- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Gyufaaa #31885 üzenetére
A cikkecske írójától megkérdezném, hogy az, hogy ő fotózgatja a nénit mitől jobb mint nem megállni és nem segíteni? Ő ezzel segített?
Egyébként van benne igazság, de szerintem nem a járdán kerékpározás itt a fő gond, hanem a rutintalanság.
Magam is sokszor megyek járdán, hogy miért? Mert vannak olyan útszakaszok ahol olyan szinten veszélyes az autós forgalom, hogy nem vagyok hajlandó ilyen szinten kockáztatni a testi épségem, akkor sem ha pár gyalogos szúrós tekintettel néz rám, nem és kész! Szerintem lehet úgy kerékpározni a járdán, hogy ne veszélyeztessünk mást. Ehhez persze az kell, hogy gyakoroljunk kerékpározni, nem a belvárosban kell kezdeni, mint ahogy ezt sokan teszik, hanem túrázni, olyan helyeken ahol nyugalom van. (erdő, kevésbé forgalmas kerékpár utak)
Majd az itt megszerzett rutinnal már magabiztosabban lehet közlekedni a városban is.
Az jó dolog, hogy egyre jobban terjed a kerékpározás Magyarországon is, de azt is meg kell érteni, hogy ez egy közlekedési eszköz, amit karban kell tartani, illetve megfelelő rutint kell szerezni a használatára.
A rutintalan bénázók, meg a fixis divatmajmok okozzák itt a problémát, most nem a rutinos fixisre gondolok, bár az se veszélytelen, hanem aki kb fixivel kezdi a kerékpáros pályafutását és a városban, mert az hú de menő. Csak épp kerékpározni nem tud. De ha nem is fixi, a rövidre vágott kormányú, virsligumis kerékárok se épp a legjobb eszközök a kerékpáros rutin megszerzésére. Elhiszem, hogy ez menő, de nem kezdő kezébe való, nekem ez a véleményem. Persze aki igazán béna és rutintalan, az tökmindegy milyen biciklivel megy, mindegyikkel közveszélyes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest