- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
totálkezdő
tag
válasz aginor #93544 üzenetére
Persze, persze, igazad van, én is olvastam már ilyet, csak éppen itt ez érvényes: "Márkavédelmi okokból alkatrészt kiadni nem áll módunkban! Hibás vagy hiányzó alkatrészt kizárólag a márkaszerviz cserél fizetős szerviz szolgáltatás keretében." lásd:
Olympus általános szerviz információk
Egyébként ettől függetlenül az európai szerviz védelmében : annyi panaszt a különböző gyártók szervizére, ügyfélszolgáltatóira mint amennyit az Amazon oldalának amerikai felhasználói szóvá tesznek (elérhetetlenek, nincs alkatrészük, még a három éves gépekre sem stb.) szerintem egész Európában nem gyűjtenénk össze.
Ez persze nem változtat a monopol árak tényén.
Azt viszont saját tapasztalatból tudom, hogy nálunk ez valóban igaz: (az én estemben garanciális ügyről volt szó): "fedezi a teljes szerviz szolgáltatást, ami tartalmaz egy teljes átvizsgálást, a hibák kijavítását, külső-belső tisztítást..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen