- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a DeepCool misztikus hűtője
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi hangfal építés
- Hobby elektronika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
KaraDani
addikt
Halk zenehallgatás közben simán hallok egy hátulról jövő autót. Mellesleg a hátulról jövő autóval mit kéne kezdenem, ugorjak fel előle a járdára, vagy be az árokba? Jobbkezes utcába meg jobban belátok mint autóból, és lassítok is mivel nem hang alapján fogok elsőbbséget adni vagy sem.
Ez van én egy ilyen öngyilkos típus vagyok. Azt meg végképp nem értem gyalogosként miért veszélyes zenét hallgatniludsimon: létezik Az tény, hogy kevés de ez normális is szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
diszkrimináció visszavonva, nekem is bejött. aranyos kutyus, egyébként is szép a golden retriever, de azért puliiiiii!!!!
az író meg dean r. koontz
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
ne is mondd...én is megpróbáltam az RC-t véglegesre frissíteni, de nem engedte, mert az RC angol, a végleges meg magyar. és már rendesen dobálja a "telepítse a végleges verziót" ablakokat
laptopon vista volt, annál működött a frissítés, bár tovább tartot, mint ha újratelepítettem volnade hogy témánál maradjunk: ma 41,5km, de ebben a hülye szélben többnek éreztem
Vasinger!: ilyen időre a legnehezeb normálisan felöltözni...ha széllel szembe mész, fázol, ha (véletlenül) hátulról fúj, semmi perc alatt kiizzadsz....főleg ha a nap is pont akkor süt ki
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
#56474624
törölt tag
Szélesebb guminak állítólag kisebb a gördülési ellenállása, legalábbis ugyanazon nyomáson. Országútit csak nagy nyomáson van értelme használni, akkor lesz közel nulla gördülési ellenállása (versenyzők még ebből is faragnak, ezért a 12-13-14 bar nyomást bíró kézzel készített szingók). Többnek kell lennie annak végsebességben.
Vagy ott van az a lehetőség is, hogy valami oknál fogva kevésbé hatékony az erőkifejtésed országúti bringánál.Amúgy egyetemen időnként megnézem a parkoló bringák kerekeinek keménységét. Hát pár outinál meglepődtem, hogy milyen keveset nyomnak bele. Persze úgy kényelmesebb nyilván, de sok értelme azon kívül nincs, pláne mert esélyesebb lesz úgy egy felütéses defektet bekapni.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Nem voltam kint, csak a képeket nézegetem. Tavaly a CM honalapján kint voltak tervek az új Csepel logóra, s a betűtípusra, és már akkor is bejött, pláne hogy az egysebim nekem is Csepel vázra épül. Valszeg a szinterezés után meg is kapja.
Itthon írom a két angol nyelvű tárgyamhoz a "hómvörköt".Ludsimon: Itt egy jóideje nem esik. 5 percig esett nagyobb szemekben, utána csak apró pici lagymatag szállingózás volt még 5 percig.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KaraDani
addikt
V, így csak abból vettem észre, hogy a km óra nem mér. Vakartam is először a fejem, hogy került át a mágnes a túloldali küllőre
Nekem 1000 es F1 es, és 640 es F1 es van a gépben, meg egy régebbi 400 as Pata. Az 1000 es egy hónap után csere lett azóta több min fél éve semmi gond, a 640 es 1,5 éve hibátlanul teszi a dolgát rendszervinyóként.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Ja igen... ár...
Azt az információt kaptam, hogy mivel a kiállított gépek Miche pálya szettel voltak szerelve, így az áruk is 100E ft-tól indulnak, de lesznek olcsóbb, és drágább modellek is, pl amilyen a vörös pályagép is volt, (kb 160E Ft)
Vázszett (váz, villa) 40.000 Ft,
Miche Pistard pálya szett (
MT4" Pedals Set
Primato Threadless Head Set
Sprocket & Housing Pista Steel
Pista Chain
Supertype Seat Post
Advanced Pista Crank Set
Primato Bottom Bracet ) 105.000 Ftvalamint a többi apróság, mint: nyereg, fékek, fékkarok, kormányszár, felnik...
Arról nem tudtak információt adni, hogy tudnak e küldeni postán a vázmatricákból, és hogy a 3 krómozott bowdenház tartót, amik a felsőcsövön fogják a fékbowdenházat, abból lehet-e majd kapni. Csak annyit, hogy menjek be a mintaboltba, és ott érdeklődjek.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
-
dunc
nagyúr
Szerintem ez egy szokásos gagyiság Jó látvány de nem kéne,szerintem annyira feltűvő,hogy a rendőr se szólna érte.
Szerintem is aranyárba kerülhet,érdemes hasonló mintázatut választani más gyártó kinálatából. Régebben láttam kerékpárra pirelli köpenyt,az se volt éppen olcsó
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Az outisoknak van ott egy edzőköre, nincs benne lámpa, szint viszont csak amennyit a közlekedési múzeum előtt emelkedik, de erre szoktak körözni csapatostul. Én is körözgettem ott egy időben, persze nem velük együtt, csak azonos útvonalon.
KaraDani: A kis utak nevét nem tudom, mindenesetre ahol van a troli Dvorák sétány megállója, onnan indul, a Dvorák-Olof Palme kereszteződésében, onnan elmész a cirkusz előtt, jobbra fordulsz a közlekedési múzeumhoz, ott végig tekersz a széles úton, amiben van egy újraaszfaltozott csík, aztán derékszögben jobbra fordulsz, ha eléred az Ajtósi Dürer sori első zebra magasságát, itt lejteni fog kicsit (ez az Olof Palme sétány, ha jól tudom), és aztán megint ott is vagy a trolival közös útvonalon. Ők erre járnak. Emlékeim szerint 4 km körül van, de nem biztos, hogy pontosan emlékszem. Meg tudom kérdezni, mi az a pontos idő, amikor tényleg kint vannak az outisok, állítólag lehet velük együtt is menni, már aki bírja.
Én volt, hogy megtoldottam kicsit, és nem kanyarodtam le jobbra az Olof Palméra, hanem mentem tovább egyenesen végig, egészen a parkolóig (outisok a rosszabb út miatt nem mennek arra szerintem, de cross-szal nem gond ), és visszafordultam ott, ahol a troli is belép a Ligetbe, ez így hosszabb és nem olyan unalmas.
mod: Másik lehetőség Zuglóból az Örsről a Naplás-tó felé kitekerni, de nekem speciel nagyon nem tetszett az a környék, hiába vannak ott rendes terepes utak, meg ott is van egy kör, amit lehet menni (földúton), de elég gáz környéknek tűnt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Na Zichy Mihály útnak hívják térkép szerint talán, és persze nem a cirkusz az ott, csak mindig azt hiszem , fogalmam sincs, mi az az épület, sosem jártam benne, de talán valami gyerekeknek való hely vagymi. Szóval lényeg, hogy mész a trolival együtt az Erzsébet királyné felé attól a saroktól, ahol a legszélesebb út jön keresztbe, ami a Hősök tere meg a műjégpálya felől jön (talán ez az Olof Palme?), de nem mész ki a Ligetből, hanem jobbra kanyar a Közlekedés Múzeum felé, ott végig, ameddig megint jobbra nem tudsz kanyarodni (derékszögben), megint csak az Olof Palméra (?). Nem vagyok pesti, nem ismerem a Ligeten belüli utak neveit...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
No egész pontosan igen, az első a "hivatalos", a második az általam hosszabbított kör. Ahh, szóval az a Petőfi Csarnok, na most már tudom. Tényleg, most hogy mondod, jut eszembe, hogy ücsörögtünk egyszer mellette, Garbage koncertet hallgatva kívülről. De sosem voltam benne...
Vajdahunyad vára nem tudom, hogy jött ide, de eszem ágában sincs arra menni."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ööö, khmm, ez nekem kimaradt, sorry.
Fullykra pedig: klikk Speciék rákészültek erre a témára rendesen. Ez az FSR technológia, a Horst link továbbfejlesztett változata, ami még azt hiszem más bicókban is van (most ezt ennyire nem vágom), de nem ez az egyetlen megoldás. Viszont Braines változatban egyébként egy alapvetően Kona-fan és a fullykat nagyon ismerő ismerősöm szerint a legjobb. A Braines rugóstagot ugyanis nem kell lockolnod, mivel eleve nem reagál a felülről jövő ütésekre (pl. kiállva tekerés, nagyobb lendületű hajtás), csak a lentről jövőkre (gyökér, kő, stb.). Az enyémben lévő normál, bár szintén FSR megoldás bizony pogózik (vagyis bemozog úgy is, ha nincs pukli a talajon), még a jobb változatban lévő, Propedalos Fox Triaddal is (a propedal is a pogózást hivatott kiküszöbölni, az én fapados X-Fusion tagomban ilyen nincs, ott vagy lock, vagy nem lock a választás).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Közben böngésztem, és nicsak, Sheldon Brown-nak (aki _mindent_ tudott a bringákról, nem olyan régen halt meg sajnos) már 1964-ben volt fullyja, és persze túrázott vele. Nem semmi a pasas...
mod: Egyébként csak pár sarok távolság, és ki is tudsz próbálni egyet (legalább).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
"Most Rubena Walrus külsőm van, de egyre inkább gondolkodom, hogy lecserélem egy keskenyebb és simább futófelületű külsőre."
Nagyon bele találtál a közepébe!
Na jóó, megosztom a részleteket, én se bírom tartani a szám.
Kapott egy fekete pálcás sárvédőt, szerintem egyáltalán nem gáz..
Illetve kapott egy gyönyörű ilyen felnit ezüstben (jobb mint a cr18!), illetve Conti Sport Contact 1.6-os külsőket, Corratec fékpofákat is vettem hozzá, brutális milyen jól fog.Illetve egy optikai kiegészítőt, amit tényleg csak képpel fogok illusztrálni, de a képeket csak a jövő héten.
Szerk.:
Amúgy meg rosszul írtam!
Becsúszószár védő! Nem becsúszószár.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Jó választás, én is megtartom, azért a 15-20 cm-es hó, és az autók által kitaposott hó/latyak, kanyarodni nem lehet.. brrr, ne legyen hó, jöjjön a tavasz!!!
Nincs kedvem gumit se cserélgetni, most így marha gyors lettem.Olyan fikázás lenne ezzel a Contival, hogy öröm lenne nézni, kívülről.
undefined
-
ludsimon
veterán
Ez sajnos nem elektro volt, erőlködött a férfi rendesen, legalább is úgy csinált.
Általában a hölgyeknek nincs sietős kedvük, mennek 20 km/h körül és el van intézve.
Emlékeztek?
Még tavaly augusztusban írtam, hogy valahol Vác után az erdőben, a bicikliúton tekert egy szép lányocska hasonló tempóban, gyönyörű alvázzal volt felszerelve, természetesen nem előztem, rátapadtam 20 cm távolsággal.
Akkor még jó idő volt, Scottal voltam. Jöhetne a jó idő..undefined
-
Ariadne
őstag
Na ez a jó, az biztos. Nem merek találgatni, melyik piacra jársz. Szombatot én is utálom, most kivételesen pénteken mentem, akkor igaz nénikkel van tele, de valamivel kevesebben vannak. A kedvenc tejesboltomból (piacon kis üzlethelység, kék feliratokkal, a csarnok egyik sarkában, csak tejtermék, fiatal pár a tulaj) lőttem megint jó kis Cserpes joghurtokat, szinte látom, hogy a sok bifidus izé csak úgy tülekedik benne, nyámi, lenyomjuk az antibiotikumot.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs