- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
PainKiller13 #147894 üzenetére
1.3 dízelnél bele kell kalkulálni a vezérlés cseréjét, mert a gyár nem írja elő 80-120 ezer km-enként, bár minden nap látok 2x ennyit futott problémamenteset, már az újabb (javított) változatból
). Pandánál befolyik a légszűrőházba a víz, és megakaszthatja a motort, de más típus esetén nem hallottam ilyet. [link]
adalbert1: A C-max kb. olyan, mint a Golf Plus, tettek egy 1.2-es szorzót a kiindulási alap méretei elé
Nagyon ritkán elektromossági bajok lehetnek, de nem igazán jellemző (talán nem is gyakrabban az átlagnál).
[ Szerkesztve ]