- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz #Morcosmedve #29101 üzenetére
Nem akarnak, mert akkor meg azon menne a panaszkodás, hogy nem elég vékony, kigyullad a rárakott TV, hangos a hűtés, meg különben is miért kerül egy 10 éves használt autó árába...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De miért ne lett volna kompatibilis? Ugyanaz az ISA, ugyanaz a memóriamodell, még azt is meg tudják határozni, hogy a késleltetések is ugyanazok legyenek, mert ez csak egy működési módra vonatkozó beállítást igényel. Simán be tudták volna építeni, ha azok a fejlesztők, akikkel ezt fejlesztették azt mondják, hogy szükség van rá. De nem azt mondták, így inkább más költötte el a Microsoft a tranzisztorokat, például egy rakás fixfunkciós blokkra, amelyek teljesen hiányoznak az eredeti Xbox One-ból.
Alapvetően a hozzáállás a baj. Mert nekem ne mondja azt senki, hogy egy olyan cégnél, ahol a marketingköltségre elvernek több tíz millió dollárt, nem jut pár százezer az optimalizálásra.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #29092 üzenetére
De mit akarsz még átrakni a GPU-ra? A modernebb motorokban már rég ott van az összes GPU-val hatékonyan gyorsítható fizikai számítás. Ami nincs ott az azért nincs, mert nem hatékony a GPU-val való gyorsítása, vagy azért, mert egyéb limitációk miatt nem használható az eljárás egy játékban.
(#29094) FLATRONW: A legtöbb first party stúdió GPU-limittel küzd a konzoloknál. Azért kaptak erősebb GPU-t a köztes lapkák. A többi stúdiónak nem nagyon éri meg fejleszteni a hardveren, mert nekik ott az előrelépés lehetősége a legalacsonyabb szintű hozzáférési móddal. Nekik csak ez egy jelentős gyorsulási lehetőséggel kecsegtet anélkül, hogy a felhasználónak új verziójú, erősebbre tervezett konzolt kellene venni.
(#29095) #Morcosmedve: A motor fejlesztésének a gyártók nézőpontjából addig semmi értelme, amíg a fejlesztői igény nincs meg rá. Ott a Nitrous példának. Mindegyik gépen rendkívül jól skálázódik, rendkívül újszerű a leképezője, és mindegyik platformra a legalacsonyabb hozzáférési rétegre van optimalizálva. Ennél jobbat az AMD és az NV sem tudna csinálni, és ez licencelhető bárkinek, mégis a tömeg Unity-t vagy UE4-et választ, amelyek az ultramobil eszközökre optimalizált leképezője mérföldekre van a kiadók által finanszírozott, amúgy nem licencelhető motorokról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
Ezt nem úgy értettem, hogy tegyünk még át valamit GPU-ra.
Arra gondoltam, hogy a gyenge CPU rész miatt még úgy is CPU limites a rendszer, hogy sok minden át van téve GPU-ra.szerk.: Lehet, hogy a legtöbb first party studió GPU limittel küzd, de a többiek (ők a többség) CPU limites.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Talán nem a legszerencsésebb szó a kompatibilitás itt. A lényeg, hogy nem rakhattak volna az új játékokba lényegesen erősebb processzort követelő dolgokat, mert akkor az botrányosan futott volna az alap gépen, márpedig az új gép lényege éppen az, hogy kompatibilis maradjon a játék-park a régivel is. A grafikából könnyen lehet csinálni két profilt a két géphez, de a játékmenetet érintő, processzorfüggő dolgoknak a megcélzott leggyengébb processzorhoz kell igazodnia.
Mi következik ebből? Amit mondtam, hogy nem igazán rakhattak volna be jobbat, mint amit tettek, +30% órajelből, ez még menedzselhető.
A fixfunkciós blokk is mire és miért kell, igen, talált süllyedt, a gyengus processzor tehermentesítésére....
Amúgy a pénz csak a dolgok egyik fele. A kiadónak kész termék kell. Határidőre. A programozónak ezt kell teljesíteni. Persze, százezer dollárok elmennek optimalizálásra, de egy drasztikusabb átalakításhoz adott esetben hosszú hónapok munkája kellhet, akár évek, az pedig a meg nem jelent program miatti kiesett bevételt is beleszámolva már iszonyat költség lehet.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #29105 üzenetére
De ez egyáltalán nem igaz. A köztes generációt a first party fejlesztők visszajelzései szerint tervezték, és világos volt az az elsődleges visszajelzés, hogy a GPU a kevés. Nem csak a Sony kapta ezt az üzenetet, hanem a Microsoft is, tehát nem egyedi az esetről van szó. Ha az lett volna a visszajelzés, hogy kevés a CPU, akkor kapott volna az Xbox One X és a PS4 Pro még nyolc magot. A lapka kiterjedését alig növelte volna, technikailag lehetséges, mert az AMD mondta korábban, hogy 16 magig lehet skálázni a Jaguárt, illetve a kompatibilitást sem érte volna hátrány, mert ezeket a magokat olyan módban lehet működtetni, ahogy akarják, tehát futna minden eddig megjelent program. Ellenben azt látta a Sony és a Microsoft is, hogy azok küzdenek CPU-limittel, akik a magasabb szintű hozzáférési felületeket használják, holott pont a CPU-limit leszorítása érdekében van mindkét konzolnál igencsak alacsony szintű hozzáférési szint is, amelyeket a first party stúdiók használnak, és az tőlük származó visszajelzések szerin GPU-limit van. Ergo mindenki, aki CPU-limittel küzd csupán a motorjának limitációit tapasztalja nem a hardverét, és bármikor tudnak rajta javítani, amint jóval hardverközelibb elérésre váltanak. Ellenben a GPU-limiten nem tudnak igazán javítani a first party stúdiók, hiszen assembly szintre azért nem célszerű már lemenni, így a Sony és a Microsoft is úgy döntött, hogy érdemes lenne a GPU erejét növelni ebben a köztes generációban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Most is óriási különbség lesz az Xbox One (S) és az Xbox One X között. Azzal, hogy az újabb gép a rajzolási parancsok feldolgozását nem a processzoron, hanem fixfunkciós hardveren végzi lényegében jóval nagyobb előnyre tesz szert, mintha kapott volna nyolc extra magot. Nem szabad ugyanis elfelejteni, hogy a rajzolási parancsok feldolgozásával járó munka teszi ki a processzor feladatainak döntő többségét.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #29109 üzenetére
Azon, hogy az egyes stúdiók problémájára van megoldás, míg a komolyan optimalizáló, főleg first party stúdiókéra nem volt, tehát világos, hogy melyiket kellett orvosolni. Az, hogy ki él a megoldásokkal, nos mindenki eldöntheti maga, senkinek nincs pisztoly szorítva a fejéhez, hogy optimalizáljon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
"Nem szabad ugyanis elfelejteni, hogy a rajzolási parancsok feldolgozásával járó munka teszi ki a processzor feladatainak döntő többségét."
Ezzel kapcsolatban azért szkeptikus vagyok. DX11-ben is jópár játék volt, ami 5-6 vagy akár több magig skálázódott, pedig ott legjobb tudomásom szerint szigorúan egy mag adhatja csak a rajzolási parancsokat. Tehát akad még más feladat is bőven a CPU-nak.Egyébként a rajzolási parancsok gyorsítása fix hardverrel jópofa ötlet, sanszosan remekül hat a fogyasztás/teljesítmény mutatóra is, miközben felszabadít ha nem is 8 Jaguar magnyi, de néhánynak megfelelő számítási teljesítményt biztosan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #29111 üzenetére
Nem nekik kellene ezzel foglalkozni, hanem a Unity és az UE fejlesztőinek, de ott is nagyobb fókuszt kap az ultramobil, mint bármelyik másik rendszer.
(#29112) HSM: Arányaiban a rajzolási parancsok kiadása a legnagyobb munka, főleg a mai játékokban. A PC-t ne számítsd, mert ott a driver elvisz egy rakás szálat a saját feladataira. Persze, hogy skálázódik. Gyakorlatilag minden rajzolási parancsnál ellenőrzi a meghajtó, hogy a szükséges erőforrások megvannak-e. Ez azért nem kis meló. A konzolon ez nem így történik meg, ezért nem pontosan a meghajtó felel itt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
"A PC-t ne számítsd, mert ott a driver elvisz egy rakás szálat a saját feladataira."
Neeem, nem. Én itt a játékról beszéltem, nem a driverről, ami a VGA-t hajtja.Pl. egy BF4 DX11 multiban csak a játék aktívan kb. 6 szálat dolgoztat, elég rendesen.... Ezek nem az OS, vagy a driver, hanem csak a játék processzének szálai.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És azokhoz a processekhez kapcsolódnak kernel driver szerver szálai. Ezért dobjuk ki ezt a feldolgozási konstrukciót, mert óriási fogyasztó maga a driver, és ráadásul a párhuzamosítás hatásfokát is rontja. Ezt úgy kell elképzelni, hogy az OS terhelésjelzője szart sem ér. Az csak arra képes, hogy meghatározza a CPU és a magok maximális terhelését, de nem tudja megállapítani, hogy valóban annyi-e, vagy éppen stallba futott a rendszer. Ezekre vannak külön segédprogramok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
Érdekes mód a játék erőforrás igénye nem lényegesen kisebb Mantle alatt sem. Ott 5 szálat eszik meg 6 helyett [link] a 12-ből, ami azért nem egy eget verő különbség. A processzor összterhelésében nem volt jelentős különbség, ahogy a futási sebességben sem. Szval nekem nem úgy tűnik, mintha a rajzolási parancsok előkészítésére vagy a driveres háttérszálakra ment volna el a processzor ereje, mert akkor 100X jobban kellett volna fusson Mantle alatt, és sajnos nem ez volt a helyzet.
Nyilván tisztában vagyok vele, hogy a DX11 alatt ez mennyire korlátozó tényező, hogy egy magra van csomó minden korlátozva, plusz a driveres ellenőrzések overhead-je, de ettől függetlenül mégis a gyakorlatban az jön ki, hogy eggészen jól karban tudták ezt tartani a fejlesztők, és amíg ezen API képességein belül maradtak, addig nem okozott ez olyan borzalmas nagy bajokat.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mantle alatt is van némi munka ezzel, csak nem a kernel driver csinálja.
2-3x jobban tud futni a program egy explicit API-n, ha CPU-limites a legacy-n. Annál többet nem szedsz ki belőle.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
És ez a sok szép elmélet miért nem valósul meg a fejlesztőknél?
Mind balfasz lenne? Én ezt is el tudom képzelni, de azért elég valószínűtlen, nemde?Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #29118 üzenetére
Megvalósul. [link] - láthatod, hogy csak kellő rajzolási parancs kell hozzá, és az explicit API 2-3x gyorsabb. A DX12 és a Vulkan ugyanígy működik, hiszem mindkettő alapja a Mantle (a DX12 esetében ennek a prototípusa), tehát ugyanez lenne az eredmény a DX11-hez viszonyítva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #29121 üzenetére
Amint nem lesz DX11-re támogatást elkezd jelentősen nőni a rajzolási parancsok száma, elvégre erre valók az új API-k. Nélkülük nem lenne ez lehetséges, ahogy a bemutató is prezentálja igen konkrét gyakorlati mérésekkel.
A mikor az kiadótól függ. A Stardock ezzel a munkával kész. Az Ubisoft az AnvilNextet most írja át a root signature modellhez, tehát bármi, ami a következő generációs AnvilNext motort használja már helyből DX12-es lesz. Az EA esetében a Frostbite Teamet vezető Repi nagyjából egy éve mondta, hogy 2017 végén akarja dobni a DX11-et. Nyilván azért, mert át akar váltani az új modellre. Az ID tech 7 helyből Vulkan API-ra készül, visszafelé kompatibilitás nélkül. Mindegyik ilyen fejlesztés azt szolgálja, hogy sok lehessen a rajzolási parancs, és hogy skálázódjon a rendszer sok magon keresztül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
válasz Fred23 #29123 üzenetére
Várd meg amíg lesz normális driver hozzá.
Kicsit korai még temetni.
Az más kérdés hogy elég nagy (szerintem túlzott) elvárások lettek támasztva a kártyával szemben.A lényeg hogy legyen Nv-nek versenyképes alternatívája. Utána választhat mindenki szívének kedves gyártótól kártyát.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Raggie
őstag
válasz Fred23 #29123 üzenetére
Ez még mindig "csak" a VEGA FE, és ugyan azzal a driverrel, mint az eddig is tesztelt levegős változat. Szóval itt a különbséget kizárólag a nagyobb TDP és a jobb hűtés adja. Semmi más.
Szóval, aki ezek miatt +50% sebességet várt az el van tévedve kicsit.Személy szerint elég jó eredménynek tartom azt, hogy még így is ennyi plusz kihozható a chip-ből a jobb hűtéssel. Ez azt is jelenti, hogy a gyártók jobb aftermarket hűtéseivel szintén szignifikánsabban jobban fog teljesíteni a kártya! Számomra ez bíztató.
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Fred23
nagyúr
válasz Raggie #29126 üzenetére
Majd a rendes driverrel sokkal jobb lesz? Nem hinném, de javítsatok ki nyugodtan! Ki mit vár a későbbi drivertől? Én nem sokat. Mintha teljesítményben lemaradt volna az AMD a VGA-k piacán, a VEGA sem lett hipermegaűberbrutkó.
Pedig a szívemnek kedves gyártó nálam nem az NV. Ha lenne keretem erre a karira, kifejezetten mérges lennék; még jó, hogy nincs.
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz Fred23 #29127 üzenetére
Kijavítalak én gyorsan
Az FE jelenlegi eredményeiből NEM lehet levonni következtetéseket az RX-re, mert nem driver optimalizálásról van szó ahol valóban max 10-15 jönne pluszban hanem a GCN5 funkcióinak inaktivitásáról van szó.
Következtetéseket lehet levonni a HBM2 húzásáról a Mhz OCról, és az az adat hiteles jelenleg amikor a Pro driver vizes húzásából való teljesítmény növekedést elemzi.
Áttételesen ezt lehet alkalmazni a levegős RX vega kontra Vizes RX főkártya teljesítményére, de ezt is csak nagyon áttételesen.
A jelenlegi FE fogyasztás adatok sem relevánsak az RX-re.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Ugyanez MÉMbe foglalva, szerintetek ezt vegyem fel az AMD pesti bemutatójára ?
-
Locutus
veterán
Ez a mellébeszélés megy már évek óta... mégis mikorra akarnak elkészülni, vagy miért nem tavaly voltak már ezekkel meg? Az AMD már generációk óta erre készíti a kártyát, de generációk óta nem képes kiaknázni semmi a hiperszuper képességeiket. Az RX Vega is megy még a süllyesztőbe, vagy mi a terv?
Elvégre tavalyra volt ígérve már 30 AA játék, ezzel szemben egyetlen olyan top (sőt bármilyen) játék sincs a piacon jelenleg sem, amiben ezt a technológiai hipertérugrást tetten lehetne érni, akár fps számban, akár a grafika minőségében. Amiben van is DX12 támogatás, az is csak ott kóvályog a DX11 szintje körül, vagy alatta, megannyi új problémával fűszerezve.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Raggie
őstag
válasz Locutus #29131 üzenetére
Azért a DOOM eléggé megmutatta mit is tudnak az AMD vga-k... más kérdés, hogy az nem DX12 hanem Vulkan, de a lényeg az alacsony szintű kód optimalizáción van.
Ha ez lenne minden játékban az erősorrend akkor nem lenne ilyen nagy az AMD hate...
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #29131 üzenetére
Mindenki erre tervezi már generációk óta a hardverét. Egyetlen olyan hardvert sem találsz a piacon, amely legalább ne a mintavételezőbe kötné be az erőforrást. Az utolsó hagyományos működésű architektúrának a Fermi, a TeraScale 2 és a Gen7.5 számított.
A játékbeli problémák nagy része még mindig abból ered, hogy több gyártó ma sem alakította még ki megfelelően a meghajtóra vonatkozó hátteret. Folyamatosan változtatnak rajta, mert keresik, hogy miképp működhetne jobban. Egyedül az AMD háttere nem változik egy ideje, de őket ne vegyük számításba, mert két és fél évvel több idejük volt az alapvető implementációt kifejleszteni mindenki máshoz viszonyítva.
A legtöbb probléma abból ered, hogy túl gyorsan jönnek a játékok, és túl kevés a gyártók többségének a tapasztalata.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Locutus #29131 üzenetére
Tökéletesen leírtad.
(#29133) Raggie Erre gondolsz? [link] Ez a "megmutatta az amd" ? Én nem lennék azért ezzel annyira boldog.
(#29134) Abu85
"mert két és fél évvel több idejük volt az alapvető implementációt kifejleszteni mindenki máshoz viszonyítva"
És ebből a két és fél év four-ból egy fikarcnyit se profitáltak még. És köztudott, hogy a Vega driverrel bajlódnak még mindig lóhalálában. Ennyit a "kétésfélévről".„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elég sokat profitáltak belőle. Azért van jóval kevesebb teljesítményprobléma AMD hardverrel a DX12 és Vulkan API-val, mert jóval több idő van a meghajtó implementációjában.
Eleve rendkívül speciális az AMD meghajtója. Van egy PAL rétege és több ICD fölötte. A PAL-t a Mantle-höz fejlesztették ki és az ICD-t (legyen az Mantle, Vulkan vagy DX12) erre a rétegre húzzák fel. Ergo már a DX12-nek is úgy fogtak neki, hogy ott volt a PAL és csak húztak fölé egy másik ICD-t. Mára az NV is áttért erre a modellre, de az elején másképp csinálták. Viszont ezek a stratégiai váltások sok erőforrást elvisznek, és rövidtávon inkább károsak, amellett persze, hogy a hosszabb távú előnyük vitathatatlan. Most is láthatod, hogy az NV megint változtatott a DX12 meghajtón, még nem találják az optimális működést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Raggie
őstag
Szerintem semmi baj nincsen azzal az eredménnyel!
Egy vagy két generációval régebbi hardverek tartják/lehagyják a másik oldal azonos árban kapható újabb generációs darabjait.
Ebből a FuryX talán a kivétel, mert flagship kártyaként eléggé drága volt a teljesítményéhez képest.Nézd meg az azonos generációbeli és azonos árszintbeli teljesítményt rajta pl. 1060 vs 480.
Ott nagyon is jól teljesít az AMD...Clint Eastwood FTW
-
válasz Raggie #29138 üzenetére
Emlékeim szerint az összes Fury borzasztó drága VGA-volt, nem csak az X. A 1070-nél jóval drágábbak. A 480 valóban előrébb van mint a 1060. Nem tudom számít e, hogy a 480 az 8GB-os a 1060-az meg 6Gb-os. Lehet nem.
(#29139) ->Raizen<- FH3-ban az AMD-seknek is volt bajuk. A topikban ezt rengetegszer kiveséztük. Mármint én a "városban beakad" problémára gondolok. Remélem te is. De azóta viszont teljesen eltűnt a próbléma ahogy te is írod.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Raggie
őstag
Én sem tudom, hogy számít-e, hogy 8 vagy 6 GB de gyanítom, hogy nem. Illetve az én összehasonlítási módszerem szerint teljesen mindegy, mert az árukat kell nézni. Az meg kb-ra megegyezik. (természetesen az életszerű, bányászat előtti árakra gondolok)
Lehetséges, hogy mindegyik Fury drága volt, ezt bevallom nem tudom. Ha valóban ez volt, akkor a felsőházban valóban nem jól áll a dolog, deha megnézed az én általam linkelt képet amin régebbi kártyák is vannak ott az alábbiakat látod:
-380X úgy feljött, hogy a 970-el van egy szinten!!
- 390 veri az 1060-at és a 980-at is!
- Nano egy szinten van az 1070-el!Szerintem ezek nem rossz eredmények!
Clint Eastwood FTW
-
Locutus
veterán
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
gainwardgs
addikt
Vega 3d Mark [link]
-
oAcido
aktív tag
válasz gainwardgs #29144 üzenetére
Ugyan már, ez a kis Vega vágott verziójának a vágott verziója, amihez még driver sincsen. Lesz majd még itt poor Volta, meg hamm-hamm
[ Szerkesztve ]
-
válasz oAcido #29145 üzenetére
Sőt, megbízható AMD-s forrásoktól tudom, hogy a pc be se volt kapcsolva a tesztek futtatása alatt!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
FLATRONW
őstag
válasz gainwardgs #29148 üzenetére
Szerintem a HBM miatt nem tudják majd jól beárazni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parfüm topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Posta, csomagküldés
- OLED TV topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- További aktív témák...