- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #20749 üzenetére
És azt megtudod mondani, hogy a nyomorék Wallis miért nem tudja még azt sem megmondani, hogy pl. az enyémet érinti e ez a hiba? Ők egyáltalán nem is kívánnak foglalkozni ezzel a problémával. Ellenben ha reklamálsz, mert elszakadt a láncod, akkor kutya kötelességük garanciában bevenni az autót. Volt erre példa, az elején nem voltak hajlandók... Aztán a tulaj felvette a kapcsolatot a német illetékesekkel, akik utasították a Wallist.
Egyébként pl. Ausztriában, Németországban ha bemész a gyári szervizbe, és kiderült, hogy a hibás lánc van az autóban, akkor garanciában cserélik, és elnézést kérnek miatta. Nem volt visszahívás, de a probléma ismert, azt is tudják pontosan melyik motorra került fel a selejt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz Sziszka_88 #20745 üzenetére
Hát én eléggé szoktam nyomni neki, spórolósan országúton 5,8-at eszik, autópálya 130nál 6,2-őt, városban kímélve pedig 7,5 körül, ha dugó van, akkor 8,5 max, de nekem úgy, hogy főleg autópályán haladok, 8-8,5-es átlag jön ki, inkább ne is kérdezzétek mennyire nehéz a lábam
Pont vmelyik szervizes honlapon írták, hogy mindenféle előzmény és társai nélkül szakad el a lánc
BMW001 is ezt írtaMost járok 144ezer km-nél, úgyhogy akkor ez egy lánc csere lesz vmikor a közeljövőben, 300ért...
Köszi az infókat srácok, további kellemes BMW-zést mindenkinek
-
whitezo88
nagyúr
WTB [link]
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #20751 üzenetére
Mi a gyari hibajuk?
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Casanova* #20760 üzenetére
Ne haragudj, ilyet írtam én az előbb, hogy:
"Szaros benzinesek helyett, Dr. Anisits Ferenc remekművei:"
Ha visszaolvasol, láthatod, hogy én is benzines párti vagyok, de mivel itt vannak jó néhányan akik a fekete pisztollyal töltik tankot, gondoltam jól jöhet, vagy az esetleges későbbi vásárlóknak támpontként.
Ha csak egyszerű fellengzés akart lenni a megállapításod akkor vedd tárgytalannak a fenti magyarázatot .
Nem biztos, hogy jobb az, sokat vitáztunk már ezen, de egyértelmű, hogy az igények válogatják majd kinek mi a jobb...
(#20761) ignorant:
Ne, el ne kezdjétek, alig 1000 hsz.-szel ezelőtt volt topik takarítás ami pont ebből indult.[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Casanova*
veterán
válasz ignorant #20761 üzenetére
hosszútávon miért nem jó neked a benzines? dízelt venni akkor érdemes,ha keveset futott,tuti jó állapotba van. nagyon mellé lehet nyúlni a dízellel,sokba van a javíttatása.
(#20762) Tálydi: nem szidtam a dízelt. nekem a benzines jobb, nincs ezzel semmi baj! no para!
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Tálydi #20762 üzenetére
Olvass majd, ne csak nézd a betűket!
Rohadtul nem a benzin-dízel miatt volt takarítás, hanem azért mert a segítő szándékú hozzászólásokba kötött bele nem kulturált módon, és az nem lett szó nélkül hagyva...
Akkor is az lett leírva röviden, hogy munkásautóba dízel, sportos autóba benzin.
Ha valaki dízellel akar sportolni, az a szíve joga...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Tálydi
senior tag
válasz Casanova* #20766 üzenetére
Tőlem ugyan nem kell elnézést kérni számomra is a benzines a jobb, megőrülök a hangjukért, csak néhányan leborítják a gépet az asztalról és 3 billentyűzetet szétvernek mire kifejtik, hogy a másik mekkora barom és a dízeles/benzines mennyivel jobb stb stb...
(#20768) KINKY_007: Csak próbáltam megelőzni egy vitát, mint a múltkor is, ha megengeded nem keresném vissza, de lassan állandósult a topikban a flame keltés, a dpf szűrő, meg füst felhős YT videókkal, meg a fogyasztással, holott tényleg annyi az egész, hogy kinek mire van szüksége, nem hiszem, hogy ezt nem tudták megérteni. Anno mikor elkezdtem ide járni elolvastam 1-1-ig az összes hsz.-t, mindössze 001 és dragon között volt nézeteltérés de mostanában már tök másról szólnak itt a dolgok. Mintha kiéleződött volna az egész arra, hogy kinek a mijébe hol lehet mivel belekötni .
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Tálydi #20765 üzenetére
Persze, csak nem szeretem, ha valami félre van magyarázva.
Téged Casanova értett félre... A cikk ajánlása olvasásra nem azt jelenti, hogy valaki teljes mellszélességgel mellette is van.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #20764 üzenetére
"Akkor is az lett leírva röviden, hogy munkásautóba dízel, sportos autóba benzin.
Ha valaki dízellel akar sportolni, az a szíve joga..."Erre csak egy dolgot tudnék írni, avagy mutatni. De nem, mert megint ugyan ott lyukadnánk ki. De ha tudnám, akkor megadnám a mai 540i-s tulaj elérhetőségét. Tudna mesélni Neked is arról, melyik mire való, és azt, hogy egy olajkályha is tud kellemetlen meglepetést okozni. És akkor még a kutat meg sem látogatta...
A nem kulturált módon való beböfögést pedig Te kezdted, együtt a sértegetéssel, és minden rosszindulatoddal. Le van mentve az összes, ha gondolod belinkelem ez egészet jpg-ben, mert úgy néz ki gyorsan kopnak az emlékeid.Tálydi: Hagyd.... Már én is unom, egyszerűen eleresztem a fülem mellett az ilyeneket. És amikor 6.-ban 1500-nál rátaposok a pedálra, csak mosolygok csöndben egy jót.
Egyébként meglett a chiptuning. 324 lóerő, és 640NM. Lehetett volna több is, én ennyit kértem.(bár csábító volt a 350hp@700nm) A fogyasztásról annyit, hogy nőtt legalább fél literrel,(tehát igen, chip után a több ló nem fog kevesebbet enni, legalábbis egy olyan autó esetében, ami alapjáraton se szenvedett a kasznival) de majd a hazaúton elválik, mert az lesz igazán mérvadó. Egyébként félelmetes, 3.-ban is simán villog a dsc lámpa, ha olyan az útfelület... Végsebességet csak részben próbáltam, nagy volt a forgalom az M6-on. 282-nél vettem el, persze GPS-el mértem, mivel az óra nem mutatta tovább, csak a fordulatszámmérő mászott felfelé.
Most tesztelgetem, péntekig mehetek korrigáltatni, ha valami nem tetszik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Tálydi #20767 üzenetére
Ha valakinek benzines autója van, hadd írja már le, hogy szerinte az jobb!
Az, hogy másik 3 ember is hozzászól, az nem flame. Nem rosszindulat, hanem az ismeretek tágítása.
Ha esti mesét akarsz olvasgatni, akkor bocs, hogy elrontom a szórakozásod...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20771 üzenetére
Ezért nem is értettem, hogy mi az a nagy forgalom. 4. próbálkozásra sikerült ezt elérnem, mert mindig valaki beugrott a belsőbe. Az utcsó kísérletnél is azért kellett elvenni, mondjuk ott csak a szándékot láttam, de ilyen sebességnél az is bőven elég.
mod: Dehogy. Meg sem rezzent, igazából fel sem tűnt. Csak nyomtam a gázt, majd ránéztem a GPS-re, aztán köv pillanatban a féket tapostam. Hajnalban lenne ott jó, akkor még hűvösebb is van.(34 fok volt) A gyári specifikációk 20 foknál vannak megállapítva. Az a +14 fok kb. 20 lóerő mínusz 35D-nél, pados mérésből ez is kiderült.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20774 üzenetére
Azt azért be kell látni, hogy a 200 feletti tempo nem ide való, főleg nem a legforgalmasabb időben. De ugye ez egyszeri dolog, mindennek megvan a maga helye és ideje. Ez most nem az volt.
Tálydi: 4500RPM környékén volt, kicsit fölötte, pontosan nem figyeltem meg, mert másra kellett koncentrálni. 270 körül hagyott alább a lelkesedés, de természetesen még ment volna, csak tiszta pálya kell az ilyenhez. Próbáltam videot csinálni, de így nem lehetett, kormányt nem igazán szabad itt elengedni egyik kézzel sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #20777 üzenetére
Természetesen kaptam papírt is a mérésről. Fényképezem, és elküldöm, ha érdekel. Egyébként 35D.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20770 üzenetére
Nőtt a fogyasztás, az hogy lehet? Hiszen TE (aki Tálydi szerint is a legokosabb) írtad, hogy erősebb lesz és kevesebbet fogyaszt majd! Akkor az úgy van, hogy rossz a műszer bizonyosan.
Nézd meg, hogy én mit merészeltem erre írni, link is jöhet természetesen...
Az r6 vs 528i megvan a hozzászólások között, meg lehet keresni, én ott szóltam hozzá először, mert azt már nem bírtam.
Nem a dízel vs benzin volt a gond, kár hogy ez még most sem esett le.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #20780 üzenetére
Ez volt a legkisebb. Mutatta az eddigi 35D-et. 370 ló volt a maximum 760NM-el. De volt 350 lovas is. Elég vegyes volt a felhozatal, szóval én még a legkisebbet kértem/kaptam.
KINKY_007: Nem én írtam, hanem a tunerek ezt hangoztatják. Persze nem esek kétségbe, így is hajszálnyival 7l alatt vagyok, de 300 ló fölött.
Szóval Neked ez fáj. Egyszer gyere már el felénk, csak hogy lásd azt a kanyart, amit ott említettem. Továbbra sem tudsz olvasni... Próbáld meg most, keress vissza, hátha megy.
Ezt írtam:
"Ki mondta, hogy büntettem egy 1000-es sportgépet? Leírtam, hogy otthagyott, mint a szart a kanyarok után, ahol majd 100m-t vertem rá, majd az egyenesben mire én 160-ról 200-ra gyorsítottam, ő majd 280-al elment mellettem. Először tanulj meg olvasni, majd szöveget értelmezni...
Ezt írtam: "Az egyenesben úgy otthagyott, mint kutya a szivarját. Talán egy M5-el lett volna keresnivalóm.""Elég pocsék az útminőség, és 2 év alatt még többet romlott. Motorral már száguldozni sem lehet azóta, mert huplis lett az útfelület. Egy bal-jobb kanyarduó van az egyenes előtt, ami már autóval is necces volt, nemhogy motorral. Azt írtam, hogy ott szépen elhagytam, szerintem örült a csóka, ha 100-al betudta venni. Majd leírtam, hogy az egyenesben otthagyott. Soha nem írtam le, hogy megvertem egy sportmotort, egyszerű játék volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz KINKY_007 #20779 üzenetére
Kinky, mindenekelőtt, örültem volna ha megmarad a topicnak a csevegős nyílt hangulata, de te állandóan kötekedsz. Hol állítottam én bárhol is olyat, hogy 001 "a legokosabb" ? Mi a bánatért kell generálni a feszültséget?
Ha személyes problémád van bárkivel, nyugodtan dobhatsz akár rám is egy privit, rajtam nem fog múlni a békés szóváltás és búcsúzás, de ne egy fan clubot szemeteljünk és pocskondiázzunk tele! Remélem ezúttal megérted amit mondok, a továbbiakban el állok a hasonló nemű offolásoktól.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #20779 üzenetére
És nem rossz a műszer, hanem szimplán többet fogyaszt. Tényleg nem megy a szövegértelmezés...
Miért kell állandóan kötekedni? Megint Te kezded, ráadásul teljesen valótlan dogokat állítasz, pluszban kiforgatod a másik mondatait, majd amit kiforgattál, még véleményezed is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #20770 üzenetére
Coupe, Sedan vagy Touring?
Én is 335D-t szerettem volna anno, csak cabrio-ba nem árulják.
Nekem 231 paci 500nm-ről 269 paci 609nm. Nekem ez fél liter fogyasztáscsökkenést hozott. Ha nem a 255-ös hátsó gumik vannak fennt, hanem a 225-ösök, akkor azon is lehet fél litert nyerni, cserébe sokszor kipörög és könnyebb faralgatni ha ez a cél.
Én kocsim 1825kg, nem csak 1650 körüli, nem tudom pontosan mennyi a sima bmw, szóval elég nagy handicappel indulok. Nekem 241 vagy 243 a gyári végsebesség, a chip után 263-ig ment a mutató tetővel, tető nélkül 254. Nálam ilyenkor 4400on pörög a motor (manuális a váltó), úgyhogy úgy tűnik az automata tovább csapatható.
Azt nem tapasztaltad, hogy szitál a kocsi 220 felettől? Ilyen enyhén jobbra-balra kormányzásra gondolok itt. Egyenesen mész, de mintha folyamatosan enyhén szitálna. Én csak azért kérdem ezt, mert külön rakattam fel pici hátsó szárnyacskát, azóta ez teljesen megszűnt és sokkalta stabilabb lett az egyenesfutás 220felett.
Ennek ellenére nem tűnik túl stabilnak a kocsi 260-nál, aztán lehet csak nem vagyok hozzászokva. Itt nem is az egyenesekre gondolok, hanem az enyhe kanyarokra. Kis bucka az útfelületen, és már érezhetően dobja meg a kocsit, és így bebilleg. Ha nagyobb a bucka, simán kicsaphatja a hátulját a kanyar közben, azt meg már nem fogja meg az elektronika sem ilyen sebességnél. Ilyet te nem tapasztaltál? -
ignorant
senior tag
e93-al, szitalast nem tapasztalok. Vmax limit nincs, 1-2szer probaltam "megfuttatni"...
En hatulrol enyhe razast tapasztaltam egyszer, de azt megoldotta a kerekek centirozasa.
(Egyik gumisnal ami 0-at mutatott, a masiknal +30G volt benne )Meg amit figyeltem, hogy sok gumisnal lepotyognak a sulyok idovel, szoval erdemes ranezni rendszeresen ha sokat mesz gyorsan.
Kanyarodas kozben, buckaknal letezik a modellnel (e9x) minimalis "body roll", bar semmi komolynak nem kellene lennie.
-
Z0mbi
senior tag
Sziasztok
Nem tudom jo helyen jarok e ezzel... be kellene arazni a gepem mert biza ha felmegyek a hasznaltautora meglepve latom hogy a parametereimmel 3 auto van elado es hat abbol egy hasonlit majdnem megszolalasig az enyemre ... de hogy 3.6 lenne az ara azt nem hiszem
Szoval
2008 116i, 5 ajtos, manualis, advantage csomaggal (pro hifi elso ules alatti melyekkel, motoros tukor, gyari riaszto, esoerzekelo, BT kihangosito, bor sportkormany, meg meg mitomen mi...)
80k lesz most benne a hetvegen. Amit meg hozzatettem hogy hatul ablakok 70% ra sotetitve elso ketto meg hovedo folias. RHINO rablasgatlo. Es a konyv vegig pecsetelve (szamlakkal ... tehat nem csak pecset van a konyvben hanem biza szerviz is volt mogotte.) Mindig Wallis dunaban volt. Ott is lett vasarolva elso tulaj altal.Itt ott van rajta kisseb karc de azt mondanam hogy szinte tokeletes allapotu. Teli gumik 16 os acelon, nyari defektturo gyari alun. (szinten 16 os)
Mennyit lehet kerni erte?
A szivem szakad meg ha eladom az tuti mert megbizhatobb jobb autom meg soha nem volt. De kulfoldon elek es nincs kedvem ide regisztralni majd ha hazamegyek ujra vissza mert az igen borsos lenne arban
kocc
-
KINKY_007
aktív tag
Kérdezz meg egy használtautó-kereskedőt (esetleg még külföldön is tud segíteni)!
001 Tálydi: nem célom tönkre vágni a fórumot (sőt), inkább én nem reagálok.
BeZol: Nem ez a kocsid?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Rainman05
tag
Üdv! Valaki nem tudja hogy kel frissíteni E60 nak a navigációjának firmwarét?
Szeretném használni a BMW Navigation DVD Road Map Europe BUSINESS 2013 DVD ét és elvileg ehhez kell frissíteni azt. -
KINKY_007
aktív tag
Nagyon béna a vezess cikk, a népítéletben amit leírtál sokkal informatívabb, használhatóbb egy leendő vásárló számára.
A 200 felett a közút marha veszélyes, oké, hogy megy a kocsi, de meg is kell állni, vagy megfogni a kocsit, ha elkezd csúszni...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
genius5000
tag
Hello.
Ma fogok felkeresni telefonon délután egy E36-os BMW 316 sedant árusító emberkét. Sajnos, mivel 160 km-re van tőlem az autó, (érvényes külföldi papírokkal rendelkezik) ezért a személyes átvizsgálás csak akkor lenne megoldható, ha telefonon már "meggyőzött".
A kérdésem az lenne, hogy miket érdemes megkérdezni? Első autóvásárlásom lenne, ezért szeretném tudni a tapasztalt BMW-sek véleményét. Az autó digit. klímás, 200.000 km van benne (elméletileg), szervízkönyv törzskönyv a leírás szerint rendben van.
Válaszotokat előre is köszönöm, és remélem hamarosan a BMW tulajdonosként köszönhetek
Ne akarj mindent megszerezni! Ne akarj tökéletes lenni! Te egyszerűen csak élj a világba!!
-
CharlieDrop
veterán
válasz genius5000 #20793 üzenetére
bármit és mindent
rohadások: küszöb, kerékjárati ív
ezekről küldjön képet és ha oké nézhetedNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ignorant
senior tag
válasz genius5000 #20793 üzenetére
Nem hagyatkoznek csak szemelyes atvizsgalasra. meger 10-20K-t hogy megnezze egy jobb szerelo.
Az en tapasztalatom az hogy az eladok 99%-a, lelkiismeret furdalas nelkul hazudik teloban /szemleyesen arra jatszva hogy valami vereb vagy.
Egyik legdruvabb peldam az, mikor felhivtam egy "magyarorszagon mar uzembe helyezett" tokeletes allapotu BMW eladojat, es mikor odaertem ideiglenes nemet rendszam volt rajta, kozeleben se volt magyar forgalomba helyezesnek.
A kituno allapot pedig a hibajelzo lampakra vonatkozhatott.
-
Z0mbi
senior tag
válasz genius5000 #20793 üzenetére
Azt semmikep ne emlitsd hogy elso autod lesz. Es mindenkepp vidd be egy normalisabb szervizbe. 'Bukj' inkabb 15rongyot mind 500at...
-
genius5000
tag
válasz ignorant #20795 üzenetére
Aha értem. megpróbálok minél több képet, infót kicsikarni belőle. csak a szerelő részt akkor hogyan? ott abba a városba fogjam meg az autót, és vigyem el egy szerelőhöz? az eladó mit fog szólni, ha egyszer csak modnom h hát akkor 2 órára elvinném az autót? Vagy hogy megy ez?
Ne akarj mindent megszerezni! Ne akarj tökéletes lenni! Te egyszerűen csak élj a világba!!
-
ignorant
senior tag
válasz genius5000 #20797 üzenetére
Beszeld meg vele, hogy csak akkor erdekel az auto ha atnezte egy szerviz, erre meg a hivatalos szervizek is kivaloak. Ne oda vidd amit az elado ajanl, ha fuggetlenhez akarja vinni.
Megbeszeled tulajjal, hogy mikor lenne jo neki, foglalj idopontot a legkozelebbi BMW szervizben es kesz...Jegyzokonyvet is kell hogy kapj allapotfelmeres utan.
Into jel ha az elado barmilyen szinten vonakodik ettol.
Allapot felmeresnel en pluszban szoktam kerni kompresszio merest, futomu ellenorzest, hibakod kiolvasast (ha nem lenne benne alapbol).
-
Xmodule
őstag
Hali. Ma sikerult eladni a régi kocsimat és most új után nézelödöm. Minden féle képpen kombi kell és az az érzés, hogy egy kényelmes "hajóban" ülök. A vezetési stilusomat leginkább "papásan lassunak" mondanam. Jó azért fel nem tartom a sort mindig annyival megyek amennyivel max szabad. Szóval nem száguldozok. Na most nézegettem 1.8T VW passatokat, olyan 2000-2003-as évjáratig, néztem Nissan Primerat abbol is ott 2002-2003-as evjaratig. Na de amiert ebbe a topikba irog, kineztem egy E36 320i -t ami ugye 1999-es de ez mondjuk nem zavar. Durván 170ezer km van benne szerintem ez nem sok. Mármint amit most eladtam 2003-as Octavia RS-t abban is volt mar 180ezer. Na de engem az erdekelne, hogy kb mennyi a fogasztasa ennek a 320i-nek? Városba nem nagyon szoktam vezetni inkabb olyan 80-100km/h utszakaszon.(melo-haza). A szervizelése is nagyon érdekelne alkatrész árak esetleg a másik két jelöltel szemben (vw passat, nissan primera). Még sosem volt hátso meghajtásu kocsim, mondjuk azt mondják eléggé jól lehet vele bohockodni. Bár itt ugye azt is számitasba kell venni hogy svédországban lakom és itt a hó és a tél kicsit tovább tart. Átszámolva olyan 960ezer ft a kocsi. Ti mit gondoltok esetleg valami tipus gondok vagy amit minden fele keppen nezzek meg amikor elmegyek megnezni a kocsit? Sajnos nincs szerelö ismerösöm, de ugy egy kicsit én is értek a kocsikhoz, csak BMW-hez még sosem volt szerencsém.Köszi
Vagy esetleg egy picivel több penzert de több km-el két évvel fiatalabb 320i ?
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
menalcas
őstag
válasz Xmodule #20799 üzenetére
Hát kérdés hogy neked az újabb E46-os forma jön be vagy a régebbi E36, fogyasztásban nekem 320i Coupe van az nem egészen 100kg-al könnyebb az eszik országúton 90-100ra ráállva 7lityót 3fővel .
1.8T Passátról semmi jót nem tudok mondani, erről persze ha egy vérbeli kócvegenest kérdezel pont az ellenkezőjét fogja mondani, de ők elvakultak és szerintük a világ legjobb márkáját vezetik.
Nissan Primera nagyon jó kis autó a maga egyszerűségével, semmi extra már nem felszereltségileg hanem vezetés élményben, viszont szervizelése érezhetően olcsóbb mint egy BMW.
Mindezt úgy mondom hogy volt már elég sok vasam , BMW-m ez az első, nem vagyok elvakult BMW-s, de imádom.Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Tőzsde és gazdaság
- PlayStation 5
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- SSD kibeszélő
- Terminátort idéző választ adott a Google AI, az emberek halálát kérte
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest