Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yahoo

    aktív tag

    Az én sztorim annyi volt, hogy a Getronics Kft-nek, aki a Dell infovonala szerint az én szervízem, írtam egy levelet, hogy háztól házig garanciám van-e vagy hagyományos? Erre megtudtam, hogy hagyományos, nekem kell vinni a gépet baj esetén. Kérdeztem, hogy lehet-e upgradelni lévén, hogy nem pesti vagyok és nem akarok hosszú ideig gép nélkül maradni probléma esetén, míg feljutok Bpre. Erre olyan választ kaptam, hogy hááát az árlistájukon nincs rajta az upgrade, holott a Dell irányított hozzájuk, hogy náluk érdeklődjek. Írtam még egy levelet, hogy mégis kitől tudnék akkor érdemi információt kapni? Erre már választ sem kaptam, na és ilyen céghez adjam be esetlegesen a laptopom?

    A vga-k közötti váltást sajnos nem találtam a windowsban, viszont az ati tud egy powerplay nevű okosságot, aminél lehet állítani, hogy akkuról való használat során ne a teljesítményre, hanem a fogyasztásra legyen optimalizálva.

Új hozzászólás Aktív témák