- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple asztali gépek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- Gaming notebook topik
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ivana
Ármester
válasz f4lcon #165344 üzenetére
A középcsapágynál sokkal nagyobb probléma lenne ez. Mégis ma már gyakorlatilag nincs kónuszos középcsapágy.
agytest NEM a ki- és bepréselésre van kitalálva
Ezzel a kínai szemeteknél szokott ez probléma lenni, normális agy normális csapágyfészke simán bírja.a kónusz otthoni körülmények között is szerelhető, és alkatrész utánpótlással rendelkezik, a csapágyaknál az egyre inkább terjedő szabványostól eltérő csapágyak miatt ezen feltételek egyike sem mondható el
A kónuszra semmilyen szabvány sincs. Egyes agyakhoz baromi nehéz beszerezni. Az agycsapágyak nagy része ma is szabványos. Szerelni meg simán lehet otthon is.Shimano csinál ilyet a felső kategóriában mert a többiek képtelenek rá
A Shimano sose volt az agy gyártás csúcsa. Volt tricolor 600-as agyam, meg 7400-es dura ace is (azóta is ugyan olyanok a shimano outi agyak) nem voltak rosszak, de a campa 4 helyen csapágyazott hátsó agyai ezerszer jobbak. A khamsin ami full iparis meg végképp, azt mióta megvettem nem szedtem szét és tökéletes még mindig.
A régi 8 sebi mirage is sokkal stabilabb darab, pedig abban 2 kónuszos és egy ipari csapágy van.De ma már ilyen chris king szintű méregdrága cuccok is iparisak, pedig annál jobb agy nem nagyon van.
Amúgy helyesen mélyhornyú csapágy.
-
cdl
senior tag
Most szóltak, hogy Debrecenből indul a TdH
Azért ez jó hír. -
zsocy
őstag
válasz ivana #165352 üzenetére
Nahát, én is épp egy Campa Khamsin kerékszettet bűvölök hogy rámenjen a régi Mirage 9 sebis sorom. A lockring (mi ennek a magyar neve...) ami a sorhoz van még a régi 26 mm-es, a keréken viszont már az újabb Campa rotor van amihez már a 27 mm lockring kell... (Mire ezt kigugliztam...)
Rendeltem ebayen 27 mm-est, kiváncsi vagyok hogy csak ennyi a gond, vagy lesz még másik meglepetés is.
Nagyon tetszik a kerékszett, nemrég többször is szétszedtem, nagyon jó a csapágyazása valóban.Az ipari (zárt) csapágyakban veled értek egyet, lehet hogy csak egyben lehet cserélni, de aki próbált már földön szétszóródott csapágygolyókat összeszedni az lehet örül ennek az egyszerűségnek
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz marel09 #165349 üzenetére
Tyű, ez egy király bringa, nekem a váz is tetszik, a súlya is jó, egyedül attól tartanék, hogy mivel pluszos gumival is kapható, sima 27.5 - 29" kerékkel vajon nem néz ki túl szélesnek a támvilla és a teló? Ha nem, akkor gondolom csak előny, mivel hatalmas a sárférőhely. Ha az a Rockrider felirat nem lenne... valszeg sokkal többen vennének Decás bringákat, a sznobok is beadnák a derekukat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz zsocy #165356 üzenetére
Elvileg 9-12 sebiig ugyan az a rotor jó. Legalábbis eddig így hallottam. Mondjuk lockringgel shimanoval is szívtam már, túl hosszú volt a menet az új lockringen, kotorhattam ki a kukából a régit (a kopott sorral együtt kidobtam ). Ahol tuti spéci lockring van az a 8 sebi campa és ott nagyon vigyázni kell, mert az agy alkatrésze, nem a soré.
-
maximilian4
addikt
Ínyenceknek: [link] On one hello dave
62 fokos head angle. Ez mennyire beteg már.
Lehet berendelek egy vázat. Ja és acél. Ahhoz képest nincs rossz áron.Maxi
-
zsocy
őstag
válasz ivana #165359 üzenetére
99 körül váltott rotort a Campa (a net szerint), ezért van 9 sebis soruk 26 mm lockringgel és 27 mm-el is. Nekem most az a helyzet jött össze hogy a jelenlegi sorom és rotorom 26 mm, az új kerekek meg 27 mm lockringet fogadó rotort kaptak, azaz nem tudom meghúzni a régi sort az új rotoron.
A 8-ast tudom hogy teljesen más, és végül is 20 éve ez is ugyanaz, szóval nem lehet hibáztatni őket érte -
jjeahh
nagyúr
válasz Zsohi #165360 üzenetére
Ja, de az xc500 xc bringa, de ahogy elnézem tárgytalan, mert pluszos kerékkel vette . Amúgy nekem csak most kezd tetszeni igazán a bringád . A vékony acél (?) vázat és ezüst alkatrészeket szokni kell, de jól néz ki.
marel09: tyű, arról mindenképp kérünk majd képeket
maximilian4: olyan, mintha elhajlott volna a fejcsőnél a váz egy rosszul sikerült ugratás után
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz maximilian4 #165362 üzenetére
Egész jó alap. Az alsó vázcsőre kell hegeszteni egy konzolt lefelé és áttenni rá a hajtó tengelyt. Aztán már csak egy banánülés kell, meg egy tacskó kormány és kész a chopper. Esetleg hátra egy 26 -os kerék.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #165344 üzenetére
Én aztán tudnék mesélni az XT agyakról (785)...semmi jót. Szerintem 2 nagy hátránya van a kónuszos rendszernek a zárt csapágyassal szemben.Első,hogy maga az agy a golyópálya,így ha az sérül akkor kvázi az egész kerék kidobós.A másik pedig az,hogy tulajdonképp egy szerelő emberke (vagy éppen a tulajdonos) szaktudására van bízva a tized,vagy éppen század milliméteres hézagolás beállítása ,ami óriási hibalehetőség.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zsohi
őstag
válasz maximilian4 #165362 üzenetére
A On-One nem valami jó minőségű acélcsöveket használ, de az, hogy a valóságban ez mint jelent az már más kérdéses. A lentebb/fentebb látható NS Eccentric az egyik legolcsóbb minőségi(Tange) acél monti.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #165357 üzenetére
Mire bringát cserélsz felmegy a gázsia is és talán egy elfogadottabb márka lesz.
(#165365) Somatom...recumbent vázra épített tré(jl) bringa.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #165366 üzenetére
Az xt eseten a problema nem a konuszos csapagy, hanem, hogy a shimano amugy eredetileg se tul jo kazetta testbe vastagabb tengelyt rakott mint regen, igy a szabadon futonak meg kevesebb hely jut.
-
makoss
addikt
Üdv!
Van egy [link] biciklim, és keresek egy olyan hátsó kosarat kb ilyet: [link] amibe belefér ez a fajta táska: [link] melynek méretei 40x30x12 cm.
Sajnos eddig olyat találtam aminek a hossza 38 cm.
Nem tudtok itthoni boltból valamivel nagyobb kosarat hátra?
Köszönöm!Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #165370 üzenetére
A szabdonfutó egy dolog,de nekem a kónusz sem volt az igazi,1-2 ezer után már rágott,majd aztán hiába végeztem nagyszervizt tengely,golyók és kónuszcserével,mert az agy is be volt rágódva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz maximilian4 #165362 üzenetére
Ha jól láttam Czettele Győző pont most vett egy vázat. Kíváncsi lennék rá hogy milyen vele mászni.
https://barbieripnk.hu/
-
maximilian4
addikt
válasz Toobee #165374 üzenetére
Basszus és tényleg, ő most rakta ki fél órája. Nagyon egy síkon jár az agyunk. Na majd megkérdezem tőle mik a tapasztalatok.
Egyébként egyetértek az előttem szólókkal, de olyan szinten gnóm, hosszú és lapos hogy már tetszik. Már csak ezért megérné ráérősen egy bringát építeni köré.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
senior tag
Sziasztok,
Próbálkozok egy 26 MTB to gravelish bike összerakásával...
van egy 2*8 sebességes shimano calris 2400-sországúti fékváltókarom, de még nincs váltóm, meg a kerekek is ideiglenesek, menetes 6 sebességes asszem...
látok olcsón 105-s 10-s váltókat, működik az 8-s karral, ha a hátsó kazetta 8-s lesz, vagy vegyek új claris 8-s válót, az sem nagyon drága... rövd, vagy hosszú kanalast?
meg ha látok kazettás hátsó kereket eladót, amin 7-s, vagy 9-s kazetta van azokra mehet 8-s kazetta valahogy?
thnx...
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
xy.zsolt
őstag
válasz Toobee #165379 üzenetére
willhaben.at De olyan fáradt vagyok, hogy még ki sem próbáltam.....majd holnap. Aztán én még attól tartottam, hogy a karbon nyereg szar lesz 100km-en. Hát meg sem éreztem....nem úgy mint a 30-50kmh-s folyamatos pofaszelet vissza
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hínár929
tag
A kónuszos kontra iparis vitában egy szakember, mármint nem bicaj szerelő, hanem pl. gépészmérnök vagy nem is tudom milyen szakmába vágna ez a téma, véleményére kíváncsi lennék, persze komoly tesztekkel megtámogatva az eredményt.
Mint tudjuk a Shimano nagyon jó marketingben ( másban lehet nem annyira) és nagyon jól tudnak érvelni a kónuszos rendszer mellett, de érdekes módon a profik nem nagyon, használják bár ez sem lehet annyira mérvadó.
Pl. annak idején, amikor kezdett elterjedni a tárcsafék sokáig kitartott a felnifék mellett a Shimano és még komoly érvei is voltak, ami most már elég furán hangzana.
Azért alsóbb kategóriában szerintem teljesen jó a kónuszos, egy jól beállított és karbantartott Shimano agy, akár még a legolcsóbb is, elmegy időtlen-időkig a régi Campák meg x2. Egy titka van csak a Shimano agyaknak, (illetve bármilyen kónuszos) nem szabad a gyári beállítással használni, lazára kell állítani és hadd menjen.
A filléres agyakra nem vonatkoznak a fent leírtak, mert azok az ipari hulladék kategória.
A hobbi és haladó kategóriára vonatkoztatva, ha minden bicajban Shimano agyak lennének, már jobbá válna a világ, mármint műszaki szempontból. -
werszomjas
őstag
Sziasztok,
Szeretnék venni egy országútit.
Nem versenyzésre, csak hobbi szinten, sport miatt tekerni, tehát inkább kényelmesebb legyen mint gyors.
Valószínű erre a felhasználásra overkill, de amit szeretnék: Min. alu váz, karbon villa, 105-ös szett
Keretet sajnos a kínálat meghatározta, 300k max.
190 cm-hez, 100 kg-hozEzeket néztem ki:
Kross Vento 5.0 2019
Van Rysel Ultra RCR 105 - Ez boltban, személyesen csak 270k
CAAD Optimo 105 2019
Focus Izalco Ergoride 105Melyik lehet a legjobb választás?
Jelenleg egy 29er MTB van, de azzal nem buli a balaton kör.
üdv
-
bardi
aktív tag
válasz Hínár929 #165381 üzenetére
Ahogy én látom a dolgot mérnöki végzettséggel (ami mondjuk kb szart sem ér), a kónuszos rendszernél is igazából egy csapágyad van, csak a külső gyűrűje maga az agy. Ha az sérül, hiába állítod utána, sose lesz jó, hacsak nem lehet a futófelületet cserélni, azt viszont hirtelen nem találtam. Ez nekem egy elég szar díl, hogy egy komplett agyat kukázhatok, ha sérül. Nem tudom ezek hány km-t bírnak ki, nekem a bike+ agyaimban ipari csapágy van, soha nem nyúltam hozzájuk, azért pár ezer km belement mindbe, és semmi bajuk, finoman forognak.
Korábban felmerült az oldalirányú erő, hacsak nem úgy kanyarodik az ember, hogy a bringa végig függőlegesen áll, elég kicsi a mértéke. Ma már nem, de ha van rá igény, hogy miért mondom ezt, szívesen lerajzolom holnap.
'92 Honda VFR 750
-
Hínár929
tag
válasz bardi #165384 üzenetére
Szia,
A mérnöki véleményre pl. olyan dolgoknál gondoltam, mint amit f4lcom kolléga idézett (a sematikus képek) ez a Shimano egyik érve a kónuszos mellett, amit egy laikus, mint pl. én simán el is hihetek közben meg egy nagy ámítás is lehet.
Szerintem, legalábbis ez a tapasztalatom, úgy méretezik az anyagokat, hogy a kónusz amit lehet cserélni az legyen a leggyengébb az kopjon el.
Ahhoz, hogy a belső csapágyfelület berágódjon, ahhoz sokat kell kopott kónuszokkal és golyókkal közlekedni, ennek elkerülésére van kitalálva a karbantartás, persze fontos a jó beállítás, ami nem a gyári mert az nagyon szoros.
Nekem még nem volt berágódott futófelület egyik általam használt agyban sem, pl. most cseréltem hátul kereket amibe én tettem 12 ezret, az előző tulaj nem tudom mennyit, és tökéletes az összes futópálya a kónuszokon és az agyban. Pedig egy általam nem ismert egyszerű kazettás cucc, mondjuk amikor használtan megvettem a bicajt kicseréltem Shimano-ra a kónuszokat és a golyókat. -
Jester01
veterán
Ipari csapágyat jó móka otthon préselgetni aztán izgulhatsz, hogy egyenesen ment be meg jól beszorult, nem lötyög vagy nyikorog. Nekem a kazettatestben lévő csapágyakat kellett cserélnem (fulcrum racing quattro lg kerékben). Azt hinné az ember, hogy a konkrét agyban lévő csapágy az amin a terhelés van, szóval az fog először elpusztulni nem pedig a kazetta amit csak a hajtóerővel terhelünk.
Jester
-
X2N
senior tag
válasz bardi #165384 üzenetére
Ahogy én látom mtb user szemszögéből a "nagy" kerékpárgyártóknak csak az a célja hogy minél több alkatrészből, bonyolultabban, kisebb tűréshatárral speciálisan legyártott alkatrészekből amit lassan már szervízben se lehet javítani hülyére keressék magukat. Nyilván nem fogja egyik gyártó sem azt mondani h a saját rendszere egy sz*r. Ha meg nincs eladás akkor jönnek az új szabványok ami majd úgysem kompatibilis az előzővel... Engem megmosolyogtat hogy egyesek képesek vitázni egy ilyen p*csa egyszerű alkatrészen 100+hsz-en keresztül. Legalábbis nekem ez kb az utolsók között van amit megnézek egy kerékpáron...
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Hínár929
tag
válasz Hasaggymeg #165366 üzenetére
Szerencsére nem tized vagy század milliméterről van szó.
Kézben kotyogjon a gyorszár majd összehúzza. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hínár929 #165388 üzenetére
Na ez a megfoghatatlan az egészben,a beállítás.Mennyire kotyogjon? Mennyire húzd a gyorsszárat,mert annak szorítása fogja végül beállítani a hézagolást? (ezt mindig utáltam és szakszerűtlennek is tartottam,sőt nem is értettem,hogyan rövidülhet annyit egy tengely,hogy a hézagolást teljesen elállítja,ami amúgy szintén azt bizonyítja,hogy tizedekről,ha nem kevesebbről lehet szó,hisz mennyit rövidülhet egy fém csőtengely egy gyorsszár szorítástól?! ) Hidd el sokat kínlódtam már ilyenekkel,noname,majd Shimano (Altus,Alivio,Deore,XT) agyakkal,majd VP, és Saint pedállal is. Nincs az az isten,hogy egyből összejöjjön rákontraanyázni úgy,hogy ne moccanjon a kónusz is,majd a helyén már vagy kotyog,vagy szoros. Pl. kiveszed a kereket egy defekt miatt,majd mikor visszateszed ha egy kicsit is másképp szorítod más lesz a hézagolás.Nem véletlenül van az,hogy egyetlen komolyabb terhelésnek kitett forgó alkatrészen sincs ilyen próba/szerencse módon hézagolandó rendszer,pedig mindenféle irányú terhelésekre használják a zárt csapágyakat.Azt összerakják a gyárban a hozzávaló kenőanyaggal és egyszer használatos por/vízvédelemmel és megy amíg megy tökéletesen,aztán cseréled. Tény,hogy lehet sz@r csapágyfészkeket is esztergálni,meg nem lehet már úgy karban tartani a zárt csapágyakat mint a kónuszos rendszereket,de...nem is kell.Szerintem...
(#165389) Hínár929 ...+1 ...van olyan érdekes ez is mint pl. letörésen ereszkedés közbeni súlyelhelyezés.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #165390 üzenetére
"Nem véletlenül van az,hogy egyetlen komolyabb terhelésnek kitett forgó alkatrészen sincs ilyen próba/szerencse módon hézagolandó rendszer,pedig mindenféle irányú terhelésekre használják a zárt csapágyakat."
Nem tudom, hogy van-e olyan autó, aminek a kerekeinél nem egymással szembefordított kúpgörgős csapágyakat használnak. Az ugyanúgy hézagolós, mint a kónuszos csapágyazás.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #165325 üzenetére
Viccelsz?! Hátul felnin is elmegyek csak elől legyen jó tapadás.
(#165391) Somatom...és azt a szerelő hézagolja érzésre?
(#165393) Hínár929...én sem értek hozzá és újabban tudtam meg azt is,hogy a zárt csapágyakat is hézagolják,utánaállítják.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hínár929
tag
válasz Hasaggymeg #165390 üzenetére
Szia, nem foglaltam állást melyik a jobb, nem érzek magam ennyi tudást, használom ezt is azt is. Legutóbb előre iparisat hátra kónuszost fűztem magamnak. Írtam pár jó szót a kónuszos védelmében mert szeretik bántani szegényt. Azt sem állítom, hogy tudományos módszer a kotyogósra állítás de működik Régebben agyaltan hogy is működik ez, de feladtam, így van oszt kész
-
6030D
Ármester
A vasparipában gyári kónuszos noname csapágyak vannak, elöl a gyári, hátul talán csak 15 éves, mert cserélve lett a kerék egy félresikerült bunnyhop miatt. Újrazsírozva tökéletesen futnak, pedig volt már szétszedve.
A Focusban az átütős Deore agyakban már elöl hátul kellett kónuszt cserélni egy-egy elázás, sarazás után (majd nem azonnali szétszedés, persze) után, állítgatta a mester, de mindig az volt a búcsú mondat, hogy nézzél valami iparist.
A Meridában iparis van, amikor vettem, kicsit kotyogott az első, 3000 ft volt bele a két csapágy, olyan lett, mint a vaj. Hátulra egy évvel később szintén ennyi. Képeket szoktam berakni, hogy mit kap. A Shimano kónuszoknak is darabja (!) ennyi, csak a Bringabutikon kívül senki nem rendeli be, és a megrágott rendszernek csak két elemét cseréled (kónusz+golyók), a tengelyt (túl oldalon nincs kónusz) és az agyat nem.
Az otthoni szerelésről, meg a csapágypréselgetésről meg csak annyit, hogy régen ha megjött a Lada (mindenki behelyettesíti a sajátot) , akkor egy hónaposan már szerelték a parkolóban,meg az út szélén, mert lehetett. Ma meg egy darabig nem kell szerelni őket, ha kell, akkor meg a szerelő megcsinálja, mert nap, mint nap "csapágyat présel". (sarkított példa, de remélem érthető)
Amúgy a tuti megoldás az lenne agyba is, mint a középcsapinál: egy menetes csészében a zárt csapágy.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #165394 üzenetére
Nem is értem miért nem menettel szerelnek a kerékpáron minden zárt csapágyat. ...talán mert akkor megfogható felületet kellene képezzenek valahol a csapágyházon kívül (mint a menetes középcsapágyaknál) ami helyhiánnyal és egymáshoz közelebb kerülő csapágyakkal,vagyis felfekvési felülettel járna a terhelt tengelyeken. Az agyra visszatérve,a kerékpárok kerekénél szerintem minimális az axiális terhelés,ott a radiális a számottevő,ezért is lehet a sima mély-hornyos csapágyakat alkalmazni.
Szerk. az jutott eszembe,hogy lehetne a csapágyak külső gyűrűjének szélső harmadán,vagy éppen külső élén olyan nútot képezni,melyet aztán az agyba hajtható menet követne,és melyet valami csőszerű szerszámmal megfoghatnál,hogy behajts az agyba. Ezt szabadalmaztatnom kellene![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg