- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
steven84
tag
Lehet konfigurálni az új G20-at a magyar oldalon... 😎
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #44450 üzenetére
Háááát. Azért szerintem akkoriban is max felső közép volt. Prémium valahol egy jól felszerelt 5-ösnél és 7-eseknél kezdődött.
Max a 30i+-os E46-okra mondanám hogy szagolgatták a prémiumot a nagy motor megléte miatt, de kb ennyi.
Az viszont tény, hogy szerintem az egyik legpofásabb BMW gépek voltak a Z-ket leszámítva és össze is voltak becsülettel még pakolva, bár ez ügyben kissé elfogult vagyok.
(#44451) steven84: Normális, nem Lexus szökevény lámpákat lehet rá configolni?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44453 üzenetére
Ez azért sok tényezős lehet. Egyrészt, utolsó soft top, másrészről tényleg általában egyben van, harmadrészről nagyobb a választék még a szívókból.
Van egy olyan érzésem, hogy annyira sosem fog bezuhanni a coupe/cabrio E46-ok ára mint az E36 esetében, sőt lassan elkezdenek felfelé kúszni.
Ha lenne rá keret és hely én is szívesen dédelgetnék egy szép fl 30i coupeot valahol, de egyik sincsen.
Esetleg az 1-es cabrio lehet alternatíva, de az kicsit bután néz ki, meg hát a minőség sem teljesen ugyan az. Kíváncsi leszek, hogy ezzel az új design irányzattal visszatérnek-e a masszívabb érzéshez. De ezt az idő dönti el.
-
dobi
aktív tag
Egy faceliftes E46 325i full extrásan (xenonnal, bőrrel, napfénytetővel, navival) nem kelt prémium hatást egy hasonló korabeli Lacetti-hez vagy Focus-hoz képest? Dehogynem. Arról nem is beszélve, hogy egy E39 525i-be vagy egy facelift előtti E60 525i-be pont ugyanez az M54-es motor van és az mondjuk fapados létére (szövet belsővel, xenon meg napfénytető nélkül) már prémium? Hogy is van ez? A BMW nem ettől prémium!
A BMW maga egy prémium kategóriás autómárka csakúgy mint pl. az Audi vagy a Mercedes! Ez a kategórián belüli minőség mellett az újkori árukon valamint a hozzá való alkatrész árain is tükröződik.
Pl. a Toyota a Lexus márkával van jelen a prémium kategóriában, és ha megnézel az alsó középosztályban egy korabeli IS 200-at szinte az E46 japán változatát látod, és az is prémium volt!
Szerintem te az osztályra gondolsz amiből van többek között alsó, alsó közép, felső közép, és felső kategóriás!
A 7-es BMW szerintem már lassan luxus kategória, ahol a BMW amúgy a Rolls Royce is jelen van!
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Csak tudod egy bizonyos kor utan mar egy autot nem nevezhetsz premiumnak a mai vilagban. Foleg ,hogy egy atlagban az E46-ok resze nem bovelkedik az extrakban.
Egy gyari uleses vekony kormanyos E46 meg foleg minden csak nem premium auto.
0 felszereltseggel meg ujkoraban se volt az! -
Xero
nagyúr
Nálam prémium -> Anyagok, funkciók, helykínálat, összeszerelési minőség, presztízs.
Nekem is van egy xenonos, bőrös, sport üléses, navis E46, mégsem nevezném prémiumnak. Sőt a most házhoz kerülő C43-t is max a motorja miatt, viszont itt is rezeg a léc, hiszen nem valódi egy ember egy motoros AMG.Bár szerintem már ez egyéni értékrend.
-
chess001
aktív tag
Nem attól prémium valami, mert nagy, vagy szép, vagy jó. Gyakorlatilag a logó miatt. Most 4 prémium gyártó van, az Audi, BMW, Mercedes, Lexus. Van még jónéhány, aki próbálja megugrani a szintet, de még nem tartanak ott. Gyakorlatilag a márka miatt fizet a vevő felárat.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #44460 üzenetére
Pedig de. Az E30 óta kb. az összes BMWt annak lehet csúfolni...
Az iphone is azóta prémium, hogy megjelent az első. Gondolj bele, hogy mennyit adnál érte, ha nem lenne ott a logo, csak az, hogy made in china.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #44463 üzenetére
Mondjuk az F30 sem premium... Puritan szar az egesz, csak az emberek agyaban az el, hogy a BMW az egyenlo a premiummal. Az E90 sem volt az.... Maximum a motor, ami azza teszi. De nem a sz@r 20D es tarsai, hanem a rendes motorok, amik tenyleg kiemelik a kategoriabol, lasd a 30 vagy 35D.
Ma jottem haza az M6 -on hazafele Szekszardrol. Levillogott egy 1er, nem birta vegigvarni, amig 140 -el megelozom a kamiont.... Kapora is jott, mert remappoltattam az Octaviat. Magam ele engedtem. 116i... A tobbi tortenelem. Sokan azt hiszik, ha BMW -ben ulnek, akkor az barmilyen szar motorral is az autopalya kiralya lesz. Pedig ez csak egy hitvany Skoda, tenyleg a legalja az autoknak.(bar az 1er -nel azert klasszisokkal jobb)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szimi57
őstag
Prémium, idézet a Wikipédiából:
"prémium ( nem összehasonlítható )
1. Kiváló minőségben ; magasabb az ár vagy az érték.
2. ( autóipar ) közel luxus, high-end; A piaci szegmenshez viszonyítva a közép-piac és a luxuspiac között."[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz STC Speed #44463 üzenetére
A Premium minositest nem a marka hatarozza meg.
Egyszer lattam egy Mondeot a parkoloban valami brutal felszereltseggel individual belsovel muszerfal is borozott volt.Egy alapban nem kizarolag felsokategorias dolgokat gyarto cegnek is lehetnek premium modelljei legyen szo autorol vagy barmi masrol.
Egy sima alap belepo szintu tv se premium attol mert 55 col. A premium modell abbol is kb ugyanugy nez ki kozben technikailag eg es fold
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #44466 üzenetére
A prémium egy minősítés a gyártónak. Azt jelenti, hogy többet tud keresni, mert már letett valamit-akármilyen is most az a termék abszolút értelemben.
Az E36-nál pl. egy akármilyen Suzuki jobb ma már belső térben... De az E36 akkor is prémium termékként lett eladva. Anno azért a Suzukik sem olyanok voltak, mint manapság.
Az F10, F30, vagy akármilyen BMW is az. Sőt a BMW az egyik legügyesebb kupec, mert egy kicsi cég és a világon az egyik legismertebb. Nagyon régóta benne van a gépgyártásban, de gyakorlatilag az E30 M3 és az E9 CSL az, aminek köszönheti, hogy az, ami.
Amivel ti keveritek az a luxus termék fogalma szerintem is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Xero
nagyúr
Itt kb nézetekről beszélgetünk. Szóval kb felesleges ezen vitázni.
Számomra BMW-ből az 5-7 (és coupe verzió), az X5-6 és a Z-k amik prémiumak. Az alacsonyabb modelleket, max nagy motorral fullra felszerelve sorolnám ide.Természetesen egy mezítlábas, szövet üléses 520d-t sem tartok prémiumnak pl.
-
szimi57
őstag
Még a kis Compact is prémium.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Hikvision
senior tag
Egy 3-as BMW az én szememben soha nem lesz prémium autó, prémium autó egy A8 vagy 7-es bmw, de nem egy 3-as, a kindertojás műanyagjaival...
20 éve a PH-n.
-
negro
őstag
válasz Hikvision #44471 üzenetére
Haat... a helyzet az, hogy egy F30 tenyleg az, viszont ha megnezed, milyen autok es fokent auto belsok voltak 98-2000 tajan es ahoz kepest viszonyitol egy E46 belsot, akkor az, abban az idoben premium volt. Nezz meg egy Jag S- type vagy Volvo S40-et milyen gagyi egy 46 belsohoz kepest. Na meg akkor volt 3/5/7-es oszt jonapot. X meg a fasorban se. Ma mar egy 3-as az 1-2-es "anyagaira" epul, regen forditva volt. Egy E46 ugy ahogy az E39 hozott anyagaibol dolgozott.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
válasz Hikvision #44471 üzenetére
M3 CS 25 millió + sarc, mert gagyi...
Az első kerekes BMW-k is prémiumok, ki is tudod számolni, hogy mennyi az annyi. Ford egyterű +extrák-218i +extrák ára mennyi is?
Az V motoros 7-es, A8 már luxus termékek, ha nem traktormotorral vannak szerelve.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A Z sorozat inkább kilóg a sorból, mert az roadster, azt már inkább rétegterméknek mondják. Az X-nél azért van példányszám. A 1-2-3 is prémium, azokat még könnyebb is összehasonlítani, mert ott vannak a mezei versenytársak, VW, Ford, Kia és társai...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
-
CharlieDrop
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #44479 üzenetére
A 4.8i azt jelenti, hogy annyi milliot kell elverni ra evente, hogy jo legyen. Nagyvonaluan itt a benzin ktg is bele van irva a szamozasba, nemcsak a szervizszamla.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz FIREBLADE78 #44479 üzenetére
hogy MOL részvénnyel megy a kocsi
-
MPowerPH
félisten
Kozben a nemeteknel zuhan az F10 ara, eladhatatlan lett. UK -ban detto, az ireknel ma egett ki egy. Azert eleg durva, hova sullyed a gyarto. Szarnak bele, mar kint a szutyok 2.0 G30, valtson mindenki arra, az talan nem gyullad ki. Vicc.... Es ez a sok ember nem BMW -t vesz legkozelebb, az is biztos.
Don't Tread On Me
-
válasz FIREBLADE78 #44486 üzenetére
-
Ummon
csendes tag
válasz FIREBLADE78 #44490 üzenetére
Ez M57 motor lesz, a megmaradt vákuum pumpából ítélve. Itt nem feltétlen az EGR hűtő lesz a gyökérok.
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #44493 üzenetére
Van 7 db Transit Jumbom jelenleg. Meg most kell a love a vallalkozasra, nem koltok autora.
Van egy Octaviam is, de egy sz@rkupac, viszont most megteszi.Ha veszek is, akkor sem BMW -t, ez mar 1000%.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skizz
addikt
Sziasztok,
E60 gyári profnavis fejegységbe be lehet építeni utólag bluetooth modult?köszi,
-
szőröscica
addikt
Mindent lehet, a kerdes, hogy erdemes-e. A Tiedben biztos nincsen? Szinte az osszesben meghal a bluetootht vezerlo MULF modul. Ez javithato, cserelheto, idovel ujra be fog szarni (talan a MULF2 mar jobb).
A nullarol kiepites szerintem masszivan hatjegyu osszeg lenne es szet kellene bombazni a kocsi belsejet.
-
d@minator
addikt
Sziasztok! 316i (E90 LCI - N43 motor) valós 130e Km. és 2011 forgalomba helyezés. Mit kell ilyenkor még kicserélni?
Olaj és szűrő, levegő és pollenszűrő, 4 gyertya kicserélve. Gyertyacsere után két nappal elszállt az egyik gyújtótekercs. Cserélve OK. Egy szerelő ismerősöm aki nem érdekelt anyagilag azt mondta csak azt cseréljem ami elromlik ne költsek több tekercsre. Mások azt mondják cserélni kell mindet, sőt a hosszbordásszíjat (amit megnéztünk és jó állapotú) is a görgőkkel. Üza szűrőt nem kell soha. Vízpumpa ugye elektromos. Van aki szerint láncot is cserélni kell (komplett), mert át fog ugrani. Van aki szerint ennél a motornál nem kell.A motor egy kicsit kopogós de azt mondják ez ilyen. A városi fogyasztás 10,5 liter. Nem sokallom, mert keveset megyek de ez normális?
Start-Stop rendszert beindítás után kikapcsolom de a következő beindításnál megint ki kell kapcsolni. Valahol olvastam, hogy last settings-t be lehet állítani az F szériánál. Ennél vajon nem lehet?
Még nem volt hátsó kerekes autóm, télen mire számítsak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...