- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ADAM1337
nagyúr
válasz kenguru99 #28215 üzenetére
Megfogadom a tanácsokat.
Ismerösöm is a 23i-t javasolta, szerinte is kevés a 2literes motor a kasznihoz, igaz nekik 2db E30 van egyik 318i másik meg 323i egy 3literes motorral(211le).
Jővő héten megyek pár példányt meglesni, van köztük 20i 23i és 28i is igaz nem tartom annyira létszükségletnek már az ekkora ccm-et, inkább a biztonságos de haladós közlekedés híve vagyok. -
MPowerPH
félisten
válasz kenguru99 #30684 üzenetére
Itt kint annal mondjuk profibbak. Ilyen mutos kesztyuben dolgoznak, es a regi szelvedot is egyben veszik ki, figyelnek az autora. Legalabbis az autoglass -nal igy volt, mert haverom Insigniajan vegigneztem mindket cseret, es nem hagytak maguk utan piszkot.(ellenben a gumisokkal, akik 2 hete bekurtak a hatso ulesre a teligumikat, es kb. 8 helyen mintat hagytak veluk a tetokarpitban, ezzel 1 oras foglalatossagot talalva nekem)
KaiotEch: Belulrol? Mert kivul tenyleg kellenek a hideg fenyu ledek, mert ugy a szep. De belulrol engem kifejezetten zavarna, bantana a szememet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
válasz kenguru99 #31823 üzenetére
Én is úgy voltam vele, hogy 1M-ért vennék kocsit...majd lett belőle 1M3(e46 320i) vettem alá 100ért 4 M3-as felnit amit le kellett pucolni, színre fújni, 4bridgestone gumi, 18as peres, ültető rugó új gázteló,blistein, merhát nehogymár.. bontott nagyon jó állapotú hűtőrendszer, minden levegőcső cserélve. Egyedül a levegőszűrő házat kéne még. ... új akku, új szűrők, légtömegmérő, elől hűtős zimmerman tárcsák, hátul sima, textar betétek elől. most lesz behajítva a klímkompresszor, alapjáratimotor, most megkapja a 2uj abs jeladót... összeszámoljam?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31875 üzenetére
Meglepődés: úgy tudtam/olvastam/hallottam, hogy euro3 -asok a 2 lityósok, a 2.8 -as a 2 -es. Mindegy, nem mintha ici-picit is érdekelne
Igen, tudom, a zöld 4 matrica nem egyenlő, viszont összefügg vele, nem? Tehát egy euro2 -es 20 éves autó nem igen kaphatná meg, ott is volt egy kis rásegítés, mint most itthon nekem NKH -val -
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31877 üzenetére
Értem. Azt hittem van összefüggés a kettő közt. Úgy értem, mint laikus a témában, aki sosem nézett utánna, úgy gondoltam, hogy ha valami EURO2, akkor az károsabb, mint az EURO3. Függetlenül attól, hogy tudnék bármi más adatot az autóról. De ezekszerint a dízel eu3 szarabb mint a benya eu2.. logikus.. janem
-
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31887 üzenetére
Hát köszi srácok, tartjátok bennem a lelket. És akarom és kell, mert ilyen már nem lesz
Más baja: nem igazán, csak ami egy 20 éves dögnek, kicsit kell foglalkozni a kárpitragasztással az ajtón meg ilyenek. De a félbőr ülést még varrni meg taknyolni sem kell VIN alapján gyári M packet és rajta is van a lökös, szóval hát ja, igen, szeretném és szeretni fogom, ha egyben lesz. Vigyázni fogok rá és szívesen bütykölöm amit tudok rajta én is.
Én is úgy vagyok vele, hogy ezt ha kilakatoljuk akkor most zéró rozsda, utánna valami agybeteg alvázvédelem és akkor fasza. Négy új gátló, négy új fék oszt akkor jótérez.Szívesen megmutatnám én bárkinek, hogy segítsen, de hogy veszi az ki magát, hogy elhozom egyik szerelőtől, hogy egy másik ránézzen, majd visszaviszem, hogy de azért csináld meg, meg a te lakatos haveord oldja meg, és jó szemmel nézzetek ám rám, mert amúgy dúl ám a bizalom (Egyébként ő is bömössel jár)
Na jól van srácok, ilyen ez a popszakma, szerintem lassacskán belevágok, és egyszer lesz egy pacek E36 -om, amire ha vigyázva van akkor egyben is marad.
-
H.Ezredes
őstag
válasz kenguru99 #31924 üzenetére
Tudnék még róla mesélni de na...
(#31926) yanna
Az M52TUB28 a legjobb fogyasztás/teljesítmény kombóval rendelkezik. Nagyon strapabíró jó konstrukció. Van benne tartalék mesterségesen visszafojtott motor kellő nyomatékkal dupla vanos-al... A valóságban is tud keveset fogyasztani benzinesek között viszont van benne erő. 30i viszont kicsit jobb de az literekkel többet fogyaszt reálisan. De ismét egy jó motor.
(#31929) haddent
Szaladgálós kocsinak Egy 318i nem olyan rossz egyébként. Ha igazából BMW-be szeretne ülni és kicsit sportosságban és jó a felszereltsége a kocsinak használható kocsi. Persze nem erőbajnok és sajnos nem eszik keveset de egyébkét a járulékos költségek is alacsonyabbak. Aki úgy veszi meg ezt a kocsit,hogy megcsináltatja a motorját utána azért használható.... Elég sokat csináltam már meg. Ég és föl az előtte utána.... Egyébként egy kis remap-al 150Le+ ~ 220Nm-el ebbe a kaszniba 4 hengeresként lehet vele közlekedni. Ami baj,hogy nagyon rövid a difije.... 140-el és sokat forog viszont abszolút komfortba ez nem érződik.
(#31928) BMW001
Neked nem lett kimaxolva a chip egyébként. Teljesítményt növelni még lehet úgy,hogy DPF eltávolítva nagyobb nyitott rendszerel. Nagyobb Intercooler ill nagyobb turbok. 400Le fölött már nem fogja bírni viszont a váltó főleg a nyomaték miatt.... Nyomatékba ~ 750Nm amit úgy elvisel fölötte nem életbiztosítás. Az Audi 385 HP 850 NM alapból ugye pályán ahol már mozgásba van a nagy tepsi könnyebb menni főleg ha húzva is van.... Azért ez nem csoda
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz kenguru99 #32116 üzenetére
Es az se tevesszen meg senkit mikor ra irjak, hogy ~4500K -as feher fenyu H7
Mert ad1, az meg nem lesz feher csak feherebb mint a rendes 3600K-as normal sargas fenyu izzok. Ad2, raadasul ezt a magasabb K erteket ugy erik el, hogy festik a izzot, ergo lehet feherebb fenyu de a utra vetitett fenyereje kevesebb lesz. Amit persze kompenzalnak az emelt fenyerovel de ilyenkor jon ossze a 2-300 oras elettartam!
Valojaban a legjobb egy 100W-os 3600K-as H7. Na annak tenyleg szep fenyereje van csak eppen kozuton legalisan nem hasznalhatod hiszen E jelzo ezekben sincs.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
válasz kenguru99 #32200 üzenetére
Köszi, nagyságrendileg 200-300 közé tippeltem, akkor ha jól látom reális.
(erre még lelkileg gyúrnom kell, megéri-e ennyiért egy ilyen autó, már a kezdeti kerethez képest, 1M-et növeltem lélekben, de még ott is sok a kompromisszum és sperr nélkül meg nem azt mondom, hogy nincs értelme, de úgy van igazán) -
H.Ezredes
őstag
válasz kenguru99 #32888 üzenetére
G12 fagyálló ( rózsaszín ) mehet bele
(#32899) Kickass
Képről nem egy agyon extrázott autó.... Jó az M packet meg,hogy M-es belül de túl sok extrát nem fedezek föl benne.... Mindenkinek más persze az igénye. Élőben kellene megnézni utána megmondnám,hogy milyen
(#32879) Möhe
~400K is bele tudsz sírni 2001-es 25i-re mindennel együtt olyan ~350K volt....
(#32869) negro
Azért a +35Le mellett + 30Nm 350RPM-el alacsonyabb forudlaton a 6-os váltó se rossz azért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPeter87
őstag
válasz kenguru99 #34606 üzenetére
Nekem is hasonló volt az allianznál. Először talán 33 volt, utána 44, majd felemelték 60valahányezerre. Minden évben újra kell kötni és akkor nem lesz ekkora ugrás. Arra kell figyelni, hogy a felmondó nyilatkozatnak a biztosítóhoz az évforduló előtt 30 nappal be kell érkeznie, szóval 35-36 nappal előtte érdemes elpostázni.
Ha ugyanahhoz a biztosítóhoz kötöd újra, amelyiknél felmondod, akkor is jóval olcsóbb lesz valószínűleg, mint amennyit az évforduló előtt írnak. -
chess001
aktív tag
válasz kenguru99 #34706 üzenetére
Igen az. Elöl et47, de nem ér bele, csak a kormányszög miatt a dobba...
17-esnél is 225-ös van és az sem ér hozzá, pedig az et41-es és eléggé meg van ültetve (nem tudom mennyire, mondjuk a legmagasabb álláson van, de így is alacsony).A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
STC Speed
őstag
válasz kenguru99 #34804 üzenetére
Esztétika csak! Én értem,hogy a gyári a legjobb, és az ültetés miatt nyilván nem lesz olyan finoman hangolt az autó,csak megkérdeztem 2 eibach tulajt,és ők picit sportosabbak mondják a kocsit, de nem úgy mint nálam,hogy minden kis uthiba üt.
Még tesztelem azért,ha nagyon gáz akkor váltok m es re. -
MPowerPH
félisten
válasz kenguru99 #34807 üzenetére
Ezzel vitaznek... Nekem a gyari M-rol torteno valtas utan az Eibach rugo, plusz Koni Sport gatlok javulast hoztak a komfort teren is. Ettol fuggetlenul a sima stock felfuggesztes lehet lagy...
STC Speed: Van otthon elfekvoben 4db gyari m sport rugom(e92), ha esetleg erdekel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
-
negro
őstag
válasz kenguru99 #35971 üzenetére
Gyarit talani fog persze... de miert erzem itt is, hogy azt hiszi vki, hogy az akkori aron 20 de main szamolva 35 millas autot csak azert mert most eppen meg lehet venni 1-2 millaert fent is tudna tartani...jol!...?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Satyricon
addikt
válasz kenguru99 #36038 üzenetére
Köszi, nekiállok majd fordítóval és elolvasom!
Tehát összefoglalva: Ne nagyon akarjak faceliftes 320i-t, mert könnyen megszívhatom? Egyébként nem is nagyon rajongok a faceliftes verziókért, jobban bejön az az előtti dizájn, gondolok itt az első lámpák kinézetére!
(#36040) CharlieDrop: vagyis akkor összegezve: Ha facelift előtti az autó, akkor semmi esetre nem lehet M54B22 motor benne, de ha faceliftes, akkor pedig nem lehet benne M52TuB20 motor. Jól mondom? Vagyis, hogy értsd a kérdést: Mivel a fl előtti dizájn valamivel jobban bejön, így nem is kell tartanom tőle, hogy eszi majd az olajat, csak akkor ha facelifteset veszek?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...