- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #178382 üzenetére
Tök jó de kitakarja őket a fehér asztalka meg a virágláda...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
EQMontoya
veterán
Hat, a mai nap csufos kudarc lett a ringen.
Marmint jo buli volt, de teljes fekcsere jon. Nem tudom, mivel vettem a kocsit, de most rendeltem egy EBC szettet yellow betetekkel.
Nem vagyok ra buszke, de konkretan szerencsenk volt. Vegigmentunk, lejottem a palyarol, allt kicsit jaro mottorral az auto a boxok mogott (ameddig levettuk a buksit, beutottem a waze-ba a helyet, ahova mentunk enni, ilysmi), majd elindultunk, es konkretan az elso kanyarban (meg a ring teruleten belul) beesett fek. Nem volt para, kicsi volt a tempo, motorfek es kezifek megoldotta (meg az, hogy nem panikoltam be).
Mar a palyan ereztem, hogy nem teljesen oke (kicsit felrehuzott neha fektavon, illetve volt egy szaga), de az, hogy az, hogy a fekfolyadek is felforrt, meglepett.
Ez van, a vasarnap cancelled, aztan csere az egesz (folyadek, betetek, tarcsak).
Tanulsag: ne legyek olyan hulyek, mint en! Ringre csak olyan fekkel, amimek minden komponenserol tudod, hogy mi az, es mikor kerult be az autoba.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
AMD Power
titán
Azt jól "látom" ,hogy egy normálisabb 2007-2010 benzines autó 1.5 millától indul használtan? Nem kis autóra gondoltam. Astra, i30, Sx4 méretűek.. .
-
eastsider
nagyúr
válasz MunezXBK #178397 üzenetére
Nekem jobb hatsoban volt kevés... Jelzett is hét elején a tpms. Csak akkor a 3. Kútnál feladtam a pumpa keresést lehet ki kéne bontanom a gyárit...
Valami történt éjjel a teremgarázs kapujaval... Full be van horpadva az egész és fullban nyitva van, ki van kapcsolva kíváncsi lennék a sztorira
-
EQMontoya
veterán
-
AMD Power
titán
válasz EQMontoya #178408 üzenetére
Ez érthető is! Sajnos tényleg nagyon el vannak szállva az árak. Sok minden miatt.
Én őt is szoktam olvasni néha a FB. Brutál profi a csávó és jó sztorikat szokott írni.
Használt autó átvizsgálás -
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #178399 üzenetére
Azt csak azok tehetik ki akik az EGR-t is kikötik és chip is kerül a kocsira, a kipu pedig végig cső.
Az "Ez dízel, te k*rva." feliratot azok használhatják akiknek a komplett hátsó ajtó 10Km-en belül két árnyalatot feketedik. -
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #178403 üzenetére
Nagyon eszi a feket a palya ha hajtod. De a lenyeg hogy nem volt belole nagyobb baj.
Ugyanitt erdekesseg: mit kell cserelni egy palyara felkeszitett M4-en 36 kor Nordschleife utan. -
AMD Power
titán
Veszem észre sajnos. Pont itt van ez a cikk erről.....
-
#89309696
törölt tag
A motoromba hátul 1 bar volt a 2 helyett (1.8-2.2 a könyv). Semmit nem vettem észre belőle.
A többi autó rendben volt, 0.3-mal volt kevesebb a nyári értékhez képest. Ahhoz képest, hogy hidegebb van és eltelt két hónap ez tök jó.Kangoora hétvégén felteszem a télieket, mert a nyárival megmozdulni nem lehet a sárban és most már esős őszi idők jönnek, nálam innen kezdődik a téligumis szezon (ha épp nem egész éves).
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #178415 üzenetére
Anyám Swiftjével jobbat megyek és azon nem kopik el semmi.
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #178421 üzenetére
Az megvan, csak valahol pont azt olvastam, hogy a kuplungok nem teljesen komparibilisek vele.
"Bad reklám is reklám too"
-
anorche1
őstag
válasz Rigormortiis #178350 üzenetére
Sedan fabiabol en ugy szedtem ki, hogy lehajtottam a hatso uleseket, es csomagtarton at huztam ki.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #178426 üzenetére
Igen, viszont az "csak" 110 lovas. Az 1.0@120Le három hengeres turbós motorjuk viszont szintén közvetlen befecskendezéses, ha jól emlékszem. Az az 1.5-ös viszont lehet, hogy 4-5 év múlva aranyat fog érni a használt piacon. Majd kiderül, nálunk pl: nem igénylik a szívómotorokat az ügyfelek, így még nincs ilyenünk, csak 1.0@100Le és pár 1.6-os (azt hiszem a hybrid Kona is az).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
eastsider
nagyúr
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #178403 üzenetére
Én néha játszottam a gondolattal, hogy kimegyek az IS-el a ringre. Aztán mindig meggyőztem magam, hogy nem biztos, hogy akkora nagy móka lenne, mert esetleg a fékek nem fogják bírni.
Na ezt az elméletemet igazolta, hogy az agyon dicsért Textar betéteket és féktárcsákat betettem az autóba és EGYETLEN alkalommal kellett egy brutál nagyot fékeznem velük nagy tempóról állóra. Onnantól kezdve ráz kicsit 80-60 km/h közötti fékezésnél....
Megnéztem őket és a jobb első szépen eldeformálódott. Na most mi lett volna ezekkel a hulladékokkal egy ringes futamon...Vilike: Ne is mondd az új autó árakat. Nem olyan rég még az alap Swiftet 3.090.000 Ft-ért lehetett elhozni. Mire a szüleim rászánták magukat, hogy vegyenek, már 3.190.000 Ft volt az alap. Átvették az autót idén májusban. Most nézem jött belőle ráncfelvarrott és az alap Swift jelenleg 3.990.000 Ft.
Baj lesz itt Béláim. Most drága az új és drága a jó motorral szerelt használt. 10 év múlva drága lesz az új és nem lesz jó motorral szerelt használt. 20 év múlva elvágják a torkod, ha nem villanyost veszel.
-
stickermajom
addikt
válasz Qtya123 #178432 üzenetére
Muternek múlt héten jött meg a drága Swift. Talán november elején ki tudom próbálni, kíváncsi vagyok rá nagyon. Elvileg már FL, de nem vagyok benne biztos, mert mikor láttam a cikket róla, akkor már úton volt. Viszont elvileg LED fényszóró került bele, az meg csak FL-től alapáras.
-
nagyúr
Tegnap levegőt venni nem volt időm, így íni se, de most!!!
Szóval már korábban le lett beszélve a Ford Solymárral, hogy beviszem az autót és pályatesztelik, persze senki sem emlékezett semmire.
Elkezdtem mondani a problémát, erre el akart hajtani a munkafelvevő, hogy ez a Petrányi ügye, miért nem ott reklamálok? (ugye ott volt a motorcsere) Hogy ezzel ők most egy problémát vesznek a nyakukba.
WTF? Megkérdeztem kicsit emelt hangsúlyal, hogy miért akarja minden szervíz, hogy egy életre elmenjen a kedvem a Ford-tól és hogy még panasszal is éljek? Hiszen ez egy garanciális autó... Hát de a Petrányinál vannak a papírok. Mondom ez most mellékes véleményem szerint, ott nem találtak semmit, nem vezetett eredményre a ténykedésük, belőlük többet nem kérek. Mindig a Solymárhoz hordtam az autót, a szerencsétlenség netovábbja volt, hogy a motorcsere sem ott történt...
Bevették végül, most a szervizes jár majd vele Szadáról a munkába meg a gyerekéért, aztán meglátjuk. Mondtam hogy hajtsák, nem kell kímélni ezt a szart
Csereautó nuku, rá se lett kérdezve Ezektől meg is dögölhetsz.
Ismerős útján egy automata 1.6 benyás civic van nálam (még a békalámpás, piros színű ).
Szarnak szar de legalább autó[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #178439 üzenetére
Vicc b+ az auto. Bocsanat, de tenyleg. Igy vegyel szarra konfigolt autot dragan. Nekem eddig se golt.kedvem fordhoz, de igy plane. Mas orszagban is ilyen magas szinvonalu ugyfelkiszolgalasuk lehet?
Mas: varom a kis pici muszaki vizsgajat.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
stickermajom
addikt
válasz Magnum_ #178440 üzenetére
3F szabály
Látod az Opel köszöni szépen jól van (kop-kop-kop). egy garanciális fényszóró cserén kívül eddig nem volt gond. (kop-kop-kop)
Nem is az autó a legnagyobb probléma szerintem, hanem a magyaros márkaszervizek. Dolgozni egyik sem akar, minimális energiabefektetéssel meg akarják úszni a 3-4-5 év garanciát, aztán ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #178441 üzenetére
A hazai importőr sem túl segítőkész, nem biztosítanak hivatalból csereautót, az assistance is 2-3 munkanapig ad autót. Komolyan ez vicc, de tényleg.
A következő autó ha új lesz (úgyse az lesz). Akkor ezeket a köröket úgy végigjárom, hogy már unjon és utáljon az összes kereskedő, de még1x olyanhoz nem megyek aki garanciás, működésképtelen autónál nem ad azonnal valamilyen csereautót a javítás idejére!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kickass
őstag
válasz Magnum_ #178440 üzenetére
Kis piac, le se vagyunk szarva, torvenyek se vedik megfeleloen a vasarlot (neked nem kell mondani) a markaszervizek meg az importorok meg le se tojjak ha par poruljart hoborog, foleg amig a flottaertekesitesek mennek a magan uton vasarolt autok szama meg meg mindig marginalis.
-
nagyúr
válasz stickermajom #178441 üzenetére
Öcsémék a motorral szopnak. Új, garanciális motor, 3000 km-el, random leáll. Importőr javaslatára fogta a márkaszerviz és elállította a gyári szelephézagot, mondván úgy jó lesz. Megyünk a motorért, beindítjuk és olyan hangja volt mint ami mindjárt szét akar esni. Márkaszervizes srác szerint "menjünk és használjuk jó ez így", meg "ez kínai ez ilyen", aztán hál' istennek még a szeme elött fulladt le alapjáraton a motor, 3x is. Úgyhogy maradt ott. 3 hete ülnek rajta és ki tudja mikor lesz kész...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #178441 üzenetére
+1, Úgy érzem, hogy a Polo esetén én is megtapasztaltam ezt. Remélem másodszorra már kicsit igényesebben sikerül megoldaniuk a problémákat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #178446 üzenetére
Azért ne legyenek hiú ábrándjaid. Legalábbis az eddigi munkájukból kiindulva...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs