- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
enginev3.0
félisten
Ezek a zselés gumik mitől engedik a levegőt? 3bar körül szoktam felfújni, és 2-3 hétente nézem, akkor már csak 2.1, 2.2 bar van benne
Érdekes hogy csak a hátsó kerék esetén, az első szinte fixen tartjaA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz enginev3.0 #27701 üzenetére
Autóval volt ilyen gondom régebben, a gumiszervizben szétszedték és újra kellett ragasztani, ahol a felnivel találkozik a gumiabroncs. Megkenik valami ragasztóval, ha jól tudom és úgy pattintják össze nyomással.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz enginev3.0 #27701 üzenetére
Ahogy az előttem szóló írja legtöbbször peremtömítés probléma lesz, bár
lehet szelep probléma, esetleg egy nem gyógyuló szúrás (lassú defekt) is.
Igaz, utóbbi nem 2-3 hét, hanem inkább 2-3 nap, esetleg óra alatt előjön.Ha minden fasza még akkor is előfordulhat lassú szivárgás, ezért érdemes
néha ellenőrizni, és beállítani a helyes nyomást. 2-3 hét nem is rossz. -
elder troll
őstag
Ha már guminyomás: szintén hátsó zselés gumi majdnem 50 psi értékről csökkent 40-re 2-3 hét alatt (45 a gyári érték, kicsit fölé mentem a hátsó guminál). Ez gondolom még belefér kategória. Nemrég voltam túl az első ezer kilométeren, szemre nagyon rendben van a gumi. A korábbi rolleren a tömör gumit emlékeim szerint már 800 km után slick-re jártam, ezen még látszanak az oldalsó "szőrök".
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz elder troll #27705 üzenetére
Az oldalsó szőrök soha nem is fognak lekopni, ha nem döntöd nagyon.
Szerk: inkább hasznos egy profilmélységet mérni, ha érdekel a valódi kopás.
(Na nem mintha roller esetén akkora vízkiszorításra lenne szükség. De azért
nem teljesen tökmindegy, mert lehet kapni slick gumit, az vízen életveszély.)[ Szerkesztve ]
-
elder troll
őstag
válasz DigitXT #27706 üzenetére
Jogos
Amúgy igen, lejjebb haladva már rövidebbek voltak. Úgyhogy nem szabályosan közlekedtem, mert a leírás szerint nem kellene bedönteni
Mondjuk ezzel a "bedönteni tilos" dologgal nem teljesen vagyok tisztában, hogy úgy általánosságban nem "illik", vagy jelen esetben felni vagy gumi specifikus ajánlás.
szerk.: közben szerkesztetted. Újonnan nem mértem meg, úgyhogy nincs viszonyítási alap, de ahogy írtam korábban, kevesebb km-rel már teljesen eltűntek a vízelvezető rovátkák a tömör gumiról. Mondjuk azzal a géppel amúgy sem mertem esőben 10-12 km/h-nál gyorsabban menni, mert nagyobb sebességnél kaptam vizet hátulról rendesen a kicsi sárvédő miatt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz elder troll #27707 üzenetére
Olyan nincs, hogy nem döntöd, muszáj, ilyen a fizikája: annyi, hogy ha
csak kicsit lehet (mert leér valami*), kicsit mered (vö. majrécsík), akkor
a kanyarsebesség arányosan lassabb lesz, adott ívet feltételezve.Mármint kisebb kell legyen, különben kiegyenesíted a kanyart. Sajnos
rutintalan rolleres esetén simán előfordulhat. Az első útjaim egyikén
majdnem lementem a bicikliútról egy ilyen miatt (súlyos 20 km/h-nál).
Pár fordulóval később nem kellett ugyanott lassítani 25-ről... Egyetlen
probléma lehet azzal, ha már rutinosan döntögetsz, ha egy szar gumi
kerül fel, ezért jóval hamarabb éred el a tapadáshatárát. Tömör gumik
tudnak meglepetést okozni, részben azért, mert túl kemények, amúgy
meg szar a gumi "keverék", sőt, legtöbbször nem is gumi, csak nylon...A PMT rendes gumit gyárt, nem véletlen isteníti minden (tank)rolleres:
annak lehet dönteni rendesen, kegyetlenül jól tapad, megéri az árát.
(Nyilván, ha 30K/db, akkor ez elég meredek kijelentés, de sajna igaz...)*: pl. bal oldalt elhelyezett kitámasztó (bal kanyarban értelemszerűen).
[ Szerkesztve ]
-
elder troll
őstag
válasz DigitXT #27708 üzenetére
Azt hittem, hogy a tubeless gumi esetén van valami extra, amiért nem szabad dönteni.
A Navee S65 elég magas a gép, így nem érhet le semmi. Költözés után kezembe akadt a leírása, és ott hívták fel a figyelmet arra, hogy nem szabad dönteni. Repkedtek is rendesen a kérdőjelek a fejemben, hogy most akkor pontosan mire gondolt a költő, de akkor tojok rá. -
DigitXT
nagyúr
válasz elder troll #27709 üzenetére
Az bebaszna, mert praktikusan minden motorkerékpár tubeless.
(Még mielőtt kötekedne vki: nem mindegyik, vannak belsős modellek.)Ui: én se értem, mire gondolt a költő, de ha lefotózod, talán kitaláljuk...
(Lehet arra céloznak, hogy "túlzottan" ne bízz a gumiban, mert szar: ha
elcsúszol, mossák kezüket, a te hibád, hiszen ők írták, ne fordulj lapon.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz enginev3.0 #27701 üzenetére
Hetente ellenőrizd, ne háromhetente.
Van akinek egy hét alatt enged annyit, mint neked 3 hét alatt.
Nem véletlenül kell hetente ellenőrizni.
Aztán ha meghal a gumid, meg mérges leszel, hiszen nem kopott még el, de a szelepnél az alacsony nyomás miatt megtörhet. Ezért kell minden héten ellenőrizni, h mindig meglegyen a minimálisan előírt keréknyomás.
Vegyél egy Xiaomi pumpát, ha nem vettél volna még.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz abrtom87 #27692 üzenetére
A legtöbb pálcikarolleren nincs lengéscsillapító. Fut vagy ~100ezer roller idehaza. Ha mások kibírják, akkor nem megy nektek is?
A lengéscsillapítós rollerek jóval drágábbak.
Ha hátra nem vesztek, csak előre, akkor kb ugyanúgy érezni a kátyút a hátsó kerékkel, csak max annyival vagytok előrébb, h a kormányt nem tépi ki a kátyú a kezetekből, csak seggberúg.
Az úthibákon alacsony sebességgel kell áthajtani.
A keréknyomást az ajánlott értéken kell tartani, nem kell túlfújni a gumit, és máris lesz a keréknek is lengéscsillapító hatása.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
enginev3.0
félisten
válasz Thunderzolee #27711 üzenetére
A Lidl kézi kompresszor tök jó hozzá
Ennek a rollernek jól kint van a szelepeA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Tangerine
senior tag
válasz elder troll #27709 üzenetére
Sokkal praktikusabb, modernebb, és biztonságosabb a tubeless (durrdefekt szinte kizárva, kisebb gördülési elllenállás/fogyasztás, defekt esetén csak lassan, vagy nem is ereszt le). Akkor van belső, ha nem lehet vagy nehéz légmentesen tömíteni a felnit (osztott felni, vagy sok vékony küllő motornál (pl leginkább choppereknél))
[ Szerkesztve ]
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
abrtom87
tag
válasz Thunderzolee #27712 üzenetére
De kibírjuk, csak ahány tesztet néztem, olvastam, mind kiemelte, hogy érdemes megvenni rá. Ha mindenki mondja, hajlamos vagyok elhinni.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz elder troll #27709 üzenetére
Szerencsétlen esetben, főleg túl alacsony nyomás mellett, elvileg lefordulhatna a gumiabroncs a felniről, erről régebben is lehetett olvasni, amikor ilyen rollerek sem voltak. Valószínűleg általános figyelmeztetés, a felelősség kizárására.
Magam részéről a tömör (kamrás?) gumit kénytelen leszek ledobálni és átépíteni pneumatikusra, valahogy így:
https://www.youtube.com/watch?v=kQVEmwfijv0
Pedig nagyon jó a rugalmas felfüggesztés elöl-hátul, a bukkanók áthidalására, ezzel meg vagyok elégedve. De az érdes, rücskös utak rezgéseit nem csillapítja, ami nem csak kellemetlen, de a szerkezetet is gyilkolja és az akkut is károsíthatja.
Itt konkrétan említi is egy szervizes, hogy előfordultak ilyen panaszok:
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #27712 üzenetére
100millio legy nem teved erveles
-
veterán
válasz enginev3.0 #27713 üzenetére
Na, hát akkor meg használd.
Sajnos ez ilyen, legalább hetente muszáj ellenőrizni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Reggie0 #27717 üzenetére
Igazad van. De én arra céloztam, h ha alig használja valaki a rollert, pláne egy Essential szintűt, akkor tényleg felesleges annyit pluszban lengéscsillapítóra költenie, pláne ha sokallja is a lengéscsillapító árát.
Sajnos ez ilyen.
A minőséget meg kell fizetni.Ha hátra is vesz, akkor meg még drágább a buli.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz abrtom87 #27715 üzenetére
Ebben mondjuk van valami.
Ajánlott a lengéscsillapító, mert jó dolog, de sajnos drága is.Segway F30 Plus rollert kellett volna vennetek.
Alin 130ezer volt egy időben akciósan, de már elfogyottként jeleníti meg.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
őstag
válasz Thunderzolee #27719 üzenetére
A lengéscsillapítónak nem csak előnyös tulajdonságai vannak.
Méretnövekedés mellett a súlynövekedés sem annyira kedvező tulajdonság. És a rollerek általában sorozatban jelennek meg, ahol eleve a legnagyobb hatótávú, tehát alapból legnehezebb példányok kapnak még extra súlyt. Ezáltal a szállíthatóság duplán is kárt szenved. Árakról nem is beszélve.Hollandia viszonylag gazdag ország, egy főre viszonyítva valószínűleg ott van a legtöbb kerékpár. Meg lehet nézni hogyan néznek ki. Nem sok bicajon látni lengéscsillapítót. Teljesen egyszerű drótszamarak, agyváltósak, vagy egy sebességesek. Ezekből van a legtöbb.
Fietsflat Amsterdam centraal kifejezésre bárki rákereshet a kedvenc képkeresőjében, vagy utcaképen.
Dániában, a másik nagy kerékpáros országban hasonló a helyzet: Nørreport station Copenhagen. -
intuicio
aktív tag
Sziasztok!
Valaki esetleg hallotta már, hogy meg lehet hackelni ninebot MAX G2? Még mindig nem találok hozzá speed limit + tempomat hacket.
Ami van youtubon, azok már rég óta nem működnek. -
ultio
aktív tag
Sziasztok!
Kerestem, de ha van is, nem igazán találtam meg a választ a topikban.
Segway Ninebot Kickscooter MAX G30E II rollerem van, kell rá KGFB-t kötni vagy nem kell?Üdv:
ultiorasti rusti
-
veterán
-
veterán
-
ultio
aktív tag
-
veterán
Akkor se kell rá.
Meg mondjuk beleírhattad volna már az elején, h ne kelljen felesleges köröket futni.
Módositott szoftver van rajta? Nem G30P, ugye?
Amúgy nem tilos kötni rá azért, mert a kritériumoknak nem felel meg.
Nyugodtan köthetsz erre is. 5-6ezer Ft évente.
Legalább nyugodtan alszol.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
ultio
aktív tag
válasz Thunderzolee #27727 üzenetére
Gyári szoftver van rajta. Még 2022-ben vettem, szerintem a global verzió, mintha D lett volna a végén. Semmit nem mókoltam, beállítottam Magyarországot és azóta S-ben 30-al megy.
rasti rusti
-
veterán
-
ultio
aktív tag
válasz Thunderzolee #27729 üzenetére
Újonnan vettem, Kínából rendeltem.
G30P, akkor kell rá kötnöm.Köszi a válaszokat, nem tudtam, hogy az oldalán vannak az adatok.
[ Szerkesztve ]
rasti rusti
-
veterán
-
ultio
aktív tag
válasz Thunderzolee #27731 üzenetére
Persze, de eddig nem kellett néznem . Munkahelyemen mellettem van, de a másik oldalátom mindig.
rasti rusti
-
Ciccuka
veterán
Akinek van már biztosítása kapott valami matricát a rollerre?
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
alphamooncam
őstag
válasz Ciccuka #27733 üzenetére
Március óta van GFB-m.
Nem kaptam matricát. Vélhetően ugyanabban az adatbázisban van vagyunk, mit az autósok, ergo a rendőr a helyszínen ellenőrizheti.
Megnézném, hogy alá mászik a rollernek, mert hogy az enyémnek alul van, a trepni ellenkező, alsó oldalán a gyári azonosító.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
veterán
Ennyit az E2 Pro 40km-es hatótávjáról, meg arról, h egy 7650mAh-s akksiból mit lehet kihozni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
intuicio
aktív tag
válasz Thunderzolee #27724 üzenetére
Szeretném meghagyni ezt a vezérlőt, mert semmi baja. St-link-em az van, előző F40E-is meg tudtam hackelni. Már csak a fájl kellene, amit rá kell tölteni. Erről van esetleg valami tutorial féle?
Ez pl menne nálam?
Segway Max G2 Speed unlock tutorial. Android only -
wwenigma
Jómunkásember
válasz Thunderzolee #27735 üzenetére
35km nem arra a fokozatra van megadva, ezt úgy megsúghatná neki valaki... [link]
E - 15km/h, max. 40km
D - 20km/h, max. 35km
S - 25km/h, max. 27kmEzt ígérték, egyik kizárja a másikat, nem lehet csak úgy csemegézni a számokból, ami tetszik.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz wwenigma #27737 üzenetére
Kézikönyv is elég egyértelmű...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Ciccuka
veterán
válasz alphamooncam #27734 üzenetére
Az mit csinál, akinek nincs a rolleren szám vagy csak egy matricán van rajta, ami lekopott, nem látható jól?
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
PociAti
őstag
válasz wwenigma #27737 üzenetére
Szegényke magában már lezárta hogy szar rollert vett.
Facebookon, Tik Tokon felnövő generáció egyre alkalmatlanabb hosszú szövegek, dokumentációk megértésében.
A sebességen kívül más paramétereket is be kellene tartani (tömeg, hőmérséklet, és akkor a folyamatos haladás még meg se lett említve). De ha a nagybetűs szakasz értelmezése is problémát jelent, a kis betűs szakasz finom részleteivel már tényleg nem tudna mit kezdeni.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Thunderzolee #27735 üzenetére
Amúgy bárki elhitte, hogy 275Wh elviszi 40 km-re? Nyilván ha szinte
lenullázzuk a légellenállást, mert egy nyugdíjas csiga megelőz, akkor
esetleg lehetséges <7 Wh/km fogyasztás. Minden más esetben nem. -
válasz DigitXT #27741 üzenetére
Nekem sikerült. Raktam is be róla képet. Igen, 15-tel.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Van egy Xiaomi M365 Pro-m, menet közben elhagytam (kilazult vagy eltört?) a kormány csukló keresztcsavarját. Vettem egy [ilyet] de valami nem stimmel, szerintem nem jó hozzá. Főleg hogy [egy külföldi oldalon] írják is.
Képek a mostani állapotról: [közepe], [egyik oldal], [másik oldal].
Az lenne a kérdésem, hogy milyen csavar jó hozzá?
Előre is köszönöm!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
alphamooncam
őstag
válasz Ciccuka #27739 üzenetére
"Az mit csinál, akinek nincs a rolleren szám vagy csak egy matricán van rajta, ami lekopott, nem látható jól?"
A biztosító egyedi azonosító híjján vélhetően nem fog tudni GFB-t kötni.
Ez azzal jár, hogy lesznek olyanok, akiknek ugyan kötelező lenne szerződést kötni, hogy a közúti forgalomban részt vehessen, de mégsem fognak tudni, mert nem lesz szerződésük.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
h1mpi
félisten
válasz alphamooncam #27745 üzenetére
Egyelőre nem előírás az egyedi azonosító. A lényeg, hogy legyen nálad kötelező.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
Tangerine
senior tag
válasz alphamooncam #27745 üzenetére
Hát én azzal kezdtem mikor vettem a rollert, hogy lefényképeztem az azonosítóját, (ha netán ellopnák). Lehet, hogy a dobozán is rajta van, de ebben nem vagyok biztos. Esetleg meg kell kérdezni a boltot, ahol vette. Ők valószínűleg nyilvántartják, hogy melyik roller kihez ment a garancia miatt.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
donbig
tag
válasz alphamooncam #27745 üzenetére
Ez elég életszerűtlen sztem. Igaz csak kalkuláltam, de elég volt típust megadni, nem kellett egyedi azonosító. Már beszéltük, hogy nincs különbség árban a pöcsköszörűk és az erősebb gépek között, nem értem miért kéne egyedi azonosító, rollertípus és kész. Neked kérte a kalkulátor a folyamat során és a kötvényeden is szerepel?
[ Szerkesztve ]
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
Tangerine
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest