- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti66
senior tag
válasz Anubris #43751 üzenetére
En iridiumos Ngk-t raktam bele...jo persze dragabb,de mintha kivasaltak volna a sornegyet...ha csak neha egy pillanatra nem hagyna ki....full karacsonyfa,de utana kb. 1-2 honapig popec...pls. jo volna,ha valaki mondana valami tampontot☺thanks elore is☺
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Bencus88
nagyúr
Sziasztok!
Sajnos újra előfordult az a hiba ami a régi kocsimon, hogy a csomagtért jelzi a műszerfal, hogy nyitva és nem tudom kinyitni. Itt viszont nincs kulcs (bmw 316d 2010-es) Egyedül nem szeretnék neki esni, gondolom marad a szerelő?? mikrókapcsoló romolhatott el? köszi -
-
-
FIREBLADE78
addikt
Lehet lyukas.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
stickrs
senior tag
Hello. Kilátásban van egy lehetőség, hogy Alfa 147 2006-os 150le dizelt cseréljek BMW 318i 95kw 2007-re kb 2500eu ráfizetéssel. Elég sok rosszat olvastam a benne lévő N46B20-as motorokról,ez valamennyire eszi is az olajat (pontosan nem tudom mekkora mértékben), kb mekkora plussz költséggel számolhatnék ezzel a motorral rövid időn belül?
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #43761 üzenetére
Nezd meg a teszteken melyik hogy szerepel... Ugy be tudod loni az arat. Yokohama kozepkategorias abroncs nyariban, teliben nem tudom, de nem szerepeltek soha jol.
Gumis topikban segitenek. Ugye gumin nem illik sporolni a magad es masok epsege erdekeben. Ezert huzom a szam a sok fos kinai gumin hasznalon, mert masokat is veszelyeztetnek.(attol fuggetlenul teszik, hogy fel sem akarjak fogni)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz stickrs #43763 üzenetére
Betegágy a motor.... Gyenge nagyon és azon kívül,hogy a szelepszár sziemring kikeményedik nem csak annyi baja szokott lenni...
(#43764) BMW001
Nem akarok belemenni ebbe a gumis témába a saját most már ~ 10E Km-es tapasztalataim nagyon nem azt mutatják,hogy szarok a kínai gumik. Illetve az a gumi ami nekem van fent nem szar....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Gabesz25
tag
Sziasztok,
Elkezdtem nézegetni 530/35D-ket 2013-14es évjáratból. Jelenleg E90 20D van 2006ból, ez is hazavisz németből 1-2 havonta, de szeretnék erősebb kocsit is egyszer, és lehet eljött az ideje.
itt németben elég sok xDrive-ot látok a kínálatban, nem volt összkerekes kocsim sosem, mennyire kerülendőek vagy problémásak ezek? Plusz van-e valami amire kifejezetten ügyelni kell 30/35D-nél? -
H.Ezredes
őstag
válasz Gabesz25 #43769 üzenetére
Az összesen illik vezérlést cserélni és csapágyat meg ~ 300E Km környékén. X-esben pedig illik cserélgetni az olajakat mert attól szétmegy illetve ha kapnak az első féltengelyek egy felújítást akkor sokáig elmennek.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gabesz25 #43769 üzenetére
Leirtak mar, de van ennel koltsegesebb melo is ezeken az F10 -eken. Javaslom, nezz fel facebook F10 csoportba, hogy mivel szivnak a tulajok. Igazabol pont a hajtas az, amivel kevesebb a problema.(bar a hajtaslanc hibauzenet mindennapos, olyan, mint Windowsnal a kekhalal) En meg be vagyok jelentkezve, es sorba jonnek a bejegyzesek, hogy ezt mi okozza, ez miert nem mukodik, stb....
X drive -nal az osztomu eleg gyorsan beadja a derekat, ertsed van akinek 100k km korul mar sulyosan rangat az auto. Csak hogy tisztan lass, uj osztomu nem BMW-s forrasbol 900k-1 milla kozott, Wallistol 1,26 millio huf. Most kell egy csokanak cserelni F10 topikban, 103k km -nel leterdelt.(kozben Audi quattro orok elet+100 ev.) Fel is lehet ujitani, ha valaki vallalja, de nem tudom, hogy megeri e 500k -ert.(mert akkor mar elso difi es hardy -t is kicserelik) Ez mondjuk egy eleg nagy plusz ktg. a sima RWD -hez kepest. Ha AWD -t akarsz, akkor vegyel Audit, ne a BMW fele sz@rt, mert az maximum lampatol indulni jo, masra nem.
Durvan repkednek a fel milliok 1-1 szervizre az F10 -eknel, es ahogy korosodnak, nagyon sok nyugjuk lesz. Csodalkozom, hogy en megusztam egy zarlatos kilincs futessel.(ami miatt az egesz auto veszuzembe allt)Egy E90 20D utan nagyon nagy plusz kiadas, idegeskedes, ezzel szamolj. Ezekkel akkor nincs problema, ha a garazsban allnak, es csak nezed, de nem hasznalod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #43774 üzenetére
10-15 ev alatt ezekre nem 5 misit locsolnal ra. Az egy cumbosabb 3 ev alatt ramegy. De szegyen....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gabesz25
tag
válasz MPowerPH #43773 üzenetére
köszi neked is a hozzászólást. egyáltalán nem gondoltam, hogy mindenképp xDrive legyen, csak fura, hogy sokat hirdetnek és rákérdeztem kerülendő-e. jól elvagyok az RWD-vel. Főleg, hogy ha bajos az xDrive.
olvasgatok majd még a neten, de azért tényleg elszomorító, hogy sok a gond az F10-ekkel és annyira locsolható bele a pénz. -
Banderas1976
csendes tag
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, BMW 1-esem van, 2006-os E87, a PDC vezérlőt szeretném cserélni, de az akksi körül nem látom,valahol a csomagtérben a kárpit alatt lehet?
-
Gabesz25
tag
válasz MPowerPH #43778 üzenetére
E90en az alap dolgokat is magamnak javítom, pl, injektorok (kocsiba programozással együtt), lengéscsillapítók, fékek, szíjak, folyadékok cseréje stb. de sokszor erre sincs idő szerelgetni, pedig nincs vele sok gond (most hardy tárcsákat kell majd cserélnem, meg fékolajat). lehet akkor nem vennék újabb nyűgöt a nyakamba az F10-el. de olvasgatok még azért
-
Gabesz25
tag
válasz Banderas1976 #43779 üzenetére
Szia. elvileg a csomagtartóban, jobb oldali burkolatot le kell venni, a hátsó lámpa környékén valahol alul mélyen lesz. (tapasztalat hiányában német fórumon írtak alapján találtam az infót )
-
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #43775 üzenetére
hát én a múlt héten írtam össze mi ment rá az én szeretett E46omra egy év alatt...(M43b19 4 henger)598k a mai lengőkar cserékkel..
és még mindig nem lett tőkézve,és nem lett lakatolva..
Ebben a 600-ban benne van a téli(60k) nyári(160) szett is, ha ezt leveszem belőle akkor is 380k szerviz költség,és még mindig lenne mit csinálni...és még az ilyen 3-4-5-10k-s dolgokat nem is számoltam[ Szerkesztve ]
-
Bencus88
nagyúr
válasz Bencus88 #43753 üzenetére
Elvittem szerelőhöz, és azt mondta hogy el van csúszva a bowden nem lett rendesen vissza rakva. Egy megoldás van, hogy a rendszámtábla mögött kivág egy lukat ahol vefér a keze és kinyitja és utána meg tudja oldani. Tényleg csak ez az egyetlen barbár megoldás létezik?? Nem hiszem el, hogy egy ilyen kocsin nincs más megoldás és szét kell vágni a kocsit. Holnap reggel viszem le ha addig nem találok valamit, szerintetek is ez maradt csak?
-
kenguru99
aktív tag
válasz Newlachka #43783 üzenetére
Az a helyzet, hogy ez lenne a normális. Azok akik azt állítják, hogy semmit sem költenek az autójukra azok valójában súlyosan elhanyagolják. Volt egy munkatársam akinek egy ritka japán autója volt. Nagyon megtetszett, kértem, hogy beszéljen róla, milyen költségek voltak. Erre ő: "semmi". Tényleg higgyem el, hogy semmi. Nem megyek bele a részletekbe de persze az autó botrányos állapotban volt.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz kenguru99 #43787 üzenetére
azt sajnálom a legjobban,hogy nem tudom megfelelően összerakni,mert vagy szakember hiány van(egy nyamvadt lakatost nem találok/fényezőt) aki nem azt mondaná,hogy 6-8 hétig dekkol a kocsi..de kocsi nélkül meg megvagyunk lőve...úgyhogy hiába költöm rá a pénzt, nem lesz kilakatolva,és valószínűleg jövőre el is adom, ha nem változik a helyzet..
Ripper ez nem megoldás?
1[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz Newlachka #43786 üzenetére
Az elég rossz!
(#43788) BMW001: Mentem vele prá km-t úgyhogy a téli jó, de mondjuk kipróbálnék egy jobb gumit hátha kifizetődőbb lenne!
(#43787) kenguru99: Inkább úgy, hogy......ahogy használva van és törődve a kocsival ahhoz mérten kell rá költeni. Amióta megvettem 40 000km mentem le és csak ennyit költöttem rá. Hozzáteszem Motor GENERÁL már kell és január / február tájékán már biztos viszem!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Newlachka
őstag
válasz KAMELOT #43790 üzenetére
18 éves az autó.
most cseréltünk benne első benzinpumpát,első főtengely szenzort,első veztengely szenzort,bal1 ablakemelőt, az első égőt cseréltem benne! 178ekm-rel vettem meg,nem lepődnék meg,ha az első lengőkarokat vettük volna most ki alóla.(nagyon retkes volt nem néztem számokat,dátumot)
Gyári rugók,gyári futómű..egy ilyen autóban,bármikor,bármi meghallhat.[ Szerkesztve ]
-
Bencus88
nagyúr
válasz Newlachka #43789 üzenetére
Videóból nem nagyon tudom kivenni, hogy ez mi, ismerős azt mondta segít megpróbálni az ülést kikapni, bmw szervízbe is ezt tanácsolták, de ahhoz ki kell nyitni a csomagtért ami ugye kuka egyelőre toltam a kivágást, nem tudom elképzelni, hogy ez az egyetlen megoldás.
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok!
Cimborám cserélné az e90 320D-t egy f30 328i-re minél jobban felszereltre és maximum 60-70ezer km-t re. Mik a buktatói ennek az autónak ? Vagy ilyen futással még nincs velük probléma? Természetesen vétel előtt átvizsgáltatja de mikre lehet számít ezeknél a gépeknél? Használ itt valaki ilyet ?
-
lali81
tag
válasz Maxell014 #43799 üzenetére
ez jó kérdés, szerelők biztos hozzá tudnak szólni. Dízel helyett benzinest csak akkor vennék, ha megváltozik a vezetési profilom. Nála is ez a helyzet? Engem is érdekelne mondjuk milyen hibái vannak a motormak. Sokan azt mondják, hogy az F30 kidolgozási minősége csapnivaló. Én ennyire nem ismerem a típust, de azért az F30 is elég tág kategória, biztos a fapadosak nem hozzák azt a minőségi élményt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest