Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • looser

    addikt

    villamos: le fogom cserélni, a hangfalat is, nem szeretnék ezen és semmit módosítgatni, elviszem majd egy hajléktalanszállóra vagy szocotthonba úgy, ahogy van (magnóval együtt), talán hasznát veszik, mert annyira nem gáz, nekem is 15 éve megvan a szett és elvoltam vele :)

    Ebit: elolvastam és nem túl szívderítő és TÉNYLEG! ha figyel az ember, most már értem mit értenek azon a szakemberek, hogy szétfolyik a hang. S ez nem 64Kbit-es mp3-nál van, hanem akár egy cd-nél is. Egyébként egy hozzászólónál olvastam az Audioreview-n (s ezek a bölcsességek ragadnak meg igazán :) ), hogy sztereo erősítőt használ szívesen mozizáshoz, de hm-et nem szívesen zenehallgatáshoz. Azért legtöbben mégis a sztereo holmik mellett teszik le a voksukat. Azt el tudom képzelni, hogy egy bőven hatszámjegyű hm amp elér(het)i egy kategóriákkal olcsóbb sztereo hangzásvilágát, zene esetén.

    Kr/\toS: erről a 'kemény japános hangzás'-ról olvastam, a Yamaha kapcsán, de ez mit jelent hallgatáskor? Milyen érzés? Azzal is találkoztam, hogy a japán ampokat (amióta olvastam, nagyon bejön ez a szócska, lényegesen lerövidíti akár az eredeti (amplifier, főképp az integrated amplifier) akár elsősorban az erősítő szót is :D ) elsősorban elektronikus zenéhez ajánlják, de ezt személyes okokból kissé marhaságnak tartom, lévén elektronikus eszközökkel már meg lehet közelíteni egy akusztikus hangszert (de tény, a láncolat végig digitális marad) vagy arra gondol, aki ezt mondja, hogy a jelen elektronikus zenéi (techno, house, trance stb.) 'mutatnak jobban' egy japán erősítővel? Pedig az övéik (japánoké) legalább még többnyire megfizethetőek egy Denon, Marantz, NAD-al szemben, de tény, utóbbiak engem is jobban vonzanak :)

    Mindent tudok a rákászszakmáról...

Új hozzászólás Aktív témák