- Apple notebookok
- Milyen SSD-t vegyek?
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS ROG Ally
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Apple iPad Air (5. generáció) - felülértékesítés
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #3200 üzenetére
Nalunk szerencsere nem volt akkora ho mint eszakon max ha 15 centi esett csak leesett par ora alatt, elkezdett olvadni aztan rogton lement a homerseklet -15 kore. Csak arra nem.szamittoam, hogy a sved auto zarja fog befagyni a melette levo 2003-as civic meg gond nelkul nyilt.
-
zsid
senior tag
Érdekes ez a BSR megoldás. Nekem azt írja, hogy 312 paripa lenne a gépben és +54Nm. Amit furcsállok, hogy a 100-150km/h-s gyorsulásra ír 11sec-et szoftver módosítás után. Alapon a 100-200km/h gyorsulás valami 12 sec.
<tRucKdriFteR>
-
B42 ISS
csendes tag
Sziasztok!
Új vagyok itt, még nem jártam erre, azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek mi lehet az oka, annak, hogy:
2004 decemberi S40II 1.8-as benzines motor hidegen rángat, késleltetve adja a gázt, fuldoklik a motor, le is áll, szóval kész szégyen. Nem most vettem, már megvan 5 éve, akkor 3 és fél éves volt amikor megvettem (62.000 km-el) de mára már nagyon idegesít. Próbáltam nem foglalkozni vele, mert maga a kocsi a mai napig nagyon tetszik, de ezt már nem akarom tovább elviselni. Olyan mintha egy kezdő vezető bénázna minden elindulásnál, holott 26 éve van jogsim. Ha gázt adok elindulásnál, nemhogy gyorsulna, hanem elkezd úgy belassulni, hogy szinte előre dőlök az ülésben, aztán meg hirtelen kilő... (vagy lefullad) Kerestem neten is, talán annyi, hogy ha jól tudom Ford Focus (talán C Max) féle motor lenne ez és a Fordokról több esetben olvastam ugyanilyen rángatásról. Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy megmarad? Melegen már annyira nem csinálja. Ja és a fordulatszám mérő mutatója ha üresben gurulok, akkor hol fel megy, hol le, tehát nem egy fordulatot jelez. Pl. ha hosszú lejtőn gurulok lefelé)
Köszi előre is, üdvEzt szíjja, ezt meg szoríjja Kend!
-
-
B42 ISS
csendes tag
Köszönöm a gyors reagálásokat. Végzetes hiba nem lehet, mivel már kb. 5 éve van ez a jelenség és ha bemelegszik, nem csinálja már ezt, és volt már szervízben is egyszer kellett generátort cserélni, még amikor megvettem, utána kb. egy évre. Tehát más problémát nem állapítottak meg, azóta sem.
Ezt szíjja, ezt meg szoríjja Kend!
-
B42 ISS
csendes tag
Köszi mindenkinek, megpróbálok mindent, aztán majd beszámolok az eredményről
Ezt szíjja, ezt meg szoríjja Kend!
-
B42 ISS
csendes tag
válasz echterion #3211 üzenetére
Nos, eddig még csak a központi lenullázásáig jutottam el, de szerintem már ez is aranyat ér, úgyhogy még egyszer köszi az infót. De mivel már úgyis esedékes lenne, megcsináltatom a gyertya cserét is és az ajánlott fojtószelep ház tisztíttatást is, aztán újra beszámolok. De már most olyan mintha megszűnt volna a rángatás. Nem gondoltam volna, hogy így befolyásolja, gondolom az elmentett adatok alapján irányít minden tevékenységet...
Ezt szíjja, ezt meg szoríjja Kend!
-
runner 125
nagyúr
Az igen, nem szarozol.
Ilyenbe én biztosan nem vágnék bele, persze nem is vagyok szerelő.
Mit csinálsz végül? Újra lesz fényezve? Belül milyen hibákat kell orvosolnod?
_
A múlt héten megjött az ebay-ről rendelt VW szatyorkampóm, tegnap felraktam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
válasz runner 125 #3218 üzenetére
Első körben a motor és a váltó lesz rendbe szedve. A váltónak kell egy felújítás, a motornál meg minden cserélve lesz ami cserés,szíjak, feszítők, szimeringek, tömítések, egy két elöregedett gumicső.
A fényezésem az nagyjából rendben van, pár karcolást és parkolási sérülést kell orvosolni. Valamit kezdeni kell a lakkozással is. A fényezést valamikor később fogom megcsináltatni, egyelőre a motortérben kell rendet rakni.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #3220 üzenetére
Ezt miért nem akkor kérdezted, amikor még nem estem neki?
Nem igazán. A használtautón nemrég volt fent letérdelt váltós S80, valami 400 000 körül. Ha gyorsan el akarod adni, akkor... ( ha véletlenül ellopódna, de mégsem, akkor háromszor ennyit simán ki tudnék belőle árulni ).
Igazából a tűzfaltól hátrafelé nincs műszaki gond az autóval ( az egyik ülésfűtést leszámítva). A két turbóm is jó -legalábbis eddig. Ami gond van a motorral:karter és a szelepfedél ragasztásánál ereszti az olajat, meg ha minden igaz az egyik főtengely szimeringnél. Van némi kartergázosodás, de egyelőre nem tudom, hogy azért mert rossz irányba megy a szűrt kartergáz ( a szellőztető friss levegő ágán jön vissza, ami miatt valami dugulást feltételezek, de ez majd kiderül).A váltó is működik, hibakód törlés után megy rendesen egy ideig, vált mindent, de egy idő után megkattan. Majd a váltós mond rá valamit, ha megúszom egy szeleptömb cserével és kitakarítással, akkor még egész olcsón megúszhatom ( ~200k ).
Ami eddig is be volt tervezve, tehát esedékesek lettek volna, ha nem térdel le a váltó: első toronycsapágyak, egyik féltengelycsukló,vezérlés,olajpumpa,vízpumpa csere, egy két elérett vízcső csere,lambdaszomba csere.
Ami nem volt betervezve, tehát most derült ki: szervószivattyú felújítás. "Kicsit" érdekesen jár rajta az ékszíjtárcsa, szerintem a csapágy megadta magát . Ez azért érdekes, mert eddig se hangja se hibája nem volt. Úgy látszik a pár hónap állás...
Eddig olyan szörnyen nagy extrém dolog nincs kilátásban, persze ami késik..
Tisztában vagyok vele, hogy nem lesz olcsó móka, de igazából nem akarok megválni a kocsitól, hozzám nőtt<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Repkednek a szazezerek es a vegen akor is tizenxeves marad. Jon sorba rajra minden elo.
Osszel en is kicsreltem ugye a lengescsillapitokat elol, toronycsapagyakat, lengokart, szilentek, 4 uj gumi, most egy uj aksi, tegnap ota nem nyilik a csomagtarto csak kulccsal, a kozponti zar sem megy taviranyitoval mar egy ideje. Befagyott a zar -5 fok alatt, a gumik az ajto korul malanak.
Lassan jon a vezerles csere, gyertya+ kabelek, hatso lenegescsillpito,
egyik hangszoro recseg ropog, lehet belelapatolni a penzt rendesen.
Es nalam is vagy generator vagy olaj szivatty elkezdett suviteni...Abban a korban van amikor mar minden kinja jon elo persze lassan 350k-t mutat a kilometer ora. En ugy erzem ideje kiszalni belole.
[ Szerkesztve ]
-
BBalu
tag
Sziasztok!
A következő kérdésemet "zsid" főleg hozzád szeretném szegezni, látom Te most nagy szerelő munkába vagy de ha más is tudja a megoldást, ne habozzon a válaszadással
Nekem is T6 van csak az enyém 2.9-es nem tudom hogy lényegi különbség mennyi van, ha egyáltalán van a két kocsi között, viszont kaptál-e már olyan üzenetet (vidán keresztül) hogy intel camshaft control - slow regulation, és az auó alapjárata ökörködik, de egyáltalán nem mindig hol jó hol nem. Amiket felsorolt a hiba forrásainak nevetségesek szerintem, pl: rossz olajminőség- 15ezer kmenként cseréltetek ne legyen már rossz...
Egyszer már ki lett cserélve a jeladó és a hiba nem jött elő, igaz bontottat kapott, de ne "egye" már ennyire ezt az alkatrészt
Esetleg találkoztál-e vele?
Megint ki kellene cserélni azt a bizonyos alkatrészt?Másik: Brake pedal sensor-Faulty signal, ezt láttam ismerősöm s80-án is és láttam s60on és xc90-en is. Most vagy csak rosszakat néztem vagy ebben ennyire gyenge a Volvo?
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
2.9 ügyben gaborbol az illetékes, a 2.9T6 az az ő blokkjára épül.
Ha szenzor már volt cserélve és a hiba még mindig fennáll, akkor nem lehetséges, hogy azért rikácsol, mert a vezérműtengely végén a CVVT kerék rosszalkodik? Esetleg ennek az állító szolenoidja?
Ha lassan állít vezérműtengely állásszöget, akkor simán lehetséges, hogy ingadozik az alapjárat.A fék pedál szenzort passzolom. Esetleg a Matthew's Volvo Site-on keress rá, ott elég részletesen ki vannak tárgyalva a tipushibák, hátha közte van.
Nekem egyedül csak lambdaszonda fűtés hibát dobott a számítógép, de azt sem véletenül. Egy két kábel megsült a kipufogónál, ha jól láttam<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Nekem is 2.9 -es van, de meg egyik sem jott elonalam viszont:
"Egyszer már ki lett cserélve a jeladó és a hiba nem jött elő, igaz bontottat kapott, de ne "egye" már ennyire ezt az alkatrészt" A bonottnak konnyen lehet ugyan az a baja mint ami az eredettnek volt.A fekpedal szenzor meg nagy valoszinuseggel fekpedal szenzor lesz, tele van vele a net, hogy szar.
esetleg ezt erdemes lenne megnezned:
[link][ Szerkesztve ]
-
BBalu
tag
Köszönöm, mindenkinek a segítséget, én arra tippelnék, hogy a bontottal is ugyan az lehetett a baj, mondjuk durván egy évig hibátlan volt.
-
-
BBalu
tag
A budaiak így tudnak parkolni... tisztelet a kivételnek. (attól hogy a kedves illető autója össze vissza van törve, nem így kellene parkolni szerintem...)
Egyébként, a GPS gondolom mindig kapcsolatban van a műholddal, mert ahogy bekapcsolom rögtön tudja hogy hol vagyok. Erre az a kérdésem lenne, hogy esetleg márkaszervíz, vagy rendőrség meg tudná-e nézni, hogy merre van az autóm, ha esetleg illetéktelen kezekbe kerülne. (kopp-kopp). Sajnos rákényszerültem, hogy esti órákban is parkolnom kell Pest "legbiztonságosabb" kerületében.
-
gaborbol
őstag
GPS egy iranyu kommunikacio, te csak a jelet veszed a muholdtol az egyseged nem beszel vissza muholdhoz meg sehova mashova sem, igy ha csak nincs egy mobil kapcsolat+ valami program/"doboz" ami a gps kordinaciot elkuldvi valahova nem derul ki senki szamara, hogy hol a kocsi.
A kep nalam nem toltodik be. Kozben bejott a kep. Vettunk egy kocsit 6 evesen MO-on. 10 evesen ugy adtam el, hogy korbe volt fujva minden elem rajta pedig mi sosem tortuk. Haro mszor volt komolyabban osszebszava masok alltal, majd otthagyva aztan megcsinaltatva sajat penzen. Forr a verem az ilyen gyokerektol.
[ Szerkesztve ]
-
BBalu
tag
válasz gaborbol #3231 üzenetére
Köszi, valamit kiokoskodom akkor a biztonság növelése érdekében.
Sajnálatos, hogy így parkolnak mint az olaszok, egyébként nekem is meg van húzva az első lökös és a hátsót is úgy sikerült valakinek hogy elengedte pár patent is... plusz az ajtó nekinyitások, 2 éve van nálunk az autó, úgy vettük, hogy körbe volt fújva most kb úgy néz ki hogy 3 elemet minimum fújni kellene rajta. Pedig mindig úgy próbálok parkolni hogy csak egy oldalról érhessen meglepetés, de sajnos van hogy ér is.
-
Tibora98
csendes tag
Szevasztok ! Érdeklődnék hogy hogyan kell a 2003-as változatú S40-es Volvo-ba a kulcsban(távirányítós) elemet cserélni .
Köszi előre -
tkazmer
addikt
ez a típusú GPS ilyesmire nem jó, olyan célra amire mondod kb havi 8-10e Ft-ért lehet előfizetni gps alapú védelemre, de akkor egy külön kütyüt fognak az autódba tenni.
nem tudom hogy van a biztosításod, de adott esetben azért az jobban megéri, ilyen kütyüket tipikusan akkor szoktak beszerelni, ha a biztosító előírja, tapasztalatból mondom, hogy amúgy elég nagy szívás ahhoz, hogy ne akarjon az ember ilyet csak úgy magától...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
NorDezs
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, elsősorban egyterűt nézegetek, de tegnap belebotlottam egy 2008-as D5 S80-ba. Régi szerelmem ez a gép, és elég jó áron is adják, viszont érdekelne, hogy mi a tapasztalatotok//véleményetek a Geartronic váltókról? Kicsit tartok tőle, még sosem volt autómatám, és azt olvastam, hogy 200000km környéként szeret leginkább elhalálozni -
runner 125
nagyúr
válasz NorDezs #3235 üzenetére
A D5 motor megfelelő karbantartás mellett elnyűhetetlen, az egyik legjobb diesel konstrukció, viszont sajnos ez az automatákról nem mondható el.
Ha, lehet inkább nézz 6 sebességes kézit, bár sajnos S80-ban nagyon ritka.
Vagy, legyen tartalék 1m, ha fel kell újítani az automatát."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
NorDezs
senior tag
válasz runner 125 #3236 üzenetére
Köszi a választ, ő lenne a kiszemelt példány egyébként.
Néztem, de tényleg ritka a manuális váltós, vagy ha van is akkor sima bőrüléssel fűtés/hűtés nélkül, ami nem egy álom.
Mire érdemes figyelni próba során? Van valami árulkodó jel, ha kezdi megadni magát a váltó? -
runner 125
nagyúr
válasz NorDezs #3237 üzenetére
Ismerősödé az autó, bizonyított az előélete? Mi lenne a végára?
Rángatás, kattogás, fokozatok közötti erős rántás, de érdemes emelkedőn is kipróbálni. Volvo forumokon sokan állítják, h a váltóolajcsere megoldhatja a hasonló problémákat, de szerintem hasonló tüneteknél már érdemes törni a malacperselyt.
Nyilván nehéz fotó alapján biztos konklúziót levonni, de szvsz ebben több km van.
Be van mattulva a fényezés, a félbőr nagyon ki van töredezve, noh meg a tetőcsomagtartó - vonóhorog nem egy hétvégi autóról árulkodik.S60 nem tetszik? Hányan használnátok? Nagyon szerethető autó, S80-ahoz képest a legnagyobb hátránya h hátul sokkal kisebb a lábtér, ellenben úgy 200kg-val könnyebb, az első helykínálat gyakorlatilag azonos és sokkal nagyobb eséllyel kapsz belőle biztosan kevesebbet futott, szebb állapotú, tökéletes manuál váltós példányt.
(A teljesítménye ne tévesszen meg, ugyanez a motor van a miénkben is, de ez csak egy szoftveresen fojtott 2.4D motor, amelyet bármikor módosíttatni tudsz 185LE-re _teljes biztonsággal_, ... előnye, h így az adója sokkal kevesebb. )
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
válasz NorDezs #3237 üzenetére
Ahogy olvasgatom ( nem szemellyes tapasztalat!) csak es kizarolag eredeti Volvo olajat szabad beletenni az automataba ami eleg draga.
Mire eleri az auto az eloirt olaj csereperiodust az automataban mar tobbnyire nem garancialis, nem hordjak markaszervizbe, elviszik masohova ahol nem ertenek hozza "Jo lesz bele valami hasonlo fele annyiert, meg jobb is mint a gyari" aztan kezdodnek a gondok. A masik gond, hogy meg kell mondani az automatanak, hogy friss olajat kapott es az alapjan o szepen modositja a sajat mukodeset, ezt markaszervizen kivul szinten nem szoktak tudni. Valamint rengeteg szoftver frissites jott ki az automatahoz amit ilyenkor szinten nem kap meg.
Ahogy olvasom egy szofver frissites+ olaj csere olyan 200 euro korul van, ezert nem viszik markaszervizbe, pedig ez miatt cask oda szabad.Azt irjak ha kezdodnek a gondok a nem megfelelo olaj miatt akkor csak uzemi homersegleten fog elojonni a problema, van aki 20-30 percig megy vele gond nelkul aztan amikor 3-4 be felvallt lehet erezni/hallani-hogy gond van.
Kozben latom Runner is hasonlot irt.
[ Szerkesztve ]
-
NorDezs
senior tag
válasz runner 125 #3238 üzenetére
Nem ismerősé a kocsi, a szolnoki weltauto telephelyen van. Élőben azért jobban nézett ki, de az ülések tényleg lestrapáltnak néznek ki. Egyébként nézegettem mobilen és autoscouton hasonló futásteljesítményű S80-at, és a világos bőr 180k felett mind így nézett ki.
Minden esetre a héten elmegyek kipróbálni, és ha jónak tűnik, akkor ledumálok a ceglédi volvo szervízzel egy átvizsgálást.
Alvázszám alapján kiadják a szervíztörténetet a volvosok?
S60 annyira nem jön be, csak az újabb, de annyit meg nem akarok autóra szánni.gaborol: köszi a választ neked is
-
NorDezs
senior tag
válasz NorDezs #3240 üzenetére
Na voltam hetfon megnezni a gepet, de a kapcsolatunk eleg docogosen vagyis inkabb sehogy sem indult. Fel ora kuzdes utan feladta a srac. Kulcs bedug, gomb benyom, a muszerek vilagitanak, minden mukodik, csak a motor nem indult. Immobilizer hibat irt ki folyamatosan.
Ma visszamentem es ma mar mukodott rendesen, poccre indult, elmeletileg aksitoltes megoldotta a gondot. A gep szepen ment, finom jaras, meglepoen csendes (bevallom a netes velemenyek alapjan rosszabbra szamitottam), es a valtasokat szinte nem is ereztem.
A km valosnak tunik, vezetett szervizkonyv, paros nagyobb szervizek Volvo szervizben a paratlanok, vagyis olaj csere szolnoki szervizben elvegezve.
Ha minden jol megy pentek delutanra viszem szervizbe atvizsgalni, es ha nem lesz komoly hiba, belepek en is a Volvo klubba -
Cxgrav
senior tag
válasz NorDezs #3242 üzenetére
Szép darab! D5 motor nagyon jó.
Én csak a gyári navit hiányolom belőleEgy diagnosztikát majd kérj, hogy milyen hibákat dob a rendszer, nehogy meglepetés érjen.
Váltóolajat én cserélnék rajta a vásárlás után, ha a szervíz azt mondja, hogy "úgy tűnik még nem cserélték"Picture me Rollin' by 2pac
-
NorDezs
senior tag
Na írok egy kis élménybeszámolót, így egy hét használat után.
Elvittem az autót a márkaszervizbe, ahol alaposán átnézték, és szerencsére semmi komolyat nem találtak, az EGR tengelyt és a kapcsolót kellett cserélni, mert törött volt, illetve a motort takarították ki, egyébként mindene működik.
A gépet eddig nagyon imádom, kényelmes, hatalmas, és most már megy is tisztességesen. Egy polír tényleg rá fog férni, ugyanis van pár karc a karosszérián, de ezt majd csak március/április környékén ejtem meg vaxolással egybekötve, ha már biztos, hogy nem lesz hó. Illetve váltó olajat cseréltetek benne, mert ugyan baja nincs a váltónak, de jobb a békességrunner125: ha jól tudom neked is bőrüléses a gép. Mivel ápolod/tisztítod?
-
runner 125
nagyúr
-
NorDezs
senior tag
válasz runner 125 #3247 üzenetére
Köszi, kipróbálom majd, valamit kezdeni akarok az ülésekkel, de lehet inkább befizetek egy profihoz.
Gyönyörű egyébként az autód, láttam róla képeket az indexes S60 topicban. Sajna nekem ez a méret kicsi lenne, ha én bepattanok előre, akkor mögém már senki nem ül
-
runner 125
nagyúr
válasz NorDezs #3248 üzenetére
A lényeg, h tetszik a vas és még rendben is van mindene.
Autóápolós topikban keresd meg dodi-t, ő full profi, beszélj vele és megcsinálja neked a polírt, plusz a teljes lekezelést.
Váltóolajnál arra figyelj, h csak a gyár által előírtat használd, illetve célszerű 1,5-2x annyit venni, mivel tisztességes helyen át szokták mosni és olykor van, h 2x annyi olajra is szükség van, mint amennyit befogad.
Köszi, családtagként van kezelve, mint minden használati tárgyam.
Ez is egy hobbym, és a fanatikus 'gyárimániámat' szeretem kiélni ezen is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BBalu
tag
válasz runner 125 #3249 üzenetére
Egyszer átviszem hozzád az enyémet Csak hogy ne unatkozz
2év használat alatt 60000km ment bele és teljesen kikopott a bal első oldala, mondjuk nem vagyok büszke rá de a bőrápolás nem ment felsőfokon sajnos, és látszik is, de szerintem előtte is le volt már festve az enyém és inkább az kopott le. 10évesen lett véve ugye 110000km-rel szóval városi autó volt, túlságosan patika állapotban.
Egyébként tényleg nagyon szép az autód.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000