- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
-
-
leviske
veterán
Nekem elég lesz egy HD4870, vagy 50. Még a jelenlegi X2-t sem tartom abból a szempontból létjogosultnag, hogy én nem játszok nagy felbontáson. 1680x1050-en meg szerintem a HD4870 és 50 is tud majd azért normálisan teljesíteni.
Az X2-nek akkor lenne létjogosultsága nálam, ha mindíg játszanék és nagyobb felbontáson az előbb írtnál.
Tehát elvileg, ha nyáron kitudják adni, akkor lehet, hogy veszek egyet. Nem akarok várni se a kisebbekre, se az X2-re.
-
ftc
nagyúr
4,8,12,16 magosrol...
Azaz elképzelseim szerint.
Lesz egy alap egység ami a megjelenítésért felel ezt nem tudjuk lekapcsolni.Itt taláhato energia managment feladat eloszto...
A többi viszont egyfajta számolási tömbök lennének mely ringbuson kapcsolodna a többihez...S han icn rájuk szükség ala csak netezek akko r lekapcsolhatóak
-
7600GT
senior tag
És kisebb teljesítmény?! Egyébként nem hinném, hogy rögtön 4db mag egy fedél alá való integrálásával kezdenék. Amugy egy hihetetlenül jó megoldás lenne ez, már ami a kihozatalt és az előállítási költségeket illeti. De akkor nem fognak 3 magos vidkarit csinálni?
Szerk.: Egyáltalán jól értelmeztem most a dolgokat? Egy szilicium lapkán lesz ez a 4db mag vagy "csak" egy fedél alatt?
[ Szerkesztve ]
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
nagyúr
-
ulveczkii
tag
Ott a pont. Azt tudom hogy egy rv670hez elég a PCI-E 1 is semmi teljesítménynövekedés nem lesz max 1-2% de vajon 2-t is ki tud e szolgálni? Össze kéne vetni egy 3870et 8xos és 16xos slot beli teljesítményét.
Nameg csúnya is ez a nemtudom milyen tokozású batár nagy chip és rengeteg helyet emészt fel.Illetve azt szeretném megkérdezni hogy ezt az új PLX chipet az ati fejleszti?
Vagy valami külsős cég ígyisúgyis megcsinálja?
Mivel olyan pletykák is vannak (voltak) miszerint az R700 már két darab egy lapkán elhejezkedő chipből fog állni és közvetlenül a chipek fognak komunikálni egymással meghogy közös megosztott memóriájuk lesz.
De ha az az új PLX kifejlesztése tetemes pénzbe és energiába kerül akkor ez cáfolni látcik a fentemlített pletykákat mivel akkor nem fektetnének bele pénzt és enedgiá.
Te mit tudsz gondolsz erről?[ Szerkesztve ]
-
Bundás22
őstag
-
rocket
nagyúr
40-50% nagyon karcsu lenne alapesetben az RV670XT (3870) kepest es a 8800ultra telejsitmenyet is figyelembe veve, de az RV770 ahogy a neve is mutatja nem highend GPU, highendbe egyeduralkodo lesz az NV amig single core GPU-kat tud csinalni a dual megoldasok ellen amerre az ATi elindult. (persze lehet a pletykak tevednek, es lesz single core R7x0 highend GPU )
GT200-nak (ha igy hivjak egyatalan) mikoze az RV770-hez? nem is egy kategoria, kihozatali aranyt meg korai elovenned, raadasul single core kartya normal esetben jobb teljesitmenyt fog nyujtani osszesegeben mint a dual GPU/vagy dual core R7x0, es ezzel megint 3 utcasarokra kerul az AMD az NV-tol a diszkret grafikus piac tetejen.
Jelenleg ugytunik RV770-nel az NV a 55nm G92-vel kivanja felvenni a versenyt, felso kategoriaba meg jon majd a GT200 ahol az ATi dual GPU/vagy dual core GPU megoldassal probalkozik.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Jelenleg ugynezki az NV 5:1 ALU:TEX arany fele lep tovabb, szoval annyira azert nem tunik lehetelennek, ettol fuggetlenul en 3:1 ALU:TEX aranyt varok az RV770-tol igy 96(480)/32 jol beleillik a kepbe
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
7600GT
senior tag
Látom nagyon véded a magas ALU:TEX arányt. Csak az a baj, hogy még egyetlen egy ilyen játék sem jött ki... Nem lehet, hogy soha nem is fog? Szerintem az elkövetkezendő játékoknak is sokat fog számítani az a plusz valahány TMU.
Szerk.: ez a 262-re ment volna, de kb mindegy. Amugy milyen dx10-es játék van ahol az ATI kártyák annyira jók?
[ Szerkesztve ]
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
7600GT
senior tag
"A Crysis nem túl magas ALU:Tex arányt használ és az eredmény őrületesen lassú futás."
Ezt két oldalról lehet megfogni:
a, lecsökkented a TMU kihasználtságot
b, megnöveled a shader kihasználtságotAz a verziótól csúnyább lesz, a b verziótól meg még lassabb.
Szóval akkor hogy is van ez most?Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
rocket
nagyúr
Optimizmusbol tovabba sincs hiany ugynezem
Crysisben +20% lemeradas van alapbol az atlagban meglevo kb. 30% mellett amivel gyorsabb az 8800ultra mint RV670XT, bar az nem DX10 jatek, az egyik legfontosabb benchmark jelenleg.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
Abu85: mutass már 1 nem CPU limites tesztet 1-1.5 évvel ezelőttről, ahol a 88GTS sokkal kevesebbel volt lemaradva a GTX-től, mint manapság az elején persze, hogy elaléltak tőle, mert felmosta a padlót az 1900XT-vel és a 7900GTX-szel, de világ életében 30-40% lemaradásban volt a 88GTX-hez képest.
7600GT: egyáltalán nem biztos, hogy az alacsonyabb textúrázási igénytől rondább lesz a játék. kedvenc példám a levelek megjelenítése - meg lehet őket csinálni textúrával 1-2 poligonból, vagy textúra nélkül kicsit többől. a második eset -TMU, +CPU és +shader.
rocket: hidd el, nem korai feszegetni a kihozatalt. simán lehet egy 1md+ tranzisztoros chip halála - a manapság pletykált G92 kihozatali arányokon drasztikusan kellene javítani, hogy egy duplaakkora chipnél elfogadhatóak legyenek.
ALU:TEX téma: az egész konfúzió a G80 miatt van, ahol az SP-k a diszkrét egységek, és rögtön 4:1 körüli ALU:TEX arányról beszélünk, holott mind a korábbi pixel shaderes kártyákkal, mind az R600 szuperskalár számolóival összevetve a G80 4:1-e 1:1-nek számít.
Vagy ha a G80 4:1, akkor az R600 16:1 vagy 20:1, ízlés szerint.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
ulveczkii
tag
Nem a Microsoft-nak kellene tenni valamit? Támogatni vagy legalább megvédeni azokat akik az altaluk kitalált eljárásokat használni szeretnék? Vagy az ATI is szánhatna egy kicsit támogatásra pénzt bár tudom hogy elég szarul áll az AMD de gondolom nagyságrendileg nekik nem nagy pénz.
-
rocket
nagyúr
Mar megint leragadtal az elvi sikon, leragott csont ez a tema, aki latja a fatol az erdot tudja mikent mukodnek a dolgok, nem a felhasznalok feladata kene legyen remenykedni hatha megvaltozik a helyzet, az AMD-nek kene tennie ellene, ha nem tudnak akkor menjenek kapalni, nem mondom egyszeru a helyzetuk, de azert 10 honap alatt semmit nem tudtak elerni az R600 es tarsaival azert az mar kinos.
Regebben is azt gondoltak majd a shaderek atveszik az uralmat, R520 ota leragadtak a 16TMU-nal, mikozben inkabb azt kene novelni, nem megtobb shader teljesitmeny kene a cel legyen.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
Abu, rocket:
A maximum kihozásáról szó sincs, ott van az ominózus 16 TMU esete, nem hiszem el, hogy ne tudták volna az RV670-ben megduplázni őket. Bár mostanában munkál bennem a kisördög, hogy nem is ez a legfőbb probléma, hanem esetleg a szuperskalár egységek nem megfelelő kihasználása? Vessétek össze a 9600GT és a 3870 elméleti teljesítményét, ha teljesen szekvenciális float2 PS kód fut rajtuk. Hmmmm...És hát igen, azt elhiszem, hogy az ATI architektúrája a DX11-et is képes magáévá tenni, csak éppen azt nem értem, hogy jutott eszükbe egy ilyen kártyát kihozni egy olyan piacra, ahol még DX10-es játék sem volt, és mennyiségben nem is volt várható...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rocket
nagyúr
Soha ne mondd, hogy soha, Battlefield TWIMTBP jatekok listaja
Battlefield 1942 Electronic Arts Digital Illusions
Battlefield 1942: Road to Rome Electronic Arts Digital Illusions
Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII Electronic Arts Digital Illusions
Battlefield 2 Electronic Arts Digital Illusions
Battlefield 2: Special Forces Electronic Arts Digital Illusions
Battlefield 2142 Electronic Arts Digital Illusions
Battlefield Heroes Electronic Arts Digital Illusions
Battlefield Vietnam Electronic Arts Digital IllusionsSzerintem hagyuk az offolast, maradjunk abban majd meglatjuk, egyszer ugyis kiderul az igazsag, ha csak csodbe nem megy az EA es torlik a Battlefield 3-mat, vagy az AMD megy csodbe es nem lesz hardver megvasarolhato formaban az igazi (legalabbis szerinted) DX10 jatek ala
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
7600GT
senior tag
"Ugye a 8.3 Catalyst engedélyezi is a funkciót. "
De a dx10 még nem támogatja a programozható tesszelátort, ha jól tudom a dx11 már fogja támogatni. Szóval ha nincsen hozzá támogatás akkor mit kezdenek vele?
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
7600GT
senior tag
Ki lehet használni? Nah az nagyon jó. De ki is fogják használni vagy csak ki lehet? Ugyanis ha jól tudom a geforcekban nincsen ilyen, szóval amikor csinálnak egy játékot, akkor a fejlesztők veszik majd a fáradtságot, hogy kihasználják a tesszelátort?
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
nagyúr
Nem vitatom, hogy vertex oldalon nagyon hasznos lenne a tesszelátor, mert:
- CPU kapacitást takarít meg, amit lehet mondjuk fizikára használni
- Több helyen is fog sávszélességet (bár nem annyit, mint amennyit a prezentációk sugallnak)
- Sokat segít a LOD algoritmusok egyszerűsítésébenCsak szerintem sajnos ezek így együtt nem annyira ütősek, hogy valaki a kisebbik GPU-gyártó kártyáihoz külön codepathot csináljon miattuk...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
arra gondolsz, hogy 32 címző + 32 szűrő? lehet, az nV-nek is bejött.
amúgy nekem is az ugrott be, hogy a 800 ALU inkább 2 GPU-ból jöhet, úgy már elhiszem a 800M tranzisztort / RV770...
7600GT: a ROP-ba (vissza)drótozott MSAA resolve-ot hiszem, ha látom - az RV670-nél is volt ilyen pletyka...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Azt is mondta nem kell több csak SM 1.0 OpenGL alól. Engem a DOOM3 motor már megjelenéskor se nyűgözött le, néhány SM3.0-ás cucc viszont tetszett (HDR, meg miegymás...) Nameg az OpenGL azóta végleg kihalt a játékokból, de multkor néztem hogy már az AutoCAD2009 se OpenGL-t hanem Direkt3D-t használ hardveres gyorsításra.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
nagyúr
és tegyük hozzá, hogy az értékes shader órajelciklusokat lopkodja mások elől.
a másik oldala meg az, hogy megnéztem az ATI tesszelátoros demóját, és ha azt mondom, hogy unimpressed vagyok, akkor enyhén fejeztem ki magam. utánakerestem az említett Carmack interjúnak, és ugyan mondott pár fura dolgot, de abban 1000%-ban egyetértek vele, hogy az ultrafancy új technológiákhoz nem ártana vmi demo, ami megmutatja, mitől is lesz olyan qrva jó mindenkinek...egyébként meg nem értem, mi a bajod azzal, hogy egy 2600XT 15x olyan gyors valamiben, mint egy 9600GT
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Aktív témák
- XFX Speedster Merc 319 AMD Radeon RX 6950 XT Black 16GB GDDR6 (BESZÁMÍTÁS)
- Gigabyte Gt 730 2GB GDDR5
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- AIO Vízhűtéses RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak nálam!!
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs