- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 3D nyomtatás
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz NorDezs #3246 üzenetére
tapasztalat, hogy 200-nál tényleg meghal a váltó, az alsó 2-3 fokozatot egyre nagyobb rántásokkal abszolválja. szériahiba, van egy valami sok lyukú fém alkatrész, amiből elkopnak dolgok, és emiatt van a baj. időlegesen megoldja a hibát a váltószoftver frissítése (márkaszervízben 27e Ft, bazi vicces, amikor külön tételként feltüntetik, hogy letöltötték a szoftvert, 12e, és telepítették is, még 15e), de ez csak max párezer, esetleg 10-15e km, utána ezt az alkatrészt amit említettem cserélni kell.
gödöllőn van egy erre szakosodott szaki, aki számlával kb. 300ért (anyag+munkadíj) megcsinálja; azóta jó a gép, úgy vált mint újkorában.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
runner 125
nagyúr
Az mondjuk tény, h sajnos nem az a klasszik, vastag, minőségi bőrrel vannak benvonva az ülések, így könnyebben kikopik, ha nincs ápolva s pláne, ha sokat használod városban.
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
Sziasztok!
Két napja csaptam egy őzet, a jobb oldala kapott a kocsinak. Tudtok jó forrást jobb első lámpa, ködlámpa, lökhárítótartó és hűtő vásárlásához? Jó lenne minél olcsóbban megúszni.
Előre is köszi.**********
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #3253 üzenetére
Az nem jó.
Index forumon írd be az S60 és a nagy Volvo topikba is, úgy tudom valakinek van is lámpája eladó.Aprókat nézd át: hahu, aprod.hu, jofogas.hu, racing bazar, illetve volvo alkatresz-re elég sok találatot hozott a google annó. Otthoni gépemen emlékeim szerint el vannak mentve, este megnézem.
ui.
Ilyen fütyülős vadriasztód van/volt? A biztonság kedvéért én ragasztottam rá kettőt, alulra, jól hátra a fekete részre. Belefújtam a levegőt, fütyül mint a rossebb, kérdés vajon tényleg használ-e a vad ellen. Lehet csak placebo...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #3254 üzenetére
Köszi a tippeket, szétnézek.
Nincs ilyenem, de korábban én is gondolkodtam rajta, de arra jutottam, hogy placebo. Ami érdekes volt, hogy kb. 1-2 mp-cel előttem ment egy másik kocsi, és így ugrott be közénk. Nem is értem, mire számított...
**********
-
-
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #3259 üzenetére
Köszi a tippeket.
Ma beszéltem a péceli úti bontóval. Ami kellett: hűtő, lámpa, ködlámpa, alsó lökhárítótartó, meg jobb oldali lököstartó. Ez így 57ezer, úgy, hogy a lámpa az angol lesz, mert mind a kettőt akarom később cserélni egy speckóbbra, ezért nem veszek újat, más használtat meg nem találtam, a kocsi meg melóhoz kell.
A szerelés még nem tudom, mennyi lesz, de mivel volt egy jó 40 km-es vontatás is, nem lesz olcsó, az biztos.
**********
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #3261 üzenetére
Jaja, csak költözés után két nappal annyira nem jön jól.
**********
-
tkazmer
addikt
ez 6 fokozatú geartronic, szóval más tészta, a 4 fokozatúról nem tudok semmit. egyébként szerintem akörül, 180-185 körül kezdett egyre nagyobb rángatásokba.
(#3257) Lizsó
valószínűleg 2009-re már rájöttek, hogy az a bizonyos alkatrész nem OK, és mást tettek bele[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
zsid
senior tag
Hogy alul méretezett a 4-es Geartronic az csak egy dolog. Ha jól emlékszem a 4T65EV/GT valami ~350Nm bemenő nyomatékra terveződött. Az első generációs S80-ak közül viszont csak a T6-osok lőtték túl ezt ( 380Nm, ez is csak csutka gázon ) így a többi motornál normál használatnál nem lenne szabad széthullnia. Ennek ellenére mégis széthullik
Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy a szeleptömb és a szolenoid hibák rendszeres olajcserével megelőzhetőek, a többi ellen sajnos nem nagyon lehet mit tenni.<tRucKdriFteR>
-
echterion
nagyúr
válasz echterion #3260 üzenetére
A munkadíj a vontatással együtt (meg egy szakadt kötéllel) 30ezer volt. Így majd' 100ezerbe került ez a kis incidens.
Illetve a rendszámtábla sem lett meg, az még 12500, ha csak az elsőt csináltatom újra és 15000, ha teljesen újat kap (eu-sat). Lehet, adok is nek egy zsír újat.**********
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #3266 üzenetére
100k szerintem még mindig az az összeg, ami egy ilyen autónál teljesen korrekt.
A xenon lámpa db ára nagyjából 60-70k a piacon, azzal még szarabbul jártál volna."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bagyu79
csendes tag
Sziasztok,
egy hét és én is Volvo tulaj leszek. 1.8-as Zafira kerül cserére. Megbízható hátterű auto. S70 2.0 T5 1999-es. Valódi 170e km-rel. Vezérlés, fék, olaj még eladás előtt cserélték. Remélem nem csalódok. Zafira fogyasztása hasonló, díjai néhány ezer ft-tal térnek el, gondolom alaktrészekben kell többet rásszánni, de azzal számolok. Viszont élményben teljesen más lesz.
-
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #3271 üzenetére
Hát, így legalább nem látják kapásból, hogy tizenéves a kicsike, mert küllemre 5-6 évet még közelről is letagadhatna simán.
**********
-
Veriakilis
senior tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy 2003/12 S40 1.6 benzines Volvoba létezik komplett (tompított/reflektor)gyári xenon lámpa?
Használtautón van fent S40-est 2003-ast xenon-os!
Mennyibe kerülhet ez kb?
A Vasi impalásokat kérdeztem, de azt mondták, hogy jobb kormányosban van csak xenon, viszont a használtautón látni 2003-as balkormányos xenonosat is.
Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
zsid
senior tag
-
aqwer21
tag
Hello
Volvo s40 2006-ban hogyan lehet az Első (vezető oldali) csatlakozót kiszedni? (fekete színu)
Ami az ajtó és a kocsi között kommunikál. Le tudtam választani az autó felöli csatlakozót, de ugye a probléma az ajtó felöliben van. Egyszerüen nincs hely hogy visszatudnám hajlítani a pin-t.
Mert ugye sajnos elgörbült benne az egyik pin és nem zárható az ajtó.
Szétszedtem az ajtót amennyire lehetett, de se ki se be nem megy. kívülről 4 kis kapocs fogja, hiába nyomom őket be nem megy be.
Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
Már csak arra tudok gondolni hogy leszedem az ajtót úgy ahogy van.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz aqwer21 #3276 üzenetére
Az szinte biztos, h a teljes belső ajtókárpit felől kell indulnod, és le kell szedned az egészet, de az ajtót biztosan nem kell levenni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aqwer21
tag
válasz runner 125 #3277 üzenetére
Hello
Köszi a választ. Szétszedtem az ajtót egészen addig hogy már csak az ablakmozgató motort kellene leszednem, 3 csavar fogja de félek hogy nem fogom tudni ugyan úgy összerakni, nem tudom az ablak akkor leesne-e. 10 db csavar fogta a panel alatti fém részt azt kicsavartam,és alulról be tudok nyúlni a csatlakozóhoz. De nem mozdul a csodának sem. Természetesen látni meg nem látok belőle semmit sem...
[ Szerkesztve ]
-
aqwer21
tag
válasz gaborbol #3279 üzenetére
Köszi szépen jó ötlet volt.
Ki is szedtem igy. A csatlakozóban a pineket vissza tudtam állítgatni, összeraktam mindent, minden megy is, hőmérséklet szenzor, zár, ablakemelő, DE most az a baj hogy kint van az ( engine malfunction ) jel , kis sárga hibát jelző lámpa. Próbáltam az aksi sarut leszedni kb egy percre, de ugyanott ott van. Miért dob hibát ha minden megy?
-
runner 125
nagyúr
válasz aqwer21 #3280 üzenetére
S40-re is biztosan van valamilyen trükk, amivel el lehet tüntetni / tudod nyugtázni a hibaüzeneteket.
S60-nál így megy, próbáltam, működik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aqwer21
tag
válasz runner 125 #3281 üzenetére
Hello
Köszi a választ. Az a baj hogy szerintem ez csak a serviz idő figyelmeztetésre vonatkozik. 3 hete ütöttem ki az enyémen ugyan igy.
-
BBalu
tag
válasz aqwer21 #3280 üzenetére
Szia!
Valószínű akkor nekem is hasonló a hiba, ha bezárom a kp zárat a jobb első ajtóm kinyit odamegyek kinyitom az ajtót lenyomom és becsukom, így tudom megoldani, viszont nyitásnál mindet kinyitja csak a jobb oldalit nem. Az a furcsa nekem, ha nyitva van a jobb első akkor nem engedi bezárni az autót, nem tudom hol lehet a baj igazából.
Viszont én úgy gondolom hogy csak géppel a hibakódok törlésével fogod tudni eltüntetni a jelet. Ha esetleg pesti vagy (mondjuk a nick mellettiek szerint nagyon távol vagy tőlem) tudnék benne segíteni.
-
gaborbol
őstag
válasz aqwer21 #3285 üzenetére
Azt mondjak, hogy nem javasolt, a kinai "hamis" dice muszer hasznalata, en viszont tennek vele egy probat mivel ugyis csak olvasni meg torolni fogsz vele ,nem pedig ujraprogramozni, plusz ott lesz melle a szerviz cd is.
Nekem is ezt mondtak az outlander hez,hogy csak a gyari muszert vegyem ami $5.000 usd.
Megvettem a kinait, kinabol, $900-ert, mondom valamennyire csak hasznalhato lesz.Megjott a muszer, nem latta az autot. Irtam az eladonak, gond van. Visszair, nem gond, vigyem ki a laptopot, kossem ra a muszerre, es szoljak ha megvan, mert van tavoli internetes support es megnezi a technikusuk!
Belepet a srac kozben skype-on mondtak,hogy gyujtas on/off. 4 orat elszorakoztak, kuldjem vissza a muszert valami gaz van a firmware-rel rajta es frissiteni kell, visszakuldem, 1 het mulva megjott es tokeletesen mukodik.
100 dodert, gondolom nem kapsz gyar kozeli cuccot, de hassznalhatobb lesz mint barmi unervezalis.
[ Szerkesztve ]
-
aqwer21
tag
válasz gaborbol #3286 üzenetére
Amit kinéztem Ebay en az [ez].
Remélem 80 fontért odaadja. Nem bánom ha kínai is csak a hibát tüntesse el
És vissza se jöjjön persze...
Nézegettem én is gyáriakat de baromi drágák... £1300+...
Szerinted amúgy lehet attól a hiba hogy nem volt sokáig csatlakoztatva a csatlakozó?
[ Szerkesztve ]
-
ung.mario
tag
Sziasztok! Van egy 9-5-ös 2.0T járgányom. Lefújó szeleppel kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy ha a visszavezetés helyett a szabadba engedem el a levegőt, hibajelzést kapok a motorvezérlőtől? Van valami hátránya a dolognak, azon kívül, hogy kárba vész a szűretlen levegő.
Semmi extra, csak a hangjára lennék kíváncsi, és ha tetszik, úgy hagyni. (persze a másik ágat ledugóznom) -
bagyu79
csendes tag
Na megvolt az elso hosszabb utam az S70-tel, kb. 60 km.
Szenzaciosan jó érzés volt vezetni, a Zafira ehhez képest traktor. (Sőt rosszabb, van néhány nagyon kellemes traktor... )A fogyasztás 2/3 országút 1/3 város 9,5 volt, igaz ennél több kell a pontos adathoz. Számomra ez vállalható ilyen élmény mellett.
A kérdésem, hogy az olajat tudom, hogy figyelni kell, kb milyen idő- vagy távközönként?
Mielőtt átvettem, akkor került cserére.
(Korábbi autokon is tartom a 10e km-t cseréhez, Zafiránál 3000 km elteltével néztem rá.) -
zsid
senior tag
válasz ung.mario #3291 üzenetére
Ha elengeded a szabadba és a másik oldalt ledugózod nem kapsz semmilyen hibajelzést. Viszont ne számíts ilyen rallys/tuningos lefúvószelep hangra. Egy HKS vagy egy akármilyen csoda lefúvószelep olyna kialakítású, hogy legyen hangja, míg a gyárinál az a lényeg, hogy minél nagyobb keresztmetszeten áramoljon át a levegő, ezért annak nem sok hangja lesz. Legalábbis a T6-nál nem volt.
#bagyu79: Ha jó állapotú a blokk, akkor egy 10 000-res csereperiódus alatt minimális olajfogyás lesz csak persze ez függ a használattól is. A Volvo gyárilag egészen extrém olajfogyasztást is megenged, ha gyilkolva van az autó. Ha az elején két hetente- havonta ránézel az olajszintre abból baj nem lesz.
<tRucKdriFteR>
-
BBalu
tag
Sziasztok!
Valaki próbálkozott már volvoba ilyet bekötni?
http://www.argep.hu/trend/ABLA/Ablakemeloe-modul.htmlÉn még rákötném a tükrökre is h becsukódjanak, és nyitni már nyitnám én természetesen. Azt nem tudom csak, hogy mennyire merjek nekiállni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Index-en nemrégiben volt szó erről. De ezek gyanúsan olcsók. Ott sokkal drágább vezérlő egységek kerültek szóba, kifejezetten S60-hoz fejlesztve (Neked is az van, nem?)
Egyébként az elgondolás jó, tényleg hasznos tud lenni, h központi zárás esetén felhúz minden ablakot, behúzza a tetőablakot.
Mindenesetre ha belevágsz írd meg a tapasztalatod.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #3299 üzenetére
Szerintem bármilyen autóműszerész be tudja kötni. Nem tűnik egy bonyolult kütyünek.
Csak kérdés h a 4 ablak + tetőablakosra még hova lehet kötni a tükörbehajtás funkciót is.
Jah igen, ezért volt drágább a kimondottan S60-hoz fejlesztett. Emlékeim szerint ilyen 170-180 dollár körül alakult az ára, s annál már mindent egyedileg tudsz programozni. Pl. azt is, h időre felfűtse az utasteret, vagy záráskor becsukja a tükröt / felhúzza az ablakot, de nyitáskor csak a tükröt nyissa ki, stb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lopják az LG akkutitkait
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...