- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz
sasa134 #88519 üzenetére
Abban azért nem vagyok biztos, hogy a kettős tömegű nincs benne a Mazdában és nyomatékban sosem fogja felvenni a versenyt a turbós megoldásokkal. Ettől függetlenül dicsérendő a Mazda próbálkozása...számomra érthetetlen, hogy a japánok miért nem akarnak turbóbenzinest csinálni. Tényleg gyönyörű a 3-as és a CX5-ös is, de nincs hozzájuk értelmes motor, már aki nem akar dízelt.
tboy93: ok, akkor a dízelekhez minek raknak?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford