- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Milyen monitort vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos tablet topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #129740 üzenetére
Csak agymenés, sok volt az Initial D mostanában Van elég feladat otthon, pár napja a Golf az egyedüli járóképes. Wartburg hengerfej visszarakását várja, Jumper kocc javítás van folyamatban vagy egy éve, traktorok csapágyasan/generál közepette/kuplung miatt széthúzva/adagoló hibával állnak 🤠 Ja, a Simson az még szintén jó
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #129752 üzenetére
4A-GE swap a Wartburgba?
-
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #129756 üzenetére
"Tudom meg leszek kövezve, de te amúgy mindig dugózol, oda minek a 150 helyett a 200 ló? "
Erre nem tudok válaszolni a jóízlés határain belül.
"Amúgy nem bukod így a garanciát? Ezt nem tudják visszanézni?"
Át van írva a szoftver, az értékesítő nem beszélt le róla azonnal, pedig 3x is beszéltünk róla, még legutóbb a fékcserénél is. És bármikor vissza tudom tölteni a gyári szoftvert,
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Na nem spamelek tovább, ez az utcsó:
A Puma nem tudom minek (De, kell a kis rusnya Ecosport mellé valami "szebb"), az Explorer sem jön be annyira (Már láttam ezt a formát, Koreaiaktól...), a Kuga pedig nagyon orrátbefogvatüsszentettazújFocus kinézetű. A hybridséget viszont díjazom, már ha jó és használható lesz!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #129760 üzenetére
az jó, hogy csakis plug-ing (sic!) hajtással érkezik az explorer, de családi támogatással és e-autó támogatással összevontan is lesz vagy 15M
Az Új Kuga egy emelt magasságú Focus, azt viszont nem értem, hogy a gyártók a régi neveket miért rebrandelik újra minisuv-okban, mint itt a Puma, mitsunál az eclipse (ami egy kurvára hangzatos név és most is inkább valami sportosabb autóra kellett volna ellőni)
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
Most egy piros model3-mat lattam .. ezek gyorsan elszaporodtak bakker.
-
Declare
őstag
ket villanyautos kerdes:
Tarsashazi teremgarazsba villanytöltö felszerelesevel probalkozott mar valaki? AZ ABB cegnek vannak ilyen RFID kartyas töltöik, elvileg hiteles merövel, amivel el lehet szamolni a tarsashaz fele.
Nagyon vonzo lenne egy villanyos verda, amivel azonban napi kb 180 km ingazas lenne. Van erre ma realis aron jo alternativa? BMW i3 (120Ah) amit neztem es tök jo, csak azert eleg huzos Vagy egy regebbi i3 REX-el? (azert ide irom, mert nem hiszem, hogy a milyen autot topicban erre erdemi valaszt kapnek )
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Declare #129772 üzenetére
ha már van Társasházi alapító okirat, akkor a lakók egyszerű többségének a hozzájárulása kell + almérő, amivel elszámolsz a társasház felé + megfelelő teljesítmény persze (min.3x32A, mert a társasházi óráról megy minden villany a közös helyiségekben és mennyit foglalhat be az autó ugye.
Másik opció: mérőhelyet alakítasz ki magadnak ott csilliárdért, szintén kell lakók felének (50+1%)jóváhagyása.
3. opció, saját elosztódból vitetsz le 6-10mm2-s kábelt a parkolóhelyedre, kell az egyszerű többség itt.
HA MÉG NINCS társasházi alapító okirat (pl. most épülő ház), akkor K gyorsan vitess le saját kábelt a saját mérőhelyedről.
Én így csináltam, 10mm2-s kábelt lehúznak a garázsba + fasza földelt konnektor, túlfesz védelem, nincs gond az elszámolással, nincs még társasház, nem kell hozzájárulás. 32A van a lakásban, ami éjszakai töltéshez elég (lassú töltés okos mérővel), egyébként bővíthető.
(napelem rendszerünk is lesz saját az erkélyen, HA a kivitelező meg tudja erősíteni a korlátot)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #129773 üzenetére
A haz mar kesz, 2006 ota sajna anno ilyenre nem gondolt még az ember. Akkor utana kell nezetnem, mi a helyzet a villanyhalozattal...utana viszont egy egyszerü többseg nem tünik veszesnek.
Ezzel parhuzamosan viszont villanyverdat is kellene talalni, mert a töltö es tipus egyszerre gond . A leirt felhasznalasi körülmenyekre van esetleg tipped? Vagy ilyen körülmenyek között nem erdemes egyelöre villanyozni es maradjon a benzin
Attol felek, hogy egyelöre még, ilyen hasznalati feltetelek mellett a villanyautozassal több gond es költseg jarna, mint pozitiv hozomany
-
Magnum_
nagyúr
válasz Declare #129776 üzenetére
közösképvit kérdezd meg arról, hogy mennyi a garázsban az összteljesítmény ÉS megoldható-e (biztos), hogy a saját elosztódból vitess áramot a helyedre (szerintem ez a legjobb, nincs vita belőle, kábelsínben simán vihető, konnektort zárható dobozba teszed, vagy fali box. Ha ezt megbeszélted, végigjárod a lakókat a papíroddal, amin hozzájárulnak ehhez.
napi 180km ingázására i3 karcsú (télen pláne), leaf2 kell legalább, vagy Kona, Ioniq-al is csücskös. ha van 10+M-od EV-re (included állami támogatás), vagy 50% önerőd + havi 70-80k törlesztőre 5évig, akkor fasza. Én nem tudok gondolkodni jelen kínálat és árak mellett abban, hogy ilyen távokra villany, nálunk csak pici olcsó, szigorúan városba és agglomerációba szánt EV lesz (asszonynak), ha összeszedem magam újra anyagilag (terveim szerint jövőre) - feleség is kapott parkolóhelyet, nekem marad a benzines hétvégékre.
napi 180km-re dízel kell (komolyan), EV városba, agglomerációba jó, évi 1-2 hosszabb útra alapos villámtöltő tervezéssel (PHEV-et nem vennék újra, az biztos).
Ha van lecsó Model3-ra, akkor viszont nincs kérdés. Nekem kéne. Ott már van range, amivel lehet gondolkodni (Észak-Olaszo.-ig egy villámtöltés elég)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #129777 üzenetére
en is karcsunak erzem, de mondom, elvileg az i3 (120Ah) az tudja...csak az böven 10M fölött van...
Atragom még a dolgot, aztan max kerdezek még, kösziNapi 180 km re (ami tervek szerint azert sokaig nem marad 180 km...) en is azonnal dizelt mondanek. Viszont mivel baratnömnek keresünk autot, igy csak valami pici, csajos jöhet szoba. A polo ami ki van szemelve, automataval, de poloba meg nem vennek dizelt, mert azt jobbara varosi futkosos autonak veszik es tartok töle, hogy dizel motorral kesöbb eladhatatlan lesz. Meg hat ugye amilyen lüttyö egy panikolo orszag a mienk, holnap bedobjak, hogy Soros dizellel jar, aztan még meg is vernek a piroslampanal, ha dizeled van
Nagyon menö amugy, hogy ugy vesztek lakast, hogy egyböl villanytöltö is ki lesz epitve
(#129781) EQMontoya költözni most fogunk, igy lesz 180 km a felmondas, meg nem opcio, mert sajat a bisznisz...de remelhetöleg nagyjbol önjaroan talpra lehet allitani 1-2 ev alatt es akkor max heti 1 ut.
(#129782) Saint_ pont ez az 1.0 tsi + dsg opcio van kiszemelve...de nemetorszagbol vennem én szivem szerint, par ezer km el, 1-2 evesen.
(#129783) [vilike] a szivembö szolsz
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Declare #129780 üzenetére
vagy 1.0tsi + automata és gari lejárta előtt eladni, addigra talán lesz nagyobb és értékelhetőbb kínálat EV-ből
Biztos, hogy 1-2 évesen venném Németo.-ból, bukja el más a kezdeti értékvesztést.Muszáj így megoldani az áramot a parkolóba, még a szerződésbe is belevetettem ezt, tutira mentem, nem akarok később ezzel foglalkozni, viszont EV meg majd kell.
Hova költözöl? Velencei tó?
EQM: vannak orvoslátogatók, patika látogatók, simán kijön ennyi, ha van 3-4 megyéd, amiben járni kell, egyszerre 3-4 megyében nem tudsz lakni :-) az a munka meg speciel jó, anyám annyira jó benne, hogy 5 év nyugdíj után visszahívták, nálam nagyobb lovét kap és nagyon szereti (69 éves, just sayin)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
-
Magnum_
nagyúr
válasz Reggie0 #129786 üzenetére
tegnap egy kolleganő kifejtette nekem, hogy mennyire fasza dolog a családi ház, panelfujj (idióta), kimegy reggel a teraszra és isteni.
hol van ez a ház? Sziszentmiklós. Hánykor indulsz otthonról reggel? 5 előtt. Mennyi idő alatt érsz haza? Változó. 1-1.5 óra. no more question.
vilike: légy szíves olvasd el újra, amit írtam, alaposabban. és akkor guglizz rá és látni fogod, hogy nem 50k a KATA. A bújtatott foglalkoztatásra utalás megint értelmetlen, mert nem tudod, hány megbízója van.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #129788 üzenetére
Ahamm...összeall lassan a kep....Mama 69 evesen, bujtatott KATA-s ként gyúrja a km-eket valami kis Dacia Dusterbe hajnaltol ejszakaig, a casht hovegen meg leadja. Cserebe beigertetek neki, hogy ha megvan a havi X, akkor nem dugjátok szeretetotthonba par ev mulva...ügyes, nagyon ügyes
(#129792) EQMontoya ez megint olyan, mint a "jo auto", meg "rossz auto", meg "draga". Az eletszitacio ismerete nelkül ne vonj le következteteseket
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #129785 üzenetére
Persze, de teljes koltsegterites eseten megint mas a teszta. Arrol nem is beszelve, hogy ez nem napi fix 180km, mert kb. minden nap mashova mesz. Emiatt itt az utazas gyakorlatilag munkaidonek szamit. Ami rohadt nagy kulonbseg.
Munkahelyre ingazni napi 180km-t, a sajat idodbol, a sajat koltsegeden, az marhasag.
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #129792 üzenetére
ok, ez valid.
Engem már az felbsz, ha nem haza megyek melóból, haem valahol dolgom van.
Integrale: én is mennék családi házba, ha vidéken lenne fasza melóm, sima lenne (munkám se lenne), Bp-en is mennék házba, de ahova mennék, arra nincs bugyet. és nem is lottózom :-/
declare: no komment :-)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #129790 üzenetére
Persze, ez jogos. En jelenleg megallok fel ora/iranybol, es ez igy jo, nem is feltetlenul szeretnek sokkal tobbet.
Jo dolog a csaladi haz, persze, de az ingazassal pont a csaladod elol veszed el az idot, szoval ordogi kor.Saint: BP-n azert nehez is szerintem olyan csaladi hazas reszt mondani, aminek jo a kozlekedese, es jo kornyek is. Mert a Pusztaszeri, Rozsadomb, Zoldmal persze tok jo kornyek, de BKV sem jar arra normalisan, autoval meg minden reggel horror.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #129794 üzenetére
Zugló egyes részei nem rosszak, és jár arra villamos vagy troli elég gyakran. Tény idő míg eljutsz az Örsre, de sok helyre megy éjszakai is. Ahol most lakunk (16. ker széle) sem vészes, 1 busz az örs (20 perc max) és utána metróval bárhova. Buda nagyon csecse, de alig jár busz a hegyvidékes területein, oda tényleg autó kell vagy sofőr (Anyataxi).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- VMware
- Hardcore café
- EAFC 25
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Íme az új Android Auto!
- Milyen TV-t vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest