- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacs65
senior tag
válasz PociAti #27795 üzenetére
Van fogalmad hány rendőr szerelt le az első félévben?
Van fogalmad, hogy az aktív állományból hányan járnak kamionos képzésre?
Van fogalmad, hogy egy rendőr bére nettó 250 körül van? És egy tgk vezetőé?El fogunk tűnni az utakról, rövid időn belül.
Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?
-
aztax
csendes tag
A xiaomi pro 2hoz a dobozban eredetileg adnak valamit a kerék pumpálással kapcsolatban? Gondolok itt valami átalakítóra, vagy szeleptű szerűségre, vagy hasonlóra.
Mert nekem nincs semmi hozzá így használtan, és így ránézésre annyira bennt ül a szelep hogy hozzá se férne egy sima benzinkutas pumpa.
Valakinek esetleg Nyíregyházán nincs pumpája amivel a pro 2t szokta pumpalni, és segitene hogy megnezzük az enyémben a nyomást, amíg veszek hozzá egyet? -
Külön lehet hozzá vásárolni szeleptoldót.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
veterán
-
nagyúr
válasz Thunderzolee #27805 üzenetére
Meg a guminak(ami legtöbbször, nem is gumi hanem valami nejlon keverék) sem lesz olyan jó tapadása az úton, ha túl keményre van fújva!
-
veterán
-
aztax
csendes tag
válasz Thunderzolee #27805 üzenetére
Írod hogy 50nel nincs gond. De úgy tudom hogy 50 a gyári előírás is.(mind a két kerékre 50?abban nem vagyok biztos) Viszont akkor csak azoknak dörzsöli ki egymást akiknek ez alá volt fújva?
-
PociAti
őstag
Valószínűleg az elsőként megjelent táblázatok némileg túlzóak voltak. Biztosra akartak menni, hogy ne fordulhasson elő olyan sok kidörzsölésből eredő defekt, mint ami történt. Túlkompenzáltak.
Később már alacsonyabb keréknyomást tartalmazó táblázatok jelentek meg.Eleinte a pumpálás és keréknyomás monitorozása is körülményesebb feladat volt, nem terjedtek még el az akkus pumpák. Valószínűleg ezt a "hanyagságot" is belekalkulálták.
Jelenlegi ismeretek alapján 95 kg-os tömeghez előre elegendő a 45-50 psi, hátulra pedig kb. 50-55 psi.
Talán alacsonyabb érték is megfelelő lehet, ha rendszeresen ellenőrizve van a nyomás, és nem tapasztalható szivárgás.
A belső a külsőhöz képest a hirtelen gyorsítások és lassítások alkalmával tud elmozdulni. Ez alapján nyugodtabb vezetési stílushoz kisebb keréknyomás is elfogadott. -
veterán
A kerékből elmegy a nyomás. Van akinek egy hét alatt, van akinek 3-4 hét alatt esik jelentősen.
Ha nem ellenőrizzük hetente, megesik, h a 3-3.5 Barról lemegy másfél -két Barra, és úgy használja valaki a rollert heteken át. Na ilyenkor fordul elő, h kidörzsöli.Vagy aki megvette a rollert, kibontotta, összerakta, azt elkezdte használni, mert kézzel ugye nem tudta összenyomni a gumit, ezért azt hitte, eléggé fel van fújva, pedig nem volt.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
őstag
válasz kovacs65 #27801 üzenetére
Amit írtam lehetőségeket, ahhoz rendkívül kevés
közlekedésirendőrre van szükség.
Bringa Mustra az egyik ilyen baleset-megelőzési kampány.Felénk évente pár alkalommal ki szoktak vonulni a város legforgalmasabb kerékpáros pontjaira a rendőrök. Kb. reggel 7 és 10 között. Megyeszékhely, letudják kb. 10-15 egyenruhással. A féket és a lámpát szokták ellenőrizni. Ha van, akkor apró ajándékot adnak. Ha nincsenek rendbe a dolgok, akkor felhívják a figyelmet ennek pótlására.
Most annyi a különbség, hogy a rolleresektől ilyen alkalmakkor megkérdezzék, kötött-e biztosítást. Ha nem, pedig kellene, akkor megkérik rá. (Nem a bírságolás a lényeg, hanem hogy rávegyék az embereket a rájuk vonatkozó szabályok betartására.)
-
front3r
őstag
Tényleg nagyon nehéz a roller kerekének a belsőjét cserélni deffekt esetén? Inkább vigyem szervizbe? 13 colos kereke van.
Vegyek inkább tubeless gumikat aliról?PS5, PSVR2 - iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)
-
aztax
csendes tag
Pro 2-n kormány recseges miatt, lehajlitas után meghúztam azt a csavart a kormány alján ami laza volt. De rendesen.. Alig bírtam visszahajtani a kormány zárját utána.. Új még ez a dolog azért basztam el...
Szóval a kérdésem az, hogy lehet e ebből a szoros csavartól baja a rollernek?
Az hogy emiatt nem tudom összezárni az nem gond. Nekem arra a funkcióra hogy összecsukjam a rollert nincs szükségem. Csak félek hogy emiatt eltörik, kikopik benne majd valami.. -
front3r
őstag
válasz Eclips21 #27818 üzenetére
Még nem érkezett meg. Nekem csak E-twow volt eddig, de ez más kategória, így nem tudom, hogy mit jelent az, hogy 2 részes.
Ha így nem ismerős, akkor az anya vállalat neve Duotts, csak átszervezték a rollereket az OOTD-be.
[ Szerkesztve ]
PS5, PSVR2 - iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)
-
alphamooncam
őstag
válasz PociAti #27774 üzenetére
"elektromos roller jogrendszerben elfoglalt helye nem tisztázott, ezért nem tekinthető járműnek, "
Méghogy nem tisztázott !
Ne csináljuk már ezt légyszi ! Korábban már leírtam. [a roller jármű a KRESZ szerint]
KRESZ - A közúti közlekedés szabályai [link]
4. § A járművezetés személyi feltételei
(1) Járművet az vezethet, aki ...
b) a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van...
II. A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak [link]
a)Jármű: közúti szállító- vagy vontató eszköz, ideértve az önjáró vagy vontatott munkagépet is. A mozgáskorlátozottak közlekedésére szolgáló, emberi erővel tolt vagy hajtott kerekes szék és a gépi meghajtású kerekes szék – ha sík úton önerejéből 10 km/óra sebességné gyorsabban haladni nem képes, továbbá a gyermekkocsi és a talicska – azonban nem minősül járműnek. Az ilyen eszközökkel közlekedő személyek gyalogosoknak minősülnek.
Amit nem sorolnak fel a járművek közül kivételnek, az nem tekinthető gyalogosnak! Rollert nem sorolták ide tehát "valódi" jármű !
Óvoda ...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Dr. Szilikát
őstag
Legutóbb is szóba került, nem mindenkinek tetszik a magyar rendszer, pedig ez nem ilyen egyszerű. Kicsit hosszú sajnos, de próbáltam nagyjából összefoglalni a körképet:
Jókai-regénnyel vetekedne a szabályozás
--------------------------------------------------------------
2024. február 24– A probléma abból ered, hogy az új mikromobilitási eszközökre nem dolgoztak ki szabályozást. A minisztérium már többször nekifutott, de hamar rájöttek, olyan mennyiségű joganyagot kellene hozzá kidolgozni, hogy a végeredmény – vastagságát tekintve legalábbis – egy Jókai-regénnyel vetekedne – mondta Herpy Miklós.
Amennyiben jóváhagyják a tervezett KRESZ-módosítást, és így az e-rollerek 25 km/h végsebességig kerékpárnak, az ennél gyorsabbak segédmotoros kerékpárnak minősülnek majd, akkor a meglevő rendeleteket ki kell egészíteni a segédmotorként meghatározott eszközök forgalomba helyezésének és forgalomban tartási feltételeinek a szabályaival. És mivel jogosítvány is szükséges lenne hozzá, a jogosítványra vonatkozó jogszabályokat is módosítani kellene.
– Ez azért sem egyszerű, mert létezik egy uniós harmonizált jogosítványrendszer, amelybe úgy kellene beilleszteni a segédmotornak minősített elektromos roller kategóriáját, hogy azt egyébként az unió más országaiban „explicit” nem ismerik – mutatott rá a szakjogász.
Ráadásul a jogosítvány megszerzésére vonatkozó vizsgáztatás, és az ehhez kapcsolódó oktatás szabályait is ki kellene egészíteni.
– És van egy rossz hírem: az Európai Unió majd valamikor meg fogja alkotni a mikromobilitási eszközökre vonatkozó harmonizált szabályokat, és akkor a tagországi jogszabályokat ki lehet dobni a kukába, és újakat kell megteremteni – fogalmazott Herpy.
Az uniós országokban is pontosan ezért ódzkodnak megalkotni az újfajta mikromobilitási eszközökre vonatkozó részletes jogszabályokat; ez az oka, hogy jellemzően csak átmeneti szabályokat hoznak.
Magyarországon is ez lehetne a megoldás. Meg kellene várni az uniós harmonizált szabályokat, addig pedig átmeneti szabályokat bevezetni.
-----------------------------------
xiaomiszerviz.huHazánkban még nem, de a legtöbb EU-s tagállamban ezért szigorú előírás, hogy csak 16-18 éves kortól szabad használni elektromos rollert, és akkor is csak bukósisakban. A szomszédos Ausztriában külön engedély mellett ugyan 9 éves kortól lehet már elektromos rollerrel közlekedni, de kizárólag bukósisakkal, 16 éven felüli kísérővel és maximum 25 km/h-s sebességre képes járművel.
Még Romániában is 14 éves kor az elektromos roller használhatóságának alsó határa és tilos járdán vagy parkokban használni őket, sőt Szlovákiában csak 15 éves kor felett engedélyezett az elektromos roller, méghozzá kizárólag kerékpárúton, illetve magán- és erdei utakon.
Szlovéniában is kötelező a bukósisak 18 éves korig az elektromos rolleren, Horvátországban pedig sötétben vagy rossz látási viszonyok között még láthatósági mellény is kell, sőt ott sem szabad 14 éves kor alatt elektromos rollerrel közlekedni.
Természetesen voltak drasztikusabb rendelkezések is Európában, így a hollandok vagy a britek például szinte teljes tiltás alá helyezték az elektromos rollereket, még kölcsönzésükre sincs lehetőség, ami felénk nyilván nem várható, azonban a fenti szabályozások közül néhány biztosan Magyarországon is életbe lép hamarosan.
--------------------------------
https://www.google.com/search?q=szerbia+rollerSzerbiában az új törvény értelmében a könnyű elektromos járműveket április 5. óta lehet bejegyeztetni. Június 15. után ezek a járművek kizárólag érvényes regisztrációval használhatók a forgalomban. Aki elmulaszt eleget tenni a szabályozásnak, akár 120 ezer dináros (mintegy 400 ezer forintos) bírságot is kaphat...
A szerb közlekedésbiztonsági törvény kimondja, hogy a regisztrálandó járműnek kétkerekű, mechanikus kormányzású és ülés nélküli eszköznek kell lennie. A sikeres regisztrációt egy matrica jelzi, melyért 1560 dinárt (kicsit több, mint 5 ezer forintot) kell fizetni, a kitöltendő űrlapért pedig további 500 dinárt (csaknem 1600 forintot).
... a törvény a sisak és a láthatósági mellény viselését is előírja az elektromos roller használata közben, és megtiltja a járdán való közlekedést. A szabálysértők akár 10 ezer dináros (körülbelül 33 ezer forintos) büntetést is kaphatnak.
--------------------------------------------- -
PociAti
őstag
válasz alphamooncam #27821 üzenetére
Miért, szerinted teljesen egyszerű és tisztázott a roller jogi helyzete?
Én nem értek hozzá, de azt látom, hogy a Kúria 40 ponton át ping-pongozott azon, hogy jármű, nem nem jármű, de jármű, mégsem jármű, mindegy mi, de ittasan használni szabálytalan.
És végül mire jutottak?
Idézem az utolsó pontot:
"[40] Az eljárást a tárgyalási szaktól kell megismételni a Be. LXXVIII. Fejezet előírásai szerint."
Örülök, hogy te már biztos vagy a dolgodban!
Úgy hallottam a Kúria még mindig nem az. Vagy ismét nem az. Lényeget tekintve mindegy. -
Reggie0
félisten
-
PociAti
őstag
-
alphamooncam
őstag
válasz PociAti #27824 üzenetére
""[40] Az eljárást a tárgyalási szaktól kell megismételni a Be. LXXVIII. Fejezet előírásai szerint."
Örülök, hogy te már biztos vagy a dolgodban!
Úgy hallottam a Kúria még mindig nem az. Vagy ismét nem az. Lényeget tekintve mindegy."
Nem olvastam el a linkelt dolgot, Kúria valószínűleg tudja milyen döntést kellett volna hozni. Azt azért nem szívesen írja le szakmabeliről hogy hülye ahhoz amit csinál, mert ezzel lejárat olyanokat is akiket nem kéne.
Nem is kell elolvasnom, ez vélhetőleg egy technikai döntés.
A Kúria azért dobta vissza első fokra, hogy a utána újra lehessen másodfokon fellebbezni.
Ha a másodfok hozna döntést olyan ügyben, ami alapvetően első fok dolga lenne, már nem lenne hova fellebbezni, mert a magasabb szint már nem hoz egyedi döntéseket.
Vagy valami ilyesmi.
Nem vagyok jogász, és lehet baromságokat beszélek, de kb. ennyi maradt meg a 25 évvel ezelőtti tanulmányaimból... ( Mondjuk ez a része sosem képeztem a munkám, még jó hogy ennyi megmaradt belőle* )
Aki jobban tudja jelentkezzen !
Ha még hatályos jogszabályt is beidézi kap egy hangszórót Rózsa Gyuri bácsitól...
Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ciccuka #27829 üzenetére
Ha valakinek nem szokása csavarokat meghúzigatni, honnan tudná,
mi az ésszerű? Szerelők "szokták" mondani, hogy minek a nyomaték
kulcs, neki már a kezében van a nyomaték. Meglehet/tapasztalat.Másnak meg inkább ajánlott a segítség. Alu menet acél csavar: szar
kombináció, mivel ha túlhúzza nem lesz elég egy csavart cserélni.
A váz fogja megadni magát, aztán fúrhatja nagyobbra + helicoil...Ui: tudom, hogy van olyan meghúzási nyomaték, ami adott csavart
hajtva teljesen ésszerűtlen és meg fog szakítani valamit, viszont ha
valaki kezdő, ezt nem tudja. (Ahogy a rázkódástól meglazulást sem
a csavar őrült megtépése gyógyítja, hanem odavaló menetrögzítő.) -
nagyúr
-
Eclips21
őstag
válasz front3r #27820 üzenetére
[link] ilyen egy 2 részes felnin a csere
A roller honlapja nem írja milyen típusú a gumi (tubeless vagy tube) mint írta más is ettől is függ. Persze majd ha neki kezdesz kiderül
Amúgy jó nagy dög kár hogy csak 25-el megy, szerintem írj az eladónak hogy lehet megkerülni a sebességkorlátozást mert az erejét se fogod érezni. Nekem Mantis 10 dual (2x1000w) szintén 25-re volt korlátozva konkrétan lassabb volt mint a régi kisrollerem ami 27-el megy és úgy gyorsult mint valami 200w-s roller.
-
Eclips21
őstag
Én alin v3-t(nfc-s verzió) 999euro-ért rendeltem, pénteken megrendeltem szerdán nálam volt.
Ha nem akarsz szerelgetni kérd meg a boltot, én magamnak csináltam.
-Körbe fel kell "tépni" az álló részre ragasztott gumiszőnyeget hogy hozzáférj az állórész csavarjaihoz, ha lassan és turelemmel csinálod a ragasztó is feljön és nem szakad le így simán visszaragad majd.
-Kiszeded a csavarokat, felemeled az állórész.
-Kirángatod az akksit, ami egy akkora helyre van bepréselve hogy pont beleillik szóval elég nehezen jön ki. Így hozzáférsz a vezetékeléshez.
-Vezetékek között megkeresen a 2 eres (fekete-fehér) vezetéket ami egy csatival össze van dugva, na ezt szét kell csatlakoztatni, ezzel kikapcsol a sebességkorlát.
-Összerakásnál meg csak figyelni kell hogy az akksi alá ne szoruljon vezeték.
[kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
Tangerine
senior tag
válasz DroiDMester #27833 üzenetére
3-250? Nem tudom elképzelni, hogy az pontos legyen. Link van róla?
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz front3r #27817 üzenetére
Most nem találom a videót (másik gépemen van az előzmények között), de annyi a lényege, a srác gyorskötözőkkel rögzíti, bekényszeríti az abroncsot egyik felén a felni vájatába, így másik felén különösebb erőszak nélkül ki tudja pattintani (ez persze más járműveknél is hasonlóan működik, csak sokan elfelejtik). Kipeckelés után a kötözőket levágja, halad tovább.
-
PociAti
őstag
válasz alphamooncam #27828 üzenetére
"... Kúria valószínűleg tudja milyen döntést kellett volna hozni. Azt azért nem szívesen írja le szakmabeliről hogy hülye ahhoz amit csinál, mert ezzel lejárat olyanokat is akiket nem kéne."
A magas szinten álló hatóságok, szervezetek, stb. szerepét sokan sokszor rosszul értelmezik.
Vegyük példának a járművezetési vizsgák vizsgabiztosát. A feladata eldönteni megfelelt-e az illető a vizsgán, vagy sem. Ami nem feladata: elmagyarázni mit és miért kellett volna csinálni, vagy megtanítani az illetőt vezetni.Mindenféle felügyeleti szervnél, ellenőrző hatóságnál, stb. rendszeresen felmerül igényként, hogy ha szerintük nem jó, akkor hogyan kellene jól csinálni? Magyarázzák már el, adjanak tájékoztatást. Viszont nem ez a feladatuk. Arra ott vannak a képzést végző szakemberek, a tanácsadó cégek, stb.
Ahogy egy közlekedési rendőr is megbírságol, és jegyzőkönyvbe rögzíti a tényeket amit tapasztalt. Ha nem tetszik valami, majd jogászok megvizsgálják. De nem a rendőrtől kell elvárni a KRESZ oktatását, vagy annak jogi értelmezését.
Az én látáspontom szerint a Kúriának nem is kellene tudnia mi lenne a tökéletes döntés. Hanem ami az asztalára került, az úgy helyes, vagy sem. Elbírálja és megindokolja. De nem feladata válaszokat adni olyan kérdésekre, amiket fel se tettek, még ha az lenne a helyes irány, akkor sem. Vagy minősítsen másokat.
-
Most elkezdtem gondolkodni azon, hogy bár nem kötelező egyik rolleremre sem, de mérlegem, hogy biztosítást kössek rá.
Három rollerem van:
1. M365 2020.03. hó. 9454 km
2. PRO 2 2022.01. hó 2368 km
3. E2 Pro 2024.06. hó153.1 kmAz E2 PRO és a PRO 2 lenne amire érdemes lenne talán biztosítást kötni, vagy szerintetek mind a háromra? Ilyenkor van valami kedvezmény? Netrisk, vagy hasonló helyen érdemes kötni?
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Eclips21
őstag
válasz GoodSpeed #27841 üzenetére
En biztos nem kotnek egyikre sem, minek ha nem kotelezo? Nekem is van tobb rollerem de csak arra kotottem amire a torveny eloirta.
Kedvezmeny nincs, en netrisk meg hasonlo oldalakon csak az arakrol tajekozodom es mindig direktben a kivalasztott biztosito honlapjan kotom meg.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tangerine #27837 üzenetére
Rosszul emlékeztem 2-200.ig tud
ilyenem van már megvan vagy 5.éve!
És igen teljesen pontosan mér ilyen 0,05Nm az eltérés a valósághoz(be lett kalibrálva) szóval hozza a gyári értékeket amit tudnak ezek a kütyük.Azóta már vannak fejlettebbek is PL: ez 3,4-340.ig tud
-
válasz Eclips21 #27842 üzenetére
Leginkább azért gondoltam rá, mert most a rendőrök boldog boldogtalan rollerest ezzel fognak piszkálni, ha nem kell rá akkor is lehet hogy magyarázni kell neki, hogy 25 km/h maximum tervezési sebesség és bőven 25 kg tömeg alatt vannak. Így meg nem kellene nekik magyarázni.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
alphamooncam
őstag
válasz GoodSpeed #27845 üzenetére
Rendőrrel valszeg nem direkt ilyen okból ( GFB) fogsz találkozni, ha találkozol, hanem mert szabályszegést lát, és/vagy balesetet résztvevője lettél.
Szerintem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz PociAti #27839 üzenetére
"Az én látáspontom szerint a Kúriának nem is kellene tudnia mi lenne a tökéletes döntés."
Egy kicsit, másképp gondolom.Amikor tanultam róla, még Legfelsőbb Bíróságnak hívták, de ez mindegy.
Ahhoz hogy jogegységi döntést tudjon hozni, kötelező erejű iránymutatást tudjon adni alsóbb bíróságok részére, ahhoz nagyon pontosan tudnia kell, mi a helyes döntés.
Ha nem így lenne, egyrészt hatáskör elvonás lenne, - ha maga ítélkezne -, másrészt felgyülemlenének az ügyek, ekkora tömegű ügyben képtelenség lenne ilyen létszámmal, mint amivel a Kúria működik, ítéleteket hozni, harmadrészt kizárnák a fellebbezési lehetőséget - ugye nincs feljebb - , ami ugye nonszensz egy jogállamban és még sorolhatnám, ha érdekelne.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Ciccuka
veterán
Mikortól kezdik el szerintetek a biztosítást szigorúan nézni?
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Motion Controller 2 - drón mozgásvezérlő "joystick"
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
- DJI AVATA drón akkumulátor - vadonatúj, nem használt
- Tripltek 9 Pro masszív drónos táblagép 1300 nit tartós fényerővel!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs