Hirdetés
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz GyMacs #266591 üzenetére
Leírtak alapján a kisebbet válaszd. De jah a tuti a próba.
Nem nagy az átlépőd am.. en 185 .. 92.5 feles vagyok.
Nincs elottem a geója, de van model ahol lényegében az elérés tök ugyan arra jön ki (szögek miatt) 2-3mm a difi az 56 58 nál,annyi h 2 cm lentebb lesz a kormány indulója. Erdemes ránézni[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
válasz semmiho #266586 üzenetére
Mire a lényeget leírtam volna a screenshot csatolása után, eltűnt a 'szerkesztés' gomb.
Szóval, anélkül, hogy nagyon belemennék, elnagyolva, de az LT (lactate threshold) érték adja meg, ahol a leginkább hatékony a zsírbontás. Tehát, nálam anno 193 Wattnál és 148 bpm-nél volt, a GA1 (aerob extenzív, nevezzük zsírégetőnek most csak egyszerűen) 132-től 154 bpm / 145 - 212 Watt.
Ezért írtam, hogy jobb a 20 Wattonkénti mérés, ami esetemben az 5. és 6. mérés közé esik, mert mint "látható" (erre most nem tudok példát adni), egy 30 Wattonkénti mérés esetén kb. 3 mérés lenne az LT-ig nálam is - vagyis az LT meghatározása az ensportos esetben egy edzetlenebb sportolónál sajnos elnagyolt, pontatlan lehet.
Aki fogyni szeretne, ez a zóna (aerob extenzív) lesz a legfontosabb a számára, ezt a pulzustartományt tartsa majd!
(Abba bele sem mennék, hogy az élsportban is ez a domináns tartomány - nem véletlenül.)Továbbá, mint említettem, mindenkinek csak ajánlani tudom, érdemes egyszer átélni mindenkinek, milyen elérni a fizikai korlátainak, teljesítőképességének legmagasabb pontját. És ezt nagyon komolyan írom!
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #266601 üzenetére
Az 58 is jó lesz csak lehet menned kellesz stucniban lefele, amit én nem igazán tamogatok, inkább teszek fel 120 mint 80 ast. Plane verseny geónál. Csak egy példa. De mint írtam van model ahol a kormány távja alig nő pár mm-el, ez esetben csak a drop csökken drasztikusabban.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
aktív tag
válasz balintbaba #266599 üzenetére
Igen szerintem is, versenyen foleg ha ha van benne szint, a watt/kg lesz a lenyeg. Ha sik, akkor mar erdekesebb mert egy durvabb wattal lehet verni egy jo watt/kg versenyzot.
Nekem a celom tavaszra -5kg, es a 200watt legalabb alulrol surolni -
GyMacs
csendes tag
Érdekes amúgy ez a váz méret kérdés. Két méret között 1-2 centi különbség van a legtöbb paraméternél, mégis sok helyen írják, hogy ég és föld.
-
Ringman
nagyúr
válasz GyMacs #266608 üzenetére
De a geometria képeken sehol nem látom ezt az értéket egyik vonal mellett sem.
mert nincs rajta
azt jelenti, hogy milyen magasan van a felsőcső a talajszinttől (gondolom gyári külsővel) a középcsapágytól 80 mm-rel előre, azaz ha lelépsz a bicikliről, akkor bevered-e a lágy részeidet
gyors ezt a képet találtam, na kb ebben a pozícióban milyen magasan van a felső cső: -
Ixion77
őstag
válasz GyMacs #266609 üzenetére
Minden relatív. Hifiben is egy 200eFt és egy 2MFt hangfal közt azt mondják hogy ég és föld a különbség, aztán ha nem vagy hifimániás, akkor egy vaktesztben nem hallasz semmi különbséget köztük. Vagy ha igen, akkor is csak akkor tudod megmondani hogy melyik a jobb, ha valaki megmondja neked. Aki 1000+ kilométert teker hetente, annak idővel a kis különbség is feltűnik, de a hétvégi kocabicajosoknak majdnem mindegy pár centi.
#266607 GyMacs
Most megmértem, nekem 179cm magassággal 81.5 cm, szerintem teljesen átlagos testarányokkal. Arányosítva neked 3 centivel több."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
fulton
addikt
válasz Ringman #266610 üzenetére
Igen + Minel jobban lógsz ki az átlagból, hosszú láb rövid torzs, vagy hosszú torzs rövid láb, annál nehezebb jobb gépet találni.
A kerékpar gyártók a nagy átlagra készítik a kerékpárokat.
Egy magamfajtának egy 580 felső cső 110 stucnival mar sok hiaba vagyok 185 magas. Egy nagyobb váz mégrosszabb.(ott jócskán csökkenteni kellene a stucnin)
Ezért nekem race geokban az 1 el kisebb vagy méretben talán az endu geo ami fekszik. Ahol rövid a reach. De nálam 10cm! nagyobb az eltolódás a lábam fele szal...más a szitu.Azt gondolom a kérdezőnek mind az 56 es 58 is jó lesz.
56 al kicsit sportosabb lehetsz drop is egészségesebb, lehet egy 120 szár kellene rá majd. Ha nem zavar a tengelytáv, az h tutira beleér majd a lábad az első kerékbe alacsony seb fordulásnál...akkor..igazándiból mind2 jónak gondolom
Ez mind csak matek - ha tutko kell akkor próba, vagy a bikefitting.[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #266614 üzenetére
Mindenkinek beleér a lába a kerékbe, ha álló helyzetben forgatod, és elöl van a pedál. Országútin ez teljesen normális. És nem azért mert talpközéppel tekersz, ez kizárt, mert be vagy csatolva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
Van akit nem zavar, meg biztos megszokható. Én ha lehet úgy választok gépet hogy ez is oké legyen. Nekem okozott meglepetést városban közlekedve, nem állítom hogy nem szokható meg de biztos ami biztos, ha lehetőség van rá én erre is figyelek.
lsebestyen.:
Dehogy.parandroid:
Nem mindenkinek.
Több tényező függvénye koztuk a geo, stopli helyzete, stb stb..[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #266617 üzenetére
Nyilván nem mindenkinek, ha pl 34-es lábad van, és XXL-es bringát hajtasz, akkor nyilván nem, csak győzzél kapaszkodni.
A Zéé: Az igen, nekem a majdnem 175 centimhez néha rövid a 30-as szárhossz. Általában 30-32 között szoktam venni, felpróbálástól függően. Mondjuk eléggé konfekcióméret vagyok, mert a derékbőség is ugyanebben a tartományban mozog.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #266550 üzenetére
Faxa...bár ezen, ha jól látom csak belülről van feszességállítás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #266621 üzenetére
Egyenlőre nem értek hozzá, de remélhetőleg egyszer beállítom és jó lesz.
Amikor a posztot írtam még jó volt a link.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
nagyúr
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Napfénysüti #266623 üzenetére
Merida Scultura 2020 XL vázba nem ér bele a lábam.
Az 1993 Giant-nél sem ér bele a lábam.
De ha beleérne sem zavarna.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #266622 üzenetére
Igen, megnéztem, belül állítható és én sem gondolom, hogy a gyárinál másabb kell egyelőre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Mezga Aladár #266625 üzenetére
Akkor ez amolyan ritka kivétel, gondolom az XL méret miatt. A nagy vázak sokszor már ránézésre is elég gnómok szoktak lenni a fura arányaikkal. De leeht ott a marha nagy méret több tengelytávot ad és a lábméret nem nő annyit ezek szerint hogy beleérjen.
Més que un club!
-
Ringman
nagyúr
válasz Napfénysüti #266627 üzenetére
az M-es nuroad villájába nem ér bele a lábam, a gravelek laposabbak és hosszabbak (fix sárvédővel már igen, azon meg is szoktam lepődni)
42-es lábam van, de hátra van tolva a stopli, amennyire csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Tin
veterán
válasz fulton #266617 üzenetére
Megnéztem neked, 45-ös lábam van, ha jó pozícióban van a pedálon, akkor éppen súrolja a sárvédőt. Anélkül nem érne bele. De mivel taposópedál, főleg kis sebességnél nem mindig van tökéletes pozícióban a lábam, ezért olyankor simán bele tud érni. Megoldás: függőleges pedál helyzet. Egyébként is így fordulsz tervezetten, kis vagy nagy ívben. Amikor meg hirtelen kell reagálni mert olyan a helyzet, nem a beleérés lesz a legnagyobb gondod. Viszont abban igazat adok, hogy - legalábbis nekem - az átlag magasság, testalkat és a hozzá való lábmérettel nem érne bele, ha nem lenne sárvédő - a megfelelő méretű vázzal. De tényleg ne ez döntsön...
-
-=RelakS=-
veterán
Vajon ha pár centivel magasabb a cucc, akkor elviszi a hidat, vagy csak simán eltörik a rakomány? [YouTube]
Szerencsétlen kis gyaloghíd lobogott rendesen
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
válasz Napfénysüti #266629 üzenetére
igen, akár 5-6 cm-rel is hosszabb lehet az outinál.
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #266631 üzenetére
Ez a felvétel milliókat ér a Magyar Közútnak...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
lsebestyen
addikt
válasz -=RelakS=- #266631 üzenetére
komoly
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #266634 üzenetére
Ezen nem, de az időpont és a pozíció elég nekik, van kamerarendszer, le tudják követni. Rendszám felismerő kapuk szintén.
Mázlitok volt, hogy nem történt nagyobb baj.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #266620 üzenetére
Nem kell xxl, egy hozzád passzoló bringa es nem ér bele ha olyan a geo. Még 47 labbal sem. Ezt race geónál nem lehet kivitelezni, oda lazább szögek kellenek. Pl endu. De az is országúti. De ahogy írod pl nagyobb váz vagy kicsi láb stopli helyzetnél még race geonal is el tudom képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
[link]
"Far more pleasant for walkers and cyclists": 20mph speed limit analysis hailed "astonishing", with drivers' journeys just 45 seconds longer
Transport and public health data analysts have studied the numbers from the first week of Wales' default 20mph speed limit, with one concluding the results are "far greater than would have been predicted"...
---
193 km/h-val csapatott az audis, a negyedmilliós büntetést a helyszínen rendezte
Az autó – úgy tudjuk, Audi – vezetője rögtön elismerte a gyorshajtást, azt mondta, hogy egy megbeszélésre siet, ezért hajtott gyorsan. -
Fall-N
veterán
válasz zsocy #266581 üzenetére
Ahogy írod a vége felé, már egy alap Shimano hidraulikus fék is sokkal jobban fog. Én már soha nem váltanék vissza felnifékre így ha a váz támogatja, akkor válts tárcsafékre.
Tegnap pont szakadó esőben tekertem haza és nagyon jól vizsgázott a tárcsafék, mert szépen müködött, halkan. A mechanikus is fogott, de annak volt egy kis hangja. Nem gondoltam volna, hogy ennyi pénzért ilyen jó az MT200, városba bőven jó.
-
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #266644 üzenetére
Én is így vagyok vele. A könnyű légtelenítés miatt lett Shimano, tetszene a SRAM és a Magura is, de nem lenne mindig kedvem két fecskendővel szarakodni. Bár láttam már olyan megoldást, hogy a fékkarra rakott fecskendő szét lett szedve és nyitott volt, így ugyanúgy müködik, mint a tölcsér a Shimanonál. Persze nem ez a gyári ajánlás.
-
zsocy
őstag
válasz Fall-N #266643 üzenetére
Váltanék én, de ez a váz nem támogatja a tárcsát. Mondjuk outinál nem is két fillér a dolog, a hidrós 105 fékváltó szett már szemmel látható összeg.
Amúgy a bringa nekem tökéletes, szóval marad, de a felniféket megpróbálom felhúzni a maximumra. Swissstop betét, új bowden, igazán megérdemli a gép -
válasz fulton #266639 üzenetére
De az is országúti. De ahogy írod pl nagyobb váz vagy kicsi láb stopli helyzetnél még race geonal is el tudom képzelni.
Én nem. De én bicikliket szoktam nézegetni, nem geokat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
Yoga For Cyclists - Yoga With Adriene
yt【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #266647 üzenetére
De én bicikliket szoktam nézegetni, nem geokat.
-
semmiho
tag
válasz Csokicsibesz #266594 üzenetére
Köszi, akkor leírom, hogy 31 évesen kezdtem a sportot nulláról, egy 20 méter szintes emelkedő végén már tolnom kellett a bicajt. Innen indultam. Szóval, kifogásokat nem fogadunk el!
Igen, Salz A 2014-ben és '16-ban volt meg, még a régi klasszikus táv/útvonalon. Az egy beteg verseny, nem mennék bele, miért gondolom ezt, én kvótához és/vagy korábbi kiemelkedő teljesítményhez kötném az indulást ezen.
Hozzá kell tennem, kis hazánkból Szalay Peti elképesztő jó időt ment 2018-ban, bár úgy rémlik, itt schotterre cserélték az egyik legtechnikásabb lefelét már - de absz. 12., kat 6. hely.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen