Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz proci985 #50525 üzenetére

    Többen írtátok de biztos vagyok benne, hogy nem a bank sara ilyen ilyen mennyiségben.
    Én Curve kártya mögött pakolgatom rendszeresen a kártyás fizetéseket kb. 2 éve, több bank kártyája van mögötte, a refund 1-3 nap akármelyik banknál átfutásban. Ezt 100-as nagyságrendű refund után írom.
    A két év alatt 3 refund esetem volt ami ennél hosszabb ideig várakozott:
    - Az egyiknél vmi technikai gubanc volt, ott az ügyfélszolgálatnak kellett szólni, ránéztek és látták, hogy vmi beragadt. Megoldották.
    - A másik két eset pedig a S@H volt. Egyszer szimplán töröltek egy rendelést. Eltelt 1 hét, rákérdeztem mikor refundolnak, kaptam vmi adategyeztető sablonválaszt a Legótól. Válaszoltam, két hét után megint rájuk írtam. Vmi blődség jött válaszként, újra írtam és akkor jött egy értelmes válasz, hogy megnyomták a gombot. 2 nap múlva ott volt a refund.
    A harmadik eset pedig a mostani Designeres készletek (3db), aminél nem leveleztem hanem kivártam a pár (3?) hete mire visszajött.

    Egyébiránt egy csomó banknál van refund jelzés is. Pl. Gránit bank azonnal üzenetet küld, ha refundot indított a kereskedő: "X-Y refundolt, pár nap és jóváíródik a pénz." Tehát a folyamat elején azonnal látod, hogy jönni fog pénz és onnantól ketyeg a banki feldolgozás ideje, látszik, hogy mennyit vacakolnak vele banki oldalon.

    @hami85
    Az egész egy vicc, amit én rendeltem az Utánrendelve státuszba van, amit párom rendelt az Új készletre vár státuszban, és kb. ugyanakkor adtuk le....
    Ezt én is írtam már, csak nálam a saját rendelésekről van szó, nem másik név alatt. Egyik ilyen státusz, másik olyan státusz... ami viszont gázosabban néz ki, hogy a banki oldalon is más volt az eljárás. Van amit refundoltak, de van amit stornóztak.

    @proci985
    Amit írsz a fejlesztésről simán igaz lehet.
    Viszont ez akkor is gond, mert ehhez a típusú vásárláshoz le kellene kezelni a hozzá tartozó eseteket is. Az nem vigasztalja a vevőt, hogy kifutott a keretből. Még kevésbé magyarázat, hogy há' kedves vevő, tecciktudni, amit az online felületen látott, hogy 3000 meg 7000db-nál jár a rendelés az egy 3 nappal azelőtti állapot volt.
    Ilyenekre bármilyen kereskedőnek kínosan ügyelnie kellene ha nem szeretne csalódott és tőlük elfordult ügyfeleket.

    A megoldás? Ha ilyet akarnak bele kell tenni a pénzt és a fejlesztést. Vagy ahogy írtad, egyszerűbb ha többet gyártanak...
    Vagy - dobpergés - nem kell olyan akciót indítani amit nem tudnak lekezelni. Ha nincs erre megfelelő rendszer akkor ne adjanak el így. Akinek nincs normális webshopja az nehezen árul neten. Akinek nincs áruházlánca, az fizikai boltban nem tud árulni. Vagy épp pénztárosa...
    Ami szükséges azt oldja meg.
    Ennyi erővel, megfelelő rendszer nélkül kitalálhatnák, hogy holnaptól van licitálós vásárlás... vagy beszámítós, visszaküldöd a régi készletet, csak épp IT és logisztika nem lesz mögötte. Működne? Nyilván nem.

Új hozzászólás Aktív témák