Hirdetés
-
ASUS blog: nagyobb teljesítmény, teljesen ingyen
ph Egy NVIDIA GeForce RTX 4050-nel szerelt noteszgép is kínálhat felsőkategóriás sebességet, ha ismerünk pár fontos trükköt!
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
válasz rbalint88 #145260 üzenetére
Na jó, de azért havi 170? Az még üzemanyaggal is nagyon sok, legalább is szerintem. Főleg ha új autóról van szó, ahol alkatrészcsere meg szerviz azért egy ideig eléggé korlátozott. Ha tényleg évi 2 milliót kellene pluszban rákölteni, akkor minden család csődbe menne. Értékcsökkenéssel együtt már talán reális.
Mindenkinek:
Visszatérve a kérdésemre, a tartós bérlet nyilván céggel történne, de azért úgy is elég húzós. Rövid távra jó amúgy, de hosszú távon már nem annyira, mivel nem lesz tiéd az autó. Persze ettől csak akkor lehet jobb anyagilag az új, ha azt tényleg elég ideig használja az ember, mert csak úgy "éri meg" a befektetés és az értékcsökkenés.
Octavia-t megsasolom élőben, mert kívülről szimpatikus, ára sem vészes, de belülről nem ismerem. Meg megtudakolom, mennyit engednének belőle. Egy Focus-nak meg Opel Astra-nak van amúgy bármi előnye az Octaviával szemben? Egyelőre nem annyira tűnik úgy nekem, de szívesen veszek más típus javaslatokat is.
Azt vágom, hogy új Mondeo meg hasonlók már kevésbé férnek bele. Esetleg használtan. Még a Mazda 6-ot néztem, mert nagyon tetszik kívülről, de újonnan ott is 8 körül van már egy normálisabb példány.