- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Hobby elektronika
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
Nos nyitott szájjal rohangáltam a faszerdőben. Ilyet senki ne csináljon!!!
A 8-10km (amíg eljutottam) 95%-a tolós-farönkökön átemelős. Tekerhetetlen. Strava simán betervezte én meg nem néztem utána. Nem fordultam vissza amíg lett volna értelme. Utána tömény szopás. Viszont szép, csak nem egy 13kg-os bringát cipelve. Napnyugtakor döntenem kellett, hogy tök sötétben még 90-120 percet szopatom magam a hátralévő 5km-en vagy egy 400m-re lévő útra kitolom. Ehhez fel kellett másznom egy kb 20m magas völgy oldalon. Innen már kitoltam egy terepjáróval járható kétnyomú útra. Ezután jött az unalmas hazacsévélés Királyszállás mellől Székesfehérvárig. Sem ruhában sem vízben nem erre készültem. Szerencsére várpalotán találtam az út mellett egy műanyag zacskót amit beraktam a hosszú ujjú mez alá szélfogónak.
Jó kis lecke volt, hogy mit szabad és mit nem bevállalni. Így utólag végiggondolva nem vagyok normális. Itt ha történik valami az emberrel, akkor térerő híján nincs esély segítségkérésre. Egyedül voltam ráadásul.
Holnap Velencei-tó kör a családdal. Az egyszerűbb.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #87549 üzenetére
Még csak 5 éves, szóval remélem jó hosszú ideig "eláll". Igazából egy kis huncut, játékos kutyus, pusztán mindig pózol ha fényképezőt lát.
#87550 ShiTmano: A Slime-os belső, aminek látom értelmét, bár ha technikásan megtanulsz bringázni, felütni soha nem fogod, oldalfal kiszaladás meg főleg sziklás helyen lehetséges, bár kevés rá az esély, de akkor az vastagabb oldalfalú gumit is simán kivágja. Defekt az viszont benne van minden esetben, az ellen totális megoldás csak a tömör gumi, amit még nem próbáltam, de trekkingre tervezek majd venni édesanyámnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #87552 üzenetére
Végül is mind2 tartós méjd in dzsörmöni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz eddie1978 #87551 üzenetére
Kb 12-15 éve voltunk egy gyalogos teljesítménytúrán, de mi bringával indultunk. Át ment itt is. Pontosan, ahogy elmeséled. Csak mi még vasbringával, tizenéves kákabelűként. A völgy utáni teázós pecsételőnél mindenkik csak kettőt kérdezett: Nóóórmális? Tudtátok, hogy ilyen? Nem...
Tothgera30: írtam a Schwalbe 19A könnyített belsőt, azt mondtad rápróbálsz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
SPeti1984
senior tag
Ez a bicaj megér szerintetek 40 ezret ránézésre kép alapján?
Vagy esetleg ez a másik?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #87544 üzenetére
4-5 évvel ezelőtt mikor még én nézelődtem, 200k-ért még csak a nagyon alkalmi vételek mentek (meg a gyanús hirdetések), jellemzően azokra órákon belül le is csaptak. És 19" és a fölött meg kb semmi ajánlat amúgy se.
-
fpeter07
veterán
válasz Tothgera30 #87514 üzenetére
Hát teszt körön hátsókerék defektet kaptam. Szóval rögtön az első belsős tekerésemkor eldefekteltem. Hiányozni fog 1 év használat után a tubeless. Ha lesz pénzem, még időn összejöhet egy új kerékszett, és akkor újra fullos lenne a bringa. De szert tettem egy kuriózumra. Nem hittem volna, hogy a közeljövőben Speci bringám lesz. Csináltam néhány fantasztikus képet. A fényképező lemerült... Legalább korhű képeket készít a telefonom.
-
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #87529 üzenetére
Hát nekem az első maraton nagyon kemény volt. 21 km, 2 órán túli idővel, vörös fejjel. Fújtattam, mint egy ló. Abban a néhány órában annyi levegőt szívtam magamba, mint előtte napokon át.
Az enduro nézőbarátabb szagág, szerintem jól jártál el. Először érdemes megnézni kívülről egy versenyt. Utána eldöntheted, hogy indulsz-e legközelebb. Bár enduro pályára gondolom nehezebb részeket is beraknak, ezért egy jó adag ügyesség nem árt hozzá. Plusz magabiztosság sem árt, mert ha ugrani kell, akkor előtte és a levegőben nem gondolhatod meg magadat, mivel esés lesz a vége. Ha bejön a versenyzés világa, akkor elmehetsz a csillagos határig is, mindig lesz hova fejlődni.
A versenydrukk egyeseknél segít, másoknál árt. Azért nem baj, ha izgul egy kicsit az ember verseny előtt, az segíti a koncentrációt. -
fpeter07
veterán
válasz Teasüti #87559 üzenetére
Nem sokat ment a gép. Nem tudom ki nem használt anno egy ilyen csúcs bringát, de majd én bepótolom. Ja, az a szelep azonosítja be a felülről jövő ütéseket. Sprintnél rugalmas, de nincs még beállítva rendesen a tag. Nem tudom mennyire megbízható, de egyenetlen talajon zseniális. Nem pattog az ember a nyeregben, meg a hátsó kerék is többet van a földön. Próbáltam már 29er fullyt, de az csak másfél óráig volt nálam. Ez jobban tetszik. Megszokott 26er üléspozíció, és nagyobb kényelem. Alacsonyan és hátul van a súlypontja. Lefelé nagyon stabil, nullkezezésnél a kormány szokatlanul instabil, és imbolyog. Nem bunny hopra termett gép, egykerekezni viszont egyszerűbb vele.
(#87560) Crytec210: Nem, de nincs egyenes nyeregcsövem.
(#87561) zack: Passz, balra lett anno felszerelve. Tavasszal letérdeltem egy esésnél jobb térddel a kart. Most nem fogom.
Ezzel a vázzal nyertek néhány versenyt. Remélem én is fogok.
-
CaNNa3IS
senior tag
nem mai darab de lehet van aki nem látta :
[link]
Kemény gyerek ez a Cedric.Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Strezi
őstag
válasz ShiTmano #87516 üzenetére
Úgy is van! Túbeless egyértelműen
Tizenketten mentünk hat napot igen köves zúzós terepeken, sok helyen tüskés bozótban meg tűpárna növényekkel szegélyezett ösvényeken, nulla defekttel. Első napon pumpáltam, aztán többet nem kellett vele foglalkozni... Persze volt náltm egy pár ultralite belső meg pumpa, de nem kelllett.
Ugyanakkor, előző hetekben nem sokat használtan a bringát, ezért (utólag mérve) egy bár alattig ment le a nyomás. Így is mentem vele, fel sem tűnt. Ami furcsa volt, hogy kanyarokban furcsán bemozdult a hátulja, de aztán betapadt. Na, ennyi volt az emlegetett lefordulás!!! Azaz, széles, peremes felnivel és hozzávaló gumival még ilyen extrém alacsony nyomás mellett sem fordult le a gumi a 95 kilóm alatt!
Ahogy most látom, a tubeless egyetlen ellensége az egyhelyben állás, amikor nem forog körbe és zár a folyadék benne. Nekem is azért csökkent a nyomás a túra előtt, alatta pedig semmit.
Szokás szerint, csak tények tapasztalatok, nem ideologizálok meg hallottam hogy valakinek ... stb.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
fpeter07
veterán
válasz CaNNa3IS #87565 üzenetére
Kemény, valami nagyon megvágta szegényt.
(#87567) 6030D : Első, második. A táv az pálya és időjárásfüggő. A második versenyemen pl. volt egy 8-10%-os hosszú emelkedő, meg tele volt kanyarral. Meg kell találni a pálya ritmusát és fék nélkül menni, mert nem lehet kanyartól kanyarig sprintelni.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Strezi #87566 üzenetére
10q! Tehát tubeless eddig: 1- Tothgerától, 2+ Strezitől és Fpetertől.
Tegnap mentem egy rövid kört. Elsőre a sokkal jobb gyorsulás tűnt fel, meg mintha egyenes úton gyorsabb lennék. Ez valszeg a Black Chilitől meg a tömegcsökkenéstől van nem a tubeless gördülési ellenállás csökkentő hatása miatt. Viszont a tömegcsökkenés a tubelessítés hozadéka. Emelkedőn nem vettem észre számottevő különbséget. Sajnos méréssel nem tudom alátámasztani, mert nem jó az órám.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
fpeter07
veterán
A hazai pályán nem volt gond, mert ott csak rövid emelkedők voltak. Gyöngyösfalun viszont nagyon sok erőmet kivette az hosszú sunyi kanyargós meredek. Gyakorlatilag a pálya második felében arra kellett mindig rápihennem.
Elmentem volna a harmadik fordulóra is. De angolból volt nyelvvizsga. Mondhatom rohadt izgalmas volt angol feladatokat csinálni versenyzés helyett. Elsőre összejött, és jobb lett a szóbelim, mint a német.A célom az összetett dobogó, de nagyon szeretnék egy ilyen versenyt megnyerni.
-
-
Zoli133
őstag
Napi tanulság: Mindig meg kell húzni rendesen az spd stoplit a cipő alján különben kilazulhat és ha ész nélkül esik neki az ember a problémának abból jó se származik.... (De egy vékonycsavarhúzóval egyszerűen kilehet pattintani)
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
andrisbandi
őstag
válasz Apollo_21 #87574 üzenetére
Léteznek különböző csavarkiszedő szerszámok.
Pl GENIUS CSAVARKISZEDŐA Youtube-on is megtalálni;
screw extractor[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Apollo_21
addikt
-
-
KRoy19
őstag
Sziasztok,
Ha off topik, akkor nyugodtan oltsatok le a picsába....
Édesanyámnak (60 éves) szeretnék valami tartós megbízható kerékpárt vásárolni 100k körül városi felhasználásra.
Tudnátok ajánlani párt típust ilyen árkategóriában? (csak új érdekel)
Köszönöm előre is....
-
Sleek
senior tag
válasz eddie1978 #87580 üzenetére
Bakonykutitól ha indulsz akkor elvileg a turista jelzésen kell menni. Viszont az nem mindig a völgyben visz hanem az erdőben. A völgyben röhögve lehet menni mert olyan széles
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Fitzgerald
veterán
Hali!
150 rongyig tudtok ajánlani újonnan használható trekking kerékpárt? 185 centi magas/102 kiló vagyok. Köszi!
-
Runner_fxr
Ármester
-
veterán
válasz Runner_fxr #87585 üzenetére
Erről mindig eszembejut az a sztori, amit valahol&valakitől olvastam/hallottam, hogy a mostani versenyzés már nagyon durva és ahhoz képest csak a sisak van a versenyzőkön általában, de ha valami történik, akkor ott a vége a dalnak kvázi. Ha én lemegyek 60-al az avasról és valahogy elesek, jó eséllyel ottmaradok, még ha van is rajtam sisak.
Everybody lies.
-
rétisün
veterán
a kontrás nem rossz ötlet, ha abból indulok ki, hogy a húgomnak összeraktam a régi magellán vázammal egy bringát, és egyből azzal kezdte, hogy nem fog a (hátsó)fék. felültem, próbálom, semmi baja. de szerinte nem fog.
kiderült, ő még a kontrához volt szokva, aztán hiába tekert hátrafelé, nem fogott a fék meg kellett mutatnom neki, melyik a hátsófék, hogy kell használni.....első féket eszébe se jutott behúzni, mert akkor fejreáll. ja, mondom, 15-el[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz Runner_fxr #87585 üzenetére
Nem ma kezdte.
Olvastam, hogy nagy átlagban az ember ilyet nem él túl mert pár perc alatt elvérzik.
Viszont ő tudta, hogy hol mit nyomjon a vérzés csillapításához meg hát szívós fajta.Az esés tényleg pics@f@sznyi volt legalábbis ami látszik belőle ahhoz képest amilyen súlyos lett.
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
ivana
Ármester
válasz rétisün #87588 üzenetére
Főleg, hogy jelen esetben egy 60 körüli hölgyről van szó aki valószínűleg szintén a kontrához lehet szokva.
Ezt az első fékkel fejre állni dolgot sose értettem, tárcsával talán kivitelezhető, minden mással lehetetlen, persze azért a kormányt fogni kell rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
"első fékkel fejre állni..."
- Jelentem nekem sikerült;
outival lejtőn mentem, takarásból kikanyarodott elém egy kocsi, ijedtemben az első kereket véfékeztem, nyomtam is egy szaltót azonnal... Szencsére hideg volt, jól be voltam öltözve, megúsztam karcolás nélkül.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #87591 üzenetére
A titok az, hogy a kormányt rendesen kell szorítani, ha nem szorítod eléggé át lehet rajta esni, de felfordulni elég nehéz egy outival meg főleg.
(#87592) KRoy19 Az elég jónak tűnik, régi WM női vázra hajaz kicsit a kinézet, meg a mátrára. Annyi, hogy nem kontrás viszont.
-
bogabi
senior tag
Urak, a segítségeteket kérem: ma mentem tekerni, kezdésnek bementem egy MOL kútra kereket ellenőrizni. Ez olyan jól sikerült, hogy csak nagy nehezen tudtam visszaimádkozni a levegőt a kerékbe. Egyszerűen nem maradt rajta a szelepen a csatlakozó. Pedig a Kutas srác még le is cserélte,mert hiányzott belőle az a kis pöcök, ami ráfog a szelep menetére. Nem messze van egy Shell is, ott is ugyanez volt. Az az érdekes, hogy van egy kétforintos autós szivargyújtós kompresszorom, azzal meg fasza (annak olyan a csatija, amin van egy rácsukós rész, akkor szorul rá a szelepre). Gondoltam, ha az jó, akkor a kúton is fel tudom fújni... Most akkor milyen szelep van a bringámon? Szemre pedig olyan, mint a kocsikon...
Közben gugliztam, biztos, hogy autó szelep van a bringába, csak akkor azt nem értem, miért nem passzolt rá egyik kúton sem a csatlakozó...
[ Szerkesztve ]
A tévedés joga fenntartva. A meccs áll egyenlőre, egyelőre ez a helyes.
-
belaazallat
addikt
Nekem többször sikerült v-fékkel átrepülnöm a kormány felett. Jó fék kérdése.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
mert_csokis
senior tag
Sziasztok!
Két versenyzőre szűkítettem a kört, a héten adnám le a rendelést,
de előtte szeretném újra a segítségeteket kérni.
Kross Level A6
Cube Acid
A kérdésem az lenne, hogy hosszabb távon melyik teleszkóp típus számít megbízhatóbbnak?
Nincs több macera a levegős modellel?
Abszolút nem értek hozzá, ezért kérdem. Kell majd ahhoz külön pumpa? Bringázások előtt állandóan állítgatni meg fújkálni kell?
Csak azért kérdem, mert nemrég az egyik miskolci bringaboltban mértem fel a terepet, és elkezdtünk beszélgetni a tulajjal. Mondta, hogy neki van egy egészen komolynak számító GT-je, viszont a levegős teló miatt sok a nyűg vele.
Neki minden tekerés azzal kezdődik, hogy amíg a többiek már rég elmentek, ő még a pumpálással és beállítással tököl.
Nem tudom, hogy ez mennyire lehet igaz, biztosan nem erről a kategóriáról van szó, mint amit linkeltem, de akkor is érdekel.
Egyáltalán van érdemi különbség a két linkelt bringa teleszkópja közt? Valóban annyival jobb a levegős megoldás?
Ti melyik bringát választanátok?
Tudom, korábban is írtátok, hogy újonnan már nem vennétek 26-os bringát. Viszont általában ezeket akciózzák le jobban, és nekem teljesen megfelel a klasszik 26-os méret is, ha ugyanazért a pénzért jobb felszereltséget kapok.
Köszi a segítséget.adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
trialboj
őstag
Lenne pár kérdésem, és gondoltam vegyítem, hogy ne húzódjon el nagyon. Fontossági sorrend szerint rendeztem.
Avid féktárcsán új avid fél-metál fékpofa rettenetesen nyiszog, és erősebb terhelésnél kicsit érzem ahogy a tárcsán a lyukak karmolják a fékpofát.
Ez most a gyatra minoségű fékpofa miatt van? 1500 Ft volt, jól fog, csak olyan hangra és érzésre is, mintha két fém darab érne össze.A legnagyobb tányéron le van törve 2 fog, a többi egész jó állapotban van. Nemsokára láncot kell cseréljek, ezt a tányért is kötelezően cserélni kell majd? Jelenleg nem zajol, v rakoncátlankodik ha felváltok rá.
A váz mozgó pontjait összekötő csapágyak v micsodák, mennyire szervízigényesek. Félek hogy ha szétszedem, kiderül hogy valami gond van és nem tudom majd összerakni. Ha nicsn baja jobb nem piszkálni?
Köszönetképp itt egy spórolási tipp, ha lötyögni kezdett a fékkar(és nincs pénzed $20+ ért javíttatni) Egy vékony gumírozott szalag kb 100Ft, méretre vágod összekötöd, és a fékkar tövébe tolod, észre sem veheto, és azóta mintha új lenne, a már igen megviselt fékkar.
001 002"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #87596 üzenetére
na, akkor az outival ez a veszély megszűnt
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #87599 üzenetére
Igen, outin ettől nem kell férnem. Múltkor nosztalgiáztam a Scott-al, majdnem fejre álltam, mert leléptek elém 2 méterre.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gumi és felni topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- Kupon kunyeráló
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ford topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- GARANCIÁS DJI Mini SE eladó
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen