- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maxell014
senior tag
válasz lali81 #43800 üzenetére
Itt most nem a vezetési stílus az első szempont. 2éve van neki diesel előtte is benzin volt. A 20D-be már 214ezer van és ezért akar keveset futott újabbat. Ez tetszik neki és nem is indokolt a diesel, napi munkába járásra használja legfőbb és egy Szőreg-Szeged táv az nem sok és egész végig városba kell mennie, meg hát most ezt szeretne ez tetszik neki.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Benzines mocikkal mi a helyzet? Nem szeretnék már dízelt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #43802 üzenetére
Ááh. Hybridet nem
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #43805 üzenetére
Egyszer amiért tudom biztosra az az hogy már nem fér bele a költségvetésbe, egyébként meg őt kellene kérdezni, hogy ezen felül miért nem akarja.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #43805 üzenetére
Egyebkent a BMW 330e -je nem lett a legjobb. Engem is lebeszeltek rola vasarlas elott.
Don't Tread On Me
-
Bencus88
nagyúr
Sziasztok!
Jo hir kinyilt a kocsi csomagter!Kerdes: valaki tudja e90 316d hova rejtettek az mpm modult? Valszeg az lesz a bunos. Neztuk kormany alatt csomagter nem talaljuk. Bocsi a helyesirasert gyorsan telefonrol irok. Koszi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #43808 üzenetére
Gondolom elég nyűgös a benzinmotor, és a villany csak pár tizessel odázza el a gondokat
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Newlachka #43783 üzenetére
Nem hangzik túl biztatóan, nekem is ezzel a motorral van, én pár hónapja vettem, de még ilyen gondjaim voltak csak hogy pillangószelep tisztítás (ezt házilag orvosoltam), meg betört a szélvédő belülről magától (nem volt alatta elrohadva, így nem tudom mitől lehetett). Futómű, motor rendbe van jelenleg, egyedül az olaj szint jelző villan fel sárgán kis időre majd elalszik indásnál, ez elvileg egy jeladó csere, de szerintem nem fogom kicserélni, mert mondták ez újra előjön valószínű majd, ha gyárit rakatok bele drágán akkor is.
-
H.Ezredes
őstag
válasz malacka87 #43812 üzenetére
Köszi Még lehetett volna mit tenni csak az anyagi lehetőségek jelenleg ezt engedték meg a tulajnak. Melegedéssel nem tudom mennyire volt probléma.
(#43813) molnarpeter
Azért egy ~150E Km-t elmegy nagyobb gond nélkül ha rendszeresen karban van tartva és rendesen vannak a szűrők cserélve és az olaj is akkor akár 200E Km-is. De egy turbó hiba vagy injektro hiba be tud ugrani.... Illetve a kokszosodás is....
(#43814) B-L-A-C-K
Ki mondta ezt ????? Az új ismét jó lesz egy 10-15 évig.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
B-L-A-C-K
titán
válasz H.Ezredes #43817 üzenetére
Ja, azt hittem a kocsiról beszélsz kompletten. Facebook E46-os csoportban írták rengetegen, hogy egy idő után ugyan olyan sz@r lesz, van akinek pár hónap után, van akinek 2 év. Mondjuk ha majd viszem hozzád szervizre kicserélheted, de ha nem is 15 évet, csak 5 év garit adj rá...
-
Newlachka
őstag
válasz B-L-A-C-K #43814 üzenetére
ugyan, az hogy nekem mi jött elő, meg mi lett szervizelve az nem azt jelenti,hogy neked is elő fog.
Megint leírom,és biztos le fogom még párszor,hogy 18 éves a kocsi,és egy 18 éves kocsira van mit költeni.
Most első lengőkar csere volt...140k..
Málik a levélrács(16k),málik a lámpaszigetelés(8k/db),nekem is világít az olajszenzor(20),ugye tőkézni is kellene mert kopog kicsit(kb20 a tőke 10 a tömítések 30 az olajcsere),ha már szétszedik akkor szelepszárszimering is kellene(bár az olajat nem eszi szerencsére).Az m43 hajlamos hajtókar csapágyasnak lenni,azt is ki kéne küszöbölni...
lakatolni kéne a két hátsó ívet,meg az első ajtók alatt a küszöböt(gondolom csak egybe megy a küszöb)utána fényezni.
itt kell eljutni oda,hogy megéri-e megcsináltatnom.
Senki nem fogja megvenni tőlem ezt az addigra 19 éves kocsit 1,2-,1,5-ért mert patent./Mert 4 henger... /
úgyhogy egyenlőre úgy állunk hozzá,hogy megcsináltatom amit kell, tavasszal meglátom,hogy hogy lesz pénzem/zünk, Felteszem 850-ért 8-ért meg odaadom bárkinek.Fiatalítok vagy 10 évet és kezdődik előről a szop0roller
Szeretjük,és szeretném is megtartani,mert jó autó,de nem vagyok milliomos sajnos.
Ha nem lenne "gond" hogy telibe fújják meg lakatolják 400-ért akkor maradna.
nem érzem megterhelőnek eddig ezt a 380k-s szervizköltséget,mert nem egyszerre ugrott be,és én azt vallom,hogy bármilyen ilyen korú autóról beszélünk,az bármelyik beleszaladhat évente ennyibe..
+ a megfelelően elvégzett munkát is meg kell fizetni, igaz számlát nem kapok,de tisztességes lelkiismeretes a srác,és a kiszedett alkatrészeket minden alkalommal a csomiban találom, ha meg nem akkor megnézhetem,hogy mi volt benne[ Szerkesztve ]
-
MrRL19
senior tag
Helló
vki csinált már simáról - bicska kulcsra? kell vmit csinálni , vagy csak átrakni ? e46 compact kulcs
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
chess001
aktív tag
válasz Newlachka #43820 üzenetére
Én pont ezért vettem 6 hengerest, mert ott is előjön sokminden, de legalább nem sajnálja tőle... Racionálisan 4hengeres japán-kia, vagy max golf-astra-focus.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
válasz chess001 #43822 üzenetére
első autó... eszünkbe nem jutott nagy motorost venni,bár tudtam,hogy bánni fogom(csak én bánom,nőnek jó ez is)
5 hónapig nézegettük hahut,és a kocsikat,szval már meg kellett venni egy kocsit,és ez jó volt.+ szerviz terén néha jobb a kisebb.
pl nekem 8v 20ból megvan a tőke bele(kovács autónál 1900/db/bárdi/unix 3000+)
egy v6-osba 24v 48-72k csak a tőke..
erre a munkanap reggel megyünk 10km-t este 10km-t haza, ez is bőven elég,de az igazság az,hogy elektromos kellene.
pihenőbe meg heti 2-300km..
havi szintem 8-1200 között közlekedünk,nem pályán,még főút is kevés van benne,szóval nem feltétlenül kellene nekünk a v6.
nagyon nézegetem az Amperákat(3,2-4M) vagy ha jobb lesz a helyzet akkor egy i3-at(4-6M) is elfogadna a nő..
én egy ZOÉ-val is kiegyeznék,de neki nem tetszik.....[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
-
Newlachka
őstag
válasz chess001 #43824 üzenetére
ami nekünk opció lett volna,mert nagyon alacsony a nő,és hiába húztuk előre-fel az üléseket, az autók 80%-a kiesett emiatt a zónánkból.
ami maradt az VW és testvérmárkái,BMW,mazda,mercedes.
ugye a vw-k többsége 4-5-600 körül vagy rozsdaboglya vagy csilliókilóméteres,"jólmegbecsült" lelakott szar.
Mert ugye a magyarok többsége akkor adja el a kocsit,amikor bele kéne locsolni a pénzt...Ergó pénznyelőt veszel.muszáj volt már kocsit vennünk,mert vezetni akart,és már úgy volt,hogy mindegy mit csak mehessen...
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #43820 üzenetére
Én ha összeszámolnám tavaly május óta mennyit költöttem a 30D-re sírva fakadnék.... valahol ~7-800K körül járhatok úgy,hogy ebbe nincs munkadíj csak alkatrész.... Ha átlag tulaj lennék és szervizbe még a munkadíjat is ki kellene fizetnem 1,2M simán elment volna rá....Csak a váltós hakni 250K turbós hakni cooler-al ~150K futómű fék rugók gátló ~ 150K , hűtő vízcsövek gumik 2 üzemanyag szivattyú süni belső fűtőmotor turbó nyomásszabályzó szelep ilyen -olyan szarságok amiket már el is felejtettem.... És akkor nem si számolom amit a raktárból a polcról beraktam a kocsiba 3 porlasztók nyomásszabályzó szelepmotortartó bakok mert azért ugye fizetnem se kellett. + most gondolt egyet és valami kokit kapott a turbó a motor felől és kapott még egy felújítást most raktam fel a héten szóval jó buli.... Beraktam a hosszú diffit 2,81 helyett 2,35 . Második fokozatban 100 Km/h-t futja 100 után vált harmadikat. 130 nál olyan 2000-et forog 200-nál 3000-et
Egyszóval aki azt mondja egy 10-15 éves autóra nem kell költeni meg ő 10Ft-ot költött a kocsira és nem szervizigényes az 1. vagy hazudik 2. egy rakat fos az autója....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Newlachka
őstag
válasz molnarpeter #43828 üzenetére
van ilyen munkatársam,hogy őő csak olajcserére hordja 2 évente...
aztán benyögi,hogy évi 5000km-t mennek a kicsi kocsival... -
Maxell014
senior tag
válasz H.Ezredes #43831 üzenetére
A kicsit feljebb alatt erre gondoltál ?
(#43813) molnarpeter
Azért egy ~150E Km-t elmegy nagyobb gond nélkül ha rendszeresen karban van tartva és rendesen vannak a szűrők cserélve és az olaj is akkor akár 200E Km-is. De egy turbó hiba vagy injektro hiba be tud ugrani.... Illetve a kokszosodás is....
A szervizelést azt megoldja itt, van rá márkaszervizes szerelő az átvizsgálásban vásárlás előtt viszont majd lehet tudsz segíteni ha pesten lesz a kiszemelt.
-
MPowerPH
félisten
-
szzimo53
tag
Üdv,
E46 330d tulaj lettem (204hp , M57TUD30).
Tudnátok mondani típushibákat amikre figyelni kell?
Gondolok itt pillangószelep/EGR kiszedés , kartergáz szűrő cseréje...hirtelen ezek amiket sok helyen olvastam.
Rendbe akarom tenni az elején ezeket a kényes dolgokat.Minden infót köszi!
[ Szerkesztve ]
-
MrRL19
senior tag
válasz MrRL19 #43821 üzenetére
Nem tud senki semmit akkor kulcs téma ? ?
[ Szerkesztve ]
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
H.Ezredes
őstag
válasz dellfanboy #43843 üzenetére
Mert teleköpi retekkel az egész motort.....
benzinesben az EGR miatt kokszosodnak le a szelepek és a szívócsatornák.... Megöli a motort....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
Egyre jobban hajlok a villanyos kocsik felé. Arra "nem" kell költeni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #43845 üzenetére
Meg ne haragudj de te új autót vásároltál.... Mit kell költeni rá ??? Maga az zavar,hogy olajat kell cserélni vagy neked milyen problémád volt a kocsival amire költened kellett ??
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #43846 üzenetére
Azt h egy barom nekem jött. Félre téve, nem erről van szó,hogy speciel én mit költöttem rá. Ha meglenne a kocsi 5 évig biztosan repkednének a milliók. És ezért nem lehet megtartani egy rohadt kocsit,mert a gatyád rámegy egy idő után,ami vicc. Rohadt fogyasztói társadalom. Mindent szarra csinálunk. Szétmegy az összes háztartási műszaki cikk 2-3 éven belül stb...
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #43847 üzenetére
Igy is repkednek a millioid, oriasi ertekvesztest szenvedsz el az elso par evben.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #43848 üzenetére
Az függ a km óra álláson is
Gyors hasznalauto.hu keresésben,ami hasonló felszerelés és km ( több van a hirdetettben) az 17,7 misi. Jelenlegi állás szerint szinte ugyanannyiba lehetne hirdetni a kocsit amennyibe volt anno,csak sajnos a festés ledob az árból[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #43849 üzenetére
figyelj, a festékhibát figyelembe véve..
szőr a szőrén cserélhetünk egy e46-ot tudok érte adni
ez eredeti húzásnyomos,meg eredeti rozsdafoltok vannak rajta[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen