogy olcsó...) -
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #15764 üzenetére
Aham, ha csak úgy nem. (Mondjuk azt is sokallom.)
-
r-chee
őstag
Úgy néz ki, megspóroltam egy "kis" pénzt, nem kell új kuplungot vennem .
Ami a gépben volt használt sportkuplung, úgy el volt vásva a végén a ferrodol, hogy már a pofa fém vége is érte a kuplungharangot. Ezért is rázott a moci indulásnál és ezért nem akart úgy gyorsulni, mint két hete.
Fogtam gyári kuplungomat s cégnél szétszedtem, s a pofákat egyenként egy helyen átfúrtam 12-es fúróval, s két helyen martam bele 8 mm mélyen 12 mm átmérőjű süllyesztett furatot. Így lett belőle könnyített sportkuplung . S most megy újra a gép, mint a távirat . Amit kivettem, azt meg majd elviszem újraferrodoloztatni, hátha szükség lesz még rá.Sajnos képeket nem csináltam, későn jutott eszembe.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
-
róland
veterán
Meg volt a 300 km-es kötelező szerviz. (Viszont a megrendelt Römer sisakomról még mindig nem tudnak semmit, az importőr se tudja, hogy mikor érkezik az országba.)
Milyen bukósisakot ajánlatok?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #15771 üzenetére
Én elgondolkodtam mostanság egy használt Nolan, Soumy sisakon 30K körül.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #15769 üzenetére
Ma délután mentem vele 80km-t, de most nagyrészt 60-70-nel mentem vele. 70-nél 9-10E között pörög, s ha odahúzom neki, még menne bőven, tehát van benne tartalék .
Kuplungon még finomítani kell, hogy ne 4-5E között nyisson. Úgy érzem 7-8E-nél lenne az ideális a nyitás. Lehet, még éjjel melóhelyen megmókolom, erősebb rugókat rakok bele s könnyebb görgőket (most 5,3 grammosak vannak benne, 4,8-asat kéne bepróbálni).
Kuplungrugók cseréje már faxán megy, ráéreztem a technikájára .Költségekben valóban kissé fent tartok már (de még messze van egy vadi zsír, szalonból kihozott NRG árától), 4 fullos 70ccm-es, S51-es Simson kijönne már az árából. Ez egy ilyen biznisz sajnos. De a kényelemnek megvan az ára. De amúgy pozitívan állok hozzá, mert sokat tanultam eddig a motor bütykölése közben.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15771 üzenetére
Azt tettem. Átcseréltem az ajándék sisakot, ajándék első szervizre.
Lazer bukósisakok, úgy 30.000,- Ft környékén milyenek?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
motorace
tag
Hali!
Lenne egy hatalmas kérdésem!
Olyan problémám akadt a robimmal hogy nem kap benzin valamiért magyarán a gyertya full száraz!De csak néha van ez a jelenség van hogy napokig minden oksa!Karbit kitakarítottam!Én a vákum csapra gondolok vagy már magam se tudom!
Kinek lenne valami ötlete mert már meg esz az ideg teljesen!Előre is köszi!
Ja és egy Italjet Formula Ac 50-ről van szó!motorace felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #15774 üzenetére
A PJ gyárilag 6 ezernél 45-50km/h-val megy, 7 ezernél 60km/h, 8 ezernél 70-75km/h, 9 ezernél 85km/h. Persze picit a görgők is kopottak és a szíj is csere érett, hidegen indulásnál, teljes gázon, ahogy nyit a kuplung, megcsörren picit a hajtásnál.
ui.: Annyit még észrevettem hogy 40km/h alatt nincs benne nagy erő, persze megindul, nagyon is, de egy Jog/Dio simán odaverne, inkább olyan 45-től húz igazán, vagy ha adok egy teljes gázt akkor 30 után elkezdi szedni a lábát, de akkor folyamatosan lepörög 8,5-9 ezret is, ami nekem picit sok.
Akkor úgy érzed menetteljesítményre hogy a gyári fojtott hengeres levegőtől sokkal jobb? 50-es vizes DD/PJ-hez szinthez hogy lehetne hasonlítani? Fogyasztása hogy van, mert a gyári karbis vizes, állandó 8 ezres fordulaton hajtva (ott tol igazán) 4 litert megeszik. Ha bejárattad majd érdekelne pár dolog, addig meg még ugye változik ez-az.
Persze ilyen téren a költségeket inkább nem szoktuk említeni, én is azt mondanám hogy eddig már majdnem egy vadi új Gilera Stalker ára van benne, és a kereskedő beszámolná 200k-ba úgy hogy nem is látta (először mondjuk azt sem tudta hogy az MC4/Power-ból volt PJ és azt mondta hogy biztos MC3-as), szóval röhej. Mondjuk akárki akármit mond, megéri újat venni, persze nem ilyen vizes 600 ezer forintos motort, de egy vadi őj olasz levegősbe, amiért 400k-t kérnek, míg belemegy annyi amennyi ebbe van (15 ezer km) az elég sok idő, nekünk biztos lenne 8-9 év is. Amióta megvan, azóta túl vagyunk a 850km-en is, ha jól tartja magát, kap majd egy Malossi Multivar 2000-et, meg nehezebb görgőket hogy ne pörögjön ennyire.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #15776 üzenetére
Egy barátomnak is volt Lazer, ő is robogón használta. Ár/érték aránya jó.
Mindenképpen zártat keresel? Robogóra szerintem a legpraktikusabb a felnyitható.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz motorace #15777 üzenetére
A karbit és a vákumcsapot összekötő kettő gumicső nem repedezett, nincs kitörve?
Karbi alatt a membránok jól zárnak, nincs letörve a sarkuk?
Ezek a vákum elven működő benzinpumpák nagyon egyszerű felépítésűek, elromlani nagyon ritkán szoktak, max. ha elszakad a tömítés, vagy átszakad a lap, inkább máshol keresendő a hiba ok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15780 üzenetére
Mivel teljesen kezdő motoros vagyok, így azt se tudom mely bukósisakok igazán jók. (Bár azért az AGV biztos nem lehet rossz. )
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
barack1997
senior tag
35-40k-ért tudtok egy jó sisakot ?
-
motorace
tag
válasz runner 125 #15781 üzenetére
Egy Mikuni karbi van rajta és semmilyen membránt nem találtam benne sehol!A csövek teljesen jók!De csak néha van ez a dolog hogy nem akar benzint nyomni a hengerbe!
motorace felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
mocsanisi
senior tag
válasz barack1997 #15783 üzenetére
Most írtam hogy 30 környékén vannak használtan Nolan meg Soumy sisakok amik tényleg jók.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz barack1997 #15786 üzenetére
kepesmotor.hu itt nézz szét.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz motorace #15784 üzenetére
Minden robogón van, a szívócsonk alatt.
róland
Párszor már felsoroltam, de pl. 1-2:
AGV, Arai, Soumy, Nolan, Schubert, Shark, Bering... - ezek a legjobbak.
Airoh, Caberg, Grex pl. a közép minőséget képviselik.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
motorace
tag
válasz runner 125 #15788 üzenetére
És hogy tudom leellenőrizni hogy jó-e??És le kell vennem hozzá a hengert vagy elég csak a karbit?
motorace felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
mdk01
addikt
Nem rég volt egy ilyen kérdésem.
Most megtudtam(illetve nem is tudom miért nem gondoltam rá) hogy az is lehet a gond hogy túl sok benzint kap a karbi és szerencsétlen nem bír vele.
Hol tudom azt állítani hogy kevesebb benzint kapjon.Amúgy régen is volt olyan gondom hogy ha fullra húztam a gázt akkor menet közben bedadogott, legfőképpen hidegen szívató után.
Továbbá anno azt is érdekesnek tartottam hogy olyan 5-6litert evett százon ami nem kicsit sok. Ezek után egyre gyanúsabb hogy sok a benzin.Köszi
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #15779 üzenetére
Tegnap raktam be erősebb kuplungrugókat, s most 7E körül nyit a kuplung. Így most hamarabb el tudok vele indulni. De brutális, amilyen hanggal elindul... Számomra elsőre félelmetes volt, kb olyan, mint amikor hoztam haza frissen 68km-t, s - valszeg oktalanul - azon imádkoztam végig, hogy "ne állj meg, ne sülj be". Igazából nem tudom, mennyire jó a hengernek a nagy fordulat, azt viszont tudom, hogy a leggyengébb pont a 12mm vastag csapágyakban rejlik. Mondjuk 10E-nél még nem pörgettem tartósabban, de amint megfelelőnek ítélem meg a bejáratottságot, megpróbálom majd, mit tud valójában .
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
g@bo
nagyúr
üdv
erről a láncról /ABUS/ [link]
16000 pénz a hosszabb, 8mm lánc. jobbra nincs pénzem, de ha érdemes, gyűjtögetek még, alapvetően ez az ár se pite... amit vinni akarnak viszik, vágják.
ennek ellenére tipp? természetesen motort, a hátsó kerekén zárnék.
-
runner 125
nagyúr
válasz motorace #15789 üzenetére
Itt láthatod h néz ki. A tiéd is hasonló, a lényeg: a jelen esetben karbon lapkáknak tökéletesen kell zárniuk a membrán házhoz, illetve értelemszerűen cserés, ha le van törve valamely sarka.
Karbi levesz, szívócsonk levesz, és alatta lesz a membránház."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
motorace
tag
válasz runner 125 #15797 üzenetére
Na sikeresen kiszedtem de nem kis szórakozás volt mivel nekem Morini blokkom van és 4dv csavar fogta a csonkot le!Nekem ilyen a membránom![link]
Hogy tudom meglesni hogy jó vagy nem?Szívom akkor kis levegőt átenged ha fújom akkor áramlik át mint állat!De azt a 3db kis fém lapocskát lehet úgy mond állítkatni is!motorace felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest