- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- ZIDOO médialejátszók
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Aktív témák
-
Ezt csak Ron Dennis tudja. Bizonyítani ezt még nehezebb lesz, ugyanis azt, hogy egy mérnök fejében milyen új gondolatok indulnak el, ha meglátja egy másik csapat technikai adatait, csak ő maga tudja, senki más. Hogy aztán ez eredményben meglátszik-e, vagy sem, már megint egy külön kérdés.
Az meg egy harmadik fejezet, hogy bármilyen ítélet is születik, fanyalgás lesz belőle. A McLaren vétett a szabályok ellen, ezen kár vitatkozni - jogosulatlanul birtokolták ugyanis a Ferrari adatait. Ha azonban elveszik a McLaren pontjait, akkor a fanyalgás abból lesz, hogy a Ferrarinak ajándékoztak egy címet; ha csak részlegesen, akkor maga a Ferrari (és persze a tifosik) rántja össze a szemöldökét; ha egyáltalán nem, akkor az lesz az üzenet, hogy ilyet szabadon lehet csinálni.https://www.coreinfinity.tech
-
prmcsk
addikt
Ezt értem és, hogy más is értse vonatkoztassunk el az F1.-től.
Lépjünk át a mai politikusaink, vagy a múlt és a jelen gengsztereinek világába.
Hiába lehet minden balhét tudni róluk, hiába a napi szintű ''rálopás'', konkrétumok
nélkül nincsenek következmények. Ezért mondom, hogy amíg ebben az ügyben
sincs konkrétum, ne a legendák okán büntessenek senkit.
Csatlakozom azokhoz, akik úgy gondolják, hogy mindennek a pályán kell eldőlnie
és ne a biznic, vagy lobby érdekek mondassák ki a végszót, egy csapat esetében
sem."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Értelek, a baj csak az, hogy attól, hogy egy akármilyen szabályba ütköző cselekedet nem bizonyítható, még nem jelenti azt, hogy az illető személy vagy társaság még nem vétett, csak azt, hogy ügyesen tüntette el a bizonyítékokat - legyen szó akár maffiózóról, akár politikusról, akár Forma-1-es csapatról. A pályán eldőlő bajnoksággal ugyanez a baj - legalábbis jelenleg. Szvsz az FIA akkor hibázott nagyot, amikor még júliusban kimondták, hogy a McLaren bűnös, de nem büntették meg őket. Vagy akkor kellett volna büntetni, vagy azt mondani, hogy nem látják bűnösnek a McLarent - de fenntartják a jogot a további vizsgálódásra. Most már képtelenség jó döntést hozni, amivel a nagy többség egyetért, függetlenül attól, hogy kinek drukkol.
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
#51736960
törölt tag
Az csak nekem tűnik fel, hogy Hamilton nem valami nagy rajtoló? Csak azért jön jól ki a rajtokból, mert rendszeresen, gondolkodás nélkül ráhúzza a kormányt arra, aki gyorsabb nála. Azon röhögtem, hogy a legutóbbi rajtnál már direkt ferdén állt a rajtrácsra, Massa ferrariját becélozva.
Állítólag az angolok a fair play hívei, nos, úgy látszik ő már messze van ettől a felfogástól. Persze nem is néz ki igazi angolnak...
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz #51736960 #854 üzenetére
''Nem is néz ki igazi angolnak''
Nem rossz rajtoló, de ez most nem sikerült az ziher. De azért szépen visszahozta a pozíciót.
Nem alkotottvalami nagyot ezen a futamon, a két előzést leszámítva.
Tök egykedvűen ült ott miközben Alonso arról beszélt a nyílatkozatában hogy faragja a ponthátrányát.
Nem vicsorognia kellett volna, de azért vhogy sikeresebben is közvetíthetné a világ felé hogy ő egyébként harcol a VB-ért -
venember83
nagyúr
Hello!
Grat a McLarennek, abszolut megerdemeltek a gyozelmet. Ezen se Massa se Raikkonen nem tudott valtoztatni, ami Olasz Nagydijt tekintve szegyen rajuk, de inkabb a Ferrarira nezve. Csak az RTL-Klubos kommentator boritott ki kicsit, dehat legalabb ennyi kotelezo. Nem is tudom, hogy ki kene ott maradjon, mert 2 max 3 emberen kivul mindenkinek repulnie kene normalis esetben.
Nos, kemugyben normalis dontesre ugyse szamithat senki, az meg, hogy mindenkinek jo legyen az abszurdum. Lesz ami lesz, dontes igy is ugy is felhaborodast fog kelteni.
Azonban megkerdeznem azoktol, akik bizonyitekot kovetelnek arra, h a McLaren a birtokaban volt a dokumentum es felhasznalta, hogy megis mit ertekelnenek ugy mint meggyozo bizonyitek? Minden alkatreszen villogjon a Ferrari logo? Mert ugye nyilvanvalo, hogy nem igy szereztek elonyt a McLarenek, mint ahogy Alonso s De la Rosa e-mailvaltasabol kiderul. Azt meg ne hozzatok fel, h a sajto mindent elferdit, mert bar van benne igazsag, de Alonso is beismerte tv-ben, hogy jelentett a FIA-nak, teljesitve kotelesseget.
Amennyiben meg tegyuk fel tenyleg abszolut ertektelen s semmire fel nem hasznalhato informaciot szivarogtatott ki a Ferrari, akkor a McLaren fejesei miert nem jelentettek a FIA-nal azonnal? Mert szabaly szerint mas csapat titkos informacioinak birtoklasa kemenyen buntetetndo, akkor miert kockaztattak a wokingiak, hogy kussolnak s megtartajak az ertektelen papirhalmazt? Miert valllaltak a kockazatot?
Biztos adrenalinhajhaszok s kellett nekik 1 kis izgalom.
U.i. Erdekes buntetesnek tartanam pl ha kotelezne a FIA, h a McLaren is szolgaltasson olyan infokat a sajat kocsijarol, mint amiket megtudtak a Ferrari Forma1es jarganyarol. Vicc-kategoria, tudom
U.i. 2. Alonso merre veszi az iranyt ev vegen? Mert nyilvanvalo, h a McLarennel nem marad, latszik, h nem erdekli sem a csapat se annak utasitasai (pl nem fogadta a csapat gratulaciot, de ugyanakkor bar el volt rendelve, h kemugyrol s FIA vizsgalatrol mindenki kussoljon, o siman adott interjut).
U.i.3. Orulok, hogy mukodik a PH!, remelem a mutet sikeres volt s elobb-utobb eredmenyeit is latjuk majd
Loveless: ajjaj, veszelyes vizekre evezel, rasszizmust nem szeressuk!
Rajtrol: nem tudom miert nem rajtolnak a lagy gumikkal a McLarenek, biztos jo okuk van ra, de ezek a gumik (s a jo rajtoloprogram) a Ferrarinak bejon startnal. Kulonben nem csodalkoztam volna ha Hamiltont megbuntetik a sikan levagasaert, leven, hogy Olaszorszagban volt a futam s utana nem 1 peldat lattunk, h versenyhelyzetben, elozes kozben is elfer ket auto abban a sikanban. Nem lett volna 100%ig fair Hamilton megbuntetese, csak ugy mondom, h nem lett volna nagy csoda, de mindenkepp jo, hogy nem buntettek meg, most azzal is vagdalozhatna a sok olasz- es Ferrari-ellenes.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz #51736960 #854 üzenetére
A poros oldalról rajtolt. Ha nézted a sajtótájékoztatót, meg is említette, hogy nagyon nehéz volt onnan rajtolni. Egyébként mi rosszat csinált a rajtnál?
''Egy dologban biztos lehet a tűzpiros istálló. A teljes csapat azért küzdött két héten keresztül, hogy ott verjük meg a őket, ahol a legjobban fáj nekik. A pályán ütős választ adunk majd az ellenünk indított gerillaharcra.''
Yes!www.HunnyF1.com
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #856 üzenetére
Egyetértek.....
Ezzel meg különösen:
''Erdekes buntetesnek tartanam pl ha kotelezne a FIA, h a McLaren is szolgaltasson
olyan infokat a sajat kocsijarol, mint amiket megtudtak a Ferrari Forma1es jarganyarol''."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Chili7
őstag
válasz #51736960 #854 üzenetére
Rendszerint a ''koszosabb'' oldalról indul. A Ferrarik intha direkt a páratlan rajtkockákat céloznák meg mostanában! (persze nehéz lenne ezt direkt csinálni) Tény, hogy jobban elsőnnek a rajtrácsról, hogy ezt mennyire köszönhetik a jobban felgumizott oldalnak és mennyire a rajtautomatikájuknak azt nem tudom.
De szerintem a pilótának ebben elég kis szerepe van. Nem? -
Chili7
őstag
válasz venember83 #856 üzenetére
Ui 1 - Ez az én ötletem volt'
Ui 2 - Nagyban el van túlozva szerintem ez az Alonso-McLaren fasírt. Tényleg nem borulnak egymás keblére LH-val és RD-vel, de azért úgy tűnt, h normálisan kommunikálnak egymással! Szerintem kivárja az ítéletet, és ha nem lesz gond, akkor marad. Nincs másik versenyképes autó!
Ui 3 - Szerintem nem sikerült a műtét, minden a régi!
A #861 mire vonatkozik?
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Ui 1 - Ez az én ötletem volt' ->Akkor menj a FIA-hoz most azonnal s lobbizd ki az igazad! Gyerunk-gyerunk! - ha a te otleted, akkor lobbizd ki, h alkalmazzak is.
Ui 2 - Nagyban el van túlozva szerintem... -> Akkor is sajnos egyet kell ertsek Palik Lacival, Alonso nem marad. Ez eleg valoszninunek mondhato szvsz. De az iteletet mindenkepp megvarja, mast nem tehet.
Ui 3 - Szerintem nem sikerült a műtét, minden a régi! -> Igen, semmi se valtozott, de kulsoben nem is fog, csak lesz 1-2 uj feature, topikja: [link]
[Szerkesztve] -
Vandit.
addikt
válasz venember83 #856 üzenetére
Hamiltont igenis meg kellett volna büntetni,ugyanis,azért lökte meg Massa,mert behúzta elé a kocsit és 1értelműen látszik,hogy be sem fért volna a kanyarban.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
venember83
nagyúr
VB-szempontjabol mindegy, akkor meg minek kelteni a feszultseget pont Olaszorszagban. Ferrarinak is mindegy volt, idomero is megmutatta, h csunya eges varhato. Igy is tul sok a cirkusz a szaguldo cirkuszon kivul, nincs ertelme ilyen vitathato buntikkel tovabb mergesiteni a helyzetet. Szvsz termeszetesen.
-
prmcsk
addikt
Massa bal első kereke egy jobbos kanyarban összeért hami jobb hátsó kerekével.
Mit jelent ez ? masat egy kocsival meg lett előzve.Hami nem magától ''vágta'' le a
kanyart. Az eset után még vagy öten, zavartalanul sem tudták bevenni ugyanazt a
kanyart és egyiket sem büntették.
Jobb volt most így a ferkénak, mert képzeld, ha kap mondjuk egy áthajtásost és a
végén mégis megverte volna massát, vagy kimit, micsoda égés lett volna ?"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
venember83
nagyúr
Massat tegnap sajnos mindenki verte... Kiveve Coulthard
mod: Tegnapi futam legalabb annyira jo volt, h nyilvanvalova valt szamomra is, hogy vege a vb-nek s bar hozzam se lehetett szolni tegnap a futam kozben/utan, de kovetkezo szezon elejeig lenyugodtam 1 alapos alvas utan. Elnezest a szemelyes hangvetelert.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
Massa meglökte. Pont.
Miért kellene valakit megbüntetni mert majdnem kilökik a pályáról és emiatt nem tud tökéletesen bevenni egy sikánt? Ennyire ne legyél már vörös, ennyire ne legyen már savanyú a Ferrari szőlője. A Ferrari provokálta ki a Mekiből ezt a hatalmas eltszántságot a monzai diadalért. Ron Dennis nem véletlenül sírta el magát a futam végén. Well done McLaren!
Ferrari: két elemes hátsó szárny, McLaren: forradalmi egy elemes hátsó szárny.
Más csapatok: Mekitől koppintott hídszárny fel, McLaren: hídszárny Monzában le.
Egyébként Hamilton nagyon szépen be tudja venni a sikánt: [link]www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
Pár hónapja volt teszt Spa-ban. Emlékszik valaki az eredményre? Esetleg link?
köszi''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #866 üzenetére
Ennyire azert te se kell elszalljal....
Abban tevedsz, h nem az elszantsagot koszonheti a Ferraninak a McLaren, hanem az autot meg az egesz idei evet
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Ez így nem frankó szvsz.
Alonso Massa-t figyelte...ezért nem a legjobb lett a féktávja, Massa meg nem védhetett le egyszerre két ívet (helyesebben mondva inkább támadási pozíciót), de próbálta egyébként
Szal Hamilton bement mellé (meg se füstölte a kereket),..és el tudott volna fordulni,...már eleve az is frankó volt hogy egyáltalán törekedett a versenyvonalra...jól is tette, mert ami elment Alonso-nak Monaco-ban az sztem most itt nem ment volna el Monza-ban.
Törekedett bevenni a sikánt, és csak azért nem tudta, mert Massa megpöckölte.
[Szerkesztve] -
Vandit.
addikt
válasz #70869248 #870 üzenetére
Na jó.Keresd meg légyszi és linkeld be,ha megtalálod,mert én nem lelem e remek cselekedetet.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
#51736960
törölt tag
válasz venember83 #856 üzenetére
Nézd, az ízlés dolga, hogy szereted-e a rasszizmust, vagy sem, mindenesetre a hozzászólásom amire reagáltál szerintem semmilyen tekintetben bír rasszista tartalommal. Az tény, hogy ha valaki egy klasszikus fair play elveket valló angol úriemberre gondol, akkor nem egy huszonéves fekete jelenik meg a lelki szemei előtt Ez sajnos tény, de szvsz nincs ebben semmi rossz Más: sokan írták, hogy Hami a pálya koszos feléről rajtolt. Emlékeim szerint (és a kommentátorok szerint is) Monzában ennek nincs jelentősége, mivel a célegyenest itt teljes szélességében tisztán tartják a kocsik. Egyébként én sem büntettem volna meg a rajt miatt, azt túl erősnek tartanám, csak annyit írtam, hogy nem volt teljesen fair Massával szemben. Mondjuk a következő rajtnál ha ugyanígy ráhúz Massára, akkor a brazil biztos hogy nem fog finomkodni, mivel neki gyakorlatilag nincs vesztenivalója, mindketten a kavicságyban kötnének ki.
-
Thrawn
félisten
válasz venember83 #856 üzenetére
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #868 üzenetére
''Abban tevedsz, h nem az elszantsagot koszonheti a Ferraninak a McLaren, hanem az autot meg az egesz idei evet''
Jó, hogy mondod.....A ''kémbotrány előtt annyira ''sz@r'' volt a meki, utána meg
ugyrásszerüen fejlődött ?
A fanok keressék már ki az időarányos ponttáblázatokat ''before / after''
és minden kiderül.
A kis optimista:[link]
Szerintem tegnap semmi esélye nem lett volna alfival szemben. Max azt érte volna
el, hogy alfonz más sebességre áll be.
Loveless:
''Mondjuk a következő rajtnál ha ugyanígy ráhúz Massára, akkor a brazil biztos hogy nem fog finomkodni, mivel neki gyakorlatilag nincs vesztenivalója, mindketten a kavicságyban kötnének ki''.
És akkor ezt így kéne elintézni ? Ez úriemberség ?
[Szerkesztve]"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
venember83
nagyúr
Kevesse intelligensen megfogalmazott hsz-re valaszoltam. Mondjak meg valamit? Kulonben ha neked nem ugras az, hogy egyik evben sehol sincsenek vb-szempontbol masik evben meg siman nyerik, akkor sajnallak.
Loveless-nek adott valaszra: mert mintha a rahuzas uriemberseg lenne...
mod: on.
mod 2: Ott a pont Pompinal, de o is nyilvan elvakult Ferrari-drukker (meg a ver is voros az ereiben ) es olasz-berenc, ezert nem szamit mi jon ki a szajabol (billentyuzetebol) ugyis hulyeseg s nem kell figyelembe venni, igaz? Meg szerencse, h Te (prmcsk) objektiv vagy
878: Nem tudsz ugyanugy te se semmit, de veded oket, h nem is volt ugrasszeru a fejlodes, stb stb. Lenyeg, h a McLarennel titkos dokumentumok voltak s ezt nem buntettek a Ferrari-berenc FIA-sok.
Vege, kemugyrol no comment monstantol, ugyse gyozok meg senkit s nem akarom a nehezen megszerzett nyugodtsagom elvesziteni
[Szerkesztve] -
prmcsk
addikt
Már bocs, de még egy pontos dátum sem tudható arról, hogy mikor és hova indult
az a sokszáz oldal ? Akkor ki és miről akar beszélni ? Mit lehet
összehasonlítani és mivel ? Ki fogja akkor bebizonyítani, hogy ettől, vagy attól
gyorsult a meki ?
venember83
''Kulonben ha neked nem ugras az, hogy egyik evben sehol sincsenek vb-szempontbol masik evben meg siman nyerik, akkor sajnallak''.
Ne írj már ilyeneket, mert kezdesz komolytalanná válni. A meki tavaj is egy jó és gyors autó volt. Aerodinamikában már akkor a toppon volt, a megbízhatósággal voltak gondjai. Tehát idénre, nem a semmiből kellett a leggyorsabbá válniuk.
Csak nem arra gondolsz, hogy már tavaj előtti a kémsztori, amit a meki már tavaj is
élvezett ?
[Szerkesztve]"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
venember83
nagyúr
Jo, ez mar nem kem-sztori
Szoval nezd meg a tavalyi eredmenyeiket, hol alltak ok a vilagbajnoksagtol??? Segitek: [link] - 2006os evre lennek kivancsi. Hany gyozelmuk is volt? Bar most biztos kapsz valami jo indokot, h miert nem nyertek a futamokat. Meg az elert harmadik es masodik helyek is annak tudhatok be, h a McLaren csak a megbizhatatlansaggal bajlodott.
881: Ha szabalytalan volt, akkor FIA-vizsgalatoknal miert is nem volt vele senkinek baja? Nem volt se szabalytalan se szabalyos, vitathato volt, ezert inkabb eltuntettek. Mint anno Renault lengescsillapitoit. Akkor meg a Renault sem kapott buntit, biztos nem tajekoztattak a Ferrari-berenc szovetseget Maranellobol, hogy mennyi pontot is kene levonni a francia csapattol meg spanyol pilotajuktol.
[Szerkesztve] -
prmcsk
addikt
''1 héttel később Dennis bepanaszolta a padlólemezt, amire Stepney hívta fel a figyelmét''.
Egy lényeges dolgot felejtesz ki a sztoriból. Bizonyára azért kellett levenniük, mert
nem volt szabályos, így én is mondhatom, hogy ezzel jogosulatlan előnyhöz jutottak,
mégsem volt hiszti és pontlevonás a ferkától. Amint le kellett venniük ezt a bizonyos
lemezt már nem nagyon ficánkoltak.
Vagy arra gondolsz, hogy az a ''szemét'' ronbácsi ''mi az hogy'', feldobta őket ?
Már bocs, de ahol 100 millák repkednek csapatonként és dollárban én is allergiás
lennék az ilyenre.
Ja és ez a padlólemez eset tény volt és nem fikció, amiből egy csapat profitált."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
venember83
nagyúr
Allergias lennel 1 padlolemezre, mely talan nem szabalyos, talan nem, hat arra ha ~800 oldalnyi doksi az autodrol pont a legnagyobb versenytarshoz kerulne? Biztos siman varnad, hogy bizonyitsak azt, hogy mi modon hasznaltak fel a kocsihoz az infot s pontosan mennyivel lett gyorsabb az auto, mennyi pontot eredmenyezett ez, hany ponttol kell akkor ezen megnyert masodpercek fuggvenyeben megfosztani a McLarent, hogy igazsag szulessen. S meg en vagyok a komolytalan.
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #880 üzenetére
A mellékelt táblázatodban 2006.-ban sok a lila szín !
Ha jól tévedek 13 x nem fejeztek be versenyt, a mekik.
Ez most kit igazol ? A motor megbízhatatlansága nem azt jelenti, hogy
nem gyors az a motor, ha működik. Ha ment akkor jó eredményt értek el, ha
''reszelt'' akkor meg befutottak valahol a ikszedik helyen. Ha lerobbant....... ?"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
venember83
nagyúr
De masodik, harmadik, otodik stb ugye nem azert lett, mert megbizhatatlan? Talan azert mert nem eleg gyors... Ezekkel nagyon-nagyon messze voltak a vb-tol, de iden siman nyerik. Ugrasszeru fejlodes tortent esetleg? Biztos nem.
Oliverda: Stepney megmondta, hogy ott van meg a szabotor
[Szerkesztve] -
Oliverda
félisten
Ismételten a Ferrari-nál hibáztak. Szombat Kimi, vasárnap Massa. Ezt már nehéz lesz másra kenni... hacsak nem találnak egy újabb szabotőrt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #882 üzenetére
Már ne haragudj, de alapból hibázol. Leegyszerűsítem:
Ha a ''postaládámba'' valaki bedob egy ''üzleti tervet'' mondjuk egy helyi konkurens
cégről, meg fogom nézni, de ez hiába tudódna ki nem nekem kellene bizonyítanom,
hogy nem néztem bele és azt sem, hogy nem használtam fel az üzleti tervéből az
én hasznomra, hanem neki. Hogyan teszi ezt meg. Kalkulál az én kontómra ?
A kalkulációra alapozó ''egyenleted'' olyan, mintha a magyar költségvetés
kalkulálásáról, eredményeinek kitalációjáról vitatkoznánk. Még sosem találták el."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
-
Csepy
senior tag
válasz venember83 #884 üzenetére
Ugrasszeru fejlodes tortent esetleg? Biztos nem.
Ekkora marhaságot ne állíts már, kérlek:
McLaren Mercedes 1997: 63p, 4.csapat 1998: 156p, VB-győztes csapat
McLaren Mercedes 2004: 69p, 5.csapat 2005: 182p, 2.csapat (harcban a VB-ért)
Renault 2004: 105 pont, 3.csapat 2005: 191p, VB-győztes csapat
Ferrari 2005: 100p, 3.csapat 2006: 201p, 2.csapat (harcban a VB-ért)
Ezek csak a legutóbbi ugrásszerű fejlődések. Akkor szerinted ezek is mind bundák, szabotázsok, kémügyek, csalások eredményei...ugye?
Regards: Csepy
[Szerkesztve]Regards: Csepy
-
Firestormhun
senior tag
válasz venember83 #884 üzenetére
Nagyon buta logika ez az X. évben sehol nem vannak, de X+1. évben meg nyernek mert csalnak. Forma 1-ben mindig jellemző volt a csapatok hullámzó teljesítménye a folyamatos szabályváltoztatások, valamint a munkaerőáramlás miatt.
2003-ban sehol nem volt a BAR Honda, majd 2004-ben szinte mindig dobogósak. Csaltak?
2004-ben Renault/McLaren-nek köze nem volt VB-hez, de 2005-ben ők versengenek egymással. Csaltak?
2005-ben nem volt sehol a Ferka, majd 2006-ban ismét versenyképessé váltak. Csaltak?
Számomra nem az volt a meglepő, hogy idén visszatért az élre a McLaren, hanem az, hogy egy 2005-ös év után hogyan lettek olyan szarok 2006-ra....
-
venember83
nagyúr
Nos, en erre valaszoltam: ''A ''kémbotrány előtt annyira ''sz@r'' volt a meki, utána meg
ugyrásszerüen fejlődött ?'' s erre egyertelmu a valasz, igen, egyertelmuen ugrott. NEM lehet tudni mennyi koszonheto a kemugynek, csak feltuno az ugras!!! De nem is kerdes mennyi koszonheto a kemugynek! Ugyanis mas csapat titkos adatainak birtoklasaert is buntetes jar, eppen az ilyen visszas helyzetek elkerulese vegett. Ja, meg azt akartam bizonyitani, h igenis ugrasszeru volt a fejlodes.
prmcsk: uzleti hasonlathoz visszaterve - nem tudom uzleti eletben ilyen esetben hol kell jelenteni a titkos adatokhoz valo hozzajutast vagy kell-e (tippem a versenyhivatal, de nem vagyok szakavatott), ugyanakkor nem lenne botrany ha a McLaren szepen veszi a megszerzett anyagot s beviszi a FIA-hoz, bizonyitva, h ekkor kapta, most leadja s kesz. Esetleg, h minden ketelyt eloszlasson kozben bemutatva pl sajat terveit, bizonyitvan, h semmit sem vett at a Ferraritol.
Firestormhun: - ezt a logikat nem en kezdtem, de felhasznaltam, h prmcsk erre a logikara epitett allaspontjat megdontsem. Szoval nyugi S ezek a fejlodesek rendben vannak, ha nincsenek ilyen korulmenyek, de ne legyunk mar ennyire vakok, kerem szepen
[Szerkesztve] -
Vandit.
addikt
válasz Firestormhun #890 üzenetére
'' Forma 1-ben mindig jellemző volt a csapatok hullámzó teljesítménye a folyamatos szabályváltoztatások, valamint a munkaerőáramlás miatt.''
Igen Sumi is és a Ferrari is ingadozó volt évről-évreA tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
Szép votl Alonso megérdemelted a győzelmet, te voltál tényleg a leggyorsabb a hétvégén.Mondom ezt ugy nem igazán neki szurkolok.Hamiltn esett szememben, ha tényleg annyira jó simán be kellett volna fognia a spanyolt..ehelyett????
Raikönenről enm tom mit mondjak....ha erre nem képes hogy -1 kiállással megnyerjen a egy futamot akkor nincs keresnivalója a ferrarinál, nem hiszem hgy ennyire fos lenne a ferrari hogy 1-1.5mpket kapjon körönként a merciktől. Masa esete sajnálatos,d e ő se tudott volna mit kezdeni. Jók voltaka bimmerek egyre jobbak"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #893 üzenetére
Asszem az első futamon rommá verte a mezőnyt. Utána tudjuk mi következett.Jah és tartalékautóban ült,de ez már igazán mind1.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Firestormhun
senior tag
válasz venember83 #891 üzenetére
S ezek a fejlodesek rendben vannak, ha nincsenek ilyen korulmenyek, de ne legyunk mar ennyire vakok, kerem szepen
Igen. Nyilván annak semmi köze nincsen a fejlődéshez, hogy leigazolták Nicholas Hennel-t, Simon Lacey-t akik magasbeosztású aerodinamikusok voltak, előbbi a Renaultnál utóbbi a Hondánál. Nyilván az sem segített, hogy a Mercedes a 760 lovas 20000-et pörgő motor helyett, egy 810 pacis, alacsonyabb fordulatszám mellett is sokkal nagyobb nyomatékot biztosító motort tervezett forradalmi vezérléssel. Nyilván az is csak szimpla vízió volt, hogy már a 2006-os novemberi teszteken a régi autóval körönként több mint fél másodpercet vertek a VB nyertes Renaultra BS gumikon.
Az, hogy felhasználtak-e valamit a Ferraris anyagból vagy sem, azt majd eldönti az, aki kellő tájékozottsággal rendelkezik. Ha felhasználták, akkor viseljék a következményeit.
Persze a Forma 1 elsősorban üzlet, nem pedig igazságszolgáltatás. Majd a gazdasági érdekek függvényében eldöntik mi lesz, akár csak az előző években....
-
venember83
nagyúr
válasz Firestormhun #896 üzenetére
Rendben, ok is megtettek mindent az elorelepesert, az o erdekuk. Nem is lenne feltuno a gyorsulasuk, hisz ott a vilagbajnok, McLaren ugye nem felejtett el autot epiteni, Mercedes meg nyomja a penzt motorfejlesztesbe.
De micsoda hozzaallas ez, ''hogyha felhasznaltak valamit...'', megis? Tilos birtokolni mas csapat dokumentumait! Ha megis valahogy idegen csapathoz kerul az info, akkor azonnyomban jelenteni kell. Meg hanyszor kell ugyanazt leirjam?
[Szerkesztve] -
válasz dragonfx #893 üzenetére
Jah, ilyen ''apróságokat'' meg felejtsünk el, hogy lényegesen nehezebb volt az autója a McLareneknél, meg a BMW-knél is, ráadásul a tartalékautó volt - tényleg, tehetségtelen amatőr az a Kimi gyerek...
venember: hagyd, úgysem értik néhányan az ipari kémkedés fogalmát...
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
Vandit.
addikt
válasz Firestormhun #897 üzenetére
Pontosan.Akkor miért nem verték meg?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Nintendo Switch
- Mobil flották
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Suzuki topik
- Gaming notebook topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED
- Ryzen5 esport Gamer(16gb ddr4/m2 ssd/win10/Vega11)
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia