- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz Menthirist #8877 üzenetére
Szvsz a külső nézetes játékokat technikailag viszonylag egyszerű lenne átültetni VR-ba.
Vagy úgy, mint az Edge of Nowhere-ben, hogy a karaktert folyamatosan követi a kamera (ez okoz némi émelygést, de belefér), vagy mint a From Outer Suns-ban, hogy amikor mozog a karakter, akkor külső nézetbe vált és fix a kamera, majd ha a karakter megáll, akkor átvált belső nézetre.
Konkrétan az Edge of Nowhere elején, amikor a jégtáblákon mászkáltam az volt az első gondolatom, hogy milyen állat lenne így újrajátsszani a Skyrim-ot vagy a Wither 3-at.
Természetesen egy AAA címnél sokkal több kérdés felmerül, mint egy indie játéknál, azaz nem elég átrni a kontrollt és hozzácsapni egy VR menüt, esetleg tesztelni pár platformon, hanem van a marketing, újra kell írni a mod interfészt, újra kell gondolni a cut scene-ket, beleértve az összes dlc-t, stb.
Ráadásul mindenkinek van egy előképe, hogy hogyan képzeli el a kedvenc játékát VR-ban, aminek nehéz megfelelni. Ha pedig a VR verzió csalódást okoz, azzal az egész franchise megítélést lerontják.
Ezen kívül a már megjelent AAA játékok VR verziójának eleve kisebb a célközönsége, mert csak a hardcore fanok fogják századszorra is újrajátsszani VR-ban, így a potenciális eladásokhoz képest jóval többet kell befektetni annál, hogy egyáltalán visszahozza az árát.
Ha tehát a nagy kiadók komolyan gondolkodnak AAA VR címekben, akkor sokkal jobban megéri nekik az új játékaikat alaptól VR-ra is fejleszteni, mint a meglévőket átírni.