- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #44200 üzenetére
De miert csak a BMW -k egnek ki? Legalabbis nagy tobbsegben ez van. Volt mar tobb ok felsorolva. DPF, EGR huto, turbo. Tovabba nem ertem, hogy egy turbo hogy halhat le 200k km alatt, mikozben azert mas markakra nem ez a jellemzo. Fhoswagen kivetel, de azok hibas turboval sem ongyulladnak.
Ki kell mondani, a BMW ipari hulladekokat ad/ adott el, amik veszelyesek, akar az eletebe is kerulhet egy-egy ilyen hiba. Es a gyar szarik ra nagy ivben, pedig az autoik nagy szazaleka kozveszelyes. Ezt nem lehet megmagyarazni...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #44199 üzenetére
Ez is ám kemény. Pont ezt írtam pár napja. ha lenne oltókészülék megfékezhette volna a tüzet és nem videóra veszi ahogy leég a kocsija.
Ilyenkor kap az illető egy új autót vagy mi az eljárás?(#44201) BMW001: Xart adnak jó drágán....ez a jó biznisz!
Szerk: Még jó, hogy nincs turbós kocsim és nem is lesz![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Teejay83
tag
Sziasztok
BMW várárlás előtt állok, ami szóba jöhet E91 318i,320i (N43), 318D 320D (M47N2) 320i (N43) és X3 2005-2006 (M47N2).
A két típus közül ki melyiket választaná? És miért? Tekintsünk el attól, hogy egyik SUV a másik meg touring, fő szempont a megbízhatóság és tartósság nálam.
Mire kell odafigyelni a két típusnál? Elméletileg ezek a motorok azok amelyek nem túl problémásak( ha nem így van javítsatok ki). Éves szinten kb 10E km-t teszek meg és 90%-a autópálya. eddig csak benzinesem volt dízeleket nem ismerem, de azt azért tudom, hogy bonyolultabb szerkezet mint a benzines.Olyan hozzászólások, hogy vegyek egy jó E46 320D-t nem érdekelnek!!
Olyan hozzáértő személy válaszát várom a témában akinek tényleg van valós tapasztalata és nem csak a neten olvasta.
köszönöm előre is a segítséget
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44201 üzenetére
Több ok van amiért kigyulladnak ugye..... Turbónál ha eltörik a tengely vagy a tömítés elszáll akkor ömlik a motorolaj a szívósorba amitől öngyulladás lesz.... DPF-et tudjuk ha szétreped EGR hűtőt is... Esetleg ha elfossa magát egy befecskendező.... Egy dolgot tisztázzunk EGYIK TERMÉKET SEM A BMW GYÁRTJA !!!! NEM BMW !!!!!!!!! Turbót garrett készíti nekik simán lehet ez a konstrukció egy fos... fost csinált a garrett + nem is lenne annyira fos ha nem 30 ezrenként kellene olajat cserélni 60 ezrenként levegőszűrőt.... Szerinted jót tesz neki ????? DPF -et szintén nem a BMW készíti hanem a BOSAL ha egy fost készítenek ami szétreped és szúróláng jön ki arról szintén nem a BMW tehet...... befecskendezőt nem a BMW gyártja hanem a BOSCH-tól veszik ha elfossa magát nem azért fossa el magát mert a BMW fos... EGR hűtőt a KORENS gyártja ami szétpukkad szétfossa magát szintén nem BMW termék... Soroljam még ????????? Nem tudsz 5évig tesztelni egy adott terméket,hogy kiderüljön mi lesz vele 5-10 év múlva..... És ez itt a baj sok új fost nyomják ki a gyárak a BMW csak megveszi vagy típusspecifikusan készítik nekik és egy ipari hulladék... végső soron a BMW lesz a hibás mert az emberek csak azt látják,hogy egy BMW égett ki megint miközben nem is saját termékük a szar.... ( bár a 30 ezres olajcsere miatt hazavágják az egész motort és turbót... + a szigorodó károsanyag kibocsátás miatt van DPF extra magas égetési hőmérséklet többlet befecskendezés EGR visszavezetés stb egyszerűen ezt nem bírják az alkatrészek de hiába megy a hőbörgés arányszámban ez nagyon kevés autó milliós nagyságrendben adnak el autókat amiből elenyésző ami kiég..... Nagy számok alapján ez semmi de én is örjöngenék természetesen ha sajátom égne le )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz Teejay83 #44205 üzenetére
Szerintem egy 330i jó választás lenne. Későbbiekben LPG rendszer beépítése tökéletes kombináció.
10l/100km gázzal elmászkálsz vele.
Találtam egy szépet. Nem Xdrive, de turbós.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
STC Speed
őstag
válasz KAMELOT #44208 üzenetére
Szerintem a gáz nem való egy benzines autóba előbb-utóbb tönkremegy az autó vele , vagy ha nem megy a tankolás, akkor dízel, bár ha valaki bmw-t vesz és tankolni nem tudja, akkor fenntartani hogyan fogja?
Teejay83
Szóval az általad felsorolt típusokból én a dízelt venném,főleg hogy sok a pálya, rengeteg a probléma a 4 hengeres "N" motorokkal, keresőbe beírva visszatudod keresni. -
chess001
aktív tag
válasz Teejay83 #44205 üzenetére
Az egyik ismerősöm éppen eladna egyet (E91, 320D-M47), elég szép állapotban van. Nem zsákbamacska, ért az autókhoz (Bosch Car Service-tulaj, dolgozó). Ha érdekel megadom az elérhetőségét...
Amúgy a touring szerintem jobb, mert szebben néz ki, könnyebb-kisebb, sokkal jobb vele közlekedni, ha kicsit haladósabban akarsz menni. Az X3 teljesen más világ, neked kell eldönteni, hogy melyiket szeretnéd.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skizz
addikt
válasz H.Ezredes #44206 üzenetére
BMW kell, hogy a beszállítóit kontroll alatt tartsa. Pontosan úgy, ahogy mindenki más teszi.
Ha a beszállító nem hozza a minőséget, akkor lecseréljük. Ha nem cseréljük le, mert a vásárlóink testi épségét a profintorientáció mögé helyezzük a fontossági sorrendben, akkor annak minimum jogi következményei lesznek. Az erkölcsit most hagyjuk.
Ha nincs beszállító, aki meg tudja oldani az alkatrészgyártást, de én kitartok a gyártástechnológiám mellett, akkor legyártom én. Egy ekkora cégnek ez nem lehet probléma, láttam már tizedekkorákat így dönteni és happy end lett a vége. -
KAMELOT
titán
válasz kenguru99 #44209 üzenetére
Szerintem egy 6 hengeressel jól járna. Akkor mégjobb. Sima szívó benzines.
Ha neki az kell vegye!(#44210) STC Speed: Mond meg nekem lécci, hogy az LPG hogy teszi tönkre a motort? Én csak jót hallottam róla és a tapasztalatok is csak pozitívak 2 éve LPG-vel járok.
Én 6 hengeres N52B30 motort írtam![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
dobi
aktív tag
válasz Teejay83 #44205 üzenetére
Szia! Ha ilyen keveset mennél azt mondanám, hogy maradj a benzinesnél de mivel zömében pályán használnád így igazából mindegy. Az E90-nél a benzinesek már közvetlen befecskendezéssel bírnak, szóval több a hibalehetőség mint az E46-nál, ráadásul a lánc is vékonyabb, a blokk pedig már nem öntött vas hanem aluminium. Dízelből az N-es motorkódúakat kerüld (láncproblémásak, elkopik a láncvezető, megnyúlik és átugrik a lánc). Ha mindeképp E90-et szeretnél akkor 320d-ből az M47D20 vagy 325d-ből az M57D30 szerintem jobb választás, a 318d ezzel a súllyal szerintem lomha. Négykerék meghajtást én csak akkor javaslom, ha muszáj mert bár télen valóban előnyös de ott még több a hibalehetőség és magasabb a fogyasztás is.
-
H.Ezredes
őstag
Ezek a dolgok évek után jelentkeznek.... Legyél tisztában azzal,hogy egy 2010-es E90 vagy 2012-es F10-es kigyullad és már nem is gyártják mit kezdjen vele a BMW ????????? Prototípusba tesztelik az autókat 1-2 évig... De nem ennyi idő alatt jöttek ki ezek a problémák és mondom ezeket az autókat már rég nem is gyártják....
"A BMW nemcsak Magyarországon, hanem globálisan is rekordévet zárt az eladásokat tekintve. Összesen 2 463 526 autót adtak el, ez lett a cég eddigi legjobb értékesítési éve."
Csak számolj azzal,hogy éves szinten eladnak csak 2M autót... 2010-től eladtak idáig legyen csak 15M autó ebből a mennyiségből leégett ~1000 de legyen 2000.... Az eladott mennyiséghez képest ez 0.... Szigorú kontrollt tartanak de a Gyár számára egy 2010-2014-es autó ami már rég kifutott széria és már nem is gyártják nem fognak vele úgy foglalkozni pontosan azért mert nem fognak visszafelé fejleszteni és nekiállni elővenni a beszállítókat,hogy akkor mit b@sztak el 5-6-7-8 éve... De több is mert ezeket tesztelik évekig mielőtt kiadnák ha tesztelték 2 évig és jó volt majd elkezdték gyártani és ott is évekig nem volt probléma mégis visszamenőleg mi a szart csináljon ??? Mit csináljon a gyár egy E90-el egy F30-al vagy egy F10-el amit már nem is gyártanak ????? Ettől függetlenül kellemetlen a történet az meg,hogy a BMW is leszarja az egészet az gáz de a háttérben biztos lehetsz benne,hogy megy a mozgolódás... De az egyértelmű,hogy ilyen esetben elég gáz,hogy nem lépnek semmit üzletileg nekik biztosan nagy bukó lenne ha mindent ki kellene cseréltetni..... Képzeld el minden autót visszahívnának cserélnének rajta DPF-et befecskendezőket EGR hűtőt turbót ingyen mert hát egy 200E Km-es kocsiba széthullik vagy 150E Km-es korába.... Te se gondolod komolyan.... viszont amikor visszahívás van és úgy küldenek le az nagyon gáz.... Amikor odaviszel egy eldurrant EGR hűtőt és elküldenek vele na ilyenkor van nagy probléma....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Skizz
addikt
válasz H.Ezredes #44215 üzenetére
Az teljesen rendben van, hogy nem gyártják már a 2010-es szériákat, de az Opel sem gyártja már a 2000-es Astrákat, mégse gyulladnak ki az EGR-nél. Volt náluk egy precíz tesztelési fázis, ami a BMW-nél nem volt meg. Hogy miért, az már számunkra sose derül ki.
Autóiparban a legjelentéktelenebb belső díszelemeket 20-30-40 évet öregítik klímateszten, hogy hogy bírják a strapát. Ha nem bírják, kuka, fröcsiszerszámokkal együtt (ha esetleg már legyártják a szerszámokat a végeredmény előtt egy szűk határidő miatt..). És ez csak egy darab szirszar műanyag. Ezek után, ha EGR-től meg DPF-től kezdve égnek ki a luxusautók tömegével, az leszaromtabletta volt a tesztelési fázisnál, de jó nagy dózisban. Gondolom így autónként nyertek 20 eurót, ami mehetett osztalékba év végén.Hogy ebből mit, mikor, milyen szinten bizonyítanak be, és ki lesz a bűnbak, azt a fene se tudja. Bár nem is érdekel, örülök, hogy az enyém túl öreg ahhoz, hogy kigyulladjon, a következő, fiatalabb autóm meg nem BMW lesz - vagy benzines. (bár EGR azokban is van?)
-
H.Ezredes
őstag
Hiába mondod.... Szigorú teszteken megy át minden. Ami olyan ki se adják. Nem tudsz labor körülmény alatt olyat csinálni mint a való életben.... Sajnos ezek így jöttek ki ennyi idő elteltével... Egyébként egy turbó lehullás megelőzhető egy alapfelújítás kell és nem fog széthullani.... És mint mondtam az eladott autókhoz képest annyira elenyésző ez a szám,hogy teszten simán lehet elő se jött.... Nem minden tizedik autó ég ki.... Hiába tesztelik évekig ha nincs baj és most meg egy 2010 es autó kiég vagy egy 2012-es pl.... Olyan kis számról beszélünk,hogy vicc ez az általánosítás.... Kiégett 1000 autó különböző okok miatt mert ugye azok közül sem mind ugyan az miatt.... 1000-autó kiégett 15 millióból Azért az arányok......
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Teejay83
tag
válasz chess001 #44211 üzenetére
Köszönöm,privátban küldd el légyszi, hogy helyileg merre található,esetleg képet róla meg jöhet elérhetősége is
#dobi: köszi, én is azt néztem, hogy M47 jobb,bár nem ragaszkodok a dízelhez csak azért merült fel mert nem megyek túl sokat évente és ha ezek a problémák sok sok 10 vagy 100E km után jelentkeznek akkor végül is nekem mindegyik megfelel mert akkorára már úgy sem lesz meg ez sem max 6-8 évre tervezek vele (kb 80Ekm)
#skimaster: Mármint X3-ból benzinest? X3 tetszik,nekem megfelelne és mivel bővül a család kell egy olyan amibe lehet pakolni. X-drive problémáról konkrétan nem sokat hallottam,az meg, hogy "lehet" vele probléma az nem azt jelenti,hogy lesz is. Ha esetleg van valakinek konkrét X-drive hiba tapasztalata ossza meg kérem,mikor jelentkezik,mik az előjelek stb mert nem túl sok ilyet hallottam és amiket nézegettem volt közte olyan ami jócskán túl volt a 350E km akkor annyira nem lehet rossz az sem
egyébként azért nézegettem azokat a típusokat amiben nem hátul van a lánc mert ha úgy alakul akkor mindenképpen cseréltetném és gondolom azért 80E km ki fog bírni, vagy nem?
[ Szerkesztve ]
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #44200 üzenetére
Jól gondoltam, hogy ez inkább turbó volt...
Ezért nem sajnáltam, hogy felújítottuk az enyémet
(#44221) Teejay83:
Ennyi idő alatt, kb. 500.000-2.000.000 Ft közti összeg cuppan rá, egy M47-re. Ha jó állapotban van (2mFt feletti ár), akkor inkább az alsó összeg, így számolj[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Teejay83
tag
válasz CharlieDrop #44222 üzenetére
Köszi 6 év alatt az E36-ra is rácuppant 500Eft 2-2,5M árkategóriában gondolkodok
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
kenguru99
aktív tag
válasz Teejay83 #44221 üzenetére
" Ha esetleg van valakinek konkrét X-drive hiba tapasztalata ossza meg kérem,mikor jelentkezik,mik az előjelek "
Nem csak erről van szó. Hanem bármilyen egyéb szerelési munkát is nagyon meg tud drágítani.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #44224 üzenetére
Ha kicseréltél és felójítottad akkor minek eladni. Legalább tudod kb. mikor érik a köv. csere!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Newlachka
őstag
+ azt is gondold végig,hogy egy adott alkatrészt gyártó beszállítót, nagyon nehéz kiváltani azonnal.
Mi egy nagy beszállítója vagyunk a BMW-nek, és mellette még az összes! nagy gyárnak.(VW,Mercedes,Fiat,Land Rover,Ford,PSA,Renault-Nissan,Ferrari,Maserati,Mclaren,Subaru,Porsche stbstb)
Ahhoz,hogy pl. a BMW lecseréljen minket, olyan technológiát kellene az új beszállítónak beszerezni,kiépíteni ami 3-5 év illetve sok millió euro, a megfelelő munkaerő betanításáról nem is beszélve.Gazdaságilag sokkal olcsóbb beszállítóra bízni az alkatrész gyártást,mint magadnak fejleszteni,legyártani..
-
Skimaster
senior tag
válasz Teejay83 #44221 üzenetére
X3-ból is van benzines,de ha dízel fan vagy,akkor hajrá. Nekem nem volt bajom a hajtással,én kulturáltan vezetek.A kocsi masszív és jó vezetni,én a 2.0 dízelt kézi váltóval lecseréltem egy 3.0 automatára.Család teljesen jól elfér cuccokkal együtt. Síelés, nyaralás mindenre jó.
-
szimi57
őstag
Lassan ott tartunk, hogy a BMW legutolsó jó motorja az N46B18(20).
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
FIREBLADE78
addikt
Főraktátok má a télit?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kenguru99
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #44239 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #44239 üzenetére
nem. csak November 8-10 körül fogjuk mi.
E46
Srácok.. egy ideje teljesen kicsavart kormánynál(pl körforgalomba) hallok valami súrlódó,"klattyogó" hangot első kerekek felől,de csak lehúzott ablaknál.
Lengőkarok cserélve lettek,de én még mindig hallom.
A gyári mérete a felnimnek:8JxR17xET47 Style44 az elsők alatt van 5mm-es pogácsa(téli szett alá kell,de fent maradtak tavasszal) Lehetséges az,hogy a teljes kifordított kormánynál, porvédő vagy valami súrolná a felnit?Van értelme azzal próbálkoznom,hogy mivel ET(gyári méretem 8J-nél ET35-45 között) engedi aláteszek 1cm-es pogácsákat?Porvédő a fék mögött nem ér be,nyereg nem ér semmihez, meg ugye azt mindig hallanám.Most ha lejönnek a nyári kerekek majd nézem a peremet,hogy látok-e valami karcolást, bár nem kellene.
Ugye mivel nem sokat autózunk kitekert kormánnyal, így csak akkor hallom amikor körforgózunk, és elsősorban akkor is akkor amikor 4-5 személyezünk.Nem a gumi ér be, azt tavasszal kipróbáltuk milyen,mert ET20-al próbálkoztam,csak a gyári sportfutómű nem engedte használni -
malacka87
senior tag
válasz FIREBLADE78 #44239 üzenetére
Nincs is téli!
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
molnarpeter
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
Akkor tan megis a BMW baszarintotta el....
"Véleményem szerint az EGR-hűtőnél kell keresni a hibaforrást a mostani esetekben is, ez valószínűleg tervezési hiba, mert a kilépő levegő csatlakozásánál a kúprész aszimmetrikus átmenetet képez a kör alakú csatlakozáshoz."
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #44215 üzenetére
A baj, hogy az egyenlet vegen marpedig a BMW van... barhogyan is nem ok tehetnek errol. Amugy meg igen, szerintem is. Mint "erintett" (testverem E91 20d -je lett motor kukas mert kiegett es o meg szerencsesen meguszta, hisz nem egett le az egesz auto) Mert regi E46,39-ek hogy-hogy nem egnek? E60 ota spor megy a BMW-nel. Viszik oket igy is ugy is. Addig amig nem apadnak az eladasok nem fognak minosegi ugrast csinalni mint a 90-es evekben. Es sajnos itt nem csak a diselekrol van szo. Benyasok is hulladekok (par kivetel van persze). Erdekesseg, persze lehet nincsen jelentosge, de gondolom nem velelten marad pl. egy Alpina mint olyan 2000-2006 kozt is inkabb az M52 -nel mintsem M54-el szerelte volna a B3-B10-ket. Pedig az M54 meg jo is. De lenyeg onnantol kezdett el a hanyatlas mind benyas mind disel fronton szerintem.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #44239 üzenetére
Jo ,hogy iden nem kell. Stabil 28 fok.
Es milyen jo ujra benzines autoval jarni. -
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...