- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz manutdzoli #247 üzenetére
Jó azért egy pár kérdést megbeszéltünk.
Az igaz, hogy a mi javunkra, de hát senki nem tökéletes. Hacsak én nem?2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz manutdzoli #236 üzenetére
tudtam hogy benézi vki
én vagyok a hibás, minek kell hajnalban írni próbálni
Szal mennek Spa-ban, de amit mondani akartam hogy Spa már nem az a pálya ami a mai F1-re jellemző..és azzal hogy kivették már a naptárból jelzi azt is hogy nem egy Monaco szintű ragaszkodásról van szó.
Sztem még egy baleset az Eau Rouge-ban és kapa (sajnos). -
manutdzoli
senior tag
válasz #70869248 #252 üzenetére
Biztos veszélyes pálya a spa-i,de melyik pálya nem veszélyes?Mindegyiken lehet nagyokat bukni.Mondjuk spa-t tartom az egyik legveszélyesebbnek.
Annyira nem ragaszokodnak hozzá mint Monacohoz,monaco már kihagyhatatlan az f1 számára.
Egy baleset az Eau Rouge-ban,és tényleg elgondolkodnak rajta a nagyok,hogy kell ez nekünk.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
#70869248
törölt tag
válasz manutdzoli #253 üzenetére
Spa leginkább az Eau Rouge miatt veszélyes, 280km/h-val jönnek át rajta (ez alsó hang), és ott csúnya dolgok történhetnek, ha a bemenetelnél akadnak össze, vagy vmi, akkor a baloldali védőcucc van nagyon közel (nem is lehet kitolni ahogy tudom, mert addig tart a pálya), ha pedig leesik az aszfaltról valamelyik (mint pl. Fisichella vmikor régebben), akkor beles'eggel a pitkivezetőnél található védőcuccba....ami még nincs is közel, de az autó ott inkább repül, nem igen fogja a sóderágy.
Szal ez a része veszélyes, a két másik trükkös kanyar, az nem probléma ilyen szempontból, ott csak a helyes ívet eltalálni trükk, de nem veszélyes.
Csak az Eau Rouge veszélyes, de Spa-ban ez a legfontosabb elem...olyan mint Laguna Seca-ban a dugóhúzó...ha az nincs, akkor az egész pálya elveszti a jellegzetességét. -
manutdzoli
senior tag
válasz #70869248 #254 üzenetére
Az Eau Rouge-on átjönni művészet.Bőven 250felett jönnek át,életveszélyes.Ott ha valakinek eldurran a gumija,elveszti az irányítását a kocsija felett,vége mindennek.Buktak ott már egy páran keményet.
[link]
[link]
[link]
Szörnyűek ezek a balesetekFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
ronaldo
őstag
válasz EQMontoya #242 üzenetére
Az MS-es témát rövidre zárom: Egy VB-t el is vett a FIA, egyet (lábtörés) meg a sors.
Nem, nem értek se a Nascarhoz, se a CC-hez. De ha már Te igen, akkor meséld el az álláspontod a két sorozat biztonságosságáról az F1-el szembeállítva. Elhangzott itt a bűvös mondat, hogy ''szinte minden évben van haláleset''. Csoda hogy van előzés? Mennek amerre akarnak. A FIA meg mér fél évtizede súlyosan annak fényében csinálja a szabályokat, hogy olyan biztonságos legyen az F1, mintha tíz óvszert húznál fel, aztán még rá három szemeteszsákot. S akkor így legyen igzalmas, megy így legyenek előzések? Nem, nem lesznek. Hiába egységesítenek. Semmi nem történne. Nem lehet egyszerre a kecskét is meg a káposztát is... Szóval továbbra is tartom a véleményem.
Egyébként felfogom miről van szó, bunkóskodás nélkül is. Arról van szó, hogy blődség egy kalap alá venni a három sorozatot és a két tengerentúli sorozattal ''megoldani'' az F1 problémáját.
Nascar: 27 oválpálya ha jól számolom és 4 nem ovál.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
Az F1-ben nem a biztonság növeléséért tett szabályok és módosítások miatt van óriási szakadák az él- és már a középcsapatok között is, hanem más okokból kifolyólag.
Ovál pályán ugyanúgy tudni kell jól vezetni és jól versenyezni mint nem ovál pályán, és megvannak a maga vezetéstechnikai nehézségei. Most nem mennék bele, autószimulátorral, szimulátor módban bele lehet szagolni. Bár nem tudom, hogy van e igazán relisztikus szimuláció Nascar-hoz. A lényeg, hogy nem mehetsz ész nélkül, sőt nagyon precíznek kell lenned állandóan és hosszantartó koncentráció allatt, különben vagy a mezöny végén vagy a falnak csapódva találod magad.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
Elozesnek sok koze nincs a FIA biztonsagi intezkedeseihez, lehet attol eros a kasztni meg a pilotafulke, h nincs mindenfele menetstabilizalo elektronika. Bar ezek az elektronikak valamennyire megelozik a veszelyhelyzeteket, nehezebb megpordulni kanyarbol kifele jovet, de lenyegeben inkabb a palyak menten levo gumifal, soderagy, aszfaltozott resz segit abban, h a balesetek vagy ne kovetkezzenek be, illetve minel kevesbe legyenek sulyosak, na meg persze a bitang eros pilotafulkek.
Elozes viszonylag veszelyes mutatvany, de cse**zek meg, nem azert megyek ki a palyara, vagy nezem a reklamoktol hemzsego tevemusort, h elaludjak a versenyen... Tehat valaki ott a szovetsegben igazan tehetne valamit, ha mar felveszi azt a marha sok dellat. Bar iden nyilvanvalova valt, h biraskodni se tudnak, hogyan lennenek kepesek megoldani 1 ilyen komplex problemat, mint az elozesek gyakoribba tetele... Nyomorult burokratak
manutdzoli: hat ilyet! Kicsusznak kanyarban, nem semmi... Veszelyes sport az autoversenyzes, akinek nem tetszik az menjen oktatni kis kolykoket gokartozni s kesz, az se rossz foglalkozas.
[Szerkesztve] -
JJános
addikt
válasz manutdzoli #256 üzenetére
Szörnyűek. És nem kell sok, hogy itt valaki elszálljon. Borsodzik a hátam.
Már azt gondoltam, hogy nem jöwök a fórumra, de este lenéztem, és nagyon jó volt a topic. Így is lehet hsz-ni a dolgokhoz! Bár egy kicsit lerontottuk a szinvonalat.
Aztán vannak némelyek, akik csak úgy gázolnak bele emberekbe. Ez a divat!2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #258 üzenetére
Kedves Hami rajongó barátom! Milyen autó szimulátorod van? Irj róla!
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #262 üzenetére
A Driverre emlékszem meg is van valahol. Jó volt azokkal az autókkal. Kellett igyekezni, ha versenyben akartál lenni.
rFactor-t nem ismerem.
Nem muszály. Zeneszerzés? Na, ha más nem én büszke vagyok, hogy ismerek valakit, aki zenét is szerez. Én legfeljebb más zenéjét fütyölöm. Gratula!2007-05-06 óta itt!
-
ronaldo
őstag
válasz venember83 #259 üzenetére
Ha meg engem kérdezel, akkor igenis van köze a kettőnek egymáshoz. Mivel a biztonság növelését a sebesség csökkentésével akarták elérni (először a gumiszabály, utána a motorok korlátozása és gyengítése) így óhatatlanul az aerodinamikához kellett nyúlniuk a fejlesztőknek ha versenyben akartak lenni. (ja, meg ugye a képmutató költségcsökkentés, amiből ugye semmi nem lett, mert így elköltik azt a pénzt másra a csapatok) S mint oly sokszor elmondták/leírták ez az egyik oka, hogy nehéz előzni, mivel a mögöttes felkavart légörvényben amit az elől haladó autó kelt, teljesen másképp viselkedik az autó. Ha valamiben, akkor aero szempontjából aztán főleg nem hasonlítható össze a Nascar a CC meg az F1.
#258: mégegyszer mondom (bár nem tudom minek, senki se olvassa el) én nem becsülöm le a Nascar versenyzőket csak az én szubjektív véleményem szerint nem közelítik meg vezetéstechnikai szempontból az F1-et. Illetve teljesen más technikát igényel. Véleményem szerint sokkal egysíkúbb. Az meg, hogy koncentrálni kell... hol nem? A gokartban is. Hamilton is nem koncentrált, azt taccsra vágott egy 16 milliós gokartot. Nagy forgalomban a közúton is koncentrálni kell, mert ha nem reagálsz időben, akkor meghorpad a kocsid. -
venember83
nagyúr
Ne menjunk bele, h az idiota gumiszabaly mennyire szolgalja a biztonsagot, jo? Sebesseget csokkentsenek motorok hengerurtartalmanak a csokkentesevel, vagy mint a kamionversenyeken, legyen 1 max sebesseg s kesz. A biztonsag teljes bevezetesevel megolik a sportot, akarmennyire is szomoru ezt kimondani, de az autoversenyzes s foleg az F1 nem a biztonsagrol kene szoljon, hanem a csatakrol, gyorsasagrol s persze 4-5ik helyen legyen a biztonsag is, de nehogy az legyen a fo szempont. Fene kivanja vissza a 80as evek elotti idoszakot, de azert ez igy semmi, kicsit sem emberi.
Figyelj, 1 atlagos nezonek az a lenyeg, h csata legyen, elozgetes, stb. Ez nincs, ezt kemenyem kiirtottak, kb Schumi ferraris vilagbajnoki cimeitol kezdodoen az elozes egyre ritkabb allatfaj. Mar nem eleg ha valaki tegyuk fel akar 3mp-el gyorsabb koronkent. Igenis tegyenek valamit, hogy tobb legyen az elozes es kesz. Annyira nem erdekel, h mit, csak elozeseket lassak! Mert ez igy szvsz lassu halal az F1nek.
Johetnek a lehulyezesek, hajra!
kosz -Mike-, ezzel elvetted a legtobb ember kezebol a fegyvert
[Szerkesztve] -
-Mike-
addikt
válasz venember83 #269 üzenetére
dehülyeeee;))))
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
Times at lunch on Day 1 13:00
1. HAMILTON.McLaren: 1'24.363 19
2. RAIKKONEN.Ferrari: 1'24.548 28 0.185
3. HEIDFELDBMW 1'24.881 32 0.518
4. WEBBERRed Bull 1'25.729 44 1.366
5. TRULLIToyota 1'25.757 21 1.394
6. BARRICHELLOHonda 1'25.798 35 1.435
7. NAKAJIMAWilliams 1'25.999 53 1.636
8. VETTELToro Rosso 1'26.582 22 2.219
9. ROSSITERSuper Aguri 1'27.507 8 3.144
10. PIQUETRenault (MES) 1'27.655 39 3.292Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ronaldo
őstag
válasz venember83 #269 üzenetére
A gumiszabállyal a sebességet akarták csökkenteni. Ők csak azt hitték, hogy ezzel arányban a biztonság is nő. Félreböktek vele, ezért is szüntették meg az 1 gumi/verseny szabályt.
Egyetértünk amúgy, de legalább azt vegyük haladásnak, hogy az időmérők izgalmasak -
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #272 üzenetére
Ez a monzai teszt?
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
-Mike-
addikt
válasz manutdzoli #276 üzenetére
nem, spa short.....
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #258 üzenetére
Nascar Racing 2003 a jó emlékű Papyrus csapattól. Azóta sincs annál jobb.
-
hunnylander
őstag
Véletlenül találtam:
Bridgestone: 'chunking' caused failure [link]www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #269 üzenetére
Így is van, az autóversenyzés soha nem is szólt a biztonságról..de soha. Sőt az állandó veszélyérzetről szólt...Man szigeti futamok pl....de a hőskorban végül is az összes.
Ez a szponzorokkal együtt jött a sportba sajnos. Ez és az a cég nem akarja hogy haláleset kapcsolódjon a cég/terméknévhez. Vmint egy-két kirívó tömegbaleset..mint ami a Mercedes-nek is volt anno.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
5 perces összefoglaló a Török Nagydíjról: [link]
Azért az tetszett, ahogy Massa a parc fermében ugattatta a FerraritStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #282 üzenetére
Király kis összefoglaló
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
soulcube
aktív tag
Új hír:
[link] -
manutdzoli
senior tag
válasz soulcube #285 üzenetére
Toyota?Kizárt hogy Alonso oda menne.Sztem neki nem csak a pénz a fontos hanem a győzelmek is,vb címek stb.Persze a pénz is számít,de a Mclaren is sokat ad neki,és ha a Renault-hoz menne,ott is kapna egy jókora fizetést.
Bár a Toyota kétségkívül a leggazdagabb istálló,földöntúli összeget fog adni alonsónak ha oda megy.
Jah,a toyota még rosberget is le akarja szerződtetni,mekkora lenne 2008-ban a Toyota:Alonso-Rosberg.
[Szerkesztve]FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
proper
őstag
válasz manutdzoli #286 üzenetére
és rosberg is lealázná jövöre, na az mekkora lenne
-
soulcube
aktív tag
válasz manutdzoli #286 üzenetére
Csak van ám egy bökkenő! Trullinak 2009 végéig van érvényes szerződése.
Úgyhogy vagy Trulli-Alonso vagy Trulli-Rosberg. -
venember83
nagyúr
válasz #70869248 #283 üzenetére
Miert 1 rasszista nem irhat helyesen?
Bocs -Mike-
Arrol meg almodok 1 ideje (s meg is emlitettem parszor), h Alonso a Toyotahoz megy, tuti o lenne a nagygore, meg is fizetnek s van ideje, h felhozzon 1 csapatot. Trulli szerzodese meg nem problem, szepen kifizetik a buntetest s kesz, (szinte) mindenki happy.
[Szerkesztve] -
proper
őstag
válasz venember83 #290 üzenetére
én is felvetettem már pár hete hogy a toyota volna a legideálisabb minden szempontból
toyotára is ráférne már hogy valaki felhuzza oda ahol a helye lenne
alsonso is jól járna mert még talán istenitenék is érte, ha menne neki
szivesen látnám már végre a toyotát az élmezönyben
kéne ilyen jótékonysági dolgokat szervezni, pl schumi elmegy 1 évre a spykerhez meg ilyenek kicsit ráncbaszedni a dolgokat
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
soulcube
aktív tag
Ha Alonso a Toyotához szerződne, annak nagyon olyan hatása lenne, mint amikor M.Schumacher a Ferrari-hoz szerződött. Érdekes...
-
manutdzoli
senior tag
Schumi a spykernél?
Viszont alonsot én is elképzelném a toyotánál.Valamit biztos fejlődnének,és jó lenne a toyotától a jövőre lenne egy-két dobogós helyezése.Lehet egy-két évig alonso nem nyerne vb címet,de utána lehet kettőt is.Rendesen megtömné a toyota a spanyol zsebét.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
Hagyjátok már ezt az Alonso - Toyota álompárosítást, teljesen elképzelhetetlen...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#51736960
törölt tag
válasz Motion_Blur #292 üzenetére
valószínűleg én vagyok vak és/vagy tájékozatlan, de itt mi a poén?
-
manutdzoli
senior tag
válasz soulcube #293 üzenetére
Biztos van hasonlóság a kettő között.Schumi 1996-ban egy gyengélkedő ferrariba szerződött,de nem érzem annyira gyengének azt a ferrarit mint a toyotát.1996-ban,schumi első ferraris évében szerzett 3 győzelmet,3második helyet és 2 harmadikat.
2008-ban alonso a toyotával nem lenne ilyen sikeres.De ki tudja,lehet egy éve alatt annyit fejlődne a toyota,hogy rögtön futamot nyerne vele alonso.Bármi megtörténhet.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #295 üzenetére
Azért nem teljesen.Benne van a pakliban hogy oda megy.
Bár szerintem elég furcsa lenne ha alonso a toyotát választaná.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #299 üzenetére
Nekem fel se tűnt.De tény,ez nem az idei szárnya a toyotának.
Itt az idei:[link]
Van különbség a kettő között.
A 2004-es szárnyra hasonlít:[link]
[Szerkesztve]FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Le Mans Ultimate
- Fujifilm X
- Fűnyíró topik
- DIGI internet
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Ford topik
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.