Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aggleány

    addikt

    Anno panaszkodtam itt, hogy az Icarus Illumina HD2 olvasómnak nagyon rövid az üzemideje és nem túl stabil a rendszer. Egy "kedves" kolléga "kulturáltan" felvilágosított, hogy az olyan.

    Hát nem olyan. Gyárilag törött volt a csatlakozórész belül, de ez csak nemrég derült ki, és a szervíz szerint emiatt volt az összes hiba, amit tapasztaltam.

    Elvittem a vásárlás helyére (mert oda kell), ők elküldték szervízbe, majd 34 nap múlva lehetett érte menni. Az volt a papírra írva, mikor visszakaptam, hogy belül törött az USB csatinál, amit X összegért javítanak. Szó nélkül visszaküldték használhatatlanul a gépet. Nem telefonáltak, nem írtak e-mailt, hogy nem javítják ingyen. Szerintük én tettem tönkre, ami összesen 3 feltöltéssel elég érdekes.

    Szóval ha valaki a Koobe által forgalmazott gépet akar vinni szervízbe, figyeljen oda, hogy a leadási papíron rajta legyen, hogy a gép külsérelmi nyomok nélkül került átadásra. Én figyeltem, úgyhogy hétfőn megyek beszélgetni velük. ;]

Új hozzászólás Aktív témák