Melyik éri meg?
Azt mindenképpen le kell szögeznünk, hogy direkt és kifejezetten csak olyan játékokat teszteltünk, amelyekről biztosan tudjuk, hogy már tartalmaznak többmagos optimalizációt. Teljesen nyilvánvaló, hogy ebből a szempontból felesleges lenne egy olyan játékot letesztelnünk, amely csak egyetlen processzormagot képes kihasználni (a legtöbb még ilyen), hiszen ez két vagy négy CPU-maggal nagyon minimálisan gyorsulna, azt is csak azért, mert a háttérben futó folyamatokat egy többmagos processzor esetében a második mag magára vállalhatná. Videokártyákból azért választottunk egy-egyet a két nagy gyártótól, mert nem tudhatjuk, hogy a meghajtóprogram a két rivális esetében milyen szinten van felkészítve a többmagos működésre (elvileg mindketten támogatják). Szokásunkhoz híven az összes játékot két beállítás mellett néztük meg, egy kevésbé VGA-izzasztó és egy jobban VGA-ra támaszkodó beállítást választottunk.