- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- E-book olvasók
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz dellfanboy #44699 üzenetére
Odaírtam, komplett generál lesz. Elektronikát is természetesen beállítják nekem. Futóművekkel meg a többi cuccal gond nincs. Azt átnézettem alaposan!
(#44700) H.Ezredes: Enyémből is folyik, de nem néz ki így!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz KAMELOT #44696 üzenetére
Mitol lenne az auto 0 kilometeres csak mert volt egy motorgeneral. Azt is ketlem,hogy pl a szivosor cserelve lesz.
De ezenkivul meg millio alkatresz van ami a regi.
Tehat max egy motorgeneralizott tizeneves auto lesz amire meg nyugodtan lehet locsolni 1-2 milliot.
Foleg ahogy te tartod karban! -
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44703 üzenetére
Te ezt most tényleg komolyan gondolod ???? 5 hónapja volt és az elmúlt ~3 hónapban csak állt az autó nem volt 3 hónapot volt használva és 3800 Km-t ment... Fizikailag is lehetetlen amit mondasz Masszívan áll mindenhol a retek olyan szinten,hogy ez évek alatt lesz ilyen olajsaras masszás retek Nem mellesleg az összes létező tömítés pont most engedte el magát és olyan lerakódást csinált mintha sok sok éve már folyna.... Véletlen se az van,hogy kint ugyan úgy átengedik az összes retket.... Ez megmagyarázhatatlan.... Te mindig azt mondod,hogy se Németbe se Angliába nincs olyan,hogy olajfolyással átengednek meg ott nem vágnak ki DPF-et se semmit... Olyan cudar retek autók jönnek onnan...... Angliába annyira tákolják az autókat mint Romániába.... Rengeteg Angol / Német / Osztrák autót láttam ami semmilyen módon nem mehetett volna át kinti vizsgán mégis megtörtént.... Hivatalosan természetesen se kint se itthon nem mehetne át egyik autó se de átmennek mindenhol.... És hidd el ha egy szutyok Z3-at átvisznek bármilyen másik autót is ugyan úgy átviszik legyen E90 E60 E46 bármi.... Láttam elég sok csodát....
Egy tudatlan vásárló lehet megenné,hogy ez pár hónap alatt keletkezett rajta meg makulátlan volt de engem ezzel nem vesz meg senki.... A szervvóból ömlik az olaj a motorból úgyszintén a váltóból is.... És mondom ~3 hónapja csak pihen....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #44694 üzenetére
Az új X3-at is nagyon dícsérték és tényleg jó is lett.... Lehetett azért tudni ha az X3 ennyire jó lett akkor az új X5-nek még feljebb kell raknia a mércét. Majd az LCI G11-re leszek kíváncsi talán jövőre meg is jöhet
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Shamat
aktív tag
Lecseréltem ma a gépesemben a váltó és diffi olajat. Hosszas keresgélést követően Ravenol olajra esett a választásom. A váltóba MTF-2 75w80 a diffibe pedig VSG 75w90 került. Nem tudom, hogy az előző tulaj mit töltött bele anno, de olyan szinten változott meg a váltó, mintha kicserélték volna. (Ráadásul szerintem mindkét helyre ugyanaz a trutyi lett beleöntve...) Vajpuha lett, normálisan veszi az összes fokozatot. Eddig az egyest csak magas fordulaton tudtam beleráncigálni, hidegen kínlódás volt a váltás.
Öröm és bódottá' van most.[ Szerkesztve ]
DEAD LIKE ME
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #44694 üzenetére
Na most hívott apám,hogy eljönne felém egy rettentően öreg autóval mondom na.. Mondja már 2000Km van benne. Mondja szerény 400Le mondom akkor egy X5 M50D mondja igen Még jó,hogy most beszéltünk róla.... Kíváncsi leszek a paripára
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44708 üzenetére
Én is ma voltam szalonban egy új X5 mellett, de semmilyen szinten nem tudott megmozgatni. A G10-es 30e vicces volt, parkolófényen hagyták állni, mert úgyis bírja az aksi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shamat
aktív tag
válasz Newlachka #44710 üzenetére
Tapasztalatom szinte semmi még, mivel csak pár hete van egy E46 328i-m. Csak annyit tudok segíteni, amit ez idő alatt kihámoztam az internet bugyraiból.
Biztos van jobb/drágább/olcsóbb/megfelelőbb stb. olaj, de azt gondolom, hogy eléggé utánanéztem és ez a Ravenol márka be fog válni.
Váltó: [link]
Diffi: [link]
Mennyiségre nem tudtam pontos adatot szerezni, pedig próbáltam, (váltóba 1,1 litert írtak, diffibe 1,6) de így utólag a váltóba olyan 1,4L ment, a diffibe pedig 1,2 körül. 2-2 literre mindenképpen szükség van.
Azt hozzáteszem, hogy az én gépemben már 320ezernél jár a km számláló.
Viszont azt biztosan tudom mondani, hogy olyan 500Km-t mentem eddig mióta nálam van az autó a régi olajjal és nagyon darabos volt a váltó, főleg hidegen, de most frissen cserélve 100Km után ég és föld a különbség.DEAD LIKE ME
-
-
whbear
senior tag
-
Chris0321
addikt
válasz Newlachka #44718 üzenetére
Hello.
Én most állok e46 Touring vásárlás előtt én inkább a teljesítmény miatt nézegetem a 2.2-es 320-ket. Vontatni is fogok vele olykor olykor és a nagybevásárlásokkor meg is lesz pakolva. Úgy gondoltam a nagyobb motort nem fogja annyira megterhelni az ilyen jellegű használat. Neked mi a tapasztalatod ilyen helyzetekben a te autóddal? -
Newlachka
őstag
válasz Chris0321 #44722 üzenetére
hát 5 személlyel már nem úgy gyorsul ahogy kéne.HA most kellene megvennem én sem az 1,9-es motorral venném.
Viszont ez egyszerűbb konstrukció,kevesebb tőke/szelep,így "olcsóbb" is szervizelni.+ez az M43b19 ebben a kocsiban már az utolsó generációs m43,így eléggé kiforrott.
Amúgy sportosan vezethető,és 3000 fölött szépen mozog,csak ugyanazt megeszi mint a 2,2-es.Ugye ez még szívó benzines.
átlagos araszolós menetben 8,5 körül eszik, pályán ilyen 8,1-8,2.A legjobb neki a 90-es tempó 5-ben 2000-2500között akkor 7,5 körül eszik.
Csomagtartó nekünk hatalmas, viszont az autó szűk.
Én mindenkinek azt javaslom,hogy:
1, olyat vegyen ami rendesen fel van extrázva. OKA: lassabban értéktelenedik el egy jól felszerelt darab mint egy fapad.Ülésfűtés,alcantara/bőr,elektromos tükör,multikormány,tempomat,nagynavi,napfénytető,4x el ablak.
Ha egy ilyet találsz az már jó.
2, rozsdára nagyon figyelni kell.OKA: meglátják,hogy BMW-d van és már 1,5-2x es árat kapsz,ívek könnyen rozsdálnak,ajtó aljak is típus betegség, kombinál hátsó ajtó az üveg alatt,rendszámtábla világításnál szintén.Hátsó futómű pontok,rögzítések 15 év után csúnyák.
3,nagyon figyelni kell a motorra,mert nagyon könnyen beleszaladnak a 100 ezrek.
4, Amikor megveszed legyen zsebbe 2-300,hogy alapos szervizt tudj végeztetni.Vidd el Ezredeshez és megcsinálja neked.HA kell még valami keress meg pm-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Newlachka #44723 üzenetére
Szerencsés helyzetben vagyok mert sógorom autószerelő/kereskedő így mind a vásárlásban mind a szervízelésben segít. Jelenleg is szerel BMW-ket, neki is az van egy újabb 320d.
Ülésfűtést és 4x elektromos ablakot mindenféleképp szeretnék, úgy tudom tempomatot és multi kormányt lehet tetetni bele utólag is. Persze autómata klímát szeretnék mindenféleképpen. A többi extrához nem ragaszkodom de ha lehet olyat keresek ami jobban fel van szerelve már csak a hátsó elektromos ablakok miatt is ami több autóban nincs, a hírdetésekben legalábbis úgy veszem észre.
Az autót a legtöbb esetben 1-2 személlyel fogom használni de ha az egész család megy akkor 5-en leszünk igaz húgom gyereke még kicsi így remélem nem lesz nekik kényelmetlen hátul. -
-
Chris0321
addikt
válasz Newlachka #44725 üzenetére
Húgom és nagyobbik fia hasonló termetű, nem túl magas és elég vékony. A kicsi még csak óvodás, így neki még sokáig kell a gyerekülés. Én leszek a legmagasabb aki a kocsiba ül és én is csak 177 cm körüli vagyok, így remélem nem lesz komolyabb gond hátul sem főleg, hogy a 2107-es Ladában is elfértünk 5-en valahogy.
Rendben, akkor extrásabb autókat nézek majd, remélem nem kell majd hónapokig várnom míg találok egyet mert már szeretnék váltani de az sem gond ha csak tavasszal lesz meg. -
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #44720 üzenetére
Nagyon vártam az autót magas elvárásokkal szóval úgy néztem. Először a negatív nekem nem tetsző dolgok: A tekerő "gombok" alumínium behatását keltik én azt is vártam cserébe műanyagok voltak...( Engem ez rohadtul zavart de nagyon jól néztek ki egyébként ) Kifejezetten irritáló az irányjelző... Nehezen mozgatható nagyot mozdul nem olyan finom mint a régebbi szériákban. Szakadó esőben a jó hazai útburkolatok mellett nem igazán találta a sávokat. Ha épp megtalálta akkor véleményem szerint bizonytalanul tartotta a sávban. De egyébként elengedett kormány mellett is tartotta az ívet. Az új menürendszer sem tetszik az autóban bár ez megszokás kérdése igazából. Nagyon egyénre szabható a legapróbb részletekben minden ezért elég bonyolult elsőre persze ha megszokod akkor már kezelhető de az első fél óra órában elég nehézkes volt utána már mindent szépen megtaláltam. A régebbi szériákban sokkal jobb a váltó melletti billenőkapcsoló mindig tudom hova állítom ( Sport / Normal / Comfort ) itt külön nyomógombok vannak és le kell néznem állandóan mit nyomok be engem zavart de lehet ez is megszokás kérdése viszont az idrive gombok sem minőségi érzetet kelt ahogy lenyomom. Nekem a régebbi kivitel jobban bejött. Launch control 1x lehet használni utána kb 5 percig nem.... Én elvárnám,hogy azért legalább 2-3-at tudjon egymás után. Harman /Kardon teljes hangerőn nagyon szépen tisztán jól szól de ahogy visszaveszem a hangerőt szerintem dobozos szar lesz a hang. Ezek voltak számomra a negatív dolgok bár ezek lehet másoknak fel se tűnik és apróság. Ami pozitív amit az összes tesztben leírtak. Nem akarom ugyan azt leírni. Nagyon erős nagyon jól vált csendes nagyon-nagyon jól kanyarodik . Az xdrive szakadós esőben is botrányosan jó volt. Olyan menetdinamika / úttartás és kormányzás van,hogy lazán letagadhat 500kg-ot a kocsi...A fékek is brutál jók. Kívül belül hörög sportba az nagyon pozitív ha gurulgatsz tényleg csendes a futómű iszonyat jól elnyeli az úthibákat kényelmes és élvezet vele minden Km. Apróság de nagyon tetszett oldalt az ülés állító fülekhez ha hozzáértem már mutatta a főképernyőn milyen gombon van az ujjam mit lehet állítani merre állítom. Nem kell kínlódni az ülésbeállítással. Az utolsó 50M-t megjegyzi a kocsi magától visszatolat és kormányoz az is jó. kulcsot elő se kell venned magától nyit zár mindent csinál. Tényleg kinyalja a segged. Temérdek masszázs beállítás. A lámpák is brutál jók.És tényleg az egész autót a magas minőség jellemzi Ha azt a pár számomra bosszantó apróságot kijavítják hibátlan autó lenne. Mivel nincs úgy hibája az autónak ezért észreveszed a legapróbb nemtetsző dolgokat is... Ahogy ezt megtervezték az látszik,hogy az abszolút személyre szabhatóság volt a cél mert tényleg mindent a saját kedved szerint beállíthatsz rajta. Jó autó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #44730 üzenetére
Igen az új G05. Ő az konkrétan [link] Szerintem jó megoldás és amerre billented a kapcsolót még azt is mutatja merre felé állítod. Szerintem ez egy hasznos dolog annak akit ez zavart. Apróság de hasznos
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
d@minator
addikt
Sziasztok! Sikerült a fedélzeti számítógépen elnyomkodni valamit(a napi számlálóval) így most piros felkiáltójelem van és az első és hátsó fékeknél a hátralévő Km helyett csak vízszintes vonalak. Az emelőn az autó is valamikor pirosan világít.
Előtte a hátsó fék már 100Km hiján cserét mutatott. Most mi van?
(N43B16 - E90 - 316i LCI - 132e Km / 2011)(#44505) H.Ezredes: Köszi! Ma a maradék 3 trafót is kicseréltük. Jobban is megy. Vagy csak placebo.
Persze vasárnap óta sárga folyamatos hibajelzés. A szegénykeverékes égés vagy mi a fene NOx szenzor vagy a 1-es lambda jött ki. Most törölve lett. Majd látjuk. Pro-Tec van a benzinben, nem tudom az okozhatja e?
A szíj jó állapotú de lecserélem a görgőkkel együtt (gyári szíj, FEBI feszítő, INA vezető), mert reggel párás időben csikorog 10 - 20 másodpercig.
A hajtóműolajakat is le fogom cserélni ahogy tanácsoltad. -
szimi57
őstag
Elsősorban Ezredest kérdezném. Sokat hallottam hútőrendszer problémáról. Folyt, szétnyomta hol itt, hol ott.
Arra gondoltam, hogy ezt megelőzendő ki kellene cserélni a 105 fokos termosztátot 95-ösre. A müanyag szarok, csatlakozások esetében szerintem sokat jelentene ez a -10 fok, jelentősen csökkenne a nyomás a rendszerben. A motornál (henger, dugó) szerintem max. 1-2 fok lenne a csökkenés, ami elhanyagolható, mert ott jóval magasabb hőfokok vannak. Kérdés, hogy egy N46-os motor esetében beépithető e a 95-os átalakitás nélkül. Nyáron volt, hogy leállitva a kocsit felment a hőfok 105-ről 112-re. Ekkor jelentősen nőhet a nyomás.[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #44737 üzenetére
Nem a termosztátot kell cserélni hanem az öreg szar hűtőt tágulási tartályt elérett műanyag vízcsőcsonkokat és vízcsöveket kell cserélni. Ezekbe a motorokba van már 15év és a többi alkatrészbe is..... Megérettek a cserére. Rengeteg hűtőt csövet csonkot és társait cseréltünk mert elöregszenek... Mindegy milyen motoros benzinesről beszélünk...Stupekolással sose lesz jó...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #44738 üzenetére
Én inkább arra gondoltam, hogy ez a 105 fokos termosztát nem-e olyan baki lehet, mint a 30 ezres olajcsere. Egyébként kiváncsi lennék egy olyan tesztre, ami kimutatná, hogy hány százalékot csökken egy 30 ezret futott olaj kenőképessége még ha netám nem is kapott egy kis gázolajat sem.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
-
negro
őstag
válasz chess001 #44736 üzenetére
Nekem meg felnim sincs! Idom nem volt el menni erte De syle 33 lesz csak. Style 66 helyett. Nem akarok mar ennyit kolteni igy, hogy ev elejen vettem uj P Zerokat + BBS felujatas... igy is 700.000 ezernel jarok ami rament ebben az evben(mar gumival egyutt).
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
FIREBLADE78
addikt
Holnap megyek szalonba x5-el kapcsolatban. Sztem nyomok egy teszt kört is. Kár,hogy hoki 30d van bent.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #44743 üzenetére
Írom is, ha gondolod, ő ott vár a kocsinál az udvaron, jól nevelt, de nem szereti az idegeneket.
Van macska itt is...
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #44745 üzenetére
Székesfehérváron úgy láttam 50d van...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- sziku69: Szólánc.
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Formula-1
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...