- Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
- Videós, mozgóképes topik
- E-book olvasók
- Apple notebookok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz
máyköl #51286 üzenetére
A dízel autó drágább, de kevesebbet fogyaszt. Ha sokat mész egy évben, akkor visszahozza az felárát 1,5-2 éven belül. Rövid távokra ne vegyél, mert nem szereti. Ha legalább 10 ezret mész egy évben, nyugodtan vehetsz a megbízhatóbb fajtákból.
Benzinesbe nehezebb indulni, vagyis szerintem nem nehéz gázzal egyáltalán, csak dízelben tudsz anélkül is. (benzinesbe is, csak lassabban, precízebben kell) Nagyon figyelést se igényel, az elektromos gázpedálosok adnak gázt maguktól, akár 1100-ig is felemelik a fordulatot gáz nélkül.
25km/h -ról is indulhatok 4 -esbe, nem okoz neki problémát.
Ezt szerintem ne erőltesd, mert beégnek a szelepek, (olajnyomás is alig-alig) emellett meg berezeg az egész kocsi, nem érzed? 1500 alatt ne használj semmilyen autót. 25-nél kettesbe legyél, ne 4-esbe.
Hogy mit szeretnek a dízelben, ha legközelebb egy 100 lóerő feletti dízelt vezetsz, legyél szíves lenyomni a jobboldali pedált a padlóig.
[ Szerkesztve ]