Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz -v- #89475 üzenetére

    A Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG 140 LE ugyanúgy fogyasztott, a másik kettő futottak még kategória.
    Az, hogy érzésre jobb egy turbo szerintem senki se kétli, de minek, mikor nem versenypályára vannak kitalálva?
    A VW 0-100 gyári adata nem volt megadva a cikk mellett, de a másik három közül a Mazda-é a legjobb: 8.9 mp.
    Elhiszem, hogy egy turbo-hoz képest lomhábbnak érezni, de akinek utcai használatra nem elég egy ilyen menettulajdonságokkal rendelkező autó, az inkább menjen versenypályára, de oda akkor meg ne az ezres ecoboost-al, hanem legalább a 2.0 ecoboost-al :K

    szvsz egy modern szívó nem fogyaszt többet, mint egy downsized turbo, közlekedésre is teljesen alkalmas, akkor mi értelme ennek a nagy downsizeingnak? (ahogy korábban is kifejtettem csak annyi, hogy olcsóbb ráakasztani egy csigát egy közepes hatékonyságú motorra, mint érdemben fejleszteni)

Új hozzászólás Aktív témák