- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Teszten a SteelSeries Apex Pro Gen 3 billentyűzet
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
Használ valaki Thule Clipon bringahordozót?
rip and tear, until it is done
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #31455 üzenetére
Még azt nem, de ha jól nézem ez is ott van nem messze a fojtószeleptől, emlékszem rá.
Akkor ezt is vegyem le és pucoljam ki?Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #31458 üzenetére
Fojtószelep sem volt iszonyatosan retkes, mármint ahhoz képest, mint amit a neten felleltem képeket, mégis sokat javított a hidegindításkor jelentkező fordulatszám-beesésen indítózás után.
Mindegy egy próbát megér, más nem elgurul egy szakihoz.Üdv, Balázs
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #31454 üzenetére
USA piac, úgy nézd. Az ő általuk tesztelt autók közül mennyi kapott legalább "ajánlott plecsnit", és ehhez még valahogy hozzájött, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a modellekkel, és milyen megbízhatóságúak az autók. Olvastam egyébként, az ilyen cikkek alatt must-do a komment olvasás, itt születnek a legnagyobb bölcsességek.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
Amikor az Axiál cuccait tesztelik az nem zavar? (szerszámszombat)
Fogd fel úgy mintha egy autó gyártó küldött volna tesztelni egy autót, az is reklám valamilyen szinten.
Engem az döbbent meg hogy mennyire tájékozatlanok néha a TC-sek, pl most hallottak először gázpedál tuning box-ról.
Give them hell Ukraine!
-
rbalint88
addikt
csodálkoznék rajta, ha most hallottak volna róla először, inkább az, hogy amiről nincs saját tapasztalat, arról nem nagyon írnak cikket.
szerszám szombatban vannak okosságok, meg ezt (vegyél drága szerszámot) ellensúlyozzák sokszor a filléres neppertrükk rovattal.Qru: szerintem alapvetően objektív a cikk, a végkövetkeztetés az, hogy nem éri meg. én egy pillanatig se éreztem a lelkesedést a cucc iránt. bemutatják, hogy ilyen is van, oké.
-
TaaT
nagyúr
válasz rbalint88 #31462 üzenetére
"a végkövetkeztetés az, hogy nem éri meg."
A végkövetkeztetés az hogy nem éri meg ennyiért. Pedig minden Euró norma által fojtogatott villany gázpedálos autóba standardnak kéne lennie.
"Itt jött a meglepetés. A turbólyukat nyilván nem tünteti el, de amint betölt a turbó, az autó úgy ugrik minden kis gázpedálnyomásra, mint kapott volna plusz 20 lóerőt, és vagy 50 Nm nyomatékot. Ebből látszik, mennyire szubjektív az egész lóerőérzet, mert maximális gázpedálállásnál negyedikben pontosan ugyanúgy 7,5 másodperc a 80-120, mint bármelyik állásban, a pedáltuning box nélkül is ennyi."
Anno volt bruttó 40e forintért 3állásos verzió, nekem ennyiért is sok. Ez van, pedig kéne, nagyon.
Give them hell Ukraine!
-
rbalint88
addikt
szerintem az a baj ezzel az egésszel, hogy elkezded így használni és amikor raknál még a tűzre és félállástól padlóig nem történik semmi, na az a szopás, amikor jön szembe a kamion... egy rendes chiptuning az oké, amikor mindenhol erősebb lesz az autó, de ez a kamukirályság szerintem GÁZ.
lehet én vagyok régimódi, de én ahhoz vagyok szokva, hogy ha van egy x értékig beskálázott fordulatszámmérőm, akkor a max teljesítményt x-1 környékén tudom kivenni belőle, padlógázon, nem pedig x/2-nél, félgázon. -
TaaT
nagyúr
válasz rbalint88 #31465 üzenetére
Persze hogy nem lesz erősebb, de a gázreakció akkor is sokat számít, a hiánya meg főleg.
Eddig akárki vásárolt ilyen gázpedál tuning boxot nem bánta meg, lehet nekem is ezt kéne tennem, és akkor nem kidobott pénzként értékelném azt a 40e forintot.
Más, ezen lehidaltam nemrég [link]
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
Az azért nem ugyanez. Ott hasznos dolgokat mutatnak be, ez meg egyszerűen nem az. Az autónavigátor legalább kiírja, hogy fizetett hirdetés(nek álcázott műtesztet) olvastál.
Haver Lexusában volt (előző tulaj rakatta be). Kb azzal a lendülettel került is ki belőle amint megvette. Megértem. Azon kívül, hogy semmi értelme én is irtózom én is az ilyen kókány sufni-tuning dolgoktól.
Egy értelmét látnám, hogy ha a gázelvételnél a fordulatszám gyorsabban esne vissza, de ilyet ha jól tudom nem tud ez a kütyü...
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
"a gázreakció akkor is sokat számít"
Ez így van de padlóra ugyanazt nyújtja a technika mint ha a boxtuningot nyomnád be maxra, semi plsuzt enm ad a méneshez se a nyúlmókusokhoz. Parkettán minden gép azt adja ami a csövön kifér (kílma lekapcs és maximum powa) automatánál meg ott a kickdown erre.
A box az nem csinál mást mint, hogy meghamisítja a jelet. Pl a pedálút 50%-nál már 100%-ot tol. Amúgy is csalnak ezzel a gyártók pont a szubjektív érzése miatt a dolognak, hogy hú de megy és még csak félgázon megyek, mégis hogy húz... Aha aztán lepadlózod és nem történik semmi, mert már a pedálút felénél csutkán mentél valójában. Ami egy kicentizett előzésnél necces lehet nem vagy ezzel tisztában. Ennek semmi értelme egy olyannál aki nem fél lepadlózni.
Tudtommal - annak ellenére, hogy nem a huligán szekcióba tartozol - nem okoz fizikai fájdalmat neked ha nyomni kell egy parkettát.Nekem pl ezt marha fura volt megszokni Kormiban is, hogy nyomhatok padlót, forgathatom de ott nem történik semmi, alul tol felül meg a nagy büdös semmi (ami megint szubjektív mert felül adja le az erejét ugyanúgy mint a rizsrakéta). De jobban beoszthatónak érzem a benyósomat. Nyomom megy, nem nyomom nem megy, egyszerű mint én magam. Kormi meg fordítva, ha nem nyomom megy ha nyomom nem megy (nyilván hangsúlyozom szubjektív érzésről beszélek, hisz' mind a kettő nagy fordulaton adja le a max erejét).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Biztosan nem esik vissza gyorsabban a fordulat. En annyiban latnam ertelmet, hogy mondom az Astranak pl eszetlen lusta a gazreakcioja. Gazfröccsöt nem tudsz adni, mert hirtelen benyomod es felengeded, akkor nem törtenik semmi benyom, otta tart, ott tart, elenged...na igy
de en sem epitenek be utolag ilyen made in china ledes plastic dobozt
-
TaaT
nagyúr
Tudom miről szól a gázpedál tuning
De ha te meg vagy elégedve az autód elektromos gázpedál reakciójával akkor rakj be egy második gázpedált (vagy bármit) az eredeti elé, a 2 közé meg rakj be egy rugót és meg fogod érteni mi az a késés, és miért is jó ha ez nincs az autódban.
lenko: Szívó benzinest nem csippelünk, főleg nem egy egyhatost.
Viszont ha VCDS kábellel lehetne baszogatni az elektromos gázpedált annak nagyon örülnék [link] mert az (kábel) van itthon.
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #31471 üzenetére
Pedig annak látnám értelmét ahogy írtam előbb. Nekem is lusta a gázpedál, ott kell tartanom gázon a lábam mert gázfröccsöt egyszerűen nem tudsz adni. Pedig ez még nem is Euro 6, képzelem azok mit tudnak...
SzlobiG: Néztem, ilyen 6-10%-ot tudnak max kihozni a szívókból. Egyik márkatárs elvitte a 2,5 szívóját, +20 ló és +30 Nm-t tudtak kicsiholni a gépből 120 + áfá-ért. Nem győzött meg, hogy én is elrohanjak a chipszeldébe... Bár tényleg akkor már inkább ez mint 80k-ért egy tyuningbox.
mod:
TaaT: Ok, ha neked ez megér 80k-t akkor hajrá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
Jaj ez az általánosan elterjedt tévhit, hogy szívóhoz nincs. Értő kezekben van értelme.
Elvinnéd, utána te sem így vélekednél. Ha nem tetszik visszatölti a gyári progit. Buktál 45e-t, de van egy tippem, hogy nem fogod visszatöltetni. 2. szívó autóm van chippelve, csak pozitívumot tudok mondani.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
w333
félisten
+1 ismerős aki aprópénzért vette a Golf 4 -t (230k) kiderült hogy ECU hibás egy kis 1.4i -ről van szó osztrákból hozta van benne 170 ezer és 2003 -s, vásárolt hozzá egy ECU -t is íratott rá chipet (jobban megy az biztos) ismerősön keresztül ha jól emlékszem akkor talán 60k -t fizetett mindenért (ECU + chip amit ráírtak)
Persze ezen kívül magyar papírozás és egy bal első sárvédő kell rá mert az osztráknak leállt valahol és szétrúgta a sárvédőt idegességében !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
Én is így álltam neki a Passat 1.6 8v előtt, de ha ez nem segített volna nem járok vele még 2évet, hanem azonnal eladom, de te tudod... 45e meg nem a világ vége, viszont én biztos vagyok benne, hogy a szád utána felfelé fog görbülni, és nem lefelé.
Az embereknek fáj az igazság!
-
z123456789
addikt
Holnap mennék átíratni a verdát, de még nincs eredetvizsgám. :S
Létezik még mobil eredetvizsga? 7 éve még úgy volt, hogy felhívtam a tagot, odajött a dobozossal, és 10 perc alatt megvolt a művelet.
Olvastam neten valahol, hogy már nem létezik ilyen.
Vagy ha bemegyek egy szervízbe, akkor ez gondot jelenthet hogy aznapra kellene? Ezt kicsit benéztem asszem. -
aero.
veterán
válasz z123456789 #31479 üzenetére
Lemeccselsz egy eredetvizsgát, és utána mész az ocsmányirodába, hol a gond?
-
aero.
veterán
válasz z123456789 #31481 üzenetére
Helye válogatja gondolom, de 1 napon belül általában mindenhová tudnak fogadni, én aznap reggel telefonáltam, délután mentem.
-
bandus
veterán
jah, attól függ éppen mennyien vannak. de a környéken biztos találsz egy helyet ahova viheted.
én pénteken viszem a kocsit vibrációdiagnosztikára, remélem megmondják mi a nyűgje, bízom benne, hogy nem kell új felniszettet vennem
aztán már csak a lámpáknak kell egy polír, és egy ózonos klímatisztítás + jövő hónapban olajcsere és remélem, hogy idénre meg is vagyok vele.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
LógaGéza
veterán
válasz z123456789 #31479 üzenetére
Én bementem, heló, kéne vizsga. Negyed óra és kész volt Helye válogatja.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
w333
félisten
válasz z123456789 #31479 üzenetére
Sok helyen papíron már nem jönnek ki ... közben pedig igen !
Én ősszel csináltattam melóhelyemre jött, és kb. 10 perc alatt kész volt !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zack
nagyúr
Csináltam egy kis tesztet 5.-ben. A nehézséget az okozta, hogy csak átlagot mér, így minden mérés után pihenőbe be, és nulláz, majd amikor beállt, ismét pihenőbe ki.
Az 5400rpm izgi volt.2000rpm 7,6L (83km/h)
3000rpm 9,7L (123km/h)
3500rpm 12,7L (143km/h)
4000rpm 14,6L (165km/h)
5400rpm 22,5L (220km/h)Ehhez képest mentem 1 hét alatt 1200km-t 4000rpm felett.
Jó a V6, csak ha tolod neki, győzd tankolni.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Qru
MODERÁTOR
Viszont most megkérdeztem, a Lexus amivel éppen tudtam tartani a tempót az elég súlyos (már mint tömegre).
mod:
kornelka: Ennyi. #csakaHonda
brumi1024: Van az az összeg amiért átveszem tőled.
TaaT: Erősen szkeptikus vagy a TSI-vel de ha csak ez a két opció lenne inkább vállalnám azt mint egy hulla 1.6i-t.
focvis: Ha eleget fizetsz azt is átveszem.
zack MK3 2,5 V6-ot próbáltam hát a hangja iszonyat bejött de a fogyija horror, még az 1,8 TSI-nél is többet vett pedig az is iszákos ha tolod neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest