Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Orgi

    őstag

    válasz Lauda #53865 üzenetére

    Nem egészen értem a stílust, de csináltál már te ilyet különben? Mert én már háromszor is (memória kártya, pendrive, videókártya), és ez egy elég egyszerű és zökkenőmentes folyamat. Sajnos előfordul, hogy pl egy 3 év magyar kisker garis pendrivera a gyártó igazából 5 év garit ad és a 4. év végén elromlik. Ekkor te kidobod vagy megpróbálsz minimális erőfeszítéssel élni a lehetőségeiddel?
    Indítasz egy RMA igényt a gyártó honlapján keresztül és ennyi. A Sandisknál (ez volt az utolsó RMA-m) sima levélként elküldtem a pendriveot és 2 héten belül jött a futár a kért címre a vadi új pendrive-val. A Micron ramom talán a cseh központba kellet küldeni levélben, de a legtöbbnek van vmi képviselete a közelben, szóval nem drága vagy bonyolult dolgok ezek.
    És most éppen barátnőm nem kisker garis, de még gyártói garis WD My Passport Ultrájátt RMA-zom, szóval a WD hozzáállásáról is lesz hamarosan tapasztalat e téren - de eddigi tapasztalataim alapján tőlünk nyugatra ez egy normálisan működő folyamat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák