Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz X2N #47108 üzenetére

    Még úgy is sok terhelés sajnos. Majd úgy két generáció múlva.

    (#47109) X2N: Még nincs olyan denoiser, de a Microsoftnak rengeteg aktív projektje van az Xbox Series X-hez, amelyek még nincsenek kész. Ezek között AI felskálázó és denoiser is van. Ezek természetesen direkten menthetők PC-re is. Szóval annyira nem reménytelen a helyzet. :)

    (#47110) Jack@l: Olvasd el, amit X2N írt. Ezek miatt a raszterizálás egy ideig marad. Évekig még. Az effektek szintjén azonban a sugárkövetés aktívan alkalmazható.

    Mint írtam a PlayStation 5-ből nem szabad kiindulni. Annak az API-ja olyan algoritmusokat enged meg, amelyekre a DXR 1.1 sincs felkészítve a compute shaderből szabadon konfigurálható BVH bejárás hiányában. Ekkora szoftveres hátszéllel könnyű arcoskodni, de valójában az egész csak szoftver. A PC-s hardverek is képesek lennének ugyanerre, ha lenne hozzájuk megfelelően megszabott specifikáció az API oldalán. De mint írtam a gyártók egyelőre nem egyeztek meg arról, hogy legyen egységes BVH adatstruktúra-formátum, így pedig nehéz szabványosítani a Microsoft számára, mert többféle különböző adatstruktúra-formátumra nem tudják felhúzni a teljesen konfigurálható BVH bejárást.
    A hibrid RT nem kötelező. A PlayStation 4-re is van csak sugárkövetéssel dolgozó, nulla raszterizálást alkalmazó játék. Valószínűleg lesznek olyanok, akik az új generációban is megpróbálkoznak ezzel, de mindenképpen limitációkat jelentenek a mai hardverek. Meg a pár generáció múlva érkezők is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák