- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20700 üzenetére
Egy darabig 95-os benzint tankoltam, hamar raszoktam a 100-asra (shell). 95-ossel nem lattam 12.5-nel alacsonyabb fogyasztast (foleg 13 kozeleben volt), 100-assal ugyanolyan stilussal 11.3 az atlagom vegyesben.
higgadtan vezetve meg kevesebb lenne szerintem, bar en nem tudom megallni h ne lepjek oda neki ahol lehetoseg van
Szoval a jobb diesel + nyugodt vezetes lehet az ok akkor nalad is.
sajna a 20d ceges, es csak sima diesel-t kapok "ingyen" :S
[ Szerkesztve ]
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #20700 üzenetére
Én is mindig premiumot tankolok. Shellnél ritkán,de OMV és MOL kutakon is csak a jobbik megy bele.
Fogyasztáson nem veszem észre(nem is számolgatom az igaz),de reménykedem,hogy ér valamit az állagmegőrzés/öntisztítás szempontjából.
Az 5,6 nagyon jó. Ezt fedélzeti mutatja vagy tankolásnál számolod?
Nálam a min CSAK autóúton nagypapi 90-es tempóban,pár előzéssel és kereszteződéssel 5,8l.
Városban 10,4l normál/kímélő autózással.Az autó: 2005-ös 525d aut
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Sziszka_88
tag
Sziasztok !
Ha már van bmw-s fórum itt is akkor csatlakoznék. Ti mertek egyébként Castrol rakni a bmw- be ? Vagy ha igen honnan a legmegbízhatóbb? (lassan olajcsere )
-
whitezo88
nagyúr
válasz Sziszka_88 #20704 üzenetére
Enyembe most bmwsek es a szerelom ajanlasaval liqui moly toptec 4100 van 5w40. Nagyon jo olaj.
-
Sziszka_88
tag
válasz whitezo88 #20705 üzenetére
Én is most Total-t használok(5w40), de Liqui Moly-n gondolkodok - mert - mind a váltó/diffi is ezzel a márkával van feltöltve. Én bizalmatlan vagyok ezzel a castrollal szemben. Gondolom a tied valami korszerűbb dízel lehet, enyém egy 2.5 TDS Írja az enyémhez is mondjuk, de valaki ebbe a mociba 10w40et használ.
-
MPowerPH
félisten
válasz Sziszka_88 #20706 üzenetére
Mi a gondod a Castrollal? Nekem a gyári olajbeöntőn is Castrol név díszeleg, és nem hallottam semmi rosszat az olajaikról.
Stukker1987: Fedélzeti alapján nem tudom, mivel nem nulláztam tankolás után. Egyébként 44-et ír. De természetesen teli tank, majd visszatöltöm fullra, és úgy számolom. Hétfőn megyek megint BP.-re, megtörtént az elhatározás remap ügyében is. Sok-sok emberrel beszéltem erről, köztük egy Wallis-ossal is.
Gebriel: Nem tudom mi számít tojásnak. Nézhetem úgy is, hogy ez tojással a pedál alatt pont úgy gyorsul, mint egy 1.6 szívó dinamikus használatban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
-
-
Stukker1987
senior tag
válasz Sziszka_88 #20709 üzenetére
Egy időben BMW olajra lehetett ugyanezt hallani.
Egyébként ha jól tudom a BMW olaj is Castrol...Megbízható helyről kell vásárolni és akkor nagy eséllyel minden rendben lesz akár Castrol vagy BMW olajat vásárolsz.
Több magyar oldalon is vannak komoly alkatrészesek,akik rengetek embert ellátnak és hozzáértőek.Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #20702 üzenetére
197 lótól jó az 5,8
no meg a súly se kicsi
meg automata
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #20712 üzenetére
Jah, vagy úgy. Ezt nem tudom... Ahova a régi autómat hordtam, oda hordóval jött a Castrol olaj, azzal nem volt baj. Most pedig olyan helyen vásárolom, ahol nem engedhetik meg azt, hogy hamisítvány legyen.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Mi a gyári olajat vásároljuk 60/200 Literes hordókba és még soha a büdös életbe nem volt gond vele...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Sziszka_88
tag
Nem azt mondom, biztos van hely, eladók akiknél vannak eredeti castrolok -főleg nagyobb kiszerelésbe, sőt ez lenne a normális... de én bizonytalan vagyok.
-
Djmarko
tag
Sziasztok!
[link]Vélemény??
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #20718 üzenetére
Szép kocsi, ha csakis e39-et szeretnél hat hengerrel, akkor jó lehet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ignorant #20720 üzenetére
A felni is az új szériáról van, az e60-as bmwhez való, nem rossz rajta.
Az m5 (v8) normális fenntartása mondjuk kicsit más kaliber, de a törődésért nyújt is valamit.
Ha be mernék vállalni egy tini kocsit, ilyenem lenne.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz ignorant #20720 üzenetére
Szerintem pedig gyari M -csomagos ez. Nem tunnek utangyartottnak a lokosok csak epp a diszlecek szinre vannak fujva. (ami szerintem nem mutat jol) Ettol fuggetlen egy nem M-re total tre de egy M-es BMW-re is amin GYARILAG se volt M-jelzes gaz feltenni ilyet! Nekem sincs fent M logo pedig gyari M Sport E39-em van.
Eltekintve ettol a kis diszkret jelzestol de ez meg gyari tema:
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20720 üzenetére
Soknál gyárilag ott figyelt a jelzés, ha M Sport kivitel volt.(azt meg mindenki tudja, hogy az M logo nem egyenlő az M5-el) 30i egyébkét elég jól megy még automatával is, mindenre elég.
M5-ről meg annyit, hogy kb. minden a duplája. Fogyasztás, adók, szervizelés... Nem E39 kategória, úgy kell kezelni, mint ha nem is E39 lenne, hanem egy külön széria.Élmény autónak E36 M3 3.2. Azzal jóval kevesebb probléma van, mint az ez utáni M-es modellekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Sziszka_88
tag
Azért egy 530i és egy M5 között, van egy kis "leheletnyi" különbség nem ? Mind fenntartás, fogyasztás stb.... Egyébként szép autó, nekem a kedvenc 5ösöm az e39, a 3 littyós motor bőven elég hozzá, még a dízel is. Volt már szerencsém M5-höz is, egyszerűen.. brutál, az mellé egy kis dízel és tökéletes a paletta!
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz ignorant #20725 üzenetére
Igy-igy. M Sport E39-en csak ott oldalt az ajtodiszlecen volt gyarilag M logo ahogy azt linkeltem az enyemrol de hatul nem. Csak az ujabb tipusokon szokas most mar feltuntetni de meg M csomagos E60 es E90-en se volt gyarilag M logo hatul ugytudom!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
whitezo88
nagyúr
Sztm csak siman draga. Inkabb 1,2 korul egy v8 maradekbol meg felpofozni jo allapotura stb.
-
Djmarko
tag
Nagyon köszönöm a válaszokat!
-
H.Ezredes
őstag
Slovakiaringen a BMW találkozó nagyon ott volt a toppon Minden volt Drift, Gyorsulás, pályázás barátkozás szép kocsik. Nagyon jó volt a szervezés minden nagyon patent volt érdemes volt elmenni A pályán kőrözni nagyon-nagy élmény volt Egy kisebb részen lehetett menni de a legjobb rész a nagy emelkedő utáni jobbos ahol elkönnyül az autó és rögtön utána féktáv azon a részen lehetett menni. Volt olyan,hogy beszitált kicsit a kocsi néhol csúsztunk keresztbe is nagyon-nagy élmény 220-ról átrepülni a dombon majd majd féktáv rögtön. Mai adrenalin löket megvolt. Volt minden E46 Kompressor ,E46 M3 Kompressor , E39 M5 , F10 M5 elleni gyorsulás. F10 M5 F12 E92 M3-akkal versenyzés a pályán. Felejthetetlen élmény volt az biztos. Kedves barátunk újdonsült vízilabda világbajnokunk Decker Ádám is eljött velünk E46 325i-jével nem aprózta el ő sem a dolgokat
Pár kép [link]
Pár Video:
BMW 1M Coupe Vs BMW E39 M5
BMW 1M Coupe Vs BMW E46 3XXi Kompressor
BMW 1M Coupe Vs BMW F10 M5
BMW 1M Coupe Vs BMW E46 M3 Kompressor[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gebriel
veterán
Egyik cimbi e36 vételén gondolkodik. Ennek szériának melyik a legmegbízhatóbb motor típusa?
-
Gebriel
veterán
válasz CharlieDrop #20733 üzenetére
Nem vágom ezeket a motorkódokat és most lusta is vagyok rá guglizni.. melyik mikor került gyártásra és melyik cm3?
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz CharlieDrop #20735 üzenetére
Pedig itt nem egyszer olvastam, hogy xy motorkód mennyivel jobb mint zy. Tehát valami alapja csak van?
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gebriel #20736 üzenetére
Áh, lárifári
Maximum, ha olyanokat akarsz hogy mondjuk egy 1.8-nál jobb az 1.8is, de csak teljesítményben, nem tartósságban.
Vagy mondjuk az M50B25 (2,5 literes 192 lovas, 95 végéig gyártott, 25i nevű) mennyivel jobb az M52B25-nél (2,5 liter, 170 ló, 96-tól, 23i), persze erősebb, de nem rosszabbde hogy melyik mennyire megbízható e36-ban, nos mind jó.
Nem olyan, mint az e46 2.2 eszi az olajat, meg az N40 ami láncugrós feszítőpatronos bajos N42Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gebriel
veterán
válasz CharlieDrop #20737 üzenetére
-
Gézengúz
addikt
válasz Gebriel #20738 üzenetére
nem olyan bonyolult ez...
M40-et semmiképp az a legeleje, még szíjas...
M42-M44 1800-1900-as mocik 140 lóval...a legértelmesebb 4 hengeresek...
95 a modellfrissítés itt váltja az M42-t az M44...
ekkor váltja az M50-et is az M52...ami már alublokkos...ez a lényegi különbség...(nicasilos hengerfal)
ezek már a 6 hengeresek...
Sokan azt mondják, hogy a 20i-nek sok értelme nincs mert teljesítményre majdnem egy M42-M44...
Efelett van a ritkább 23i...
A 28i az amit sokan a kasztnihoz legjobban illő motornak tartanak...
M3-ról ne beszéljünk az egy más kategória, mind árban mind teljesítményben...
2 percben összekapkodva a lényeget...
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
Sziasztok!
Ma bukkantam erre a fórumra, látom itt sok a bmw szakértő, olyan kérdésem lenne felétek, hogy én olvastam 1-2 éve egy cikket, mely szerint a 2006 után gyártott 30d motoroknál vezérműlánc/szíj, nem emlékszem pontosan melyik, azt se tudom hol van a motoron..., szóval h ez elszakad és szétbarmolja a motort, és hogy ez egy típushíba, amit a bmw nem ismer el, de 150.000km után esély van erre. Erről ki mit tud? Csak azért kérdem, mert kezdek közeledni a 150.000km-hez, és nem szeretném, hogy váratlan meglepetés érjen. E93 330D cabrio-m van, de ezt a motort más autóba is szerelték, enyém 2008 májusi és még a 231 paci 500nm, de már 3000km után megchipeltettem, így nagyobb az igénybevétel
Egy másik kérdésem is lenne, hogy tudnátok ajánlani egy olyan szervízt, ahol értenek a bmw-hez, el is végzik a munkát, és nem is kerül sokba? Márkaszervizekkel elégedetlen vagyok, ahol eddig jártam sima szervizek, ott meg nem igazán tudták kiütni a computerből a service jelzéseket. Budapest és környéke jöhetne szóba.
üdv. BeZol
-
Tálydi
senior tag
-
BeZol
őstag
-
Sziszka_88
tag
Bezol:
Vidd le egy megbízható helyre(BMW), beazonosítják neked még azt is mikor gördült le a gyártósorról. Ott megnézik neked mennyire van megnyúlva a láncod és mondanak rá valamit. Igen biztos befolyásolja valamennyire, de szerintem inkább az, mekkora a lábad és hogy bánsz a kecskével. Egyébként ha meg nagyon meg van nyúlva, fáradnak a vezetők, feszítők azt lehet azért már hallani is. Ha meg semmiképp nem hagy nyugodni, akkor csere minden újra. Mint márkaszervíz őket tudom esetleg ajánlani, klub-on keresztül jókat hallani róluk.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Hasonló cipőben járok, csak 335D-vel. Mo.-n nem mondanak semmit, nem tudják melyik széria ez... Angliában viszont mindenképpen rákérdezek.
Muha Mesterrel beszéltem erről egyébként. Nem lehet megállapítani, ha hibás a lánc. Nem a megnyúlással van a baj, hanem szimpla anyaghiba. Semmi előjel, egyik pillanatról a másikra szakad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz Sziszka_88 #20745 üzenetére
A racknel csak rossz tapasztalatom volt. En messze kerulom oket.
-
H.Ezredes
őstag
Így van. Szar az anyagminőség gyári hiba ami nincs elismerve. Gyakorlatilag folyamatosan hullanak szét a láncok.... Valaki még előtte kicserélteti valaki utána. Miután rájöttek,hogy hoppá szar a lánc akkor érdekes módon a cikkszámi is megváltozott és az újjal már nem volt baj valahol 2007-2009 között voltak ezek pontosan nem emlékszem de éppen ma kellett kivenni a motort egy E61 20D-ből láncszakadás miatt..... A csere olcsóbb mintha szétmenne itt is törött 4 himba ami egyből látszik és szerintem az összeset cserélni kell szelepek is kaptak szóval olcsóbb a csere mint megvárni,hogy széthulljon....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest