Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Menthirist #8877 üzenetére

    Szvsz a külső nézetes játékokat technikailag viszonylag egyszerű lenne átültetni VR-ba.
    Vagy úgy, mint az Edge of Nowhere-ben, hogy a karaktert folyamatosan követi a kamera (ez okoz némi émelygést, de belefér), vagy mint a From Outer Suns-ban, hogy amikor mozog a karakter, akkor külső nézetbe vált és fix a kamera, majd ha a karakter megáll, akkor átvált belső nézetre.
    Konkrétan az Edge of Nowhere elején, amikor a jégtáblákon mászkáltam az volt az első gondolatom, hogy milyen állat lenne így újrajátsszani a Skyrim-ot vagy a Wither 3-at.
    Természetesen egy AAA címnél sokkal több kérdés felmerül, mint egy indie játéknál, azaz nem elég átrni a kontrollt és hozzácsapni egy VR menüt, esetleg tesztelni pár platformon, hanem van a marketing, újra kell írni a mod interfészt, újra kell gondolni a cut scene-ket, beleértve az összes dlc-t, stb.
    Ráadásul mindenkinek van egy előképe, hogy hogyan képzeli el a kedvenc játékát VR-ban, aminek nehéz megfelelni. Ha pedig a VR verzió csalódást okoz, azzal az egész franchise megítélést lerontják.
    Ezen kívül a már megjelent AAA játékok VR verziójának eleve kisebb a célközönsége, mert csak a hardcore fanok fogják századszorra is újrajátsszani VR-ban, így a potenciális eladásokhoz képest jóval többet kell befektetni annál, hogy egyáltalán visszahozza az árát.
    Ha tehát a nagy kiadók komolyan gondolkodnak AAA VR címekben, akkor sokkal jobban megéri nekik az új játékaikat alaptól VR-ra is fejleszteni, mint a meglévőket átírni.

Új hozzászólás Aktív témák