- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Apple notebookok
- Hobby elektronika
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- 3D nyomtatás
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Drukk nekik, tényleg szimpi csapat Rosberg meg szélvészgyors ott a helye a dobogón
De azért azt Te sem gondolod komolyan, hogy jövőre megverik a Ferrarit? (tudom, nem írtál ilyet, csak utáltál rá)Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #701 üzenetére
Megverik a ferrarit?
Nagyot néznék az biztos.
Talán 2-3 év múlva újra tündökölni fog a Williams,harcban a vb címértFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
#31757056
törölt tag
válasz wildrain #691 üzenetére
Megélhetés a Spyker-nél? Hát oda úgy fizetik befelé magukat a pilóták... Különben meg tényleg rettenetes nagy égés lenne ez neki, inkább hagyja abba Ő is akkor a karrierjét mint a bátyja, igaz nem akkora dicsfényben, de jobb lenne szépen így kilépni a tudatból, mint ronggyá égetni magát és a Schumacher nevet az F1 lúzercsapatánál.
-
soulcube
aktív tag
Ralf biztos, hogy nem lesz a Team India pilótája:
[link] -
wildrain
addikt
válasz soulcube #706 üzenetére
Egy kicsit kavarás van a név körül. Az a5-ön egy cikken belül:
''A Team India megérkezett az F1 rajtrácsára. Mindig arról álmodtam, hogy F1-es csapatom legyen'' - jelentette ki boldogan Mallya
...
Mivel a gyakori névváltások (Jordan, Midland, Spyker) miatt az újabb átkereszteléshez a FOM és a rivális csapatok hozzájárulása is szükséges, elképzelhető, hogy az istálló Spyker Ferrariként folytatja, de a grandprix.com szerint Mallya a Kingfisher F1 nevet részesíti előnyben, hogy reklámozhassa ilyen márkájú sörét és légitársaságát. -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #701 üzenetére
A Mclarenre jellemző az hogy egyik évben jók másikban szarok és most is rájuk gondoltam. Most meg Ferrari mögött állnak, nekik is kell többet fejleszteni ha nem akarják elveszíteni vb-t, az alkalmazottak meg elég fura légkörben dolgoznak, hiszen akár ki is zárhatják a csapatot év végén és a dolgozókat nem érdeklik a realitások csak az hogy ennek is fenn áll a lehetősége. Alonso lelépne ami valszeg sajnos nem következik be akkor meg pláne nagyobb eséllyel esnének vissza szerintem, mert ő határozza meg a fejlesztési irányvonalat jelenleg és valószínűleg jobban ismeri az autót (gyárba sokat ment dolgozni, segíteni). Kicsit ferrari üldözési mániád van
-
Oliverda
félisten
Nem kicsit... xD
Jó lenne ha a Williams ismét top 3 csapat lenne. Remélem összejön nekik. A Ferrari pedig 2005ben már megmutatta hogy hogyan kell szépen visszaesni. Persze, tudom... a gumik miatt volt az egész.
[Szerkesztve]"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #709 üzenetére
A logika sem mond mást, Ferrari 2005.ben azért volt gyenge mert hátrányosan érintette a bevezetett gumiszabályok (amihez szorosan hozzátartozik, hogy Michelin javaslatot valósítottak meg).
Erre rengeteg példa van,...mármint hogy milyen sokat számít a gumi.
A Williams-t én is szeretném elől látni...de nem igen látom mitől lenne majd előrébb. Most mondanak ezt-azt, de végiggondolva nem igen látom hogy mitől gyorsulnának akkorát, hogy beérjék a Bmw-t...remélem azért sikerül nekik.
Érdekes lesz hiszen régen pont a Bmw és a Williams nem egyeztek az autó fejlesztését tekintve, és végül szakítottak is, azóta a Bímer szépen feldolgozta magát. -
AMD Power
titán
Már nagyon várom a hétvégét. Remélem most nem lesz semmi probléma.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #710 üzenetére
''A logika sem mond mást, Ferrari 2005.ben azért volt gyenge mert hátrányosan érintette a bevezetett gumiszabályok (amihez szorosan hozzátartozik, hogy Michelin javaslatot valósítottak meg).''
Szerintem ennek kb így, hacsak nem te vagy a ferrari főtervezője :
A ferrari 2005ben azért is volt gyenge mert a bevezetett gumiszabályokra nem tudott felkészülni a bridgestone és a ferrari mivel nem volt elegendő tesztkilóméter a gumigyár számára, mivel nagyrészt a ferrari poltikájának köszönhetően rájuk specializálódott a gumigyár és nem volt elég csapat a tapasztalatok megszerzéséhez. A michelin ezt meg okosan kisakkozta...A 2006-os év eleje azt engedte sugallni hogy nemcsak a gumikkal voltak problémák. Erre később a ferraritól is megérkeztek az utalások. Mivel a guminak köszönhették a legfőbb bajt így arra kenték az egészet év közben. -
#70869248
törölt tag
Ki így nézi ki úgy.
A Ferrari nem írta alá a tesztkorlátozást (azzal ölték volna igazán meg az esélyeiket).
A Ferrari tesztelt amennyit tudott, de azokban az időkben mikor uralta a mezőny általában már az év felénél készült a következő évi autó (vagy már tesztelték).
A Michelin augusztusban bedobta a javaslatát, amit aztán el is fogadtak. Ezzel került a Ferrari hátrányba,..és legfőképpen pedig azzal hogy a Michelin javaslata az a Bridgestone gyengeségeire épült...az hogy majd a keményebb gumival több lesz az előzés azt már akkor tudta mindenki (vagy nem, mindegy) hogy duma...a 60körös gumival kevesebbet fognak rizikózni. Azt hogy még veszélyes is, azt csak később tudtuk meg (Kimi-nél).
A Ferrari egyébként nem kent a gumira semmit, én MS egy nyílatkozatában sem olvastam hogy a gumi miatt (vagy akár a csapat miatt) van hátráltatva.
Az autót hozzá kellett igazítani a gumihoz, ez volt az autó évközi fejlesztésének az alapja. -
soulcube
aktív tag
válasz manutdzoli #711 üzenetére
Ralf előtt szépen lassan az összes csapat kapuja bezárul. Vagy marad a Toyotánál (amihez valamilyen csoda kellene) vagy esetleg a Williams marad mint utolsó lehetőség (bár ennek még a Toyotától is kisebb az esélye). RedBull, Toro, Honda, Aguri már mind foglalt.
-
manutdzoli
senior tag
válasz soulcube #717 üzenetére
Én is úgy látom hogy nincs sok üres hely a csapatoknál.Ferrari,McLaren,Renault,BMW kizárva,túl jók ezek a csapatok és pilótái ralfhoz,Ahogy mondtad red bull,toro rosso,honda,aguri már foglalt.Frank Williamsnak nem hiszem hogy kell ralf,bár lehet rosberg mellé beteszi,de ennek elég kicsi edélyt adok.Maradt neki a toyota,ha hosszabbítanak maradhat,ha nem,akkor még ott az új csapat,a Prodrive,jól tudom ott még nincsennek pilóták igazolva.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
soulcube
aktív tag
válasz manutdzoli #718 üzenetére
Igazad van, a ProDrive-os dologból még lehet valami. Bár itt is nehéz dolga lesz Ralf menedzserének mert ez egy angol csapat lesz (ha minden igaz McLaren kasztnival és Mercedes motorral) és állítólag de la Rosa és Gary Paffett lesznek a pilóták (a McLarenes szerződések miatt). Sztem a legnagyobb esélye továbbra is Toyotánál lehet.
Más: remélem egyszer ide még visszatér a mezőny...
[link] -
PazsitZ
addikt
válasz #70869248 #716 üzenetére
''Azt hogy még veszélyes is, azt csak később tudtuk meg''
Nincs kedvem keresgélni és egyeztetni, de szerintem itt a fórumon egyesek már a bevezetéskor megemlítették, hogy ez veszélyes is lehet. (úgy rémlik köztük voltam én is )
(#717) soulcube: Ralf menjen nyugdíjba lenne bőven ember a helyére.
[Szerkesztve]- http://pazsitz.hu -
-
#70869248
törölt tag
Te mindig
Persze egy dolog előre sejteni, meg más dolog amikor beigazolódik. Lehetett sejteni hogy nem lesz jó vége a dolognak, de akkor igazolódott be amikor Kimi az utolsó köröket inkább bevállalta azzal a gumival, és aztán ott csapkodott a feje körül.
Ez olyan én is sejtem hogy a MotoGp-s esőszabály nagyon nem frankó, de beigazolódni csak akkor fog ha vki ez miatt esik egy óriásit (azt meg nem akarom)..szal addig marad sejtés. -
manutdzoli
senior tag
válasz soulcube #719 üzenetére
Pontosan nem tudom melyik pályát linkelted be,de az a döntött kanyar az brutál.
Amúgy Paffettnek nem Mclarenes hanem mercedeses szerződése van,mert a DTM-ben nincs Mclaren..Én is úgy látom hogy a Toyota lenne a legnagyobb esélye.A fizetése viszont jóval alacsonyabb lenne.
Itt vannak az eddigi fizetései Ralfnak:
1997:0,1 millió dollár
1998:0,5 millió dollár
1999:3,5 millió dollár
2000:4,0 millió dollár
2001:5.0 millió dollár
2002:7.5 millió dollár
2003:12.0 millió dollár
2004:18.0 millió dollár
2005:23.0 millió dollár
2006:24.0 millió dollár
2007.25.0 millió dollár
(Össz:122.6 millió dollár)
Szépen növekedett minden évben a fizetése.Úgy érzem tovább már nem fog növekedni.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
PazsitZ
addikt
válasz #70869248 #722 üzenetére
Ezt bóknak veszem
Csak asszem akkor is volt erről szó, hogy mi halandók is sejtünk dolgokat. Ők meg ott papolnak egyik nap, hogy a biztonság az első, aztán másnapra valahogy ezt elfelejtik és hülye szabályokat hoznak.
Szóval érted, a következetesség, amit hiányolna az ember.
Néha úgy tünik csak próbálgatják a dolgokat, hátha majd bejön, ahelyett, hogy kicsit megerőltetnék az agyukat..., de én ezt nem érthetem
[Szerkesztve]- http://pazsitz.hu -
-
soulcube
aktív tag
válasz manutdzoli #723 üzenetére
A régi Parabolica kanyar Monzában. De szép is lenne ha manapság is használnák...
Ez egyébként igaz, hogy ez volt minden idők leggyorsabb köre Monzában ? :
[link] -
Motion_Blur
félisten
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy a Ferrarinak kell sokkal agresszívebben és gyorsabb ütemben feljleszteni, mivel ők vannak ponthátrányban és a Ferrari a megbízhatatlan. Az, hogy a McLaren a minden 2. évben jó, ez nem törvényszerű a jövőre nézve.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
OTee
tag
Bár xsak a címében kapcsolódik a témához, emlékeim szerint itt is többen szurkolnak Talmának.
Amit +a kötsög csapattársa állít, több mint bosszantó!
Tiszta Alonso!
[link]
OTee''Nekem ne is mondja senki, hogy ne legyek kemény?! Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van, s ne is legyek kemény?! www.gipen.hu Ha IP alapú hőmérő kell, kattints ide
-
manutdzoli
senior tag
válasz soulcube #726 üzenetére
NEm ez volt minden idők leggyorsabb köre monzában.
Montoya futotta azt is,csak 2004-ben:
Monza
Körrekord: 1:19.525 - J-P. Montoya (Williams), 2004.
Találtam egy fasza kis videót monzával kapcsolatban:[link]FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
manutdzoli
senior tag
-
EQMontoya
veterán
válasz manutdzoli #731 üzenetére
jóvan gyerekek, igazatok is van, csak nem aza topic...
Same rules apply!
-
venember83
nagyúr
válasz manutdzoli #733 üzenetére
Pedig mar gondoltam moto gp-ert visszajovok par hsz erejeig, de akkor inkabb megse
-
Motion_Blur
félisten
A Hamilton jelenség, és ami mögötte van [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #735 üzenetére
már volt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #736 üzenetére
Ferrari's and McLaren's changes to their cars for Monza
Ferrari
1 The middle section of the front wing has a much less profound shape and doesn't go down as much as usual.
2 The part of the frontwing towards the endplates is straight, not curved.
3 The third element is a lot smaller than normal, especially in the middle.
4 The winglets comprise of just one element instead of the usual two.
5 The midwig on top of the airbox has been removed.
6 The vertical fin on top of the rearcrash structure has been removed.
7 The rearwing endplates are smaller and the three slits in them have been removed.
8 The rearwing still comprises of two elements but compared to the usual wing, everything is 'simply reduced'.
McLaren
A The middle section of the front wing is less square which makes the form a bit rounder.
B The part of the frontwing towards the endplates is straight, not curved.
C The wingendplates remain curved as they are but the gurney flap has been removed.
D The 'bridgewing' has been removed.
E Aerodinamic devices, much like those on the F2007, have been introduced instead of the little fins that used to stick out, which were placed lower on the side of the nosecone as well.
F One sharkgill has been introduced on the sidepods to enhance cooling.
G The little wing between the chimney and winglet has been removed, a tiny vertical fin has come to replace it.
H The rearwing comprises of only one element with the rearwingendplates having a reduced surface.
remélem ez még nem volt.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #735 üzenetére
Érdekes egy cikk... azt pl. nem tudom hogy JV miért maradt ki belőle, pedig anno szinte nála is ugyanez volt a helyzet. Szvsz olyan 18 éves színvonal a hülye hasonlatokkal egyetemben.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Chili7
őstag
válasz Motion_Blur #735 üzenetére
Oké, hogy mások (a versenyzőtársai) irigykednek rá, de a cikk írója miért? Úgy csinál , mintha az életben mindenki egyenlő eséllyel indulna. El kell fogadni, az egyiknek szerencséje van és beleszületik, a másik könnyen megszerzi, a harmadiknak keményen kell dolgoznia kell ugyanazért. Nem tudom, h miért kell ez a többfrontos negatív képfestés Hamiltonról.
-
lenox
veterán
Szerintem a csavo (aki a cikket irta) full hulye. Azon sir, hogy mert van aki konnyen kerul jo autoba. Egyreszt igazad van, hogy nem minden egyenlo, masreszt pont Hamiltonnal sirni, aki igazolni latszik a dontest, hiszen vezeti a vb-t, ez teljesen csak irigyseg. Meg ha Zsoti-t ultettek volna a Mekiben, es mindig utolsokent menne, akkor ertenem, hogy mit sirat, de Hamilton jol megy, jo dontes volt. Aki meg akar az irigykedjen, az is fura szemlelet, hogy ha mondjuk ez a harmadik evada lenne, es mar ket evadban szopott volna a Minardiban, akkor rendben lenne, de igy, hogy Ron papa Minardis szopas nelkul is felismerni velte a tehetseget, igy mar nincs rendben...
Csak meg egy pelda, Lauda hogy is kerult az F1-be? Hat ugy, hogy kicsengette a lovet, hitelt vett fel, befizette, es mehetett... -
soulcube
aktív tag
válasz manutdzoli #730 üzenetére
Úgy tűnik Montoya sosem sajnálta az autóit.
Kár, hogy nem versenyzik már az F1-ben, sok érdekes dolog történt vele. Sztem ha nem a McLaren-nél versenyzett volna, még mindig ebben a sorozatban lenne. -
soulcube
aktív tag
válasz Motion_Blur #738 üzenetére
A jó öreg Monza mindig megköveteli, hogy szinte egy új autót építsenek erre a hétvégére.
Kíváncsi lennék, hogy a Spyker vagy a Toro is elvégzik-e ezeket a módosításokat ? -
-
manutdzoli
senior tag
[link]
Sajtó: Kovalainen – Piquet páros a Renaultnál
Ki tudja mi igaz ebből.
''Giancarlo Fisichella továbbra is bízik abban, hogy maradhat a csapatnál. Amennyiben a Renault a fiatalokra épít, csak a Prodrive – Renault együttműködésben bízhat.''
Prodrive-Renault együttműködés?Úgy tudtam hogy merci kasztnival és merci motorral indulnak.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
soulcube
aktív tag
válasz manutdzoli #745 üzenetére
Eddig én is így tudtam, ez a pletyka csak pár napja röppent fel.
Bár kétlem, hogy Fisi elfogadná ezt az állást. Piquet Jr. viszont biztos, hogy jövőre versenyezni fog a Renaultnál. Mindig ott van a boxban Briatore és a többiek mellett. -
soulcube
aktív tag
3,4 millió $ fizetés Ralfnak a DTM-ben ?
[link] -
Motion_Blur
félisten
Kíváncsi leszek, hogy az időmérőn hány tizeden belül lesz az első 6-7 versenyző. Az elmúlt években mindíg századokra voltak egymástól a topcsapatok versenyzői. Ennek ellenére versenyen szépen kijön a versenyzők kvalitásbeli teljesítménye, jobban, mint egyéb pályákon. Érdemes megnézni a tavalyi versenyt (Schumi vs. Massa, Alonso vs. Fizi, Kimi vs. rózsa)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Chili7
őstag
válasz Motion_Blur #749 üzenetére
Akkor most Kimi és Alonso fog dominálni?