Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz ribizly #4593 üzenetére

    Nálam a webshopon keresztül vásárolt egérnél először nem ment el az űrlap. Azt hiszem valami hibaüzenetet írt, vagy passz, lényeg, hogy nem működött az oldalnak ez a része rendesen, úgyhogy kénytelen voltam email-ben intézni. Meg is lepődtem, hogy milyen simán kicserélték, mert elég sokan szidták már ezt a boltot. Azóta most második alkalommal már ott tartanak, hogy a weboldalon ki van írva, hogy "A termék nem reklamálható meg online.", aztán probléma letudva. Azt hiszem elég nagy pofátlanság egy webshopon keresztül vásárolt termékre odaírni, hogy utazzak BP-re, aztán intézzem személyesen... Amúgy most, hogy ránézek, még lenne rá még egy év gari, úgyhogy nem most jár le. Mindenesetre amennyire lehet megnehezítik a garancia ügyintézését.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

Új hozzászólás Aktív témák