Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dvd_R+

    őstag

    válasz ló úr #109273 üzenetére

    említettem azt is hogy a prohardver fórumon is írogattam ezzel kapcsolatban és ott is hozzá értők írták hogy ez nem okés egy tápnál sem főleg nem egy 50+k -s táp esetében pláne ha csak pár órája van bekapcsolva..

    Azt mondja prohardver... ismeri teli van csak okoskodókkal .. innentől mondhattam neki bármit nem értett velem egyet mert ez így kell működjön .. ezeket az embereket szerintem kiképzik arra hogy a garancialis ügyintézéshez beülhessenek, hogy minnél kevesebb alkatrészt kelljen átvenni vagy nem tudom de nagyon felk**tak ..

    Mondtam azt is hogy szerintem csak a ventilátorjával van valami.. ha ki lehetne venni a ventilátorját anélkül hogy garit veszítsen inkább megtenném és vennék bele valami jó ventilátort

    Illetve mondtam neki azt is hogy a kerregés igen is probléma mert ha pl veszek egy 8E ft os noiseblocker ventilátort és haza viszem és kerreg nekem az igen is garancialis csere mert nem kellene neki kerregnie és ha most egy táp esetében kerreg a ventilátor akkor az is garancialis ügy mivel a tápegység része a ventilátor ami hibásan működik ezt bizonyítja a kerregés.
    Ez után vette át de utánna is célzott folyamatt h ez nem az de oké majd a megfelelő kolléga ELDÖNTI .. itt akadtam ki mi az hogy eldönti hát süket? vagy mi.. küldje vissza a f**ba... és cseréljék ki
    (persze ezt nem mondtam) lehet hogy kellett volna :D

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

Új hozzászólás Aktív témák