- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- eGPU tapasztalatok
- Apple notebookok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Newlachka
őstag
válasz KAMELOT #44248 üzenetére
sajnos ez nem a gumi, nem hallanám, ha nem koncentrálnék a zajra.
Én is szeretnék egy v8-at hallani,de arra nincs pénzem/zünk.
Örülök,hogy ezt a kis 4 hengerest(ami egyesek szerint nem is BMW) tisztességesen,becsületesen rendbe rakom minőségi alkatrészekből.
Nem is merek belegondolni,hogy egy v8-ban milyen szervíz költségek merülnek fel...
Ha nekem 140-et mondanak munkadíjjal,olajcserével a hidrotőke cserére, akkor egy v8-asba mennyi ez?tényleg segítsetek elméletben megoldani a gondom.
Ha teszek alá 10mm-es pogit a gyári 26mm menethosszúságú csavarokat is ki kell cserélnem gondolom?
csavar kikerestem a megfelelő csavart ez pont 10mm-el hosszabb menetű mint a mostani.
A kérdés az, ha a gátló ér be ha kijjebb teszem 10mm-rel a kereket akkor kb.ET37 lesz,ami benne van a gyári ET 35-42-es tartományban, megoldja-e a gondom? -
kenguru99
aktív tag
válasz Newlachka #44242 üzenetére
Itt tisztázni kellene egy dolgot. Azt írod, hogy teljesen alászedett kormánynál pl. körforgalom. Na most egy körforgalomban alig kell eltekerni a kormányt, nem hogy ütközésig.
Nekem volt ilyesmi E36-on, hogy a széles felni beleért a kerékbob belsejébe teljesen alászedett kormánynál:
Első körben ezt nézném meg a helyedben.Aztán ha nem ez van akkor beleérhet még a rugóstagba vagy sárvédőívbe. De az biztos, hogy nyomot hagy ilyenkor a gumi. Szóval vedd le a kereket és nézz körül.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #44256 üzenetére
Valszeg 1 év használat (20 ezer km, most összesen 190 ezer) után nem gondolhatom komolyan, de még nem találtam fogást rajta. A motor vezérlési elve kimondottan tetszik, viszont már a kivitelezésbe. anyaghasználatba bele lehet kötni. Neked jóval nagyobb a rálátásod ill. az összehasonlitási alapod. Érdekelne, hogy egy 1-10-ig terjedő skálán hová raknád ezt a szar motort, az összes motorral összevetve, amivel kapcsolatba kerültél. Itt nem csak a BMW-re gondolok.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #44258 üzenetére
BMW -be 1-10-ig kb 2-es....
1. Nyúlnak a láncok és a láncvezetők eltörnek...
2. Valvetronic állandóan nyűglődik mivel a szelepvezetők kikopnak hengerfej felújítása szükséges
3. szelepszár szimering mindegyiken fos amin nem cseréltek eszi az olajat rendesen
4. Valvetronic motor meghibásodás
5. Szelepfedél / vákuumpumpa / Olajszűrő / hőcserélő olajfolyások
6. Gyenge motor / sokat fogyaszt ha haladni akarsz....Az a baj nagyrészük elhanyagolt halálmadár..... Ahhoz,hogy jó legyen stabilan egy motorjavítás ráfér azokra amiken nem volt... Dugattyú gyűrűk elkokszolódnak... Nem működik megfelelően az olajlehúzó gyűrű és az olajáteresztő gyűrű sem... Ezeknek szükséges a cseréje vagy pucolása. Egyébként kb 10 ilyen nagy motorjavítást csináltam N42-N46-on és teljesen más lett utána visszajött az elveszett erő ( erős sose lett persze ) a fogyasztás is helyreállt és újra stabil motor lett. Egyébként Kb 150-200E Km amit úgy elmegy nagyobb nyűg nélkül De a V8-as N62 is ugyan ez...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
whitezo88
nagyúr
Ha menet közben, néha jobban néha nem, fémes, magas, csiszolásszerű, ciripelő-súrlódó hangot hallok a bal első kerék felől, menettulajdonságban nincs változás, a hang nem kopogós, nem recsegős, akkor az a féktárcsa védő lemez elhajlása lesz és beleér a tárcsába? Tegnap lehet magas volt a padka, utána jött elő...
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
[link]
Mik a széria gyengepontjai? Megbízható? Rohadast azt ismerem -
Ck.
addikt
Hölgyek, Urak!
Nem tudom, hogy a probléma iOS vagy iDrive eredetű-e, de ettől függetlenül az őrületbe kerget.
Adott egy iPhone X a legfrissebb iOS-szel, amivel zenét szeretnék hallgatni az autóban BT-n keresztül.
A gond az, hogy 10-ből 8x meghülyül az iDrive és nem kezeli normálisan a playlisteket és az albumokat. Kiválasztok egy tetszőleges albumot, majd elindul a lejátszás. Normál esetben meg tudom tekinteni a teljes track listát az adott albumoknál és ki is tudom választani az adott számot. Azonban itt jön a gond, sokszor teljesen meghülyül, hiába görgetem végig az adott számhoz, miután rákattintottam, nem indítja el sokszor annak a lejátszását, semmi nem történik, ha 10x rányomok a kívánt zenére, akkor sem reagál rá semmit, csak játssza tovább a korábbi számot. Illetve van amikor az adott album számlistája is eltűnik és azt írja ki, hogy “nincs bejegyzés”. Ilyenkor számot egyáltalán nem tudok választani, csak a “next” és “previous” gombok működnek egyedül normálisan. Semmi rendszert nem vettem észre benne, fogalmam sincs mitől hülyül meg, de baromi idegesítő.Valaki tapasztalt már ilyet? Bármi ötlet?
Köszi szépen!
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
Sziasztok,
E46 után van bármi visszalépés e39 re váltás esetén? Van egy patika fl 320i-m,de nagyon tetszenek mostanában az E39 esek, félek váltani, főleg ugyanilyen jót találni 5 ös ben
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44252 üzenetére
És ki vonja ki ??????? Egyrészt műszerfalon nem jelzi másrészt ha kiolvasd a kocsit géppel ott sem jelezi nem lesz hiba benne !!!! Mégis ki és ,hogyan buktatná meg ??????? Melyik az a vizsgasor ahol géppel a szoftverben keresik a módosításokat ????? Vizsgán átmegy... Van benne katalizátor és DPF is.... Azért mert az EGR ki van kötve átmegy vizsgán....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #44271 üzenetére
EGR hianya kimerheto, mivel pont azert van ott, hogy javuljon a karosanyag kibocsatasa. Pluszban mar irtam, hogy a nyugati orszagokban fizikailag is ellenorzik az EGR es a DPF megletet. DPF -en ha hegesztest talalnak, mar az is buko, mivel abbol arra kovetkeztetnek, hogy ki van belezve.(hacsak nem tudod bizonyitani, hogy igy csereltek a belsejet) EGR -t kivaltani egy csovel, az eleg feltuno jelenseg a motorterben.
Ettol fuggetlenul a DPF kiszedessel ellentetben(amit nagyon elitelek) az EGR eltavolitasat megertem. Tan en is megcsinalnam, megcsinaltam volna, ha az autom erintett lett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44272 üzenetére
Nem akarok vitatkozni mert f@szságot mondasz....
"Abgasuntersuchung (AU)
Hogyan működik az emisszióvizsgálat Németországban? Első körben megvizsgálják, hogy a kipufogórendszer rendben van-e. Ha lyukas valahol, értelemszerűen nem fog átmenni az autód a vizsgán! 2006. január 1 után épült járművek esetén a vizsgálatot az ún. OBD csatlakozáson keresztül, számítógéppel végzik. Ezért is tudtak az autógyártók az emisszióval trükközni, hiszen ténylegesen meg sem mérik a kipufogóból származó gázokat. 2006 előtti járműveknél viszont szonda segítségével mérik meg a károsanyag kibocsátást."Másik aki csinálja nekünk a programokat most mondta,hogy már van olyan program amivel ha megírják a kocsit még a márkaszervizbe de a gyárba se mondják meg,hogy írott szoftver van rajta úgy módosítja a tartalmat ( konkrétan a garanciavesztés elkerülése miatt van ) Szóval ha rádugják a gépet és nem lesz hiba benne és minden rendben van miért is bukna meg ???????
Másrészt azt nem értem ha szuper szigorú vizsgákon ,hogy megy át az sok fos retek Angol / Német autó ?????? Hogy mennek DPF nélkül ,hogy mennek úgy,hogy világít az ABS lámpa vagy épp légzsáklámpa... hogy adják el műszakival ezeket úgy,hogy le vannak ragasztva a visszajelző lámpák,hogy mennek át vizsgán repedt fékcsővel stb stb.... Sajnos rengeteg kintről behozott autó egy tákolt szar mégis van rajtuk érvényes kinti műszaki !!!! Hogy van ez ????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #44274 üzenetére
+ Ha motorolaj vagy egyéb folyadék szivárog nem mehetnének át.... Valahogy nem porszáraz motortérrel jönnek ez az autók Magyarországra.... Hogy mennek át az olyan autók a kinti vizsgán aminek látod,hogy már régóta szivárog a váltója a szelepfedele vagy az olajteknője vagy akárhol máshol ??????? Hogy mehet át eldurrant szétrohadt gátlóval ??? Mert ugye ezekkel mennek kint át a kocsik... Érdekes,hogy a 99%-ra kint érvényes műszaki van és nyilvánvalóan ezek a dolgok nem 2 hete olyanok az autón amilyenek.... Gondolom te több ilyen autóval találkoztál és láttál ilyet azért kérdezem háta te tudod a választ :/ Mert tőled csak azt hallom,hogy így nem megy át úgy nem megy át egyik autó sem de a valóság nem ezt mutatja mégsem....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #44274 üzenetére
Hiaba vitatkozol ezen, kint eltem Angliaban, es ismerosom par honapja bukott el a kiszedett DPF miatt.... MOT ellenorzesi listan rajta van a DPF es EGR fizikai megletenek/allapotanak ellenorzese.
Nem is mennek at, ha szivargas van. Ha folyik a lengescsillapitobol az olaj, akkor is bukta. Ha folyik a valtobol, motorbol, akkor is bukta. De csak akkor, ha nem excessive. Ez fel van tuntetve.... Repedt fekcsovel sem mesz at, es semmilyen vilagito hibalampat nem fogadnak el, instant bukta. Repedt szelvedo bukta. Hullamos fektarcsa bukta. A DPF es EGR allapotat viszont nem tart sokaig ellenorizni. A diesel botrany ota kotelezo dolog.
Jah, es kint nincs zsebpenzert zoldkartya, mert ha valahogy kiderul, hogy atengedtek az autot, akkor a MOT -st megb@sszak, es tobbet nem csinalhatja ezt a jol tejelo agat a szervizelesnek. MOT -t evente kell csinaltatni, tehat a koztes idopontban barmi megeshet. Siman megeshet, hogy lesz egy olajfolyas az MOT utan 3 honappal, es a javitasa mar nem gazdasagos a tulajnak, igy inkabb eladja, es vesz egy ujabbat, mert megteheti. A nemet szinten. Miert csinaltatna meg, ha elakarja adni?Azert azok a retek angol vagy nemet autok sem igazak. Szvsz, Mo. a kokorszakban van ehhez a ket orszaghoz kepest. E39 BMW -t nem igen latsz mar, E46 -okkal tele vannak a bontok, az utakon mar alig mozog par, es a 15 evnel idosebb autok sem jellemzoek. Mindenki uj autoval jar. Nem tudod osszehasonlitani az orszagokat, foleg nem Mo.-val ezeket a nyugati regio belieket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vaze
őstag
válasz MPowerPH #44277 üzenetére
''Nem is mennek at, ha szivargas van. Ha folyik a lengescsillapitobol az olaj, akkor is bukta. Ha folyik a valtobol, motorbol, akkor is bukta.''
Angliaban,jelenleg £25- £35 egy muszaki vizsga.De vannak olyan vizsgaztato allomasok,ahol ha megtoldod ezt a szereny 35 fontot még 15 fontal,akkor igenis ellneznek a hibak felett,tudom mert en még mindig itt elek kint vagy mar 13 eve.[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
MPowerPH
félisten
Persze, ha talalsz egy lengyel vagy magyar sutyerakot, aki okosban megold mindent.
15 fontert? Tudod mennyit keresnek ezek orankent? Foleg az angol maganok, mert a profi muhelyeket kicsukhatod. Miert kockaztatnanak 1 orai berukert?25-ert mar nincs muszaki, legalabbis a kornyekunkon 35 volt a legolcsobb. Aki meg egy lepusztult patkanylyukba viszi az autojat mot -ra(is), annak ugy kell. En olyan helyen nem jartam soha, de meg ha egy par ezer fontos autom lett volna, akkor is nagy ivben kerultem volna oket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44279 üzenetére
Értem.... Tehát amit Németországból hoznak be és egyből jött hozzánk és le volt ragasztva a műszercsoportban a hibalámpa az nem is úgy volt sőt kitalálom ???? Ráadásul több esetben találkoztam ilyennel külföldről behozott autónál... Vagy az Angol kocsi amit javítottam és ömlött az olaj belőle meg a többi az se úgy volt.... Ezek mind kitalált dolgok lennének ? És a sok évnyi tapasztalatom hazugság lenne ??????? Vaze is gondolom hazugságot ír.... Itthonra is el lehetne mondani ezt a szöveget... Központilag kamerával nézik az államásokat bármikor leállíthatják a vizsgasort és nem mozdulhat el egy autó sem és kijöhetnek ellenőrizni.... Miért kockáztatnának ennyi erővel itthon... Nem látjátok a fától az erdőt... Nem az a baj,hogy te nem találkoztál ilyen autókkal sőt az a jó de én pedig nagyon is látom ennek az ellenkezőjét.... Lehet te kint élsz de én meg Javítom a külföldről behozott autókat napi szinten és látom,hogy vannak olyanok,hogy zokogok... Egész konkrétan múlthéten is volt egy behozott Német kocsi ami alatt szét volt vágva a kipufogó ömlött a motorolaj de tudom káprázott a szemem mert ilyen nem létezik...... Ráadásul az összes dugózó készlet meg EGR Delete készlet mind Német meg Angol.... hogy van ez??
Ilyet csinálni se lehetne de még hirdetik is maguk ???[link]
De ezek nem léteznek !!!! És ez csak pár........ Biztos kamu... Művelik mindenhol....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #44281 üzenetére
Nekem azert eleg necces ,hogy te mint szerelo, teljes vallszelesseggel kiallsz egy auto szetbarmolasa mellett!
Es ezt mar ahogy olvastam akar egy uj autonal is kepesek lennetek megcsinalni!En biztos baltat vagnek annak a fejebe aki egy ilyen kokanyolt autot eladna nekem es az utolag kiderulne!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44282 üzenetére
Ácsi én nem állok ki semmilyen szétbarmolás mellet !!!!! Ne állíts ilyet főleg,hogy nem is ismerjük egymást. Egyszerűen leírtam,hogy itthon is csinálják ezeket és külföldön is legyünk tisztába ezekkel... EGR hűtőt meg ahol problémás és nem történik semmi ott mondom nyugodt szívvel,hogy ki kell írni... De persze legyen benne maximum kigyullad az autó.... Egyébként a szoftveres kiírása az EGR-nek nem a kocsi szétbarmolása fizikailag semmilyen változás nincs !!! Ráadásul a motort megmented a kokszos lerakódástól. Ez nem szétbarmolás hanem élettartam növelése és a kocsi és a saját biztonságod... + Ha valaki gyári b.zi vissza lehet kapcsolni szoftveresen Remélem érthető.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #44283 üzenetére
Es a Dpf tema!?Az is gyari allapot mikor ki van szedve?
Nem ismerlek csak az alapjan amit itt olvasok! Es hidd el az egy olyan embernek aki igenis tisztessegesen tartja az autojat es nem 20 eves kocsival jar, Ezzel senkit nem akarok lenezni, egyaltalan nem hangzik valami jol!
Es ez az amit megint nem ertek,hogy miert nem ez a normalis, miert az ha osszekokanyolunk egy autot!
Vagy ezt a Bmw gyarilag ajanlja?[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44284 üzenetére
EGR szoftveres kikapcsolásáról beszéltünk !!!! Erre jött az,hogy külföldön ez meg semmi nem működik mert gyakorlatilag ott csak a makulátlan hibátlan kocsik mennek át... Erre mondtam a saját tapasztalataim nem ezek.... ráadásul egy 5-10 perc alatt kerestem 10 olyan Angol műhelyt ahol kikapcsolják szoftvereresen az EGR -t / DPF-et kiveszik stb.... Gondolkozz kicsit ,hogy mennyien csinálják kint... Németországban ugyan ez..... Ne a Magyar legyen a kókány mikor az Angol / Német a saját honlapján hirdeti ezeket és mennyi ilyen lehet még.... Ti azt hiszitek ami kint van az mind patika meg nem megy át... Lóf@szt... Gondolom a Dízelbotrány miatt bementél VW-hez verni az asztalt ?!?!?!
Volkswagen évek óta környezetbarátként árult amerikai dízelautóiról kiderült, hogy mindenkit átvertek velük: egy szoftveres trükközéssel elérték, hogy a kocsik csak a tesztek idejére kapcsolják be a szennyezést visszafogó rendszerüket.
FORGALOMBAN A NITROGÉN-OXID KIBOCSÁTÁSUK AKÁR NEGYVENSZERESE IS LEHETETT A LABORATÓRIUMI EREDMÉNYEKNEK.
De persze itt nem csak a VW-ről van szó mert a többi gyártó is megcsinálta az okosságot !!!! Remélem írsz nekik levelet és többet nem vásárolsz autót egyik cégtől se csak elektromosat.... Hagyjuk ezt.... Arról nem is beszélve,hogy ezeket a DPF-es kiváltókat EGR vakolókat stb mind Németország / Angilából szokták rendelni és ott is gyártják őket... Micsoda véletlen.... Kint senki nem vágja ezeket ki és ide a nekünk gyártják nem ??? Ezek mind raktáron rohadnak kint mert véletlen se viszik őket..... De nem értem neked mit fáj ez az egész... Mikor a 40 éves BKV busz vagy fos teherautók ( nem az újak bár ha a személyautóknál elcsaltak minden...... ) odatolja a retket odamész szólni ? Vagy a nagy hajóknak a tengereken vagy a dízel mozdonynak vagy a repülőgépek ??? Azoknak milyen a károsanyag kibocsátási normái ???? Szénerőművek ??? Erőművek káros környezeti hatásai ???? Ne beszélgessünk erről... Bárki bejön nem így kezdem vágjuk ki a DPF-et meg írjuk ki az EGR-t.... DPF-nél mindig elmondom keressük meg a hibát miért dugult el stb... De mind1 hagyjuk ezt a témát.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #44286 üzenetére
Arra nem gondolsz(mar irtam is), hogy ami kulfoldrol beerkezik Mo.-ra auto, az okkal hagyja el azt az orszagot? Tehat megveszik a legolcsobb, leglepukkantabb darabokat. Hiszen a magyarnak jo az is. Ahogy utana visszatekerik az orakat is, mert a magyar olcson akar keveset futott autot benni.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44287 üzenetére
Németország , Berlin. A szigorú műszakin,hogy ment át ez az autó ???? A bölcsőből hiányzott egy csavar !!! Fékezésnél hallottam,hogy elöl kattog valami... 20.000 Euros kocsiról beszélünk !!!!!!!!!!!!!!!!!! Magánszemélytől lett vásárolva nem kereskedés !!!!!!Erre adsz nekem választ ???? Jah és ez nem egy lefingott autó egyébként....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #44286 üzenetére
Azert az ugye tiszta,hogy a DPF kivaltasa az buncselekmeny?
Uzleti cellal ilyet csinalni meg inkabb hagyjuk!Most kerdeztem az ismerosom a Dinamit dobnal,hogy ok ezt ugy trukkozik ki,hogy alairatnak egy nyilatkozatot, hogy a kiszereles kizarolag hibaelharitas miatt tortent es a tulajdonos vallalja,hogy sajat koltsegen visszaallitatja az eredeti allapotot!
CharlieDrop: te kiiratnad az Egr-t es kiszedetned a Dpf-t?
Gyerekek? Van itt olyan akinek mondjuk van van volt egy F vagy G szerias autoja amiben ezt megcsinaltatna?
Arra gondol egy ilyen szerviz ha pl valaki vesz egy ilyen autot es a johiszemu vevo csak kesobb jon ra ,hogy kiszedtek a Dpf-t ami az auto erteket csokkenti es ebbol peres ugyet general ami visszavezetheto a muhelyre aki ezt csinalta?!
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #44290 üzenetére
Akkor forditsuk meg a kerdest!
Az itt olvasottak alapjan te torodsz az autoddal!
Vennel olyan autot 5-6 millio forintert amiben az emlitett atalakitasokat valaki megcsinaltatta?
-
dellfanboy
senior tag
válasz CharlieDrop #44290 üzenetére
De akkor senki se kerüljön egy ilyenhez közel, sohasem27millas alapar, a tesztelt tipus meg 40, szvsz tiz ev mulva se fog belole sok rohangalni a magyar utakon
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44291 üzenetére
Te teljesen más világban élsz mint az átlag emberek... Te össze vissza veszed okosítva nettoba a kocsikat.... Itt sok embernek nincs pénze 10 milliós autókra és vesz egy 2-3-4 milliós BMW-t és ha besokkolod,hogy vegyél akkor 260K-ért egy EGR hűtőt meg 600K ért egy DPF még lehet meg is kergetnek... + vegyél szívósort egy 300K-ért ha koszos mert akkor legyünk gyáriak azt se takarítsuk rakjuk újat.... Ki engedheti meg ezt magának ????????? Te egy olyan szinten vagy,hogy te megteheted,hogy új autókba ülsz / kevés Km-es fiatalokba sok ember nem... Sokaknak az jut amit más levetett már... Amikor megvesznek egy F30-at és mondod,hogy 400K-t rá kellene költeni vezérlés cserére meg pár apróságokra szörnyethalnak az emberek..... Ez a valóság.... Kevés az olyan ember aki azt mondja pénz nem számít legyen jó... Még neked is számít a pénz mert nem vagy hajlandó kifizetni a teli árat hanem mész okosítani.... És nem G szériás autókban csinálják ezeket és F-esbe se nagyon ez már az ilyen E60 E90 széria ahol egy kocsi ára 1,5M-tól kezdődik... Aki megveszi ennyi pénzért annak a nagy része nem fog venni újat.... És ne menjünk bele jobban. Neked jól megy új autókba ülsz nem kell félned,hogy bárki is kivesz belőle valamit... Majd ha kintről nézel ilyen régi 10 évesnél idősebb BMW-t akkor nézz rá. Pont nem téged érint ez a sztori nem kell felháborodnod... De egy egyszerű EGR-es szoftveres kiírásról volt szó és ez lett itt belőle....
Zárszónak:
Kint Német / Anglia ugyan úgy veszik kifelé a DPF-eket mint bárhol máshol ugyan úgy áttolják a az autókat kint is ahol máshogy is viszont átlagban jobbak az autók mivel fiatalabbak is és több pénzük is van... De azért mert Német vagy Angol egy autó attól még lehet egy szar és persze lehet egy nagyon jó vétel is... Kint a Német piacon nagyobb a választék fiatalabbak az autók így könnyebb jót venni...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
Ki a szart érdekel, hogy kiszedték az EGR-t és a DPF-et?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Hikvision
senior tag
válasz Gsx-rr #44291 üzenetére
Ok-okozat, pont az EGR és a DPF amivel saját magát szopatja a motor, ha szakszerűen van megoldva, nyilván Misiék szakszerűen csinálják, akkor inkább pozitív mint negatív dolog, hogy ha ezek nincsenek benne.
Az már másik kérdés, hogy a büdös életbe nem vennék dízel autót pláne nem bmw-t
20 éve a PH-n.
-
H.Ezredes
őstag
-
Hikvision
senior tag
válasz CharlieDrop #44298 üzenetére
Privát szférában már pár éve Lexust használok, nemrég vettem egy 2017-es GS300h-t.
Céges Telepítőautók meg benzines E36/E46 Kombik.20 éve a PH-n.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!