- 3D nyomtatás
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG LCD és LED TV-k
- eGPU tapasztalatok
- Home server / házi szerver építése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Újabb platformokra is elérhető lett a Monster Hunter Stories széria
gp Az első rész befutott PC-re, Switch-re és PS4-re, a második rész pedig PlayStation 4-re lett beszerezhető.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tixem
addikt
válasz zgospel #143994 üzenetére
Vezérléscsere az ugyen minden használt kocsinál kell ez kb nem is szempont, kötelező érvényű. A tobbi meg úgyis kiderül ha engedi a nepper az átvizsgálást.
Az a 200k km inkább fontos, hogy hol lett belerakva. De szerintem 4-5 év alatt 200 ezer hosszabb pályázás nélkül elképzelhetetlen. Az meg azért nem egy rossz dolog, igy a futómű sem kap annyi trimbolást, mint városban.
Bízom benne, hogy nem lesz rossz, persze minden az állapotától függ és, hogy mit mondanak majd rá, ha egyáltalán ad lehetőséget a kereskedő rá.
TSI ügyileg jó lenne látni egy adatsort, hogy hogyan alakult a motorok szerkezete, meddig volt lánc, mikortól van a módosított szélesebb láncos és mikortól van szíjas hajtás. Sok dolog tisztázódna a gyártási évvel összevetve.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)