Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lompos48

    nagyúr

    válasz Batman2 #19436 üzenetére

    Tampon: akku, fogyasztó és töltő (generátor) állandóan párhuzamosan kötve. Így van minden transzformátorállomásban is: 230V= helyi akkutelepról működik minden automatika, kapcsoló stb., hogy immunis legyen bármilyen meghibásodással szemben.

    A fénycsöves világítás meg konnektorok (ahol voltak) biztosan konverterről működtek, még néha a sípolásuk is hallható volt. A jelenlegi megoldásokról gőzöm sincs.

    Az 1500V~ fővezetékről nem tudok, de én olyat vasúti kocsiba nem tennék, ez biztos.

    ***

    Én a diódákat csak azért tenném be, hogy az akkuk ne "dolgozzanak" egymásra a fogyasztó helyett.

    Tehát az egyik akkuból folyik mondjuk 100mA a másikból pedig mondjuk csak 50mA.

    Vagy a nagyobb kapacitású akku kezdi tölteni a kisebbet... :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák