- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
elder troll
őstag
válasz DigitXT #28245 üzenetére
Költözés miatt eladtam a 24 literes einhell-t, és S65-höz vettem egy 70mai TP05 "zsebkompresszort". Nekem is az volt az első gondolatom, hogy ezt milyen módon lehetne pc takarításra használni, ahogy tettem az "elődjével". Fizikából vannak nálam hiányosságok, de egyből valami puffertartályon agyaltam. Nyilván próbálkoztam szűkítővel, de még úgy is egy lájtos pukinak felelt meg
-
pescara
aktív tag
válasz alphamooncam #28249 üzenetére
,, minden elektromos roller, 4.000 wattig. SMKP-nak tekintendő."
Miert terjesztesz ilyen hulyesegeket?? 1000 cikket hoztak mar neked, hogy egyelore nincs ilyen jogszabaly es valoszinuleg meg sokaig nem is lesz. -
alphamooncam
őstag
válasz pescara #28253 üzenetére
Sajnálom, hogy nem érted, de benned van a hiba!
Számtalanszor levezettem, jogszabályi hivatkozással, ellenben Te egyetlen egy olyan jogszabállyal nem tudtad alátámasztani az állításod, ami ennek ellentmondana!
Ami legközelebb volt és Tőled származott jogszabályi hivatkozás féle, az az volt amikor azt mondtad, hogy neked egy görög rendőr azt mondta, hogy...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Amúgy amit a törvény nem tilt azt szabad!
Speciel úgy 4 éve - mondjuk az azért kemény volt, és féltem is rendesen - Debrecen - Ebes között sima M365-ösön a 4-esen jöttem végig Négyen türköltek le :XDbe quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
pescara
aktív tag
válasz alphamooncam #28254 üzenetére
:-)) A gorog rendor az jobban kepben van, mint mi itt a forumon, mert neki kell alkalmazni a jogszabalyokat, ahogy a magyar, vagy nemet rendoroknek is. Amiket te ,,szamtalanszor levezettel" , azt szamtalanszor cafolta mindenki.
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #28257 üzenetére
Hat egyaltalan nem:-)
-
alphamooncam
őstag
válasz pescara #28256 üzenetére
"A gorog rendor az jobban kepben van, mint mi itt a forumon..."
Oké akkor visszaadom a diplomámat, amit az RTF-n szereztem és amely szakmában nyugállományba vonulásig dolgoztam.Így jó lesz?
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
PociAti
őstag
válasz DigitXT #28251 üzenetére
"Mindig megmosolyogtató, hogy a névleges teljesítményből indulsz ki."
Nyilván a névleges teljesítményből indulunk ki.
Jogszabályok is jellemzően ezt veszik alapul. A rollerek az idő és a táv 9x%-ában ezt a teljesítményt használják, nem a csúcsot, ami csak pár másodpercig képesek túlmelegedés, károsodás nélkül leadni.
A csúcs és a névleges teljesítmény között nincs egyértelmű összefüggés, van amikor a duplája, és van amikor több vagy kevesebb a duplájánál.van amelyik bérrollernél a gyártó a saját oldalán is kizárólag a névleges teljesítményt közli (350 W):
https://b2b.segway.com/max-plus/
https://b2b.segway.com/max-pro/ -
pescara
aktív tag
válasz alphamooncam #28259 üzenetére
Tolem meg is tarthatod!! Csak szokjal le arrol a ,,mindent is csak en tudok" stilusodrol, mert sokszor hulyesegeket mondasz. Sokszor meg nem.
-
DigitXT
nagyúr
válasz PociAti #28260 üzenetére
Erre írtam, hogy a papír mindent elbír: matrica stimmel, jogszabály pipa...
De az, hogy a két névleg ugyanolyan roller ég és föld, homályba vész.Megint olyan általánosításokat akarsz tenni (a rollerekről általában!), amik
tök légből kapottak... Eleve nem sok motorvezérlő van, ami teljesítményre
szabályozna: áramkorlát van, a motor által leadott teljesítmény változik az
akku töltöttségi szintjével. A csúcs teljesítményt meg messze nem pár mp
ideig bírják, hiszen emelkedőn gyakran percekig le KELL, hogy adják. Ami
leég ilyenkor, az mehet vissza gariba, hiszen rendeltetésszerű a használat,
ha nem ég le, akkor meg kamu a névleges: összehasonlításra alkalmatlan!Mutatsz nekem két vezérlőt, mind a kettő "350W", miközben egyikben az
áramkorlát 15A, a másikban meg 11A. Szerinted egyformák, pedig nem...
Hogy végsebességen beáll mondjuk mindkettő 8A-re onnantól egyforma
a roller viselkedése, és 36V-on 300W alatt marad, rendben van. Viszont a
végsebességen való gurulás nem a felhasználás 9x%-a... (Bérrollerek közt
is hatalmas különbségek vannak. De az adatlapjuk biztos megfelelő lesz.)Ui: mértem. Ami adott emelkedőn 20 km/h fölött megy az nem 350W-os,
és nagyon másképp viselkedik ha 1000W fölött húz, mint ha csak 700W...
Teljesen jól látod, hogy nincs összefüggés: a névleges csak egy szám, bár
néha van köze a motor valós névleges teljesítményéhez, ám sokszor nem,
mivel eleve az adott felhasználási mellett többet KELL tudnia. Papírra jó...
(Ha érdekel, milyenek lehetnek az egyes rollerek, a csúcsteljesítményt kell
nézni, de még akkor sem biztos semmi, mert lehet más a végsebességük.)[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz alphamooncam #28262 üzenetére
Azt inkabb ne, engedd el!
-
DigitXT
nagyúr
válasz PociAti #28265 üzenetére
Rohadtul nem érted a lényeget. Névleges 400W, remek...
Csúcsban meg mondjuk 1200W = semmi köze nem lesz a
menettulajdonságainak egy másik névleges 400W-oshoz,
ami viszont csúcsban csak 600W. És ezeket egy kaptafára
elkezded bérrollereknek nevezni, mert az való bicikliútra...
Ha valami szánalmas, az ez a papíros összehasonlítósdi. -
Reggie0
félisten
válasz pescara #28256 üzenetére
:-)) A gorog rendor az jobban kepben van, mint mi itt a forumon, mert neki kell alkalmazni a jogszabalyokat, ahogy a magyar, vagy nemet rendoroknek is.
Hat persze. Ezert csinal az osszes komuves is tokeletes munkat, mert hat nekik kell alkalmazni a gyari lerasokat.
Az elsofoku birosagok donteseit ezert sem szokas megtamadni es sem modositani kesobb, mert ok ertik, hiszen alkalmazzak De elarulom egy rendornek meg annyi esze sincs hozza, mint egy "kis jarasi fikabiro"-nak.[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz pescara #28264 üzenetére
"Azt inkabb ne, engedd el!"
Vedd már észre, hogy nem ellened beszélek, Te meg magadra veszed !Én is tisztában vagyok, hogy elavultak, hiányosak, a rolleresekre vonatkozó jogszabályok, kvázi jogtalanság talaján vagyunk kénytelenek közlekedni.
Ez nem jó !
Viszont amikor az a kérdés, hogy jelenleg mi a jogkövető (!) magatartás, akkor nem járja félrevezetni az illetőt, jogban gyakorlatlan kérdezőt.
Egyébként ez utóbbit csinálod Te nulla tudással, jogi háttérrel, és amikor szembesítenek a tényekkel, akkor beakad a tű, és nem tudsz összehozni egy épkézláb érvelést !
Ha jogi témáról van szó, jelenlegi tudásod alapján inkább kérdezned illene, meg meghallgatni olyanok véleményét, akik a témában jártasabbnak tűnnek.
A legfontosabb pedig, hogy érveiket alá is támasztják, nemcsak mások "...1000 cikket hoztak mar neked..." [link] érvelés szerűséggel operálnak.
Javadra írható, hogy már ott tartasz, hogy kvázi elismered, hogy Te nem tudsz érvelni az igazad mellett, ezért hivatkozol másokra, ugyanakkor ezek az "ezer cikkek", amit ide citáltál, vagy nincsenek sehol, vagy konkrétan meg lettek cáfolva.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
pescara
aktív tag
válasz Reggie0 #28267 üzenetére
Ez mind igaz, de a rolleresek elso korben a rendorrel kerulnek ,,osszeutkozesbe" , ugyhogy kozel sem mindegy, hogy az a rendor hogyan velekedik a jelenleg nem is letezo jogszabalyokrol. En rendszeresen rollerezek rendorok kozott, forgalommal szemben az ut szelen, jardan (lassan), kerekparuton, mindenhol, ahol egy roller kepes kozlekedni. Soha eddig meg ram sem szoltak, kb mintha nem is leteznek. Pedig Athen Europa egyik legforgalmasabb varosa, komoly kozlekedesi rendor jelenlettel. Autosokkal, motorosokkal korant sem ilyen megertoek. Kb ugy nez ki, hogy szandekosan kerulik a konfliktust a rolleresekkel, mert csak a sajat idejet es energiajat vesztegetne megfelelo jogi hatter nelkul. Gondolom ez Europa nagy reszere is igaz. Szerintem kar tuljogaszkodnunk a dolgokat, amig nem lesz valami konkret szabalyozas. Addig is a jozan eszunket kell hasznalni es nem provokalni, ha kell leszallni is a rollerrol arra a 2 meterre es akkor senki nem fogja a rollereseket vegzalni. Akik meg ugy rollereznek, hogy sz@rnak mindenki masra, azokat meg buntessek meg ugy, hogy azt sose felejtsek el.
-
alphamooncam
őstag
válasz pescara #28269 üzenetére
Még mindíg ott tartasz, hogy nincs szabályozás eu- ban
Nem fontos a közösségnek, h mi van, vagy mi nincs Athénban, mert rajtad kívül senki sem rollerezik ott.Mo.- n 1990es Köhém r. óta, 34 éve lehet tudni hogy egy gépi meghajtású roller smkp. Már aki veszi a fáradtságot, h kikeresse, elolvassa és értelmezze a jsz.-t.
A többi OK!
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
donbig
tag
válasz alphamooncam #28270 üzenetére
Azért sok kérdés marad még. Például, ha a roller segédmotorkerékpár, akkor jármű. Ha jármű, akkor a KRESZ szerint az irányjelzést irányjelző készülékkel, ilyen készülékkel fel nem szerelt jármű esetében pedig karral vagy jelzőtárcsával kell adni. Kíváncsi leszek ennek az anomáliának a feloldására.
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
Tiger.
nagyúr
Valaki ismeri ezt?
Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/lenovo legion 5 pro /Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 16 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
-
alphamooncam
őstag
válasz donbig #28271 üzenetére
"Azért sok kérdés marad még. Például, ha a roller segédmotorkerékpár, akkor jármű. Ha jármű, akkor a KRESZ szerint az irányjelzést irányjelző készülékkel, ilyen készülékkel fel nem szerelt jármű esetében pedig karral vagy jelzőtárcsával kell adni. Kíváncsi leszek ennek az anomáliának a feloldására."
Így van. Kéne jelezni ! A BMW-seknek, Merciseknek is, és mégsem teszik meg mindíg.
Ha rajtakapnak bukta lehet.
Nemrég kapott előre is irányjelzőt a rollerem. Addig a lábamat tettem ki a kívánt irányba.
Ülve megtehettem.
MENET KÖZBEN ! Állva tornázni, meg tegye ki a kezét rolleren akinek kétanyja van, én biztos nem tenném, akkor sem ha megbüntetnek érte.
Kereszteződésben állva elvileg ki kéne tenni a kezed pl. ha balra akarsz kanyarodni, és a felező vonalhoz behúzódni.
SMKP-ra nem kötelező az irányjelző készülék, de ha olyan van ami ilyen vagy olyan okból kb. használhatatlan, mert közel van a földhöz és ráadást olyan gyenge a fénye hogy beleolvad a napfénybe és olyan közel van a középvonalhoz, hogy még az irányt sem lehet tudni abba sem lehet belekötni, mert nincs műszaki vizsga/előírás.
Irányváltoztatási szándék sávon belüli helyezkedéssel is jelezhető, balra kanyarodás előtt behúzódni a vonal mellé, de akkor sem szabadna elmaradnia a jelzésnek. Ezt nem tudom hogyan fogják megoldani.
Pescaraval is az volt a gond, hogy azért vitatkozott velem, mert azt hitte hogy én hozom a szabályokat, pedig nem ! Sőt mégcsak a rendőrök sem.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
pescara
aktív tag
válasz alphamooncam #28273 üzenetére
,,Pescaraval is az volt a gond, hogy azért vitatkozott velem, mert azt hitte hogy én hozom a szabályokat, pedig nem ! Sőt mégcsak a rendőrök sem." Nem velem volt a gond, hanem veled:-) Azt nem akarod megerteni, hogy a roller meg nincs kategorizalva . Az, hogy szerinted smkp nek minosul, az meg csak a te velemenyed.
-
alphamooncam
őstag
válasz pescara #28274 üzenetére
"Egyelore annyit tudunk, hogy a 25 km/h ora felettiek es x kilonal nehezebbek szamit(hat) anak smkp."
Könyörgöm, csak egyszer olvasnád el, amit leírok !
Amire Te gondolsz az a 2009 évi LXII.Tv. A kötelező Felelősségbiztosításról értelmező rendelkezésének része:
... 10. gépjármű:a) minden olyan, szárazföldön, de nem sínen közlekedő, kizárólag mechanikus (tehát nem emberi vagy állati) erővel működtetett, hatósági nyilvántartásba vett vagy hatósági nyilvántartásba nem vett jármű – a kizárólag mozgáskorlátozott személyek általi használatra szánt kerekesszékes járművek, az elektromos rásegítéssel működő (pedelec) kerékpárok, valamint a mozgáskorlátozott személy által vezetett e-moped járművek kivételével –, amelynek legnagyobb tervezési sebessége meghaladja a 25 km/h-t, vagy legnagyobb sajáttömege meghaladja a 25 kg-t és legnagyobb tervezési sebessége a 14 km/h-t,...
Jelezni szeretném, hogy ez a törvény nem zárja ki az alábbi törvényeket, különben legkésőbb hatályba lépéskor módosítani kellett volna az alábbiakat is, ami meg nem történt meg, azok továbbra is hatályban vannak, és nem lehet figyelmen kívül hagyni őket.
Tehát az új törvény azt állapítja meg, hogy mely gépjárművekre kell kötelezően felelősségbiztosítást kötni, nem pedig azt, hogy mi a segédmotor fogalma.
Az hogy mi számít segédmotoros kerékpárnak az alábbi törvények szabályozzák, és mégegyszer mondom, a kettő nem zárja ki egymást.
1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól (KRESZ)
II. A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak:
r) * Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó. [link]
erre hivatkozik*:5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról
(13) * A két-, három- és négykerekű segédmotoros kerékpár (L1e, L2e és L6e járműkategória), a kétkerekű motorkerékpár (L3e járműkategória), az oldalkocsis motorkerékpár (L4e járműkategória), valamint a három- és négykerekű motoros tricikli (L5e és L7e járműkategória) járműkategóriába sorolásának műszaki feltételeit a B. függelék 1. cikk (2) és (3) bekezdése határozza meg...
erre hivatkozik*:... B. Függelék az 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelethez *
A két- és háromkerekű gépjárművek típus-jóváhagyási eljárása
I. RÉSZ Alapvető rendelkezések
1. Cikk Alkalmazási kör és meghatározások(1) Ez a Függelék az összes két- vagy háromkerekű, iker, vagy bármilyen más kerékelrendezésű gépjármű típusjóváhagyására vonatkozik, amely közúti közlekedésre készült, valamint az ilyen járművek alkatrészeire és önálló műszaki egységeire
Ez a Függelék nem vonatkozik az alábbi járművekre:
a) olyan járművekre, amelyeknél a legnagyobb tervezési sebesség kisebb, mint 6 km/ó,
b) gyalogos vezetésű járművekre,
c) mozgáskorlátozottak által használt járművekre,
d) közúti- vagy terepversenyen használt járművekre,
e) a 2000. július 1. [a 11/2000 (V. 24.) KHVM rendelettel módosított 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet B. Függelékének alkalmazási dátuma] előtt már használatban álló járművekre,
f) mezőgazdasági és hasonló célokra használt traktorokra és gépekre,
g) elsődlegesen szabadidős terep-tevékenységre kialakított járművekre, amelyek szimmetrikusan elrendezett kerekekkel rendelkeznek, egy kerék elöl és két kerék hátul kialakítással,
h) pedálos rásegítéssel rendelkező kerékpárra, amely külső, folyamatos 0,25 kW névleges teljesítményű elektromos motorral rendelkezik, amelynek teljesítmény-leadása fokozatosan csökken és megszűnik, amint a jármű eléri a 25 km/ó sebességet, vagy előbb, ha a kerékpáros abbahagyja a pedál hajtását;
nem vonatkozik alkatrészekre, vagy műszaki egységekre kivéve, ha azokat a Függelék alkalmazási körébe tartozó járművekbe való beszerelésre tervezték;
nem vonatkozik a járművek egyedi forgalomba helyezésének engedélyezési eljárására.
(2) Az (1) bekezdésben hivatkozott járműveket a további alcsoportokra kell osztani:
2a) segédmotoros kerékpárokra, azaz kétkerekű járművekre (L1e kategória), vagy háromkerekű járművekre (L2e kategória), legfeljebb 45 km/ó tervezési sebességgel és az alábbi jellemzőkkel:
2a1) kétkerekű típus esetében, amelynél a motor:
– hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm3 belső égésű motor esetében, vagy
– legnagyobb folyamatos névleges teljesítménye legfeljebb 4 kW, elektromos motor esetében...Amit aláhúztam a tételes felsorolásban az a kivétel. --> Elektromos roller nincs felsorolva a kivételek között, ezért SMKP.
Még valami, ami gépi meghajtású és nincs tipus jóváhagyása, az nem mehet közútra, járdára sem!
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz pescara #28275 üzenetére
". Az, hogy szerinted smkp nek minosul, az meg csak a te velemenyed."
Tévedésben vagy vagy csak trollkodsz egymindegy,
Véleményed Neked van, ez nem az én véleményem, hanem ez a törvény.Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
mwin
kezdő
válasz Thunderzolee #28048 üzenetére
Szóval nagyon jó döntés volt visszavinni az F2 Pluszt és venni egy Xiaomi pro 4 (2nd).
A Xiaomi 30km városi használat után (4 híd, 2 garázsfeljáró rámpa, parkos dimbes dombos.) még 19km hátralevőt jelzett.
30km-nél semmi lassulás vagy erő csökkenés, igazi Xiaomi feeling.
Az összecsukása is tökéletes. Az F2-nél majd szétment az újjam a kiakasztásnál, igazi tervezői failure. Biztos első rollernek jó kis darab az F2 de úgy, hogy előtte is Xiaomi-m volt tudok mihez viszonyítani.Asus-ról rosszat itt nem szabad írni mert figyelmeztetnek.
-
xekta
csendes tag
Hát nemtudom, ha választani kéne nem érdekelne az a +5km és inkább a +400w-os motorra tenném a voksom. Nekem csak sima F2 van, de lassulást nem érzékeltem még 50% alatt sem. Nyilván én nem is tudok csak 30km-t menni full sebességen. Lecsukása is baromi egyszerű, lehet a tied még nem járódott be, azért volt nehézkes. Nem szokatlan a széles kormány után a xiaomié?
-
PociAti
őstag
Ahogy nézem a Ninebot F2 Plus E és a Xiaomi 4 Pro (2nd Gen) eléggé hasonló akkukkal rendelkezik.
Előbbi 460 Wh, utóbbi 468 Wh, és mindegyik 400 W-os motort hajt. Viszont F2-nél mások is panaszkodtak rá, hogy az akku merülésével párhuzamosan kellemetlenül csökken a sebesség. A firmware nem úgy van hangolva, mint ahogy szeretnék / elvárnák. (Ez frissítéssel talán orvosolni fogják.)[ Szerkesztve ]
-
mwin
kezdő
Itt is 400W-os a motor. Az előzmény az, hogy a F2+-ból alig csavartam ki 21km-t és utána hiába írja hogy 8-9km van még hátra.. inkább gyalogolsz mert erőtlen. Pirossal jelez a battery saving mód amit nem sikerült kikapcsolnom és max 20km/h limit lesz.
A kormány nem sokkal keskenyebb mivel már ezen is van irányjelző. Az f2-vel nem mentem volna be vásárolni viszont a Xiaomi-val igen. Valahogy elegánsabb. A markolat átmérője az keskenyebb. Kesztyűvel biztosabb a fogás.
Asus-ról rosszat itt nem szabad írni mert figyelmeztetnek.
-
PociAti
őstag
Ízlés kérdése. Nekem nem tetszik a Xiaomi és hasonló rollereknél az, ahogy a hajó (taposó) és a kormányoszlop össze van kötve egy vastag egyenes rúddal. Az arányok miatt az OKAI-nál ezt kicsit szebben oldották meg.
Az F szériánál sokkal kecsesebb ez az összeköttetés. Mindegyiknek vannak előnyei, hátrányai. -
DigitXT
nagyúr
válasz PociAti #28280 üzenetére
Ez frissítéssel talán orvosolni fogják.
Bebaszna, ha egy fizikai kényszerűséget szoftveresen javítani lehetne.
Minden BLDC motor maximális fordulatszáma csökken ahogy merül az akku.
Kizárólag akkor lehet lemerülés környékén is ugyanolyan a végsebesség, HA
egész végig szoftveres korlát van. Ilyenkor viszont a motor feltöltött akkuval
sokkal nagyobb végsebességre lenne képes. Cserébe kisebb a nyomatéka.
Ha adott módon van tekercselve, azon firmware frissítés nem fog változtatni.Ajánlott összefüggés: Kt=1/Kv. Magasabb Kv motor = nagyobb fordulatszám
adott akku feszültség mellett, ám kisebb nyomaték (adott fázisáram mellett).Ui: ugyanezért akku áramkorláton hajtott vezérlő kisebb feszültségen kisebb
teljesítményt vesz ki az akkuból, amit érzel, hogy gyengébb a roller. Ezt meg
úgy lehet kivédeni, ha fázisáram korláton hajtjuk a motort, cserébe amikor az
akku merül, egy ilyen vezérlő nagyobb terhelést rak rá = gyorsan összeomlik.
(Nem tudom melyik rosszabb, az a roller, ami előre jelzi, hogy vészesen merül,
azzal, hogy gyengébben hajt, és kisebb a végsebesség, vagy az, ami végig jó
erős meg gyors, aztán egyszer csak se kép, se hang, és tolhatod hazáig.)[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
Sziasztok. Egy barátom szeretne venni magának rollert, buszsofőr és munkán kívül akar vele mászkálni az adott városban ahol épp van. 105kg így gondolom ezek a pálcika rollerek felejtősek. A Kugoo Kirin M4-et néztük hogy az jó lehet ilyen felhasználásra. Ő 100-at szánt volna rá, de mondtam neki hogy annyiért felejtse el a témát, szóval minél olcsóbban szeretné megúszni.Ti mit javasolnátok?
-
DigitXT
nagyúr
válasz ricsi0307 #28285 üzenetére
Azt, hogy felejtse el. Ha nagyon össze akarja törni magát, béreljen ott vmit...
Az első esés után rájön, hogy nem móka és kacagás 105 kg-mal becsapódni.
100K kerettel tényleg felejtős. A minél olcsóbbannak sokszor törés a vége.
(A Kugoo amúgy is gyakran eltörik. Az M4 egy kifejezetten szar konstrukció.) -
PociAti
őstag
válasz DigitXT #28284 üzenetére
"Kizárólag akkor lehet lemerülés környékén is ugyanolyan a végsebesség, ..."
Ez fel sem merült reális igényként, nem ez rá a panasz, hanem hogy hasonló áru és paraméterű rollerekhez képest kellemetlenebbül reagál a lemerülésre. Még saját márkán belüli rollerekhez képest is, melyek hasonló vagy azonos elemekből épültek fel. -
nickcreeper
tag
Ha valakit érdekel:
Xiaomi Elektromos roller 4 Lite EU 99900 Ft -
DigitXT
nagyúr
válasz PociAti #28287 üzenetére
azonos elemekből épültek fel
És ezt onnan tudod, hogy ránéztél a motorra, meg elolvastad az "adattábláját"?
Szétszedted a két összehasonlítandó motort, és megnézted, hogy van-e fizikai
különbség köztük? Vagy fel sem merült, hogy fizikai oka lehet, hanem biztosan
csak úgy brahiból beleprogramozták, hogy lassuljon. Hülye mérnökök... -
mwin
kezdő
Az index kapcsolója az X-nek tartósabb érzetet ad, jobb anyag. A fénye szerintem az F-nek kicsivel erősebb vagy jobban szór; az X mintha pontosítva lenne. Így utólag az F szélesebb vagy annak érezhető kormánya elég zavaró. Az össze és kinyitás az F-nél borzalmas, egy kemény tárgy kell hogy ki tudd pattintani különben szétmegy az újjperced. Erre mások is panaszkodnak szóval kétlem, hogy bejáródik mert akkor ki is fog kopni. Lehet egy selejt széria. Nem tudom. A sebessége az F-nek 28km/h körül volt hiába írt 25km/h. Egy bérelt rolleres ment 27-el és lazán leelőztem. Az X szerintem 25-26km/h lehet.
Asus-ról rosszat itt nem szabad írni mert figyelmeztetnek.
-
xekta
csendes tag
Nemtudom, én a mutatóújjammal felhúzom a pöcköt, hüvelykkel lenyitom a retesz részt, néha a tenyeremmel, lenyomom és már le is van csukva az egész. Felnyitni néha játszani kell, mert van hogy akad a kormány magassága miatt, de lehet csak én vagyok balfasz. Szóval nem kellene annak nehéznek lennie egyáltalán. Az a baj, hogy ha váltani fogok is csak nagyobb kategóriára, az meg a xiaominak sincs nagyon azthiszem, szóval nem hiszem, hogy lesz alkalmam kipróbálni
-
Tiger.
nagyúr
Használt már valaki ilyet vagy hasonlót defekt védelemre van.
Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/lenovo legion 5 pro /Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 16 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
-
válasz Tiger. #28293 üzenetére
Szerintem meg is válaszoltad magadnak. 😆
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
alphamooncam
őstag
válasz Tiger. #28293 üzenetére
Éppen most vagyok gumicentírozás közepén.
Nem tudom, hogy fog sikerülni, de abban biztos vagyok, hogy a kiegyensúlyozott forgás, és bármilyen adalék, amit a gumiba kell tölteni egymás ellen dolgoznak.
40km/h óra alatt sem kellemes ha ráz a roller, fölötte meg veszélyes.
Én rendszeresen hajtok 70km/h órával, gyakorlatilag minden nap, nem kérdés, hogy melyiket választottam.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Peaceliker
addikt
válasz alphamooncam #28295 üzenetére
Ezeket teszik nagymotorba is. Ha annyira gáz lenne kétlem, hogy közkedvelt lenne (mert az)
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
nagyúr
válasz Peaceliker #28296 üzenetére
Erősen függ az állagától, hogy hogyan szerepel az adott termék.
A Slime pl. leszerepel ebben a viccesre vett teszt videóban.Szerk: van, ami többet árt mint használ, a konkrét típus számít...
(Emlékszem, vmi bringás videóban 10-15 különbözőt is néztek.)alphamooncam: rohadtul nem általános 70 km/h-val veretni egy
rolleren. Igen, nekem is megvolt, igen én is centríroztam, teljesen
stabilnak éreztem, nem rázott, ám akkor sem egészséges. Valami
el fog fáradni, és akkor nagyon csúnya vége lesz a csapatásnak...
Írod, hogy max. 40-nel: a legtöbb roller még annyit sem tud.[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #28296 üzenetére
Ok !
Én csak akkor tennék ilyet a gumiba, ha helyzet van és csak az első gumisig, és azt is max 40-el.
Egy smooth futás mindent megér Nekem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest