- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
Popcorn!!!
Miért olyan nehéz elfogadni, hogy az embereknek mások az igényeik?
-A kérdés persze költői-[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19657 üzenetére
Na igen. Csak ugye ez nem sima turbós, hanem egyből kettő van benne. Ez nem összekeverendő. 30D-t eszembe sem jutott nézegetni, az nem ez a világ. Nincs E60 535i itt kint, tehát erről kár beszélni... Nyomaték, nyomaték... Egyszer próbáltam, beleszerettem.
Don't Tread On Me
-
-
-
SZG3R
újonc
Sziasztok! Most tervezem 1-es BMW vásárlását. Segítséget kérnék mire figyeljek. Vásárlás előtt tervezem szakszervizbe való átvizsgáltatását. Tegnap megnéztem egy ismerősét amibe 280.000 KM volt hogy tudjak viszonyítani az egy 118d volt. Furcsának találom hogy a hazai piacon mind 200.000 KM alatti, nyilván dolgoznak a nepperek. Amit kiszemeltem az egy 120d faceliftes 2007 végi 177 lovas. Végig vezetett szervizkönyves 158.000 kmerrel. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/120/bmw_120d_177le_facelift_nagy_navi-6818699
Itt a hirdetés, ti mit láttok a képekből? Mi az amit minden estre megnézzek.
Még egy kérdés ahogy látoma 118d 120d ugyan az a motor gondolom más a vezérlés és alacsonyabb a turbo nyomás. Ezáltal tartósabb a 118d ?
Előre is köszi
-
nagyúr
Egyébként le lehet valamiből pontosan szűrni, hogy mennyit futott valóban egy autó? Nincs-e visszatekerve?
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #19674 üzenetére
ennyi nem sokat tévedtem.ujjakra brutál árakat mondanak de igaz az összesre.
hétvégén láttam egy fura szerzet autot igaz német rendszámos volt....
x1 modellfrissis uj 23d...ilyne motorral még nem is láttam.azért mehet rendesen"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz KaiotEch #19678 üzenetére
Ennyi pénzért nem csak 3-at kattintanak, hanem a központi adatbázisban is utánanéznek, pl megmondják, hogy hány kulcsot adtak hozzá, és letiltják a tulajnál nem lévőt.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
varsam
őstag
válasz KINKY_007 #19680 üzenetére
Egyik népítéletben azt olvastam, hogy a kulcsok is tárolják a km futás információkat? Ez igaz, illetve ha igen ezt is csak szakszervizben tudják megnézni/kiolvasni?
Itt olvastam: [link]
"A BMW-k egyik jó tulajdonsága, hogy a kulcsok is tárolják a futásteljesítményt! Megfelelő géppel a kulcsban rejtett információk (amiket szinte lehetetlen, vagy legalábbis igen költséges buherálni) megmutatják a valóban megtett kilóméterek számát..."[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz varsam #19681 üzenetére
Szakszervizben biztosan meg tudják nézni (tényleg van benne memória, az is tárolja az infókat), a többi információt (OBD csatin) is csak rendes BMW-s szoftverrel lehet kiolvasni, az általános progik nem is minden funkciót látnak. Szvsz megéri azt a pénzt, amit elkérnek érte.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
varsam
őstag
válasz KINKY_007 #19682 üzenetére
Egy 1 millás autónál már szerintem is megéri.
Erre pl meg lehet kérni a kereskedőt hogy fizesse ki? Vagy legalább felesbe? Ha nincs rejtegetni valója, akkor nem bukhat a dolgon, mert nagyobb esély van rá hogy meg is veszem az autót.
Egy ilyen 30k-s lekérdezéssel teljes diagnosztikát néznek, pl milyen hibaüzenetek voltak a rendszerben stb.. vagy csak lekérik a km futást meg 1-2 kisebb dolgot (kulcsok db számát) az adatbázisból?
Csak azért kérdem, mert lassan én is vásárlás elé állok, és szeretném tudni mik a lehetőségeim.[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz varsam #19683 üzenetére
E46-nál nem tudom, hogy mennyi infot tudnak kiolvasni, E90-nél az összes hibaüzenetet visszamenőleg, azok kikapcsolása, kulcsok, futás stb... kiolvasható.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
Mégvalami. Ebben is mint minden más dízelben nagyon lassan melegszik fel a motor? Télen fűtés céljából kérdezem, mert hozzá vok szokva, hogy a legnagyobb fagyban is 5 perc alatt már jó meleg van.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz KaiotEch #19686 üzenetére
Miért is? Van próbaút, ha nem megy bele, akkor vaj van a füle mögött...
Amúgy E60-ről-origo.hu:
Három millió körül már látszólag könnyen válogathatunk a használt luxusautók között, első blikkre legalábbis autónak tűnnek még a 10-15 évvel korábban elérhetetlennek tűnő autócsodák. Első blikkre. 3 millióért ugyanis ésszerűen nézve még nem nyerhetünk bebocsátást az autós luxus nirvánájába. Hetes, A8, S-Klasse kategóriába ugyanis ennyi pénzért csak még sokkal több pénz elszórásához váltjuk meg a kiváltságosnak tűnő jogot. Ereszkedjünk 20 centivel közelebb a talajhoz. Jelzem, ekkor még mindig lebegünk, nagyautó kategóriában sem kell messzire mennünk ahhoz, hogy luxus címszó alatt óriási ráfaragást vegyünk.
A régebbi 5-ösnél a benzinmotorokkal vállalhatunk kevesebb rizikót. Egy bő nagyságrenddel olcsóbbak a korai Bangle 5-ösök, öregen felejtsük el a koszlott dízeleket, már csak azért is, mert az Audival ellentétben itt tényleg élményszámba megy még a legkisebb benzines is, nem utolsó sorban azért, mert soros és hathengeres. Kézi váltóval párosítva elpusztíthatatlan. Nem mellesleg ez az utolsó előtti pillanat arra, hogy kiélvezzük ezt a szerkezetet, nemsokára már az öregeknél is beköszönt majd a feltöltött négyhengeres korszak.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #19688 üzenetére
Jah, ehhez képest itt az A6 sokkal olcsóbb a szarabbnál szarabb benzin és diesel motorjaival. Ez megint egy diesel ellenes pali. Szegény nem tudja, miből marad ki... Piac egyik legjobb motorja a 35D. Szívó benzines már elavult technológia, nem véletlenül hagyja el lassan minden gyártó.
Az E60-as infokat meg E39.hu -n is eltudom olvasni, az E60 fenntartási ktg.-k résznél, ahol a tulajok írják le, mire mennyit költöttek az évek során.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #19690 üzenetére
Mondjuk itt 3 millás kategóriában nézelődtek, az pedig még nem az 35D ára... Szerintem is megvan a létjogosultsága a dieselnek, a traktorok, kamionok nem benzinesek...
Munkaeszköznek jobb, de amiről nekem az autózás szólt ott a benzin/alkohol a nyerő.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #19691 üzenetére
És milyen szar érzés az, amikor a belsőben tolod a háromezer sor 6-nak, és 200-nál valaki levillog. Te szépen félreállsz, de tolod neki tovább, az meg csak lazán elsuhan melletted egy 35D felirattal a hátán(de csipszelt 30D is lehetne...) Közben a Te fogyasztásmérőd mutat vagy 40-et, az övé meg éppen átlépi a 20-at. Hol az élvezet? Szerintem próbálj ki egyet egyszer, én is tök ilyen voltam. Az a tudat, hogy tök mind1 melyik fokozatban vagy, mert nyomatékból a 275-ös gumival is feltekeri az aszfaltot, az az élmény.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #19692 üzenetére
Amikor a koromfelhőtől le tudja olvasni az ember a jelzést
Szerintem annyira nem jellemző ez a szitu, de a kerregés hidegen minden reggel bünteti a tulajt.
Ha a benzinesen is van turbó már nem ilyen egyértelmű a verseny...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #19693 üzenetére
Ezt akármilyen sebességnél ugyan úgy érvényes. Füst nincs, ezek már mind DPF-esek.
Ha a benzinesben is van turbo, akkor olvass utána a 35i csúnya betegségeinek. Nem elég, hogy a turbok rendszerint lehalnak, még a benzinpumpa is örök rákfene.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #19695 üzenetére
90k-ért felújítják, ergo már cserélni sem kell.
Igen, ebből az derül ki, hogy alapon is rohadt erős. De ajánlom figyelmedbe, kis M3 gyalázás. Bemegyek akármilyen szakihoz, aki ezzel foglalkozik, és kapok egy ilyet. Nekem nem kell ilyen erő, én az optimalizációt fogom kérni, amivel igaz csak 320 ló és 660NM környékén lesz, de cserébe még egy kicsit kevesebbet fog zabálni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Dehogy, ez csak egy példa volt. Én már kefelé megyek ebből, jobban preferálom, ha síri csöndben(eddig sem szerettem behallani a kipuff hangját), kényelmes, de nem tötymörgős tempóval suhanok, közben szól a zene, vagy megy egy film. Na persze tök jó érzés, ha tudom, hogy az autóban van még erőtartalék bőven, ami azonnal hozzáférhető, nem kell vadul visszaváltogatni, vagy megvárni, amíg felpörög a motor az ideális tartományba.
KINKY_007: Egyébként tök vicces, hogy az a V8 pont dupla annyit kér százon ilyen(és normál is) használat mellett, mint a trakesz. A kis vidihez meg annyit, hogy pont ezek között a körülmények között a legrosszabb 35D-vel körözni. A rengeteg nyomaték miatt már alacsony fordulaton is nehezen vezethető, mert mindig tekeri a hátulját. Szárazon lett volna ez érdekes.
negro: Nem lenne az, ha az évek során fejlesztették volna. Régebben hatalmas lemaradásban voltak a dieselek... Ellenben az hatalmas fejlesztési ütem, ami itt végbe ment, lekövethetetlen volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest