- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
ebben vajon mennyi km lehet?
12948819[link] -
kenguru99
aktív tag
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44946 üzenetére
Ameddig lehet még néha találni olyan gombokat egy 25M+-os Lexusban ami ott van egy corollaban is, valamint amíg ennyire összevissza a design és lélektelen az autó, addig ki is fognak ábrándulni gyorsan.
Hiába jó a technika, ha visít a CVT, ha túlságosan ázsiai a megközelítés, stb stb.
Az egyetlen számomra elképesztően jó jelenlegi japán gyártó az a Mazda. Kiváló motorok, marhajó design. Persze teljesen más liga mint egy 5er vagy E klasse.
(#44952) lali81: Az összes
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
válasz Gsx-rr #44946 üzenetére
Én azt mondtam amit látok itt Magyarországon a tehetősebb rétegben, nyilván a Mi ügyfeleink nagy része "értelmiségi" nem chiptuning XM50DPower felhasználókból valók, sőt nem kis előítélet van a márkával kapcsolatban, rengetegszer halottam, hogy bmw? áhh az "hülyegyerekautó", és ezt megint az 50+-os orvos,ügyvédektől. Nem véletlenül a flottások is irtóznak tőle.
Tökéletes autó nincs, és nem is lesz, mindenkinek mások az igényei lehetőségei.
Újonnan mindegyik autó jó, használtan meg bármelyik lehet egy rakás szar, de én még olyan BMW fórumot, csoportot nem láttam, ahol ne ment volna a siránkozás éjjel nappal, mert ott ugye őszinték a user-ek, nem úgy mint amikor megkérdezik az utcán, hogy na milyen az autó? arra úgy is azt mondja a nagy többség, hogy ez a szentgrál.
És nem fikázni járok ide, csak nem szeretem az egyoldalú dolgokat.
20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #44956 üzenetére
Mondjuk UK pont dugig van a flottas fapados 520D -kel. Olyan valasztek van a 3-4 eves, tehat a garanciat vesztett volt flottas autokbol, hogy Dunat lehetne veluk rekeszteni. Azert van az ertekuk is a beka segge alatt. Es mind ugyan az, mubor belso, kisnavi, fapad manual ulesek...meg M Pack, mert az fontos volt. Persze ezeknek nem sok koze van egy rendes 5-oshoz, csak ugy neznek ki.
Szoval eleg kozkedvelt modell a tehetosebb cegeknel. Lexusra nem jellemzo, hogy flottas autonak hasznaljakDon't Tread On Me
-
Anubris
őstag
válasz Hikvision #44956 üzenetére
Az biztos, hogy egy "kisebbségit" ritkábban látni Lexust vezetni, de alapjába véve is sokkal kevesebb Lexus szaladgál az utakon. Én úgy látom Bp-n kívül nem egy elterjedt márka. Nekünk is volt LS430, nem volt vele gond, Lexust szerettünk volna venni családba, SUV-ot, de az NX lomha volt és bőgött a motor, RX meg már túl nagy darab volt.
Amúgy én itt Szombathelyen azt tudom mondani, hogy a kórház igazgatónak, több iskola igazgatónak, orvosnak, jogásznak BMW-je van. Politikust meg vállalkozókat már nem is említem, mert egyesek szerint azok nem értelmiségik... De tudtommal Budapesten az OTP Ingatlan Zrt is BMW-t használ a flottába.
Kicsit olyan a BMW, mint az Iphone, sokan menőnek tartják, ezért a 8 éves gyerektől kezdve az arab gazdagokon át mindenkinek az van. Persze más más értékben. -
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #44957 üzenetére
Ezzel most pont saját magadnak mondasz ellent.
Fapad manuál ülés, meg m-pack.
Javíts ki, ha tévedek, de tudtommal m-csomaghoz jár a sport ülés is, legalábbis eddig csak olyannal találkoztam.
Ha jól emlékszem, a miénket is múltkor leműbőrözted, de nem tom miért. Amúgy volt szerencsém professional navihoz pár napja és a saját tárhelyen meg a sport kijelzőn kívül semmi más extra funkciót nem vettem észre. RTTI-t ugyanúgy tudja a Business navi is.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
Semmi koze az egyiknek a masikhoz. Marmint a sportules es a sima ules es az M Pack. Nem egyutt jon, mar lehet csak M lokharitokat rendelni, azzal meg nem kapod meg a futomuvet es az uleseket, kerekeket. Mert a 20D -re is felrakjak a 275 -os hatso papucsot, csak senki nem erti, hogy az ott mire szolgal. Jol mutat, csak eleg gaz, hogy malomkerek felniben meg elveszik a fektarcsa a nyereggel egyutt.
Ha 20D -kben levo vajbornek kinezo valami pedig nem bor, hanem leatherette. Van elonye es hatranya is a borhoz kepest, de azon kivul hogy egy mezei hozza nem erto user osszekeveri, attol meg az egy mubor. Ezen borutanzat kozott, es annak a marhabor kozott, amivel a comfort uleseket boritjak, eleg nagy erzet, minosegbeli, es penzbeli lepcso van.
A kisnavi meg magaban nem gond, de ahhoz se kamerarendszer nem jar, se egyeb olyan tamogatas, ami azert nekem tok hasznos volt. Es akkor meg arrol a tengernyi extrarol nem is beszelek, ami egy flottas 20D -ben nincs. Masszirozos, szelloztetett ules, HUD, adaptiv tempomat, elso utkozes vedelem, FLA kamera, nightvision(bar az ritka, de csak nagy motorosokban talalsz, ami magan volt), adaptiv futomu, kanyardoles gatlo, smart fenyszoro, 4 zonas klima... Lehetne sorolni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #44962 üzenetére
Nem konfigoltam még be F10-et, G30 óta már nem is fogok, de még nem láttam egyetlenegy LCI utáni F10-et sem, ahol nem együtt lett volna a következő:
M-es lökhárítók, sport ülés, sport kormány. Ettől függetlenül lehet, hogy csak véletlen egybeesés.
A “leatherette” lehet hogy igaz az alap üléseknél, de a sport üléseknél biztos, hogy igazi bőr van.
Nem csak a komfort ülés egyedüli kiváltsága a valódi bőr.
Meg tudom különböztetni, a régi A6-osunkban műbőr ülés volt.A rendelhető extrák közül némelyik tényleg nagyon jó, ezt aláírom.
De miért nem lehet megérteni és elfogadni, hogy vannak olyan felhasználók, akiknek nem kell ennyi tömény extra, csupán egy kényelmes, sportos, elegáns és gyorsabb autót szeretnének és ennyi, pont.
Nagyon sokaknak tökéletesen elegendő a fűtött bőr ülés, navi, tempomat, tolatóradar, tetőablak, adaptív xenon és automata váltó.
A 20d-nek is megvan az előnye fogyasztási és adózási szempontból. Előbbiben az E92 lényegesen kisebb étvágyú volt, viszont utóbbit tekintve botrányosan nevetséges, hogy £30 a road tax egy 190 lóerős dízelre és azért valahol ez is számít, még ha a lista legeslegvégén is.
Elhiszem, hogy Neked és sok más embernek ez nem elég, de azért nagyon messze van a “fapad” szótól.Malac úr:
Megy privi nemsokára.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nem azzal van bajom, nagyon jol tudod Te is, mi a problemam. Konkretan leszaroztad anno az automat, es leirtad, hogy mekkora ertelmetlen dolog egy kozel 400 loeros, 7-8l -t fogyaszto hodallyal jarkalni, es hogy csak a kockazat van benne. Had ne kelljen felidezni, es nem csak nalam verte ki a biztositekot.
Kozben meg nem radsozni akartam, mert volt ra vevo, nem is egy, csak gondoltam, hogy megis jo dolog ismeros kezekbe adni, mert annyira szerettem az autot, es tudtam, hogy a kov. tulaj is boldog lesz vele. Nem volt semmifele felnivalom, titkom, amikor alairtam az adasvetelit, es tudtam, hogy aki megveszi, az piszkosul jol jar majd vele. A csoka apja meg majdnem lefordult a labarol, amikor kinyitottam a motorhaztetot, es enni lehetett volna a motorterbol, mert egy deka por nem volt sehol sem. Ezt meg a becsuletnepper is megsuvegeli, pedig latott mar nem egy-ket autot.
Mondanom sem kell, jol is jart, a mai napig tartja az uj tulaj velem a kapcsolatot, es halas, hogy nem egy vodor csavart adtam neki el. Nekem ez jelenti a legtobbet, mert tudom, hogy hasonlo helyzetben en is az lennek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
H.Ezredes
őstag
Míg egy Audi csalással, addig a BMW jó dízelmotorokkal érte el a jó eredményt
Ez lényeges :
Az ADAC valós közúti körülmények között végzett legfrissebb tesztjei újabb bizonyítékként szolgálnak arra, hogy a legkorszerűbb dízelmotorral hajtott aktuális BMW modellek csúcstechnológiai megoldásai kimagaslóan alacsony emisszióval büszkélkedhetnek. Az e tekintetben elért sikerek három fő vezérelvre vezethetők vissza:
A nitrogénoxid-kibocsátás csökkentésére használt alkatrészek és műszaki megoldások (például a kipufogógáz-visszavezetés, az aktívszén-szűrő és a Szelektív Katalitikus Redukció) folyamatos fejlesztése terén felhalmozott sokéves tapasztalatra
A legkorszerűbb kipufogógáz-utókezelő technológia alkalmazására
A legkorszerűbb kipufogógáz-utókezelő technológia sajátosságai szerint hangolt erőforrás-konfigurációra, amelyet a tervezőmérnökök már a modell- és hajtáslánc-fejlesztés kezdeti fázisaitól szem előtt tartanakSajnos a visszavezetések és egyéb dolgok miatt kokszosodnak le ennyire... Nem azért mert szarok.... Erre senkitől nem jön egy jó szó se,hogy ilyet senki más nem tud... Persze,hogy retek minden mert a BMW motorok megetetik magukkal a saját retküket és valós jó eredményeket produkálnak nem elcsalt fosok.... Persze ennek ára van.... De majd erre is jön bezzeg a benzines Lexus vagy a Mercedes vagy valami más az a fasza...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
halo. keresek E39 -re 16 -os gyari felnit. hatha vki tud innen... mivel 2 helyen is segget csinaltak a szajukbol az emberek es hiaba beszeltem megyek erte mire sor kerult ra nem vettek fel a telefont. szoval nemhogy teli gumim de meg felnim sincs
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
FIREBLADE78
addikt
-
Skizz
addikt
Falken téligumija (Eurowinter HS01) van valakinek tapasztalata?
-
Elektrosokk
addikt
530D de jó lenne ez most csapatni
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
chess001
aktív tag
válasz Elektrosokk #44972 üzenetére
Automata dízellel, sperr nélkül milyen csapatás lehetséges?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Elektrosokk
addikt
válasz chess001 #44973 üzenetére
óhh hát én már csak apró meglódulásokra vágyom. tudod, kényelmes papa feeling, de ha kicsit megugrik a hátúlja azt még tudom kezelni
ha őrület van az meg zárt pályára való megfelelő autóval.
(#44974) BMW001
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
negro
őstag
Emberek remelem mindeki cserelt mar, mert eletveszelyes volt egy par km-ert is menni vele a nyarikon! Le is raktam... Nem is ertem azokat akik mai napig eskusznek, elvannak nyarival egesz evben mert itt nincs ho?! Nincs a farancokat...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chris0321
addikt
Elég sokáig el lehet lenni nyári gumikor míg nem kezd el nagyon hűlni az idő, én már régebben lecseréltem a Ladámon, (E46 vásárlás előtt állok azért nézelődöm itt is) de sajnos én is több olyan autóssal találkozom aki nyárival kínlődik a havon, gondolom nem telik neki télire.
-
negro
őstag
válasz Chris0321 #44977 üzenetére
Sokaig de ez max Dec eleje. utana barmikor lehet ilyen ido gyak. Marcius vegeig. Nekem mindig is volt teli szettem. Most szivok mert eladtam tavasszal a teliket de baromra nem talalok jo felnit most. Ergo meg gumim sincs. Ezert nem kozlekdem vele mert fekutam az gyakorlatilag nincs. Meg az 50-et 500m-en ertem el kb. mert egyvegbe villog a kiporgesgatlo. ASC nelkul meg kilincsel megyek elore de kontrolalhatatlanul a nyomjavuk miatt is. Eletveszelyes na.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
-
Chris0321
addikt
Én már egy hónapja lecseréltem, akkor vittem műszakira a kocsit és már kezdett hidegebb idő lenni így inkább nem kockáztattam. Lemezfelnin vagy a téli, nyári csak lecserélem itthon (a gumisnál úgy ráhúzzák a csavarokat, hogy egy egy méteres csövet kellett tennem a csomagtartóba ha netalántán defektet kapok tudjak kereket cserélni). Én is nézegettem a felniket, mert nem tudom kapok-e majd a kocsival téli gumit is vagy azt is vennem kell. Még nem tudom beérem-e lemezfelnivel télre vagy nézek egy egyszerű 16-os alut. Én Ladával mikor még nem volt csak egy vacakabb téli gumim az egyest havon nem is használtam, csak kapart így mindíg kettesbe indultam el ha sikerült.
Szerintem nem időponthoz kellene kötni a téli gumit hanem időjáráshoz hisz kaptunk már sms-t márciusban a hóhelyzet miatt.[ Szerkesztve ]
-
Vaze
őstag
válasz MPowerPH #44964 üzenetére
Hali,én igazábol,egy csöndes olvasoja vagyok e topicnak.
Ahogy olvastam eme hozászolásod,ahogy fényezed a volt autod,persze ez mind szép és jó.
De ahogy eljutottam ahoz a sorodhoz,hogy.. Mondanom sem kell, jol is jart, a mai napig tartja az uj tulaj velem a kapcsolatot, es halas, hogy nem egy vodor csavart adtam neki el.
Egyből megakadt a szemem azon,hogy nem egy vodor csavart adtam neki el!!
Ezzel egy időben,beugrott az is,hogy par hozzászolasal feljebb,ezt irtad..:De ettol meg mindegyik egy vodor csavar, mar par evesen.
Szal akkor most ez hogy is van?Most akkor mindegyik BMW egy vödör csavar,vagy csak azok amik nem a te birtokodban voltak?Üdv..: Zoli
[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
-
MPowerPH
félisten
En eleg sokaig valogattam, sokaig kutattam, mire megtalaltam azt, amit megvettem. Koltottem is ra, megkapott mindent, tobbet simogattam, mint a nejemet. De csak azert nem volt nagyobb problema, mert jo gazdaja volt elotte is. Kisebb problema meg igy is akadt, de a lanc rendben volt rajta, a turbo cserelve lett, az egr huto cserelve lett, valto meg idoben kapott friss olaj toltetet, sot, eladas elott a teljes hutokazetta szet lett robbantva, es ki lett takaritva. En a magam reszerol mindent megtettem, hogy ne pusztuljon lefele. De 200k km -re hiaba minden igyekezet, jonnek majd a bajok, es akkor mar nem lett volna olyan mosolygos a viszonyunk sem. Szoval igen, meg keves km -es auto egy olyan embertol, aki koltott ra, mert nem szamitott. Olajbol rakhattam volna sima Castrolt is £70 -ert, de en rakattam LM -et adalekkal £120 -ert. Jah, es nem nezegettem utangyartott alkatreszeket, hanem megvettem a BMW -tol meg a fekbetetet is. Persze ragtam a szamat, miert kerul az elso fekbetet es tarcsa 220k -ba, es miert 350k egy szett gumi az autora, de nem azert soha nem sporoltam. Az a baj, hogy sokan, akik egy ilyen autot megvesznek, sporolnak. Es igy lesz egy autobol vodor csavar, miutan megerkezett azon a bizonyos lejton, amin akkor indult el, amikor bekerult egy olcso alkatresz, vagy valami okosban lett megcsinalva.
Nincs ra garancia, hogy a csokanal kesobb nem lesz valami, ez kb. orosz rulett ezeknel az autoknal. De eddig hibatlan. Semmi nagykepuseg, de azert ritka az ilyen user, mert alattad meg elmenne valszeg, de gondolsz arra, mi lesz majd az autoval 5 ev mulva. En sem veletlenul adtam el, mert volt mas opcio is. Viszont mig masok honapokig aruljak a hasonlo autot, en 2 het alatt elpasszoltam, es tulajdonkeppen ugy kellett a vevoket elkuldenem, hogy mar nem aktualis.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #44981 üzenetére
Sosem volt még téli gumim, negyven éve vezetek. Most is csak azért van a Compacton, mert vele vettem, de nem is igazi téli, hanem négyévszakos. Viszont télen egészen más a vezetési stilusom és ez szerintem többet jelent, mint egy garnitúra téli gumi.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #44986 üzenetére
Én csak 2001 óta vezetek, Ladákat (mindkettő hátsókerékhajtású volt) amiben nincs annyi erő mint a BMW-kben és semmi vezetést segítő elektronika. Volt már nem egy vacak téli gumim, szenvedés volt velük közlekedni. Nagy fékút, állandóan ki akart törni a hátulja, nehéz volt elindulni. De azt hittem ez ezzel jár. Aztán vettem Kleber Kristal HP gumit, ami csak középkategóriájúnak számít és annak ellenére, hogy most is ésszel vezetek télen főleg havas jeges úton sokkal biztonságosabbnak érzem az autó viselkedését. Nincs gondom ha több centi hóban kell elindulnom, jelenleg csak a kapu és a garázs előtt takarítom a havat régen végig kellett a ház mellett is, hogy biztos kijussak. Használhatom az egyes sebesség fokozatot is, régen abban a fokozatban állandóan el akart kaparni. Most sem száguldozok, 50-60-al megyek csak hóban mert inkább biztos érjek oda mint, hogy bevágódjak az út melletti fák közzé de sokkal stabilabbnak érzem az autót. Régen én tartottam fel a sort most én várom, hogy végre oda jussak, hogy meg tudom előzni a nyári gumival küszködőt.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44985 üzenetére
Turbóidnak mi volt a baja ???? Rengeteg 35D-t csináltam és nem szoktak beszarni... A régebbiekben esetleg a kis turbó de a nagy soha.... Most is itt van olyan F10-es 35D ami 350E Km van és nem kellett a turbókhoz nyúlni.... 1 turbós kocsikon szokott lefeszülni gyakran a turbó... A tied eleve kevés Km-es kocsi volt.... ÉS ezt írtad
"Kapott a gep egy hybrid turbot(nevetseges aron, szurke forrasbol). Az eredeti turbom is megmaradt persze, volt inspekcio, es minden okes volt vele, szoval van tartalek. "Szóval alapból turbót se kellett volna ez a te "tuningolásod" Mondjuk az,hogy 10 Ezrenként lecseréled rendesen az olajat meg a szűrőket többet ér mintha bármilyen szuper olajjal mennél 15-20E Km-t ( Mondjuk te legalább normálisan cseréltél olajat és nem a gyári utasításonként. ) De egy olajcserét ne vegyünk ide meg fékcserét.... A váltóolaj cserét se ezek alap karbantartások egy autónál.... Garanciába kicserélték az EGR hűtőd.... Amit te magad írtál az termosztát csere az autón ami "extra"... A Hűtők pucolása sem az autó hibája... Egyszerűen elkoszolódnak a hűtők ugyan úgy egy Mercibe is egy Laptopban is.....
Itt te magad dicsérted az F10-et
Itt is leírtad,hogy jó a motor....
Ezek a Lexusok mindenek, csak nem jovobemutato technologiak.
stb stb stb stb stb
Ne haragudj de össze vissza írsz.... Amióta nincs meg a BMW-azóta az összes BMW kigyullad egy vödör csavar szar fos hugy...
Tényleg nem értelek ami jó volt eddig és istenítettél az miért lett ekkora fos ???? Mikor most is leírod,hogy olyan jó volt a BMW-d,hogy lefordultak a székről és a mai napig is hibátlan....
MOD: Valójában kellett költened az EGR hűtőre én kérek elnézést.....
" En az autora meg nem koltottem a kilicsen es az egr -en kivul semmit, pedig, pedig beleraktam 50k km -et. A kilincs ingyen volt, az egr meg 55k huf. "
Akkor az EGR hűtős haknid 55K-volt... Ez volt a nagy negatív gatyádat ráköltöd ????? Semmi olyan negatív problémád nem volt... Normálisan karbantartottad a kocsit amikor kellett lecserélted a szűrőket olajokat fékeket stb.... Miért szar????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Elektrosokk
addikt
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
szőröscica
addikt
válasz Elektrosokk #44990 üzenetére
Ezt kell megvenni.
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #44987 üzenetére
Nem vicc. Talán azért jött, mert még soha nem tapasztaltam meg a téligumik hiper-szuper előnyeit. Vagy eddig véletlenül csak olyan gumijaim voltak, amik télen sem veszitettek a tapadóképességükből.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
blade01
újonc
válasz H.Ezredes #44989 üzenetére
Savanyú a szőlő, ennyi.
Mivel már nincs meg neki a szépség de még figyeli és ír is ide, egyértelmű, hogy nem közömbös a mai napig. Erre hány másik autó képes?Tegnap láttam egy szegény srácot (biztos, hogy az volt, munkásruha, koszos köröm, kócos haj stb. stb.
És milyen póló volt rajta? Talán Lexus? Esetleg Merci, vagy netalán Tesla? Hát nem. BMW... Ha még kopottasan is.
Egy valamit (bár ízlésről kár vitatkozni) egyetlen más márka sem tud: vágyat kelteni bennem hogy nézzem. Nem, nem a birtolásra gondolok. Megy előttem egy (szép, nem lelakott) ilyen autó, és szinte kedvem sincs előzni, csak gyönyörködöm. A féklámpában, a hátsó lökhárítóban. Elől a vesékben. Ugyanez igaz számomra a beltérnél. Sírok az autók 90%-nál mennyire ízléstelenek számomra. De úgy látom ezzel nem vagyok egyedül.Tudna nekem mondani valaki amúgy egy olyan autót (elég egy, nem kell a teljes márka hozzá), ami mindent tud ezekből:
- megbízható (alacsony szervízigény 10 évig minimum)
- értékálló (el tudom adni biztosan "reális" értékvesztéssel)
- esztétikus (tudom ez szubjektív, de na..)
- benne van minden ma "elvárható" elektronika (telefon tükrözés, tolató kamera+radar stb.)
- gyors (nem 1x másodperc alatt van 100-on és tudja minimum a 200-at)
- környezetkímélő (nem ecsetelném)
- jó szervízhálózatú (van hozzáértő FÜGGETLEN szakember, az elektromos autókat már csak ezért sem veszem komolyan, nézzük meg őket 20 évesen majd..)Költői kérdés volt..
-
bröton
csendes tag
Kicsit árnyalja a téli vs nyári gumi dolgot,hogy a hetvenes években és a nyolcvanas évek elején nem lehetett téli gumit venni földi halandónak,csak egy két vállalat tudott importálni de azt elosztották a egymás között.
Ugyan volt valamilyen 4 évszakos a "baráti országokból de rendes téli nemvolt.
Így hát aki télen is használni akarta az autóját kénytelen volt nyárival óvatosban manőverezni. -
szőröscica
addikt
válasz bröton #44996 üzenetére
Meg akkoriban másképp néztek ki a nyárik, nem ilyen semi-slick jellegűek voltak, sokkal inkább a négyévszakosokra hasonlítottak. És más volt a tempó, más volt a forgalom nagysága, kisebb, könnyebb autók voltak.
Aki ma nyárival közlekedik télen, ha 10 millió km van mögötte, ha 200 éve vezet, ha 20-al gurul, azt inkább kiszerkesztettem, hogy mit gondolok róla, de inkább tegye le a kocsit, ha nem fér bele egy évszaknak megfelelő garnitúra.
[ Szerkesztve ]
-
bröton
csendes tag
válasz szőröscica #44997 üzenetére
Amit kiszerkesztettél véleményt az nem rám vonatkozik,mert télen téli gumival járok.
Sőt három évente ujjat veszek,most meg azért vettem az alpin 6-ot mert szerettem volna kipróbálni az új fejlesztésüket.
A régi időkről azért írtam mer volt olyan is,meg mos is van olyan aki, sajnos kénytelen beérni egy használ kitudja menyit futott téli gumival az anyagi lehetőségeihez mérten.
Sőt még az is lehet hogy pont az én autómat töri össze a "szarabb"gumija miatt de ez van.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #44997 üzenetére
El kell engedni. Fékezés közben ha kitölti a tükröt, mabisz dolga behajtani
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #44994 üzenetére
Szep lenne ha meg neked lenne barmilyen szavad ezzel szemben!
Ennyi idosen ilyen felelotlen ember hogy lehetsz? Es ha fektavon belul kilep eled valaki ahol a teli gumival siman megallnal?Tudatlansagodat inkabb titkold ne itt reklamozd.
Nyarigumi ami telen is megallja a helyet es jo tapadasi tulajdonsagokkal bir?
Broton: Jaaa Bejemve van meg Empakett gumira meg nincs penz az azert ciki!
Komolyan buntetnem az ilyet.
Normalis orszagokban kotelezo a teli gumi!Ahol most en vagyok a komoly szabalyserteseket es a motor vagy auto komolyabb muszaki hianyossagait azonnali elkobzassal dijjazzak!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal