- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Mert nincs hozzá gépük. Egyben is le lehet cserélni, csak gép kell hozzá, és a teljes olaj töltet 2,5x-e. Átmossák az egészet. Az automatát járatni kell, hogy az olajpumpája kitolja az olajat, de szárazon nem mehet, van gép, ami pótolja és nyomás alatt tartja. A nyomatékváltóból csak így jön ki az olaj.
A 8 literes töltet helyett 20 litert fizetsz, de akkor lesz 8 liter vadiúj olaj benne. Nem felkeverve a megégett, fáradt az újjal . Egy ilyen csere 300 eurótól indul.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #55278 üzenetére
Van. Subaru Legacy pl.
Mági: Köszi, most már én is tudom.
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz szőröscica #55303 üzenetére
Bengas.
Tesom Vitaraja viszont dizli
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
-
Motion_Blur
félisten
Nekem szinte semmivel, mondjuk 6.3 helyett 6.5-öt. Igaz hogy garázsban áll, de a napi rutinja két hidegindítás és 2x5-10km hétköznap + hétvégente 50-100km közút.
Ismerősöm ugyanezzel az autóval/motorral azt mondja hogy 9 liter alatt nem áll meg télen
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
Egyébként az scross 1.4T-vel ár érték arányban szerintem most verhetetlen.
-
Kornel
veterán
Basszus nekem tetszik.
De tényleg. -
brumi1024
veterán
válasz Motion_Blur #55292 üzenetére
20+ millióból A6 van újonnan 3.0 TDI-vel (biturbo már belefér). A8 továbbra is 30-nál indul, de egy komolyabb bőrcsomag 3-4 millió, extrában pedig pár kattintással rápakolható egy 10-15 millió.
(#55293) Saint_: Előző tulaj első tulaj? Miért nem hordta márkaszervizbe? Service inclusive miatt az összes BMW-re ingyenes az első 5 év/120k km szerviz. Egyedül egy légszűrőt kell cserélni (mert azt a németek ritkábban írják elő). A családban lévő F10-es kötelező szervize (3 éves, 100k km-t közelíti) eddig 6.000 Ft volt összesen.
-
Winne
nagyúr
"Kapacitásból meg a legnagyobb ami belefér főleg ha állandó fogyasztód van."
Akkor az marhaság, hogy előbb kinyiffan az akksi, ha a töltőáram nem elég neki, hogy napi szinten eleget töltsön rá? 2*9 km város per nap elég gyakori.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Jaffa75
őstag
Lehet hogy inkább arra gondolt az állandó fogyasztónál, hogy nagyobb teljesítményű hifi van benne, ami terheli az akksit? Mert akkor nem árt a nagyobb kapacitású akkumulátor!
Tudtok ajánlani (nem google alapján, hanem saját tapasztalat érdekel ) Bp-n autófóliázó céget? Csak a két tükröt kéne bevonni, mert a "nyelük" meg van kopva mindkét oldalon!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #55324 üzenetére
Jó az a váltó, nincs velük gond. Persze van az a km mennyiség ami után elfárad de ez az összes automatára igaz.
Tegnap láttam egy Saab-ot nagy elánnal utánavetettem magam de nem te ültél benne.
mod:
Winne: Lassabban tölti fel fullra csak ennyi. Mintha lenne egy 30 meg egy 50 literes hordód. A generátor meg fixen tölti mondjuk 0,5 liter / perccel. Feltölti a 50 literest is csak lassabban.
Én is most a gyári 47Ah-t cseréltem 60-asra nincs gond, generátor tölti szépen.
Amúgy ha nagyon hátrányt akarunk keresni a dologban az annyi hogy a nagyobb kapacitású akksi nehezebb.
kornelka: Vitara 1.4T és akkor jól is néz ki meg megy is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
1.4 még nem túl kicsi turbo közvetlen befecsinek? csak ugye mert VWnél nagyon más problémamennyiség van az 1.2-1.4 és az 1.8-2.0 esetén.
rbalint88: az a baj, h a maszk a szinésznek, range rovernek jól áll, ennek az ótónak kevéssé. scross maszkját lehet levetették, de a forma arányai még midig szarok..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Nem találtam jobb topikot, úgyhogy tőletek kérdezem:
Ebben a kereszteződésben tudja esetleg valaki, hogy van-e piroson való áthajtást figyelő kamera, ami a 8-ast nézi?
Köszi előre is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55331 üzenetére
Szerintem kicsi a mérnökök szerint meg nem.
TSI-nél a vezérléssel voltak a fő gondok a direkt befecsis motor meg kokszolódik ccm-től és gyártótól függetlenül. Lexus is lekokszolódik nem csak a VAG. Az a megoldás ha szívócső és direkt befecsi is van (új TSI-k pl).
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz BigBlackDog #55281 üzenetére
Biztosan megoldható, hogy valaki 7G Accordját kipróbáld.
-
bajnokpityu
félisten
ok, h kokszolódik a nagy is, de ott nem csinál problémát. égéskimaradásig már nem jut el.
magam részéről nem tartom megoldásnak a kettős befecsit. hiszen ugyanúgy megtörténik belül is a porlasztás, tehát maximum csökkenteni lehet a bajt.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55341 üzenetére
De csinál. Ugyanúgy lekokszolódik a szívószelep az 1,8-2,0 TSI-ken is. Nem függ össze a motor űrtartalmától.
Ha van legalább részlegesen szívőcső befecsi akkor lemossa a kokszot a keverék ha nincs akkor meg nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
Lidl Magyarország akkumulátortöltő (bal felső sarok) - 5500 huf.
Lidl Románia ugyan az az akkumulátortöltő (első sor, második elem) - 4800 huf.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
bajnokpityu
félisten
bocsi, de én már sokszor leírtam, h agyfaxt kapok tőle. abszolút nem releváns a véleménye számomra. ezzel szemben 200at futott 1.8-2.0TSIkből tudok néhányat, ami soha nem látott tisztítást, és köszönik jól vannak. (és olyanról még nem hallottam, h bárkinek kellett volna) szerinte meg 60anként kéne takaritani, akármilyen üzem esetén ezeket is. hát persze. 140-150ezer egy alkalom. ha viszel diót, akkoris.
tudod, nem az számit, h mit mondanak, hanem, h ki mondja.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
i-sti
senior tag
válasz EQMontoya #55347 üzenetére
Nem értem mire célzol.
(#55349) w333: Ezt ajánlott bevinni a melegbe? Vagy fedél alatt is lehet hagyni? Az autó fölött csak egy fedél van. 2 oldal nyitott. Délután rákötöm, reggelig maradhat úgy? Reggel munkába menés előtt, félálomban nem szívesen vesződnék az aksi visszaszerelésével.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum