- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- BIOS frissítés
- Videós, mozgóképes topik
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #199099 üzenetére
Ha nem lesz hengerfejes (hajlamos rá) és/vagy nem hajtom kiflibe lehet még a YT kort is megéri nálam.
#nincsbennetarcsi
-
3L1T3
addikt
válasz bulikavagyok #199095 üzenetére
Jó választás, egyáltalán nem öregedett sem a forma sem a belseje.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
bandus
veterán
válasz bulikavagyok #199095 üzenetére
én a klasszik glk-val vagyok így, hogy szeretnék egyet egyszer hátha rászánom magam
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
Hááát… Oldalról azért van eltérés színben, érdekes, hogy a motorháztető felől nézve nem feltűnő.
És a lámpa nagyon nem olyan, mint amit kértem, de legalább valóban LHD.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Danke!
Az olajat nem keringeti a villany, csak a hűtővizet. S/S-t pályán kikapcsolom, 2x ellenőrzöm.
Érdekes, hogy 105-110 C a dízelben.
Már nem emlékszem, hogy régebben / korábbi 2.0 TSI-ben mennyi volt a pályás hőfok. Talán 105 volt. (Meleg időben, városban, hegymenetben felmegy 118-ig.)
Ennek adtam Xado 1 stage-et még nov./dec-ben, és lehet hogy amiatt lett hidegebb a motor - ugye elviekben csökkenti a súrlódást. Most pénteken figyelgettem a pályás hőfokot és 102-103 C a jellemző (150-160), ill. ha visszalassulok 110-120-ra úgy 104 C, országúti sebességnél valamivel magasabb, ott tán 105, és 107-ig is felmegy.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
stickermajom
addikt
válasz szabonagyur #199108 üzenetére
Sárvédőn még nincs ott az UV érlelés nyoma. Ki kellett volna rakni az udvarra egy másfél évre, hogy hasonlítson.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #199105 üzenetére
Az baj, mert elég hamar odakozmál az olaj az szvsz nem elég ha csak a víz kering. Akkor majd figyelek rá, hogy ki legyen kapcsolva pályán a S/S.
Olajhőfok az kb pariban van mint nálad, békés (óra szerint) 140-nél most 103-at mutatott hazafelé. 110-ig csak akkor szalad fel amikor volt előttem szélfogó (ez esetben egy Jaguar volt aki feltartott hosszabban).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Akkor kb. 1:1-ben ugyanaz a hőfok.
Turbó-odakozmálás. A D6 PHEV-ben folyton ettől paráztam autópályás dugóban, kikapcsolható S/S híján ott az AWD módot nyomtam be ilyenkor (úgy minden hajt, a dízel se áll le). Majd visszakapcsoltam hibridre miután visszahűlt a turbó.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #199113 üzenetére
Haver D4-D-je is keringeti tovább a vizet ilyenkor mint most megtudtam. Elvileg az elég neki a gyártó szerint. Hát őő...
Bubinál is tudnék mondani hőfokot ha nem lennék lusta benyomni az obd-s kütyüt induláskor. De ugye ez már idióta amcsiknak készült és még a vízhőfokot sem írja a műszerfalon. Ehhez képest nem csak a hűtővízét és az olajét de még azt is tudja, hogy a beszívott levegő, meg a nafta hány fokos...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #199107 üzenetére
Kb. színhelyes a kép, élőben is ilyen. És azért rugózok a lámpán, mert a biztonságos közlekedéshez nem kevés köze van, a sárvédő színének kevésbé.
Amúgy az Unixnál 87k egy zsír új, gyári lámpa.(#199108) szabonagyur: Amit látsz a képeken, a sárvédő és a lökhárító kivételével minden gyári fényezésű, 15 éves, és 80-100 mikron közötti.
(#199110) athomi: Pedig a hátulját a villanyoszlopos kaland után szépen megcsinálták tavaly, az árnyalat is tökéletesen passzol. Lecserélték az emberüket? Avagy kiment külföldre?
(#199111) Qru: Most már kezdek úgy lenni vele, hogy leszarom, műszakilag legyen top, a karosszéria már úgy sem lesz pont ugyanolyan, mint azelőtt. Vagy legalábbis az már végképp nem éri meg anyagilag.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #199115 üzenetére
Szvsz az a gond, hogy gyári színre fújták és nem vették figyelembe a többi elem fakulását. Ha nem félig vak a fényező gyerek észre kellett volna vennie, hogy k. elüt. Polír segíthet de 1-2 év és újra előjön a színkülönbség. Legalább egyedi lett a járgány...
#nincsbennetarcsi
-
chungee
addikt
Napot!
Érdeklődni szeretnék hogy ha ideiglenesen kivonom a kocsimat és az idő alatt lejár a műszaki akkor a visszahelyezés körülményes lesz-e Illetve mennyi ideig lehet max ideiglenes kivonni a forgalmit
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #199119 üzenetére
Nemtom, sosem szedtem még le én magam, de csupa 10-es csavart látok csak, nem lehet nehéz.
De legalább a fék nem fog be, pedig most egy 15-20 km-t megtettem vele a városban. Padom ugyan nincs, hogy megmérjem, de tapintásra ugyanolyan meleg, mint a másik oldalon, és nincs büdös sem.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #199104 üzenetére
Hát, ezt így (mármint pont nem ilyen szögből) most befotóznám HaHura és egy viszonyag barátian magas összegért feltenném. Ha elvinnék, akkor meg keresnék egy normális autót újra. Nálam ez a tűréshatárt átlépi, ha élőben is ennyire elüt. Kb. meggyvörös és epervörös a két árnyalat. Mondjuk én eléggé finnyás vagyok
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #199123 üzenetére
Én is pedzegettem korábban itt, de többen is írtátok - és ebben igazat is adok -, hogy egy ismeretlenbe beleugrani nem biztos, hogy jó ötlet. Ezen már annyi mindent megcsináltam már, műszakilag tényleg 100% most.
-
pècsimunkás
addikt
válasz BigBlackDog #199123 üzenetére
Esküszöm ez jutott eszembe nekem is, de nem akartam leírni.
Amúgy patika az autó, hamar elvinnék!
Ráadásul mindig mindenhol a Jazz az ajánlott autó bármilyen felhasználásra !
Jó a sajtója is ezáltal !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #199124 üzenetére
Ha van némi pénzmag pluszban és van kedv, idő is rendbe tenni egy másik választottat, akkor lehet, hogy én inkább feljebblépnék.
Ha csak az agyadra és a racionalitásra kell hallgatni, akkor NE add el! Műszakilag rendben van és nem egy nyűgös darab a Jazz, szóval sokáig ki tudna szolgálni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #199126 üzenetére
Jelenleg annyi van csak, amennyit anyum leendő autójára szánnánk (most 400-500k, apum 13. havijával 7-800k lesz), neki is kell egy járgány, azt nem venném el. Úgyhogy csak annyiból vehetnék másikat, amennyit ezért kapnék, szóval nem lenne érdemi feljebb lépés.
Vagy gyűjtök pénzt homokszórásra és lefújatom újra máshol.
Vagy stickerbomb. 🤔[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #199127 üzenetére
Szerintem most nem lehet nagyon ertelmes autot venni 4-500k-ert, 7-800-ert talan (minimalis elvaras igy 2021-ben szerintem a nem sztaniol kasztni, minimum 2 legzsak, ABS, klima, elso elektromos ablak - plusz utolag BT kihangosito es akar csak egy szivargyujtos ulesfutes)
Csak otlet: mi lenne, ha anyud kapna meg a vagyonort es apud lepne feljebb egyet az ingazashoz? Egy splash is versenyszemelygepjarmu-urhajo a wagonrhez kepest -
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #199128 üzenetére
7-800-ért nincs szimpatikus Splash, legalábbis apum szerint, én nem néztem még.
A felsoroltak közül klíma jó, ha van, de mire lehűtené az utasteret, már a célhoz is ért, így nem must have, ahogy az elektromos ablak sem, sokat tekergette a Volvo 343-ét és a Skoda 120-ét is, nem zavarja. Viszont szervós kormány nem ártana.
BT kihangosító sem kell, kinek telefonáljon hajnali fél 5-kor? (Meg amúgy is ott a kezén az Apple Watch.)
Ha nincs benne rádió, az sem gond, van egy CD-s Clarion a szekrényben, meg hangszóró is akad.
Szivargyújtós ülésfűtés szintén van, lidlis, még a Jazz-be vettem, de érezhetően magasabban ülök miatta, és ez zavar tekintve, hogy amúgy is majdnem a tetőkárpitot súrolja a hajam. Úgyhogy szívesen átadom neki.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #199129 üzenetére
Azt tudom, hogy annyiert nincs jo splash. Viszont a WagonR elvileg jo muszaki allapotu, ellenben eleg puritan keszulek. Lehet inkabb azt upgradelnem es passzolnam anyukanak, mint vennek valami ismeretlen foshalmot parszazert. Tobbet kell hozza gyujteni, de legalabb mindenkinek normalis autoja lesz.
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #199130 üzenetére
Csak az a baj, hogy ahhoz több idő is kell, a nyár végéig szeretnénk lezongorázni a 3. autót, mire jön a hideg. 😕
Most taxizik, napi 1200 Ft minimum, hosszútávon elég sok.A WagonR igen, alapvetően jó állapotban van, de egy új nyelestengelycsapágy és kuplung kinéz már ennek is. Az egy újabb 100-120k-es történet.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #199102 üzenetére
A belseje határeset már, ott azért jobban látszanak az eltelt évtizedek. De legalább anyagminőségben rendben van... ezen mondjuk nem csodálkozom tudván, h mennyibe került egy ilyen autó új korában.
bandus: GLK mint hobbiautó és jó befektetés egyben? Furcsa választás, de akár működhet is. Igazából bármilyen sérülésmentes, keveset futott használt autóval működhet ez a sztori.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #199147 üzenetére
De az az érdekes, hogy a hátuljánál sikerült pontosan eltalálniuk, akkor most miért nem?
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #199147 üzenetére
Mondjuk nekem a pezsgő metál szinemnél lett ilyen aztán csak korrekciót kértem, mert elütött a lökhárítótól. Aztán az lett belőle, hogy eleje már egységes lenne de így már az ajtótól van ilyen árnyalat eltérés. De ez is csak annak köszönhető, hogy a bal oldal lett végig fújva valamiért aztán az fakult.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest